Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...
 In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 

despre banci

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#37
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
eu mi-am activat BRD-Net-ul .. si merge bine is chiar multumit.

#38
1024

1024

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 16.02.2006
nici eu nu sunt multumit de BRD,am 2 luni dar o sa renunt.in schimb la romexterra merge bine,poti sa platesti in orice cont (nu ca la BRD unde trebuie sa te duci mereu la ghiseu daca vrei sa adaugi un cont nou).

#39
Mezz

Mezz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 03.05.2005
ca fapt divers BRD au inceput sa-si caute clienti din randul liceenilor :coolspeak: .astazi pe holurile scolii am fost abordat de 2 domnisoare de la BRD care au inceput sa-mi explice cum sta treaba cu contul ala destinat celor cu varste cuprinse intre 14-18 ani, AtuSprint;mi-a dat o cartulie cu produsele lor, explica tot ceea ce inseamna banca, servicii bancare etc.Dupa ce a pierdut vreo 10 min sa-mi explice(yo cik fiind interesat :naughty: )le-am spus k sunt client fidel BT :deadtongue: si k nu-mi convine sm duc cu parintii sa-mi fac cont neaparat la BRD ....in fine...nu stiu ce vor ei de fapt insa laud initiativa...k se gandeste cineva si la noi liceeni  :proud:

#40
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,795
  • Înscris: 13.01.2005

View Post1024, on May 6 2006, 18:26, said:

(nu ca la BRD unde trebuie sa te duci mereu la ghiseu daca vrei sa adaugi un cont nou).
De fapt poți să adaugi/modifici/ștergi conturi prin telefon, nu trebuie să te duci la ghișeu.

#41
1024

1024

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 16.02.2006

View Postmufă, on May 8 2006, 16:09, said:

De fapt poți să adaugi/modifici/ștergi conturi prin telefon, nu trebuie să te duci la ghișeu.


si fetele acelea de la ghiseu de ce nu spun?

#42
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,795
  • Înscris: 13.01.2005

View Post1024, on May 11 2006, 03:12, said:

si fetele acelea de la ghiseu de ce nu spun?
S-or simți singurele și vor să mai discute și ele cu cîte un client din cînd în cînd :D

#43
1024

1024

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 16.02.2006

View Postmufă, on May 11 2006, 15:59, said:

S-or simți singurele și vor să mai discute și ele cu cîte un client din cînd în cînd :D


si eu baiat frumos,,,,,,,,,,,,,,,,,,

#44
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Am primit urmatorul mesaj azi prin BRD-NET

"Stimate client,

Va informam ca incepand cu luna Mai 2006, la nivelul serviciului BRD-NET furnizat de
BRD Groupe Société Générale au fost aduse o serie de modificari menite sa
raspunda exigentelor dvs.  :
-   extrasele de cont vor fi actualizate de 6 ori pe perioada unei zile, la intervale de
aproximativ 3 ore, atat in zilele lucratoare cat si in cele nelucratoare
-   ordinele transmise de dvs. vor fi preluate spre executie de 5 ori pe zi, incepand cu ora 8
-   in cazul neprocesarii unui ordin, veti fi informati prin intermediul unui mesaj disponibil
in sectiunea Mesaje Personale

Pentru detalii suplimentare, va rugam consultati documentatia aferenta serviciului
BRD-NET in sectiunile Ghid de utilizare si Intrebari frecvente din cadrul acestui site. "

Deci se poate :)
Daca voi putea plati si facturi (romtelecom de ex) fara comision ma voi declara fan.

#45
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
am o mare problema ... nu-mi mai recunosc astia parola de la BRDNET.ro ... care-i faza ??? si culmea ca nu-mi merge de ceva vreme ....

#46
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,795
  • Înscris: 13.01.2005

View PostEPoX, on Jul 2 2006, 15:35, said:

am o mare problema ... nu-mi mai recunosc astia parola de la BRDNET.ro ... care-i faza ??? si culmea ca nu-mi merge de ceva vreme ....
Nu mi s-a întîmplat niciodată așa ceva. Dă-le un telefon.

#47
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
care e nr lor de telefon??

#48
iulian.dronca

iulian.dronca

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 15.05.2006

View PostEPoX, on Jul 2 2006, 20:21, said:

care e nr lor de telefon??
Telefon Vocalis BRD 0800-803-803
Email: [email protected] sau http://www.brd.ro/ba.../contactati-ne/

#49
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
am uitat sa precizez ca am rezolvat problema ...

#50
bibicu13

bibicu13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.12.2004

View Postpreacher, on Jun 17 2005, 00:44, said:

Acum sunt la Raiffeisen si nu mai am nici o problema. Poti sa rezolvi totul din contul atasat cardului, iar alimentarile si transferurile sunt f. rapide (sub o ora) spre deosebire de BancPost unde luau o zi. Desigur asta daca reuseau transferurile!

Cred ca glumesti. Un amic de-al meu trebuia sa aiba cardul de credit alimentat pentru a putea inchiria o masina (in afara). Asa ca vineri s-a dus la Raiffeisen si si-a alimentat cardul. Sambata trebuia sa plece in Spania si sa depuna garantie folosind cardul.

Ghici cand a operat Raiffeisen alimentarea? LUNI LA PRANZ (ca asa e politica bancii)!!!!

:death:  :death:  :death:  :death:

#51
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
asa patesc si eu cu BRD-ul .. se alimenteaza cardul la o ora si banii se gasesc pe card ori seara ori a doua zi ...

#52
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,795
  • Înscris: 13.01.2005

View PostEPoX, on Jul 10 2006, 10:46, said:

asa patesc si eu cu BRD-ul .. se alimenteaza cardul la o ora si banii se gasesc pe card ori seara ori a doua zi ...
Ciudat. Mie îmi bagă banii dimineața pînă în 12, iar pe la 17 îi văd în cont.

#53
raducutzzu

raducutzzu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 17.02.2006

View Postbibicu13, on Jul 9 2006, 21:36, said:

Cred ca glumesti. Un amic de-al meu trebuia sa aiba cardul de credit alimentat pentru a putea inchiria o masina (in afara). Asa ca vineri s-a dus la Raiffeisen si si-a alimentat cardul. Sambata trebuia sa plece in Spania si sa depuna garantie folosind cardul.

Ghici cand a operat Raiffeisen alimentarea? LUNI LA PRANZ (ca asa e politica bancii)!!!!

:death:  :death:  :death:  :death:
Nu am patit niciodata asa ceva cu Raiffeisen...Cand depuneam eu bani, acestia apareau imediat (nu real time) in cont. Ma enerva in schimb taxa de administrare si faptul ca aveau un bancomat in tot orasul (ala de la banca, celalalt nu se pune pt ca era mereu defect sau fara bani)

In schimb, la BCR e nesimtire mare...Cea mai mare banca din Ro primeste banii la ora 14-15 azi si alimenteaza cardul maine pe la 12....  :angry: :death:

#54
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004

View Postbibicu13, on Jul 9 2006, 21:36, said:

Cred ca glumesti. Un amic de-al meu trebuia sa aiba cardul de credit alimentat pentru a putea inchiria o masina (in afara). Asa ca vineri s-a dus la Raiffeisen si si-a alimentat cardul. Sambata trebuia sa plece in Spania si sa depuna garantie folosind cardul.

Ghici cand a operat Raiffeisen alimentarea? LUNI LA PRANZ (ca asa e politica bancii)!!!!

:death:  :death:  :death:  :death:




despre ce fel de card este vorba? pentru ca asa cum s-a spus mai sus, la raiffeisen alimentarea contului curent se face instant. singurul delay de acest tip de care stiu eu apare la transferul intre contul curent si contul cardului de credit, transfer care intr-adevar poate dura pina la doua zile lucratoare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate