Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motoare pe benzina
Last Updated: Oct 14 2008 07:38, Started by
MAK
, Jan 25 2008 10:38
·
0
#1
Posted 25 January 2008 - 10:38
Hai sa vedem cum se exploateaza corect un motor pe benzina fie aspirat, fie turbo, sau cu compresor.
Se poate merge subturat ? Conteaza daca este cu 2 sau 4 supape/piston ? Turatii corecte la anumite tipuri de motoare. Probleme ( defectiuni ) cauzate de un mers defectuos ( subturat, supraturat ) Cind consuma cel mai putin un motor otto ? Si tot ce va mai trece prin cap. |
#2
Posted 25 January 2008 - 11:32
1, o sa inceapa o noua disputa. ar trebui sa facem o diferentiere intre motoarele cu racire pe aer si cele cu racire pe apa. daca subturat inseamna sa tremure motorul, atunci nu, nu se poate merge subturat. daca vrei sa mergi linistit si accelerezi usor schimband la 2100 (si cazi la 1600 sa zicem) nu e subturat (daca nu accelerezi brusc, repet), daca mergi ceva mai normal poti incepe sa schimbi la 2300-2400 si sa cazi pe la 2000 (ceea ce iti permite o accelerare mai puternica), iar daca vrei sa mergi peste limita legala incepi sa schimbi pe la 3000 (ceea ce in oras o prostie sa mergi 1-2-3 si atat...cum sugereaza unii, doar ca asa au citit ei in cartea masinii). pentru cei care sustin ca daca schimbi la 2100 si mergi usor cu 1600-1700 nu ai temperatura optima de lucru, le sugerez sa se uita la temperatura motorului care va fi constanta. depunerile se formeaza in urma arderilor partiale (si de obicei e de vina benzina proasta pe care o baga multi si nu mersul la limita inferioara). in plus, masinile moderne au ssteme de modificare a parametrilor de functionare...nu mai intru in amanunte
2. da, conteaza. 3. la mers in oras, in mod uzual, daca schimbi la 2300 e suficient. poti merge si mai relaxat si mai intepat. 4. da, ce mai grava problema e ovalizarea vilbrochenului (arborele cotit) care duce la jocuri si distrugerea in timp a motorului 5. un motor otto consuma mai putin la turatie joasa 6. deocamdata atat Edited by MAK, 25 January 2008 - 19:05. |
#3
Posted 25 January 2008 - 12:17
De acord cu toate punctele uko, dar cu o specificatie: Cel putin punctul 1, se aplica doar la motoare aspirate. La turbo, desi un motor pe benzina nu produce atata "funingine" ca unul diesel, eu unul nu m-as hazarda sa merg subturat.
|
#4
Posted 25 January 2008 - 12:20
richelieu, on Jan 25 2008, 12:17, said: De acord cu toate punctele xtremdriving , dar cu o specificatie: Cel putin punctul 1, se aplica doar la motoare aspirate. La turbo, desi un motor pe benzina nu produce atata "funingine" ca unul diesel, eu unul nu m-as hazarda sa merg subturat. |
#5
Posted 25 January 2008 - 12:25
Mah...io tot uko o sa-ti spun. Nu de alta...dar dureaza mult mai putin sa scriu uko, decat sa scriu xtremedriving.... Vorbeste cu MAK sa puna o regula de replace...
|
#6
Posted 25 January 2008 - 12:41
No ce s-a intamplat de nu-l mai cheama uko? A dat prea multe prostii si nu vrea sa-l mai recunoasca lumea? Sau pur si simplu cu id-ul nou vrea sa arate ca e cel mai sefu' ?
On topic: revin dupa ce mananc. |
#7
Posted 25 January 2008 - 14:32
#8
Posted 25 January 2008 - 15:25
xtremdriving, on Jan 25 2008, 11:32, said: 1, o sa inceapa o noua disputa. ar trebui sa facem o diferentiere intre motoarele cu racire pe aer si cele cu racire pe apa. daca subturat inseamna sa tremure motorul, atunci nu, nu se poate merge subturat. daca vrei sa mergi linistit si accelerezi usor schimband la 2100 (si cazi la 1600 sa zicem) nu e subturat (daca nu accelerezi brusc, repet), daca mergi ceva mai normal poti incepe sa schimbi la 2300-2400 si sa cazi pe la 2000 (ceea ce iti permite o accelerare mai puternica), iar daca vrei sa mergi peste limita legala incepi sa schimbi pe la 3000 (ceea ce in oras o prostie sa mergi 1-2-3 si atat...cum sugereaza unii, doar ca asa au citit ei in cartea masinii). pentru cei care sustin ca daca schimbi la 2100 si mergi usor cu 1600-1700 nu ai temperatura optima de lucru, le sugerez sa se uita la temperatura motorului care va fi constanta. depunerile se formeaza in urma arderilor partiale (si de obicei e de vina benzina proasta pe care o baga multi si nu mersul la limita inferioara). in plus, masinile moderne au ssteme de modificare a parametrilor de functionare...nu mai intru in amanunte 2. da, conteaza. 3. la mers in oras, in mod uzual, daca schimbi la 2300 e suficient. poti merge si mai relaxat si mai intepat. 4. da, ce mai grava problema e ovalizarea vilbrochenului (arborele cotit) care duce la jocuri si distrugerea in timp a motorului 5. un motor otto consuma mai putin la turatie joasa 6. deocamdata atat daca schimbi la 2100rpm cazi sub 1500,nu stiu cum mergi tu mai intepat cu a4a la 1500rpm dau un ex motorele reno 1.6 16v a2a la 2100rpm are aprox 28km/h a3a la 2100rpm are aprox 42km/h a4a la 2100rpm are aprox 59km/h nu stiu ce forta are motorul cu a4a la 42km/h si cum poti merge mai intepat test facut de mine aprox acum un an cu Megane 1.6 16v in tr a5a la 60km/h,consumul instant pe linie drepata era cu aprox 1L mai mare fata de cel in tr a4a la ac viteza si pe ac drum,ac consum CB-ul il afisa in tr a5a la 90-100km/h LE si eu sunt de parere ca poti sa schimbi linistit si sub 3000rpm si sa accelerezi usor,insa nici la 2100 Edited by ionutMembruAnonimut, 25 January 2008 - 15:26. |
#9
Posted 25 January 2008 - 15:29
ionut_ionut, on Jan 25 2008, 15:25, said: LE si eu sunt de parere ca poti sa schimbi linistit si sub 3000rpm si sa accelerezi usor,insa nici la 2100 |
#10
Posted 25 January 2008 - 15:36
Nu ai spus asta, dar nu te-ai exprimat prea clar. Se poate intelege asta....
"la mers in oras, in mod uzual, daca schimbi la 2300 e suficient. poti merge si mai relaxat si mai intepat." Asa ca, lasa-l cu berea si mielu. Cat despre consum, asa e si la mine. Daca merg sa zicem la 60 intr-a 3-a sau la 60 intr-a 4-a, consumul instant e cam acelasi. Asa ca, prefer sa merg intr-a 3-a.... Altfel spus, ma invart intre 2000-3000 rpm |
|
#11
Posted 25 January 2008 - 15:39
[quote name='richelieu' date='Jan 25 2008, 15:36' post='3975162']
Nu ai spus asta, dar nu te-ai exprimat prea clar. Se poate intelege asta.... "la mers in oras, in mod uzual, daca schimbi la 2300 e suficient. poti merge si mai relaxat si mai intepat." Asa ca, lasa-l cu berea si mielu. pai la 2300 e...normal. in rest, poti merge si mai relaxat (adica schimband sub 2300) si mai intepat (schimband peste 2300). cred ca era logic. el a zis ca la 2100 am spus eu ca merg intepat. nu a citit cu atentie...berea si mielul, te rog |
#12
Posted 25 January 2008 - 15:45
lasa bere si mielul ca sunt off-topic
intr-adevar ai zis la 2300 nu 2100,insa eu am inteles ca daca schimb la 2300 si pic la 1500 pot merge si mai intepat |
#13
Posted 25 January 2008 - 15:55
xtremdriving, on Jan 25 2008, 15:39, said: pai la 2300 e...normal. in rest, poti merge si mai relaxat (adica schimband sub 2300) si mai intepat (schimband peste 2300). cred ca era logic. el a zis ca la 2100 am spus eu ca merg intepat. nu a citit cu atentie...berea si mielul, te rog Ti-am zis, eu am inteles si in momentul in care intelegi, e logic. Dar...exprimarea ta e prea ambigua. Sincer, am citit de 3 ori pentru a-mi da seama de ce vrei sa spui. |
#14
Posted 25 January 2008 - 16:59
#16
Posted 25 January 2008 - 17:46
Mda, termenul multilink apare in articolul ala de fix zero ori. Dar probabil ti s-a parut ca este, citindu-l in timp ce faceai 65-90.
De altfel nici gugal nu gaseste expresia decat intr-un patent si doua ambiguitati care se refera tot la suspensie, nu directie. Bineinteles, ce balmajesti mai sus n-are nici o legatura cu ce ziceai acolo, hai sa iti amintesc: uko, on Jan 16 2008, 12:14, said: directia multilink exista si la cele clasice si se intareste cu cat creste viteza. pentru cine nu stie, cele electrice au fost concepute pentru...consum. Este ca nu seamana? In fine, vezi-ti de aberatiile tale in continuare, prost e cine se pune cu prostu' |
#17
Posted 25 January 2008 - 17:49
ce balmajesc nene? e multilink. asa am ales eu exprimarea, care e problema? ca nu gasesti tu pe gugal? si credeai ca nu exista decat...rack & pinions?
iti mai dau linkuri daca mai vrei. sau chiar multilinkuri |
#18
Posted 25 January 2008 - 18:06
Daca vrei sa pari mai meserias (ca ce esti stim cu totii) in romaneste ii zice directie pinion - cremaliera. Taves bahtalo.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users