Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Totul despre Ryanair

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4181 replies to this topic

#2215
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 epuru, on 28 mai 2017 - 14:30, said:

Scrie si pe cartea de imbarcare cand incepe check-in-ul, cand se deschid portile, etc.

Informatiile astea nu exista pe nici un bilet printat de la Ryanair.
Poarta se aloca in ziua aia, in functie de schedulerul aeroportului, exclus sa fie cunoscuta alocarea portilor cu zile inainte.

Singura informatie de pe bilet este "poarta se inchide la ora X" (in general jumatate de ora inainte de ora de decolare)

 lk1, on 29 mai 2017 - 14:19, said:

Salut,

...am inteles ca ar trebui sa imi pun in rucsac chestiile lichide?


ne poti spune cu ce chestii lichide intentionezi sa te prezinti la controlul de securitate?

Regula este asa: maxim 10 produse separate a cate maxim 100 mililitri fiecare. Exemplu: daca o pasta de dinti are 125 de mililitri, nu te vor lasa sa treci cu ea. Daca ai 10 tuburi de pasta de dinti a cate 100 de mililitri fiecare, vei putea trece cu toate.

Fiecare item ce contine lichid trebuie pus intr-o punguta de plastic pe care o iei gratuit din aeroport si scos din bagaj, pus in tava.

Dupa ce treci de securitate poti sa le pui in ce bagaj vrei, nu te mai intreaba nimeni de ele.

Rucsacul: cerinta e sa intre sub scaunul din fata ta, din ce vad in poza, intra cu siguranta.
Mapa de plastic sa fie in rucsac sau in troller, sa nu fie ca un al treilea bagaj, exterioara celor doua.

Daca nu ai bagaj de cala NU te duce la check in unde lasa lumea bagajele de cala, mergi direct la controlul de securitate. Te uiti pe tabele, o sa vezi scris "Check in open" si un numar, ala nu te intereseaza, e numarul ghiseului unde lasi bagajul de cala.

Dupa controlul de bagaje cauti cu ochii doar sa vezi numarul de "Gate" (poarta), sa vezi de unde te imbarci.

Edited by cattavencu, 29 May 2017 - 16:17.


#2216
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,916
  • Înscris: 06.04.2005

 cattavencu, on 29 mai 2017 - 16:00, said:

Fiecare item ce contine lichid trebuie pus intr-o punguta de plastic pe care o iei gratuit din aeroport si scos din bagaj, pus in tava.

Esti sigur de asta? Din ce am inteles eu toate items cu lichide se pun intr-o punga resigilabila transparenta si scoasa la control daca se cere.

Drept e ca si eu am nelamuriri la caputolu asta, trebuie sau nu puse in tava separata de restu? in cazul electronicelor trebuie puse fiecare in tava separata sau toate in aceeas tava dar diferita de cea cu bagaju.

Din pacate nu explica nimeni clar lucrurile astea si asta complica treaba maia les in aeroporturi aglomerate.

#2217
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Intr-o punguta de plastic poti sa pui cate produse lichide incap - doua, trei etc. Daca incap, da, poti. Principalul e sa fie scoase din rucsac.

Produsele lichide si laptopul / tableta trebuie scoase din bagaj, puse la vedere in tava - asta e regula in orice aeroport din lumea asta.

De ce:

- Laptopul e ca o placa mare care poate masca alte lucruri in bagaj, daca nu este scos de acolo, scanerul nu poate vedea ce e sub laptop, de aici si cerinta de a-l scoate. Nu v-ati uitat niciodata de curiozitate sa vedeti cum arata propriul bagaj scanat?

- Lichidele, la fel, pot fi ele mascate de altceva mai mare daca sunt lasate in bagaj.

Nu e musai 1 produs = o tava, altfel cred c-ar avea fiecare 6-7 tavi.

Eu pun laptopul intr-o tava, langa el cureaua, ceasul, geaca (daca am), lichidele (un parfum, un stick si pasta de dinti).
In alta pun rucsacul si (eventual) in alta pun geanta mai mare.

Edited by cattavencu, 29 May 2017 - 16:54.


#2218
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Tot nu am inteles, inclusiv de pe site-ul mentionat mai devreme de @epuru: total 10kg sau 10kg acel troller si rucsacul nu prea conteaza?

#2219
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,509
  • Înscris: 19.04.2009
Laptopurile pot masca ceva in bagaj sau in ele.

Laptopurile se scanează separat. Uneori trebuie chiar și sa le aprinzi sa vadă ca sunt reale și funcționale.

Am zburat cu pasta de Dinți in bagaj fără punga specială fără probleme și de obicei nu o scot (e singura chestie lichida pe care o am). Doar inHahn mi-au zis o data ca trebuia scoasă.

#2220
luciaro

luciaro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.02.2009
Salutare! Mai are cineva bilete zilele acestea cu Ryanair? Noi avem maine...deocamdata vad ca au anulat ceva zboruri pt azi din cauza grevei de la Romatsa. In acest caz, se ramburseaza costul biletelor?

#2221
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Eu din ce am observat tine strict de aeroport si de cat de exigenti sunt cei care fac controlul. Acelasi bagaj (cu lichide in el, in limita admisa) a trecut fara probleme in Londra, iar in Reykjavik m-au pus sa scot deodorantul ca sa se convinga ei ca are sub 100 ml.
Altadata trec prin poarta de securitate din Cagliari si avand cureaua data jos a fost totul ok, iar la Roma, in aceeasi zi si avand aceleasi haine, m-au pus sa trec de vreo trei ori si tot suna alarma. Le-am zis ca nu e posibil, ca doar ce am trecut prin securitatea altui aeroport fara probleme, si ca aparatul lor e defect, sa il schimbe. Chiar am fost iritat, si vazandu-ma asa, mi-au facut semn sa trec. Deci totul depinde de noroc. Mai prinzi cateodata si controale antidrog etc. Numai nervi am avut prin aeroporturi.

#2222
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Experienta mea cu Ryanair:
Am luat autocarul Flixbus din Praga si am zburat de la Nuremberg (NUE) la Londra Stansted pe 30 mai cu doar 16.99 EUR, zborul de seara. 2 EUR sigur ii putea economisi ca nu prea a meritat Priority Pass, dar fiind prima oara in viata mea cand am zburat cu avionul, nu am stiut la ce sa ma astept.
Am facut check-in cu telefonul mobil, scanand codul, iar dupa m-am dus la Security check, dupa care la PASSPORT/ID check. Interesant, celor NON-UE le-au luat amprentele.
Zborul a venit intarziat cu 1 ora de la Londra, deci am intarziat si noi.

Am ajuns pe la ora 00:02 in Londra. 30 de minute am stat la coada EU ID's  cu 15 randuri zig-zag pentru verificarea cartii de identitate.

La intoarcere am ales sa zbor spre Brno, din considerente financiare si timp, dar experienta in timpul zborului a fost oribila.
Parca se "juca" cu altitudinea ... sus-jos, sus-jos, sus-jos, efectiv nu mai puteam, aveam o stare de rau. Incepusem sa transpir rece, stomacul mi l-a intors pe dos, de abia m-am abtinut sa nu vomit. 2 ore mi s-a parut enorm de mult timp pentru ca ma simteam foarte rau.
Sa fie de vina tipul de aeronava? NUE-STN a fost cea mai noua aeronava, pe cand STN-BRQ a fost Boeing-ul generatia veche.

Edited by lk1, 05 June 2017 - 03:44.


#2223
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 lk1, on 05 iunie 2017 - 03:42, said:

...fiind prima oara in viata mea cand am zburat cu avionul, nu am stiut la ce sa ma astept.

...dar experienta in timpul zborului a fost oribila.


Salut,

Cauta-ti zborul aici, da-i "play" si vezi ce fluctuatii de altitudine a avut: www.flightradar24.com/data/flights/fr8403
Dar cea mai posibila explicatie e ca...a fost primul tau zbor Posted Image

Experienta aeroportuara n-are nici o legatura cu Ryanair.

Priority check in este o frectie, intr-adevar.

 lk1, on 05 iunie 2017 - 03:42, said:

Sa fie de vina tipul de aeronava? NUE-STN a fost cea mai noua aeronava, pe cand STN-BRQ a fost Boeing-ul generatia veche.

Cum ai facut distinctia asta, pe baza a ce?

Ryanair nu are tipuri diferite de aeronave, are unul singur, anume 737-800NG (397 de avioane): www.planespotters.net/airline/Ryanair

Ai zburat cu EI-FRN la dus, livrat in mai 2016: www.planespotters.net/airframe/Boeing/737/44744/EI-FRN-Ryanair

Daca te referi la cum arata inauntru, schimbarea e doar acolo, la interior (Skyline design). Avionul insa e exact acelasi.

Edited by cattavencu, 05 June 2017 - 13:30.


#2224
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,635
  • Înscris: 12.12.2006
Probabil au fost niste turbulente (curenti de aer). Se mai intampla.

#2225
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 Lex404, on 29 mai 2017 - 17:25, said:


Am zburat cu pasta de Dinți in bagaj fără punga specială fără probleme și de obicei nu o scot (e singura chestie lichida pe care o am). Doar inHahn mi-au zis o data ca trebuia scoasă.

Nu folosesti deodorant?

#2226
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,118
  • Înscris: 06.12.2012
Poate folosește stick solid.

#2227
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,509
  • Înscris: 19.04.2009
Exact :)

Deși de vreo 2 ani nu le mai sufăr deloc (nici roll in, nici solide, nici spray) din cauza mirosurilor. Dar nu prea am găsit alternative. In unele aeroporturi ai chiar șansa sa faci un dus in tranzit.



Și informativ, am zburat o data (Izmir-Ankara) cu un cuțit multifuncțional peste 6cm lama și o data (Istanbul-București) cu o surubelnita de vreo 15cm in bagajul de mâna. Le-am descoperit când am ajuns la destinație. După faza cu cuțitul la o luna pregăteam ruscacul ca bagaj de mâna pentru București și aveam grija sa nu am ceva dubios in el. Aham...
te și apuca paranoia după faze dintr-astea 😂



Nu va mai plângeți de experiențe oribile, atâta timp cât ajungeți in siguranța (și atâta timp cât pilotul nu da cu avionul de pământ la propriu si ratează pista - pățit cu Finnair acum vreo 7 ani, singura oară când am simțit nevoia sa aplaud 😂 ). Țineți centura mereu, e util. Am văzut o tipa zburând cu capul de tavanul cabinei. Eu țin centura mereu ca nu costa bani 😂


Eu m-am plictisit de zburat. Uneori mai prind semnal și stau pe net (sau aveam net la Qatar, 15 minute/ decide Free. Le conectezi pe rând, mai schimbi mac-ul la laptop 😂 ). sa nu mai zic ca dacă zbor doua ore stau doua zile pe budă, balon ma fac.

Edited by Lex404, 05 June 2017 - 18:08.


#2228
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006

 cattavencu, on 05 iunie 2017 - 13:16, said:

Cum ai facut distinctia asta, pe baza a ce?
Daca te referi la cum arata inauntru, schimbarea e doar acolo, la interior (Skyline design). Avionul insa e exact acelasi.

Spre STN, pasagerul de langa mine mi-a spus ca aceea era o aeronava noua si mi-a indicat lumina albastra si duzele acelea de aer, plus ca a fost foarte comfortabila calatoria si parca am avut spatiu mai mare, ca sa nu mai spun de centura de siguranta care m-a cuprins!

La intoarcere a fost generatia mai veche (7 ani din link-ul tau) sau ma rog, designul vechi, dar centura nu m-a cuprins desi in 2 zile nu aveam cum sa ma ingras in ultimul hal!
Am cerut  seat-belt extender si nu a fost bun de nimic. Inotam in el, desi l-am strans... probabil daca era vreo problema sigur ajungeam si eu cu capul in tavan.

Stiu cum sunt turbulentele, la dus am intampinat la nivel mediu, de zici ca eram cu vreo Dacie pe camp... a fost ok, nu mi-a fost rau de la asa ceva.
Acum sa nu imi spuneti ca mi-e rau la turbulentele mici? Sau ce o fi fost acele miscari sus-jos, sus-jos de nu se mai terminau. Ori e avionul de vina (pilotul) ori traseul Posted Image)

Edited by lk1, 05 June 2017 - 18:49.


#2229
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 bv01, on 05 iunie 2017 - 17:27, said:

Poate folosește stick solid.

Stick-ul solid intra in categoria lichidelor. La aeroport un stick solid mai mare de 100ml se confisca. Da, stick-urile solide au marcaje atat in grame cat si de volum (ml). Multe au doar de volum. Fix pentru aeroport.

Attached Files


Edited by izometric, 05 June 2017 - 18:46.


#2230
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,118
  • Înscris: 06.12.2012
@Lex404

Odată am zburat cu un spray paralizant în borsetă. L-am uitat acolo. Am trecut de securitatea din OTP fără probleme. De-abia la hotel am descoperit ce aveam asupra mea.

#2231
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,509
  • Înscris: 19.04.2009
@lk1, dacă tragi puțin de centura se extinde 😂 Și chiar te încape. Eu nu știu, n-am văzut pana acum. Cum încap persoanele foarte voluminoase la economy?

@bv01, Karhu (de fapt unul din copii) a zburat cu un glonț spre NYC 😂


Cred ca știu ăștia când le uitam din greșeală și când nu. După expresia fetei, culoare, nume,  dimensiunea bărbii 😂

#2232
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,916
  • Înscris: 06.04.2005
Apropo de obiecte periculoase in bagajul de mana, un pix/creion se poate lua sau se pune la obiecte ascutite?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate