Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @Arader!

La mulți ani @gabiroa!

La mulți ani @gerbil!

La mulți ani @Therockstar!
 Suspect Frauda Informatica

Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST
 Despre titularizare si definitiva...

date personale angajat

Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara
 Recomandare SmartWatch pe care po...

Concediu Vasiliki

Funcție WhatsApp

Zilele reclamelor luminoase cu &#...
 

Dacia Sandero

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
210 replies to this topic

#127
soaie

soaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.04.2007
Motor mai bun????? care ???? sau poate stii tu mai multe , doar s-a zis motoarele sint aceleasi ca si la Logan.
Intrebare pentru Maxi.

Edited by soaie, 11 March 2008 - 11:36.


#128
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
1.6 16V nu o sa fie pe sandero? :huh:

#129
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postkappa_man84, on Mar 11 2008, 12:01, said:

1.6 16V nu o sa fie pe sandero? :huh:

ba da, dar nu va fi lansat odata cu sandero-ul ci ulterior.

#130
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Uita-te la asta "Nene, stii bine ca au aceleasi motoare lesinate! Noroc cu dci-ul de 85cp care mai "spala" onoarea - caci altfel...",postul de mai sus nu era numai ptr tine  :P . Dar deja am citit atatea opinii pe aici,vai...motor vechi,jeg...jaf,motoare ramase pe stoc si pasate noua romanilor...crima si pedeapsa,isi bat joc de noi. Dar nimeni nu judeca putin ca e motor vechi,ieftin de produs,majoritatea problemelor sunt rezolvate cu ani in urma.

#131
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
se pare ca Sandero va avea si sistem de fixare isofix . si (daca nu se inseala) respectivul site zice si ca va avea garantie standard 3 ani

Quote

Asteptarea s-a sfarsit, noua Dacia Sandero a fost dezvaluita presei la Geneva! Si desi nu avea cum sa surprinda pe multa lume, avand in vedere faptul ca sora ei geamana se vinde deja in Brazilia, Dacia Sandero are absolut toate armele necesare pentru a depasi chiar succesul inregistrat de Logan.

Am zice chiar ca este o zi istorica pentru Dacia, pentru ca apare primul hatch veritabil din gama sa. Si ce hatch! Cu un design mai reusit chiar decat al surorii sud-americane, cu noua sigla Dacia pe un calandru care zambeste si cu linii generale placute, noua Dacia Sandero poate sta fara probleme alaturi de orice hatch din Europa.

Cu o fata simpatica si un spate tineresc, Dacia Sandero este in mod evident mult mai placuta ochiului decat familistul Logan. Interiorul este asemanator cu cel de pe Logan, dar exista unele modificari pentru imbunatatirea confortului si a sigurantei.

Astfel, Sandero poate beneficia, in functie de nivelul de echipare, atat de ABS (Bosch 8.0) cat si de AFU (asistenta la franarea de urgenta), centuri pentru scaunele fata cu prindere in trei puncte si limitatoare de efort, reglabile pe inaltime si pretensionate, pana la 4 airbaguri (in afara de cele frontale apar si cele laterale si pentru cap) si scaune noi cu armatura ranforsata. Scaunele din spate beneficiaza si de sistemul de fixare ISOFIX pentru scaunele de copii.

Cu aceste dotari, Dacia Sandero poate sa pretinda 4 stele la normele EuroNCAP. Cine stie, poate ne face vreo surpriza si obtine 5 stele?!

Lungimea masinii este de 4.02 metri, capacitatea portbagajului de 320 de litri (generos pentru clasa sa!), bancheta spate este in sfarsit rabatabila 60:40, iar spatiul pentru pasagerii spate pare a fi ramas intact.

Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina deja existente in gama Renault/Dacia (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP). Probabil ca propulsoare mai puternice vor fi adaugate doar spre finalul ciclului de viata al masinii. Unii si-ar dori si o versiune RS, dar despre asta mai vorbim in primavara anului viitor...

Dacia Sandero va fi fabricata pentru inceput in uzina de la Pitesti, iar garantia se va aplica pentru primii 3 ani sau 100.000 de kilometri. Preturile vor porni din jurul a 6400 de euro si vor urca un pic spre 11.000 de euro pentru versiunile de top.

Aveti atasat comunicatul de presa de la Dacia privitor la Sandero care va da toate detaliile pe care nu le-am putut noi cuprinde aici.

sursa: http://www.drive-tes...i-oficiale.html

Edited by romaximusro, 11 March 2008 - 13:43.


#132
hellrider

hellrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,005
  • Înscris: 25.09.2003
L-am vazut azi in "carne si oase".
Sufera de sindromul Logan. Arata bine doar in fotografii, in realitate e o alta masina ieftina de la Renault.

Edited by hellrider, 11 March 2008 - 16:34.


#133
STFU

STFU

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 140
  • Înscris: 21.02.2008
Pai mai hellrider ce mama naibii astepti tu de la o masina de 6500-10000 euro? Da, realitatea spune ca este o masina ieftina. Si? Cei cu asta? Pai daca vreti BMW-uri, Mercedes si Ferrari, nu va opreste nimeni. Alea da, sunt frumoase, destepte si costa de la 40000 euro in sus.
Motoare lesinate? Or fi, dar sunt suficient de puternice, cat sa-ti faci treba. Lasa asa...mai bine lesinate. Viteze mai mici, accidente mai putine.
Loganul si Sandero nu se pot vinde super bine in occident asa, dintr-o data. Trebuie sa treaca ceva timp, pentru ca lumea de acolo sa le cunoasca. Este nevoie de timp pentru a fi promovate. Abia astept sa vad cum va sta treaba peste vreo 4-5 ani.

#134
hellrider

hellrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,005
  • Înscris: 25.09.2003

View PostSTFU, on Mar 11 2008, 18:05, said:

Pai mai hellrider ce mama naibii astepti tu de la o masina de 6500-10000 euro? Da, realitatea spune ca este o masina ieftina. Si? Cei cu asta? Pai daca vreti BMW-uri, Mercedes si Ferrari, nu va opreste nimeni. Alea da, sunt frumoase, destepte si costa de la 40000 euro in sus.
Motoare lesinate? Or fi, dar sunt suficient de puternice, cat sa-ti faci treba. Lasa asa...mai bine lesinate. Viteze mai mici, accidente mai putine.
Loganul si Sandero nu se pot vinde super bine in occident asa, dintr-o data. Trebuie sa treaca ceva timp, pentru ca lumea de acolo sa le cunoasca. Este nevoie de timp pentru a fi promovate. Abia astept sa vad cum va sta treaba peste vreo 4-5 ani.

Pai am zis eu ca e bine sau e rau? In zona aia de pret este best buy, clar, nu ai altceva ce sa iei decat una second.
Doar ca nu are nimic deosebit si nimic despre care sa scrii acasa. O masina cinstita dupa parerea mea.

#135
extasy_cristU

extasy_cristU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 24.01.2008
ma refeream ca este un pas in plus la design si pt ca e hatchback deci sa mareste gama Dacia :)

#136
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,030
  • Înscris: 06.04.2007
Deci va fi mult mai nervos un Sandero 1.4 decat un Logan 1.4, clar, spre surprinderea unora.
1.6 va lua fata la multi! 1.6 16V nu mai vorbim, ala va rupe!

#137
andreiandrei

andreiandrei

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 13.08.2007
Logan stock 1.6 16V acceleratie

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O3gFSPoxDAk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/29Useb1_4FM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by andreiandrei, 13 March 2008 - 16:47.


#138
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,030
  • Înscris: 06.04.2007

View Postjericho, on Mar 13 2008, 20:15, said:

basarab, cred ca e pt a doua oara cand te intreb: de unde stii tu de calitatea ei?
cat despre "superba"... daca tu asta o numesti "superba", e clar ca ai gusturi foarte "rafinate" ...

E superba. Calitate mai proasta ca la Logan sigur nu e. Deci raport pret/calitate va fi ok.
Dacia ne-a obisnuit cu treaba asta si nu se dezminte.

#139
Errors

Errors

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 170
  • Înscris: 22.08.2007
Nu va mai contraziceti ma cu astia dupa ei tot ce e facut de Renault e rahat,dar ma intreb daca era facuta de VW ati fi stat in genunchi sa ii sugeti toba de esapament ca de, e nemteasca.

#140
MoshuXXL

MoshuXXL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 05.04.2007
In poze arata OK Sandelu, dar vorba cuiva de aici de pe forum sa o vedem in realitate. Si pozele cu Logan mi-au placut initial, dar cand am vazut masina in realitate... cu curul ala naspa si linia aia idioata pe care o are cand o vezi din profil...bleah... aia break/MCV parca mai e cum mai e. Oricum bafta celor de la Dacia ca doar suntem romani.

#141
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostBasarab, on Mar 24 2008, 17:06, said:

Nu mai visati la gunoie SH. Nu mai visati. Nu mai dati banii la germani. DATI LA ROMANI. LA MUNCITORII ROMANI.
Corecta gandirea. Dar atat. Sa ne dea si ei calitate, nu sa isi bata joc de banii nostri !!! Mai bine ii dau altora care nu isi bat joc de banii mei ! Pricepi??

On topic. Luati-va nene Sandero daca va place. Eu o vad ca un puzzle format din ceva Tiida, spate de Clio symbol, de calitate mediocra si cam atat...
Nu stiu, uitati-va si voi la Renault. O cunostinta si-a luat un Clyo symbol acum si ma uitam la el. Albastru, dar urata nuanta fata de albastrul Hyundai, de exemplu, (aceeasi nuanta de albastru urat movuliu ca la logan), fata de accent are un aspect de cheap, e ca un frate mai sarac ... Accentul are personalitate.
Sandero (Sf Dero) are acelasi aspect de cheap, si acum e facut si din bucati de la alte masini. Nici nu s-au obosit prea mult cu design-ul..au combinat 3 masini, au si piese de schimb... e un fel de Dacia 1410 careia i-au pus luneta si in fata si in spate, si cica au facut masina sport. doh.

Edited by xtremdriving, 24 March 2008 - 17:13.


#142
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,669
  • Înscris: 22.03.2007
Sper ca s-a vazut cati bani se duc la muncitorii romani de la Pitesti si cati se duc in buzunarele Renault! La o cifra de afaceri de 1,5 miliarde de euro pe an, Renault refuza sa mareasca salariile muncitorilor de la Pitesti care insumeaza 12 milioane de euro pe an! Aici sunt banii dumneavoastra! Si as mai avea o corectie, Logan are problemele pe care le are nu din cauza muncitorilor, ci din cauza materialelor folosite si a proiectarii platformei! Asta e masina, astia sunt banutii! Spre comparatie: un muncitor francez castiga la Renault MINIM 1280euro/luna. La Mioveni, un roman castiga in MEDIE 250 de euro. No comment...

#143
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postedupbr, on Mar 25 2008, 11:23, said:

Nici sa rad nu imi vine.
Pai da. Uite ca se si compara cele 2. Sfantul DERO (San dero) e cea urata... :lol:

auzi tu masina: o usa de Logan, alta de Clio.  :lol:  kkt pe batza de masina
Le pun cat de cat la aceeasi culoare (iar imi vine sa rad ce nuante de 2 lei gaseste Renault. cea mai urata e nuanta de la logan, albastru movuliu.  :lol: ), acelasi unghi etc. Cam la aceeasi bani va puteti lua o masina sau un puzzle. Depinde ce va place, dar in general puzzle gasesti la librarie...

Attached File  4273_st0640_046.jpg   131.34K   56 downloads  Attached File  renault_sandero_02.jpg   66.4K   69 downloads

Cat poate sa fie de urat Sfantul DERO...cica sa dam banii romanilor. de fapt pe langa faptul ca intra la renault franta, mai aruncati si banii pe toate urateniile...

Edited by xtremdriving, 25 March 2008 - 11:38.


#144
paullie

paullie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 13.12.2004
Am sa ma adresez tuturor combatantilor inraiti ai Sandero, implicit fani ai SH nemtesc, dar nu numai.
Unu la mana, ca sa ma situez in acest razboi perpetuu, va spun ca am avut pana acum 2 masini SH ambele in Germania, si am fost f. multumit de ambele, si nu regret alegerile facute. DAR..
Eu am urmatoarea dilema si problema, sunt in Germania cu un pic peste 6.000 de euro, planuind sa iau o masina de clasa mica-medie (ca a 2a masina), si cand zic asta ma gandesc la ceva de genul Fiat Stilo coupe, Megane coupe, Fiesta in 5 usi, eventual VW Polo. Am vazut in ultima saptamana 5 masini, toate cu mici zgarieturi sau chestii care mi-au ridicat semne de intrebare. Am realizat ca pt a lua ceva de care sa fiu sigur (sau mai sigur) ar trebui sa ridic pretul la 7000, asta neincluzand taxe, adus, etc... Si atunci va intreb, se merita oare sa dau pe o masina de 4-6 ani, si undeva la peste 50.000 km, aceeasi bani care i-as da pe un Sandero nou ? E important de precizat ca se doreste o masina de oras, fara pretentii.
In momentul de fata, inclin spre optiunea Sandero, chiar daca trebuie sa mai astept 2 luni sau mai bine.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate