Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Golf V GT TSI 170 CP
Last Updated: Jan 16 2019 18:52, Started by
Ahile
, Jun 14 2007 18:57
·
0
#325
Posted 16 June 2010 - 23:19
Salutari,
Masina a facut 3 ani. Am doar 18 000 km. Nici un fel de probleme tehnice pina acum. Consumul la drum lung e intre 7 si 8 l /100 km. In cazul in care merg foarte lent pot cobori sub 7, in cazul in care sint foarte zbuciumat pot urca pina la maxim 8,9% (recordul meu de consum, cind am prins un drum de munte virajat si am tinut-o in turatii ca nebunu') Nemultumiri: masina nu e chiar cea mai confortabila din lume... si pasagerii mai in virsta se pling ca "ii duc ca pe sacii cu cartofi". La drumuri foarte lungi, de peste 300 km incepe sa-ti amorteasca fesa dreapta; ori sint scaunele prea tari, ori am eu o problema personala. In rest nu cred ca ma deranjeaza ceva. Multumiri: impozit mic, performante sanatoase pentru un consum modest, directia foarte precisa si comunicativa, suspensia desi mai dura e ideala dpdv al feelingului de control pe care ti-l ofera, frine tapanoase. Nu intentionez sa o schimb prea curind. C ya! |
#326
Posted 01 January 2011 - 16:35
Aho, aho, copii si frati, stati putin si nu minati si pe topic nu va ambalati!
Interesul debordant fata de subiect ma copleseste! Vad ca a devenit un fel de blog pe care nu-l citeste nimeni... Oricum, ca sa vorbesc un pic singur, ca asa imi sade bine, va mai precizez urmatoarele Masina e ok, nu am nimic de semnalat, ceea ce e bine. No news is good news! Amatorii de masini mai sportive trebuie sa-si puna o mare intrebare inainte de achizitie O sa am unde sa profit de puterea mai mare? Pentru ca raspunsul e NU. In oras puteti uita de putere superioara daca vreti sa va pastrati carnetul, iar afara cam la fel. Si atunci are rost? Paradoxal DA. Pentru ca e vorba de placerea de a conduce. Iar perfomantele superioare inseamna un condus mai relaxat si mai placut uneori cind drumul o permite, gen traseu virajat. Iar senzatia de superioritate fata de muritorii de rind cu masini de 100 cai e destul de misto, iata ca recunosc. In plus, umilirea taranilor cu masini de teren care se cred mari sefi pe sosea e cireasa de pe tort, apogeul orgasmic, care justifica complet achizitionarea unei masini gen Golf GT. Pe curind! Edited by Ahile, 01 January 2011 - 16:38. |
#327
Posted 03 January 2011 - 13:53
Salut, eu am un GT de 140cp de care sunt super incantat, imi imaginez cum fuge a ta. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea E o masina destul de rara, majoritatea Golf-urilor fiind TDI-uri.
|
#328
Posted 05 February 2011 - 11:03
Merci pentru urari!
As remarca totusi ca initial apelativul GT denumea variantele de motorizare de 170 cai, tot asa cum apelativul GTI denumea varianta de 200 cai, iar R32 se referea la cea de 250 cai. Ulterior, asa cum se intimpla din pacata si la Audi, denumirea specifica unui model mai prestigios, mai sportiv, a fost cooptata sa ajute la vinzari si transformata in varianta de echipare. Sigla oarecum prestigioasa GT, a devenit varianta de echipare GT Sport, de dat la tot poporul si de tavalit prin toate sosurile, indiferent de motorizare. Avem astfel modele GT Sport 80 cai care saracele nu au absolut nimic de a face cu apelativul original GT menit sa denote o motorizare si echipare sportiva. Si de aici se nasc inevitabil confuziile totale in rindul neinitiatilor, confuzii pe care fabricantul si miza oarecum. De aceea este incorect sa spui ca "ai un GT de 140 cai". De fapt ai un Golf 140 cai in varianta de echipare GT Sport. E ca si cum ai spune: Am un R32 de 140 cai! Nu se poate asta pentru ca R32 exista doar in varianta de 250 cai! La fel si GTI, la fel si GT. Insa exista un nivel de echipare redenumit din Sportline in GT Sport spre sfirsitul perioadei de fabricatie a Golf 5 pentru a cistiga de pe urma confuziei. Asa cum la Audi exista o varianta de echipare S-Line care preia insemnele distinctive de design ale prestigioaselor modele S, fara a avea insa nici o legatura cu motorizarile sportive, doar pentru a beneficia de pe urma confuziei la capitolul vinzari. E un procedeu oarecum pervers de a vinde, insa probabil ca este eficient si de aceea este folosit. |
#329
Posted 08 February 2011 - 23:34
Ok, am un Golf cu acelasi motor pe care il ai si tu (compresor +turbina - diferentele fiind date de soft), suspensii si scaune sport cum ai si tu, dar na... al tau e GT .... Nu imi e clar ce are asa special in plus dar iti doresc sa te bucuri de el. Nu iti mai poluez topicul
|
#330
Posted 09 February 2011 - 09:16
Salve ahile,binete-am gasit si aici.nu fi suparat,eu citesc ce scrii tu.
Ca sa mai clarific un pic apele,diferentele intre gtsport si GT,sunt la numarul de cai,jante bbs classixs pe 17 in standard,esp,suspensie sport,scaune sport,ceas de boost in loc de apa. Cel putin la GT ul meu...al meu este din 2007 si am 92k km fara probleme. This car is a winner! Brgds |
#331
Posted 10 February 2011 - 21:15
@abunea
Dupa cum vezi nu prea imi poluezi topicul pentru ca a devenit oarecum un blog si sincer sa fiu ma bucur cind cineva mai posteaza cite ceva pe aici. Mai am si eu cu cine discuta! Nu o lua personal. Ai dreptate ca masinile sint foarte asemanatoare la nivel de motoare, suspensii, scaune. Exista insa si unele diferente: -frinele de la GT sint preluate integral de la GTI, ceea ce nu e valabil pentru GT Sport -dimensiunea anvelopelor de pe GT e identica cu cea de pe GTI, iarasi nu se aplica la GT Sport -ESP-ul e standard la GT, asa cum confirma si vali mai sus, iar la GT Sport nu era cazul -pot exista diferente la nivel de reglare a suspensiei, a cutiei de viteze, a directiei, a dozarii frinelor, bineinteles exista diferente la nivel de performante dinamice @vali Ma bucur ca m-ai depistat si pe softpedia! Si ma bucur ca ma citesti. E super ca ai 92k fara probleme. E chiar excelent. Asta arata ca e o masina fiabila. Eu am doar 20k. Nu prea merg cu ea asa des. O iau in ultima vreme doar daca ies din Bucuresti, altfel am renuntat sa stau la stop si sa merg in coloana cu o masina construita pentru fuga. In plus eu o iau o gramada pe stradute pentru a evita intersectiile aglomerate si prefer in oras o masina mai supla pentru a ma strecura mai usor. Pe curind! |
#332
Posted 10 August 2011 - 16:33
Masina a facut 4 ani si ceva si lumea imi spune ca inca miroase a nou in ea. Misto!
In timp te obisnuiesti cu puterea mai mare si nu ti se mai pare ceva deosebit. Asta pina te sui intr-o masina obisnuita! Nu vei intelege de ce se strofoaca atita in depasiri. Adevarul e ca ceva putere in plus te ajuta sa ajungi mai relaxat la destinatie. Te agiti mai putin in trafic, daca ai de depasit o faci cu relativa usurinta. Nu ai nici o clipa senzatia ca tragi de masina. Consumul pe termen lung e 7,5% in conditiile in care merg 90% afara cu ea, in Bucuresti mai putin. Dar daca mergi lejer poti scoate si 6,5%. Am facut zilele trecute un drum de 60 km si aveam 6,4% la intoarcerea in oras. La mers normal, fara fortari. Nu am motive de nemultumire pina acum si am invatat sa apreciez o suspensie mai dura pentru comportamentul precis in conducere. La suspensie se adauga o directie foarte precisa, frine puternice, acceleratii rapide si foarte rapide...toate astea formeaza un cockteil care iti dau o senzatie de siguranta sporita la drum si contribuie la placerea de a conduce. Uneori imi fac placere sa urmaresc vreo masina ca sa o depasesc, doar asa ca sa mai treaca timpul, si atunci ma simt ca un pilot de vinatoare in urmarirea prazii. As sfatui pe cineva sa dea 22 700 de euro pe o astfel de masina noua? Nu prea. Criza asta mi-a schimbat perceptia asupra banilor si acum nu as mai face ce am facut atunci cind am luat-o. Acum as lua cu 7 600 un Sandero Stepway cu toate alea pe el, si as economisi restul de bani. Dar atunci gindeam altfel... inainte de criza. Oricum, nu pot spune ca imi pare rau pentru ca mi-am dorit foarte mult masina si m-a satisfacut din toate punctele de vedere. E un produs de foarte buna calitate. Nemtii stiu sa faca masini foarte bune. |
#333
Posted 18 March 2013 - 23:42
Au trecut 7 luni de la ultimul meu post.
Mare lucru nou nu am de spus. Masina are 25k in aproape 6 ani, daca as vinde-o probabil doar un cunoscator are crede ca am kilometrajul real. Un cunoscator zic pentru ca pe interior se vede ca masina e ca noua la nivelul volanului, pedalierului, tapiteriri, schimbatorului etc, iar la mers se vede ca suspensia e foarte strinsa, directia nu are pic de joc...nu e obosita, ca sa zic asa. Dar nu am intentia sa o vind. Insa am remarcat ca un model similar dar cu mai multi kilometri se vinde undeva la 8-9000 de euro ceea ce m-a socat. Pai la banii astia ai de ales intre un Logan nou si un GT?! Eu am condus si Logan sute de kilometri si nu se compara nici in visele lui cu GT-ul! E o diferenta enorma la toate nivelurile. Cum poate sa valoreze aceeasi bani?! In fine, nu mi-as lua la pretul asta Logan nou, asta e ideea, chiar daca ala are garantie. Alte palavrageli: Consumul: in afara = 6,3% cf. computer de bord, la ultimul drum de 360 km. Mers economic, adica lin, cu schimbare a treptei in sus devreme, evitind pierderea de energie prin frinari care pot fi evitate prin prevedere. In conditiile astea, am depasit tot ce misca pe drum virajat de munte adica nu am mers ca babalicul ci acolo unde altul frina la intrarea in curba eu o lasam sa curga lin, frana frina, doar prin ridicarea piciorului mai devreme de pe acceleratie si folosirea aderentei superioare a masinii pe curbe, iar la iesirea din curba trebuia sa frinez ca sa nu intru in cel din fata, drept pentru care bagam a 2 -a sau a 3-a imediat si-l radeam scurt pe agitatul din fata. Uneori ca sa treaca timpul le mai numar celor din fata frinele inutile, care denota soferi slabi. Unora le numar peste 10 frine, timp in care nu se distanteaza deloc de mine fara ca eu sa pun nici o frina. Pur si simplu sint multi care nu-si cunosc bine masina, accelereaza excesiv, frineaza foarte mult, au un mers agitat in general. Astia sint soferi slabi. Un sofer bun, frineaza doar cind e cazul si are un mers lin in general, calm. Aderenta masinii e uriasa cu pneurile stock 225 amprenta la sol, pe 17 toli. Aici joaca un rol important si suspensia sport rigida. Inca nu am reusit sa fac sa intre ESP-ul vreodata in functiune. Foarte rar mi-a intrat antipatinajul asta iarna cind acceleram brusc pe asfalt ud/umed. Asta din cauza cuplului prea mare al masinii. E periculos pe asfalt umed sa bagi piciorul brusc in ea pentru ca te trage cuplul aiurea si intra imediat antipatinajul care te corecteaza. Se intimpla rar si doar pe asfalt umed/ud si doar la accelerari puternice. Ce sa va mai spun? Daca aveti intrebari va raspund cu placere. Deocamdata doar atit. |
#334
Posted 20 March 2013 - 13:47
|
#335
Posted 21 March 2013 - 19:47
Ba da, probabil ca ar fi fost mai ieftin.
La momentul ala insa mi-am dorit-o foarte mult si am luat-o pentru sufletul meu, pentru ca mi-a placut. Nu am luat-o rational, ci emotional. Si nu pot spune ca regret. Mi-am facut dablaua, cum s-ar zice. Mai am o masina pe care am luat-o rational, strict rational: un Matiz alb pe care il folosesc doar in oras, pentru care platesc impozit mai nimic, consuma putin, e fiabil, e usor de parcat fiind manevrabil si mic, nu m-a costat mult la achzitie, e ieftin de intretinut si nu-i port grija pentru ca nu-mi pasa de el, desi saracutul ar merita sa-mi pese mai mult pentru ca isi face datoria exemplar. Tocmai de aia merg cu GT-ul foarte mult in afara Bucurestiului. Pentru ca in Bucuresti il folosesc ocazional. Sincer sa fiu, la ce aglomeratie si haos e in capitala nu inteleg de ce nu trece mai multa lume la masini mici, de oras, care sint mult mai practice in traficul congestionat din Bucuresti, si se plimba cu ditamai gipanele, de 2,5 tone, din stop in stop, chinuindu-se sa circule pe stradutele inguste sau sa gaseasca un loc de parcare, si consumind combustibil cu galeata in mod stupid si inutil. Edited by Ahile, 21 March 2013 - 19:48. |
#336
Posted 13 July 2013 - 18:13
Consumul la drum lung s-a stabilizat in jur de 6,2%, in conditiile unui condus rational, economic.
Ma gindesc sa-i schimb bujiile ca nu le-am schimbat niciodata si masina are peste 6 ani si 27 000 km. Vreau sa-i mai schimb inca o data lichidul de frina, care scrie in carte ca trebuie schimbat la 2 ani si pe care l-am schimbat acum 4 ani. |
#338
Posted 20 December 2014 - 09:18
Salutari!
Iata ca a trecut mai bine de un an de cind nu am mai scris pe topic... Dupa 7,5 ani bateria si-a dat obstescul sfirsit acum la inceput de iarna. Si-a facut datoria destul de bine. Si a inceput marea cautare!. Nu stiam mai nimic despre baterii. Se pare ca masina venise din fabrica cu o baterie marca Banner de 70 Ah si 570A curent de pornire cu dimensiunile L278*lat175*h190, dimensiune care se incadreaza intr-un tipar se pare pe care va trebui sa-l respectati si voi daca veti avea de schimbat bateria. Cu mentiunea ca in privinta inaltimii puteti merge si pe 175 mm in cazul in care va face ceva cu ochiul de dimensiunea asta. In lumea bateriilor auto lucrurile sint un pic mai complicate aveam sa aflu. Fabricantii au de obicei mai multe game de baterii de aceeasi putere. Spre exemplu Bosch vinde S3 care cica ar fi potrivita pentru masini mai vechi cu putini consumatori si e cea mai ieftina, intrarea in gama cum s-ar zice S4 pentru masini moderne cu ceva consumatori S5 pentru masini de inalta performanta cu multi consumatori S6 virf de gama, cu nu stiu ce tehnologie noua si smechera care face, drege si rupe la buzunar. Cu cit urci in gama cu atit trebuie sa decartezi mai multi bani desi diferentele propriuzise intre game au ramas cam putin explicate. Initial am vrut sa iau un S3 de 70 Ah la 229 lei cu livrarea la domiciliu gratis insa... pentru masini mai vechi si fara consumatori""mi-a ramas in cap. N-am putut. M-am uitat pe Varta, cred ca e lider de piata pe baterii auto in Romania. Aceeasi poveste: gama Black, de jos, Blue, de la mijloc, si Silver, de sus. De ce e mai bun un Silver decit un Black pentru mine...? Nu mi-a explicat nimeni convingator de ce ar trebui sa dau mai multi bani pe Silver. In afara de Bosch si Varta, care domina piata, mai misca la vinzari destul de bine si Rombat care si ala are o gama: Calciu, Cyclon, Tornado (parca) si Premier. Unii vinzatori vor incerca sa va bage pe git Rombat, mai ales Premier, virful de gama. Probabil ca primesc discounturi la volum de la Rombat. Am fost, am vazut si pur si simplu nu am putut cumpara Rombat. Imi sta in git, mai ales dupa alte experiente de rahat cu Caranda, alta marca cumva romaneasca, pe alta masina. Poate o fi o baterie buna, nu stiu, dar mie mi s-a taiat de alde Rombat si Caranda, mai ales ca la pret sint identice cu Bosch, Varta si cu cistigatoarea licitatiei...Banner. Banner care echipa in mod original masina mea, care e fabricata doar in Austria si care m-a tinut 7,5 ani. Stiu ca bateriile originale sint mai bune ca alea aftermarket dar totusi! Am mers pe varianta Banner Power Bull 74 Ah 680A, adica cu un amperaj mai mare si cu un curent de pornire mai mare. Am platit 315 lei pe baterie, cam cit as fi platit pe un Rombat Premier si mai putin decit un Bosch S5 sau o Varta Silver de puteri echivalente. O sa va trebuiasca o cheie de 10 si o tubulara de 13 ca sa inlocuiti bateria. Tubulara de 13 poate fi inlocuita la o adica cu o fixa de 13 mai scurta si se foloseste pentru a indeparta clema aia de fixare de la baza bateriei, insa cu fixa de chinui un pic ca nu prea e loc de manevra, insa eu am reusit sa desurubez clema cu o cheie fixa. Cu cheia de 10 dati jos clestii de la borne, intii pe ala negru pentru - (minus), apoi pe ala rosu pentru +. La montarea baterie ordinea de montare e inversa, adica intii + si dupa aia -. Cam atit cu bateria, sper ca va folosi cuiva. In rest, ce sa va zic... abia am facut vreo 31 000 de km cu masina in 7,5 ani. Daca as vinde-o nu cred ca m-ar crede cineva ca e real kilometrajul. Desi un ochi format ar vedea cum arata interiorul, e ca nou. Am mai avut ocazia sa merg la drum lung si cu alte masini si ce m-a socat e cit de usor m-am obisnuit cu 170 cai ca fiind normalul si cit de slabe mi se par acum motoarele obisnuite de genul 100 de cai sa zicem. Nu-mi vine sa cred ca au 100 de cai! In comparatie cu alte masini, motorul de 1.4 TSI 170 ch e fenomenal. Nu doar mult mai puternic ci si infinit mai elastic. Iarasi aderenta masinii e fantastica fata de o masina obisnuita. Nu se compara pe viraje. Nu doar ca aderenta ci si ca stabilitate si directie. Insa suspensia ramine dura pentru persoanele sensibile. Daca ar fi sa aleg intre o masina noua de vreo 7-8 000 de euro si un Golf V GT de 170 cai la mina a doua, clar as merge pe Golf, cu rezerva sa aiba un kilometraj cit mai mic. Bujiile nu se schimba doar la kilometri ci si la virsta, cel putin asa scrie clar in manualul Golfului meu. Pe curind! Edited by Ahile, 20 December 2014 - 09:19. |
#339
Posted 30 January 2016 - 11:40
A mai trecut un an de cind nu am mai scris pe topic.
Din fericire nu am mari noutati. Am schimbat lichidul de frina pentru ca mi se parea ca frinele parca nu mai sint chiar atit de ferme. Insa nu am obtinut nici o schimare. Frinele sint la fel. Oricum trebuia schimbat lichidul. Bujiile nu le-am schimbat niciodata. I-am dat masina lu frati-miu sa se duca la mare cu familia si mi-a venit cu 2 pete abia vizibile pe tapiterie...nu e mare lucru, dar...deh! Nu stiu daca sa fac distributia ma masina are 8 ani jumate insa doar 33 000 km? Cam atit. |
|
#340
Posted 31 January 2016 - 17:04
Distributia e pe lant? Ca daca nu, schimba repede ca iti face fericirea si se rupe. E simplu daca e curea: nr. de km sau ani, ca imbatraneste cauciucul.
|
#342
Posted 02 February 2016 - 10:33
sidewinder, on 31 ianuarie 2016 - 17:04, said:
Distributia e pe lant? Ca daca nu, schimba repede ca iti face fericirea si se rupe. E simplu daca e curea: nr. de km sau ani, ca imbatraneste cauciucul. La frane eu am pus la Octavia dupa 3 ani(la fel , simteam ca parca s-a inmuiat pedala un pic) Motul RBF 660 cu punct de fierbere 325 grade etc. A facut minuni acel lichid, niciodata nu am avut frane mai bune dupa si nu facea deloc fadding ... Numai ca este mai scump...2 litri costa vreo 180 lei.... Numai bine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users