Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 

Negociind cu Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#37
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postdanutz1, on Dec 3 2007, 09:27, said:

O simpla oferta de prelungire de bun simt si fara restrictii ar fi suficient.
Cum crezi ca se simte un client cand ii ofera tel.mai scumpe decat celor care se aboneaza prima data, cum crezi ca se simte un client dupa 6 ani de abonament cu 10 min nationale timp de doi ani.
Cum te-ai simti tu cand vezi ca esti considerat "fraier" pe fata (scuzati expresia) cand vezi aceste oferte? Poate nu e valabil in toate cazurile, dar cert e ca exista si asemenea cazuri si probabil nu sunt putine deloc.
Cazul concret aici http://forum.softped...p;#entry3717103
Ar trebui sa se simta ... un  client Vodafone. Poate ca dupa atatia ani ar trebui sa dea si ei ceva mai mult insa ai uitat esentialul:si tu ca si client ai avut nevoie de ei si ei de tine.Nu esti multumit de calitatea lor  te muti in alta retea sau mai astepti portabilitatea daca nu vrei sa pierzi numarul.Simplu,nu?  
Vodafone e o afacere iar noi suntem in capitalism ,asta e! ;)  
Vodafone e si societate de binefacere daca are cineva nevoie insa mai bine sa nu ajunga nimeni sa aiba nevoie de ajutorul cuiva.Cel putin asta imi doresc eu :)

Edited by jamesbond, 03 December 2007 - 10:53.


#38
vik19

vik19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 05.09.2007

View Postjamesbond, on Dec 3 2007, 10:52, said:

Ar trebui sa se simta ... un  client Vodafone.
Ma simt client Vodafone dar aveam o stima pentru ei pe care nu o mai am.

Vreti sa stiti si continuarea.
Am sunat la *222, asa cum zicea si in scrisoare, pentru mai multe informatii si am cerut ca in loc de telefoane sa-mi faca alta oferta. Binenteles ca habar nu aveau despre ce este vorba si in loc sa imi dea ei informatii le-am dat eu referitor la oferta. Dupa minute de asteptare am primit o oferta si mai generoasa 20 de minute nationale timp de 10 luni adica cu 40 de minute mai putin decat oferta initiala (10 minute timp de 24 de luni) si nimic in plus. Nu am mai continuat discutia fiindca mi s-a facut lehamite.

Eu zic sa pastram un moment de reculegere pentru GENEROZITATEA Vodafone S.A. Romania.

Edited by vik19, 04 December 2007 - 11:35.


#39
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postvik19, on Dec 4 2007, 11:30, said:

Ma simt client Vodafone dar aveam o stima pentru ei pe care nu o mai am.

De ce, că nu-ți dă de pomană? Ce oameni, fratele meu... De unde reiese că ar trebui cineva să-ți dea ceva mai mult decît plătești? Are o ofertă, îți convine, bine, nu-ți convine, mergi la altul. WTF, de unde atîtea pretenții? Îi urăști cumva și pe ăia de la supermarket că nu vor să-ți dea 2 pîini cînd cumperi una?

Edited by wirespot, 06 December 2007 - 01:25.


#40
vik19

vik19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 05.09.2007

View Postwirespot, on Dec 6 2007, 01:24, said:

De ce, că nu-ți dă de pomană? Ce oameni, fratele meu... De unde reiese că ar trebui cineva să-ți dea ceva mai mult decît plătești? Are o ofertă, îți convine, bine, nu-ți convine, mergi la altul. WTF, de unde atîtea pretenții? Îi urăști cumva și pe ăia de la supermarket că nu vor să-ți dea 2 pîini cînd cumperi una?
N-am spus ca-i urasc chiar am glumit cu cel care mi-a raspuns la Relatii clienti dar ma simt jignit ca dupa 6 ani de abonament primesc 10 minute (24 de luni) pe cand un abonat nou primeste 20 de minute (pe viata) si mai si numesti aceasta oferta generoasa.

Pana anul trecut, mai bine de 5 ani, nu am negociat nimic fiindca nu mi-am cumparat nici un telefon nou.
La cererea unui prieten i-am luat un telefon nou, pe puncte, si mi-am prelungit contractul inca 1 an, asa m-am trezit cu oferta asta fiindca altfel ar fi uitat ca mai exista abonati care nu cer nimic si nu suna tot timpul ca sa negocieze ceva.

N-am cerut nimic de pomana si da dovada este ca nu am mai sunat la Relatii clienti si nici nu am fost la reprezentanta ca sa ma "tiganesc" pentru ceva.

In alta ordine de idei, nu te-am jignit cu nimic asa ca nu vad de ce faci tu asta.

Edited by vik19, 06 December 2007 - 14:56.


#41
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Păi și atunci ce vrei? Ce-a făcut Vodafone de ți-a pierdut respectul? Nu și-a onorat obligațiile contractuale față de tine? Te-a taxat mai mult decît ai vorbit? Are calitatea convorbirilor sau acoperirea proastă? Ai avut dificultăți birocratice mai mari decît la alți furnizori?

Îmi cer scuze dacă ai perceput-o ca jignire, evident că nu am nimic cu tine personal, dar nu reușesc să înțeleg de ce s-a încetățenit impresia că bonusurile și reducerile ar fi de la sine înțelese, sau de ce ar trebui să-ți arate cumva că te apreciază că ești client vechi. Sînt client Electrica de 20 de ani, îmi dă ceva pentru asta? Ar trebui să mă aștept să-mi dea?

Eu cred că s-a pierdut perspectiva pe undeva. Bonus în minute de loialitate, bonus de ziua ta, telefoane la preț redus, oferte speciale cînd catadicsești să schimbi un abonament retras... Nu-s de ajuns? Găsești în altă parte mai bine? Atunci de ce nu cumperi de acolo?

Tot nu sîntem mulțumiti, ne simțim ofticați cînd un abonat nou primește mai multe, uitînd că de fapt puteam să nu primim nimic și să zicem și săru-mîna, că puteau să ne trateze cum ne tratează restul furnizorilor. Ne-au răsfățat, asta-i, și unora nu le mai ajunge.

Edited by wirespot, 07 December 2007 - 00:05.


#42
vodafone_ro

vodafone_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,944
  • Înscris: 22.08.2005
tu vorbesti de electrica
dar rds imi da ceva ca sunt de 3 ani la ei?
nu imi da 1 minut in plus pt fiecare an
hai sa luam romtelecomu ,da ceva la cei care au 20-30 de ani vechime?
evident ca nu
vodafone ne da si totusi nu suntem multumiti
asa e omul indiferent de ce i ai face tot nu il satisfaci

#43
vik19

vik19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 882
  • Înscris: 05.09.2007

View Postwirespot, on Dec 7 2007, 00:01, said:

... nu reușesc să înțeleg de ce s-a încetățenit impresia că bonusurile și reducerile ar fi de la sine înțelese, sau de ce ar trebui să-ți arate cumva că te apreciază că ești client vechi.
Nu ai înțeles că mă deranjează că mi-au oferit 10 minute timp de 24 de luni (ca după aia să revin la 0) și au numit asta „ofertă generoasă”.
Preferam să nu primesc vreo ofertă.
Așa cum nu i-am sunat atâția ani ca să le cer ceva așa nu i-aș fi sunat nici acum.

Asta este oferta pe care o vor primii (probabil) toți abonații pentru ca să ne convingă să renunțăm la vechile abonamente și să trecem la cele noi fiindcă cel de la Relații clienți mi-a zis „dacă treceți la abonamentul nou vă putem oferi mai multe”, nu m-a interesat așa că nu știu ce îmi putea oferi.

Edited by vik19, 07 December 2007 - 08:44.


#44
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Dacă voi faceți spume eu ce să mai fac???
Din ciclul ”Întâmplări pe Marte…
Sun la RC cu dorința de a-mi schimba tipul de abonament vechi cu „Martefone Simplu” și de a-mi prelungi abonamentul pentru încă un an.
Mi se spune:”Dacă semnați o prelungire de contract pe 12 luni puteți beneficia și de oferta de 20 minute naționale”. Întreb:”Am minute de loialitate pentru vechime, se păstrează acestea?”. Răspunsul este afirmativ. A rămas să mă decid și să revin cu un telefon.
Revin cu un telefon. Pun aceleași întrebări, evident aceleași răspunsuri (20 minute naționale pe viată, rămân și cele 30 minute pentru vechime pe care le puteți folosi). Întreb:”Din moment ce primesc abonamentul Martefone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar, mai pot adăuga și extraopțiunea 20 de minute naționale?”.”Da, da, o să aveți 40 minute naționale dacă activați și acea extraopțiune”. Totul e clar pentru mine și solicit să-mi fie trimisă oferta.
În scurt timp primesc o “Ofertă Specială” care conține:” Reducere la abonamentul Martafone Simplu pe o perioada de luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de luni in fiecare an pe viata.” (a se observă lipsa procentului de reducere și a perioadei). Termenul Martafone “Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar” din oferta de pe site a fost împărțit în 2 termeni:” Reducere la abonamentul…”și  “Extraoptiunea 20 minute nationale…”, minutele deveneau extraopțiune
Trec cu vederea peste acest lucru (doar este o firmă respectabilă și nu poate greșii atât de aberant, una vorbim alta facem?) semnez și trimit confirmarea ofertei.
În câteva zile primesc un email în care sunt anunțat că “oferta initiala nu sa putut activa” (“sa” legat, deci se poate și la case mai mari!!!) și o nouă ofertă cu:” Reducere 50 % la abonamentul Martefone Simplu pe o perioada de 4 luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de luni in fiecare an pe viata.”(primul termen conține procentului de reducere și perioada, termenul 2 tot nu). Logic trebuia trimisă a treia “Ofertă Specială”.
Mi se aprind beculețele (tot e sezonul) și revin înarmat cu toate întrebările posibile/imposibile pentru a nu mai avea vre-un dubiu. Fază tare: T-A-R-E !!! Cu toate că una am vorbit la RC eu primeam de fapt abonamentul Martefone Simplu plus extraopțiunea  20 minute naționale nu “abonamentul Marteafone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar.” La acestea nu mai puteam adăuga extraopțiunea 20 minute naționale pentru că era extraopțiune la extraopțiune. Tot  aceste 20 minute incluse în abonament (care in cazul următor nu mai sunt privite ca extraopțiune) le anulau pe cele 30 de minute de loialitate. Ori minute pentru vechime ori 20 minute naționale pe viață! Am refuzat orice schimbare.
Ultima ofertă din partea lor a fost:” Reducere 50 % la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de 4 luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de 12 luni.”
Ca un semn de rea voință din partea Martefone este și faptul că deșii în Ofertele Speciale scrie că beneficiați de “extraoptiunea 20 minute nationale…” iar mai jos este anexat tabelul cu numărul minutelor gratuite oferite în rețea pentru vechime, sub acest tabel este o steluță care spune:” Minute oferite în rețeaua Martefone. Acestea nu se cumulează cu o alta oferta care presupune acordarea de minute gratuite pe durata contractului.” Atunci de ce mai atașați tabelul? Cu alte cuvinte când se spune “vă dăm minute gratuite” să vă luați gândul de la minutele de vechime.

Mi-e lehamite pentru că după ce am primit prima ofertă am reziliat cu Cosmofone un abonament vechi bazându-mă pe oferta Martefone. Acuma trebuie s-o dau la întors cu cei de la Cosmofone, că nu mai vreau reziliere.

#45
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Cand o sa se ofere si pe plaiurile noastre pentru 35 Ron 500 minute oricand si oriunde (500 Minutes any time, any network), atunci n-o sa mai ceara nici romanul minute pentru vechime. O sa spuneti ca am halucinatii, NU!!!, asa e prin UK. Si tot cei din UK mai au si 500 SMS (pt. contract 18 luni) sau 250 SMS (pt. 12 luni) in acelasi pret si telefoane gratuite. Va rog nu salivati pe tastatura! Ia uite!!! si mai au si 3 luni la juma de pret abonamentul... Sa-mi iau Nokia 6500 Classic....SE W950i....Samsung D840 sau sa fac rost de 100 Lire sa-mi iau Nokia N95 8GB???
Toate acestea daca in UK salariul mediu ar fi 1000 lire/luna.

#46
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006

View Postalex7905, on Dec 7 2007, 13:20, said:

Cand o sa se ofere si pe plaiurile noastre pentru 35 Ron 500 minute oricand si oriunde (500 Minutes any time, any network), atunci n-o sa mai ceara nici romanul minute pentru vechime. O sa spuneti ca am halucinatii, NU!!!, asa e prin UK. Si tot cei din UK mai au si 500 SMS (pt. contract 18 luni) sau 250 SMS (pt. 12 luni) in acelasi pret si telefoane gratuite. Va rog nu salivati pe tastatura! Ia uite!!! si mai au si 3 luni la juma de pret abonamentul... Sa-mi iau Nokia 6500 Classic....SE W950i....Samsung D840 sau sa fac rost de 100 Lire sa-mi iau Nokia N95 8GB???
Toate acestea daca in UK salariul mediu ar fi 1000 lire/luna.

cred ca ai halucinatii (no offence). alea 500 de min anytime costa 30 lire ~ 60$ !!!

#47
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
si de ce nu spui si care este salariul mediu in UK? sau RO si UK au acelasi salariu mediu??? Am vrea noi!
La noi 400 minute nationale costa 43 Euro (fara TVA) si salariul mediu este 1.084 Ron. Adica 150 Ron + TVA, peste 15% din salariul mediu net. In UK, la un salariu mediu net de 1000 Lire cele 35 Lire inseamna 3.5% !!!!!!!!!!!!!!
In caz ca nu stiiai Vodazgarci in Uk are pierderi pe care le acopera cu castiguri din tari precum Romania  ;)

Edited by alex7905, 07 December 2007 - 14:51.


#48
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postalex7905, on Dec 7 2007, 12:30, said:

Fază tare: T-A-R-E !!! Cu toate că una am vorbit la RC eu primeam de fapt abonamentul Martefone Simplu plus extraopțiunea  20 minute naționale nu ?abonamentul Marteafone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar.? La acestea nu mai puteam adăuga extraopțiunea 20 minute naționale pentru că era extraopțiune la extraopțiune. Tot  aceste 20 minute incluse în abonament (care in cazul următor nu mai sunt privite ca extraopțiune) le anulau pe cele 30 de minute de loialitate. Ori minute pentru vechime ori 20 minute naționale pe viață! Am refuzat orice schimbare.
Ultima ofertă din partea lor a fost:? Reducere 50 % la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de 4 luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de 12 luni.?
Ca un semn de rea voință din partea Martefone este și faptul că deșii în Ofertele Speciale scrie că beneficiați de ?extraoptiunea 20 minute nationale?? iar mai jos este anexat tabelul cu numărul minutelor gratuite oferite în rețea pentru vechime, sub acest tabel este o steluță care spune:? Minute oferite în rețeaua Martefone. Acestea nu se cumulează cu o alta oferta care presupune acordarea de minute gratuite pe durata contractului.? Atunci de ce mai atașați tabelul? Cu alte cuvinte când se spune ?vă dăm minute gratuite? să vă luați gândul de la minutele de vechime.

Mi-e lehamite pentru că după ce am primit prima ofertă am reziliat cu Cosmofone un abonament vechi bazându-mă pe oferta Martefone. Acuma trebuie s-o dau la întors cu cei de la Cosmofone, că nu mai vreau reziliere.
Hm... Se pare ca nu ai fost obisnuit cu generozitatea voda pana acum :) Cum sa iti dea ei 40 min nationale oricand si minute in retea? Asta insemna cost suplimentar zero sau foarte mic. Cred ca deja sunt exceptii rare cei care au min nationale si in retea anytime.
Ideea a fost urmatoarea, lasa ca ii dam reducere pe x luni in loc de 20 min nationale in plus ca nu se prinde sau poate o accepta si pe asta, iar minutele de fidelitate, ne facem ca nu vedem, ca doar e prea mult sa-i oferim si minute si reducere. Chiar daca perioada contractuala se prelungeste fara intrerupere, minutele le pierzi de parca nu ai fi avut vechime in retea.
Sa mai zica cineva ca nu e bataie de joc pe fata prin ceea ce face voda. Macar nu te mai minteau de prima data ca iti ofera ce au spus. Asta doare cel mai mult un client, nu faptul ca desi nu sunt obligati sa iti ofere acele minute, totusi o fac. Daca o faci, fa-o asa cum zici, nu in bataie de joc si dispret fata de client.

Edited by danutz1, 07 December 2007 - 14:40.


#49
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postdanutz1, on Dec 7 2007, 14:37, said:

Cred ca deja sunt exceptii rare cei care au min nationale si in retea anytime.

Și eu încep să cred asta și de asta le va fi foarte greu să mă convingă să schimb prea curînd abonamentul. Faptul că am 30 de minute în rețea și 15 naționale (în ordinea asta de consumare), la abonament de 3 euro, se pare că începe să devină o raritate.

View Postdanutz1, on Dec 7 2007, 14:37, said:

Sa mai zica cineva ca nu e bataie de joc pe fata prin ceea ce face voda. Macar nu te mai minteau de prima data ca iti ofera ce au spus. Asta doare cel mai mult un client, nu faptul ca desi nu sunt obligati sa iti ofere acele minute, totusi o fac. Daca o faci, fa-o asa cum zici, nu in bataie de joc si dispret fata de client.

Asta e drept. Dar măcar gîndește-te că nu i-au forțat mîna. Sînt furnizori de diverse servicii la care te trezești mutat pe alte abonamente sau planuri tarifare din senin, în ciuda contractului.

#50
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Mi-e jena de incompetenta lor, este a TREIA oferta primita care contine greseli legate de perioada sau procentul reducerii.
1. "Reducere la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de ??? luni.
- Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de ??? pe o perioada de ??? luni in fiecare an pe viata."

2."Reducere 50 % la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de 4 luni.
- Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de ??? pe o perioada de ??? luni in fiecare an pe viata."

3."Reducere 50 % la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de 4 luni.
- Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de ??? pe o perioada de 12 luni."

O astept pe a 4-a! Va tin pumnii!

#51
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Cred ca exista o explicatie.
Acestea sunt oferte standard, model de oferte, (chiar daca se spune ca "este o oferta creata special pentru dvs) fiind completate in functie de discutia consultantului cu clientul sau de propunerea consultantului.
Din graba sau din neatentie nu a mai completat si acele date si au trimis-o asa.

#52
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Poti merge la o reprezentanta si iti fac oferta pe loc pe care o semnezi.Este mult mai simplu.

#53
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Ma duc ca sa-mi fac nervi??? Nu ma duc pentru ca nu am chef sa merg de inca 3 ori ca nu stiu ce au gresit in oferta. Sunt aberanti, oferta o interpreteaza cum vor ei oricum.
Din enunturile "50% reducere la abonament, timp de 4 luni" si "Doar 1,79 EUR/lună pentru abonamentul Vodafone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar" inteleg ca acuma abonamentul Vodafone Simplu contine 20 minute nationale si timp de 4 luni platesti 1.79 Euro in loc de 3.58 (3Euro+TVA). Eu am cerut doar sa trec de la vechiul abonament la noul Vodafone Simplu (adica cu 20 minute nationale) fara a beneficia de reducere pentru cele 4 luni. Se poate, dar nu mai beneficiez de minutele de fidelitate. Toate abonamnetele cu minute incluse beneficiaza de minute pentru fidelitate, acesta nu. Cum sa dea ei pentru 3 Euro 20 minute nationale si 30 in retea?

#54
Cosminutzx

Cosminutzx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 01.10.2007

View Postalex7905, on Dec 7 2007, 13:30, said:

Dacă voi faceți spume eu ce să mai fac???
Din ciclul ”Întâmplări pe Marte…
Sun la RC cu dorința de a-mi schimba tipul de abonament vechi cu „Martefone Simplu” și de a-mi prelungi abonamentul pentru încă un an.
Mi se spune:”Dacă semnați o prelungire de contract pe 12 luni puteți beneficia și de oferta de 20 minute naționale”. Întreb:”Am minute de loialitate pentru vechime, se păstrează acestea?”. Răspunsul este afirmativ. A rămas să mă decid și să revin cu un telefon.
Revin cu un telefon. Pun aceleași întrebări, evident aceleași răspunsuri (20 minute naționale pe viată, rămân și cele 30 minute pentru vechime pe care le puteți folosi). Întreb:”Din moment ce primesc abonamentul Martefone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar, mai pot adăuga și extraopțiunea 20 de minute naționale?”.”Da, da, o să aveți 40 minute naționale dacă activați și acea extraopțiune”. Totul e clar pentru mine și solicit să-mi fie trimisă oferta.
În scurt timp primesc o “Ofertă Specială” care conține:” Reducere la abonamentul Martafone Simplu pe o perioada de luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de luni in fiecare an pe viata.” (a se observă lipsa procentului de reducere și a perioadei). Termenul Martafone “Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar” din oferta de pe site a fost împărțit în 2 termeni:” Reducere la abonamentul…”și  “Extraoptiunea 20 minute nationale…”, minutele deveneau extraopțiune
Trec cu vederea peste acest lucru (doar este o firmă respectabilă și nu poate greșii atât de aberant, una vorbim alta facem?) semnez și trimit confirmarea ofertei.
În câteva zile primesc un email în care sunt anunțat că “oferta initiala nu sa putut activa” (“sa” legat, deci se poate și la case mai mari!!!) și o nouă ofertă cu:” Reducere 50 % la abonamentul Martefone Simplu pe o perioada de 4 luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de luni in fiecare an pe viata.”(primul termen conține procentului de reducere și perioada, termenul 2 tot nu). Logic trebuia trimisă a treia “Ofertă Specială”.
Mi se aprind beculețele (tot e sezonul) și revin înarmat cu toate întrebările posibile/imposibile pentru a nu mai avea vre-un dubiu. Fază tare: T-A-R-E !!! Cu toate că una am vorbit la RC eu primeam de fapt abonamentul Martefone Simplu plus extraopțiunea  20 minute naționale nu “abonamentul Marteafone Simplu, cu 20 de minute naționale incluse lunar.” La acestea nu mai puteam adăuga extraopțiunea 20 minute naționale pentru că era extraopțiune la extraopțiune. Tot  aceste 20 minute incluse în abonament (care in cazul următor nu mai sunt privite ca extraopțiune) le anulau pe cele 30 de minute de loialitate. Ori minute pentru vechime ori 20 minute naționale pe viață! Am refuzat orice schimbare.
Ultima ofertă din partea lor a fost:” Reducere 50 % la abonamentul Vodafone Simplu pe o perioada de 4 luni. Extraoptiunea 20 minute nationale cu o reducere de pe o perioada de 12 luni.”
Ca un semn de rea voință din partea Martefone este și faptul că deșii în Ofertele Speciale scrie că beneficiați de “extraoptiunea 20 minute nationale…” iar mai jos este anexat tabelul cu numărul minutelor gratuite oferite în rețea pentru vechime, sub acest tabel este o steluță care spune:” Minute oferite în rețeaua Martefone. Acestea nu se cumulează cu o alta oferta care presupune acordarea de minute gratuite pe durata contractului.” Atunci de ce mai atașați tabelul? Cu alte cuvinte când se spune “vă dăm minute gratuite” să vă luați gândul de la minutele de vechime.

Mi-e lehamite pentru că după ce am primit prima ofertă am reziliat cu Cosmofone un abonament vechi bazându-mă pe oferta Martefone. Acuma trebuie s-o dau la întors cu cei de la Cosmofone, că nu mai vreau reziliere.
  Io zic sa nu te intorci la Cosmote,e copil mic pe linga Vodafone...(ma refer la calitatea serviciilor),eu in locul tau as pune pe ab Simplu extraoptiunea 1000 min in retea si as vb pina s-ar descarca bateria :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate