Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW 318i E90 & Ford Fiesta ST.
Last Updated: Jun 24 2011 16:10, Started by
Alex_82
, Mar 18 2007 10:25
·
0
#1
Posted 18 March 2007 - 10:25
Salutare
Vineri, 16.03.2007, mi-am luat masina de la dealer(Auto. Bavaria) . Este vb. de un BMW 318i sedan fabricat pe 07.02.2007(care avea vineri la bord 2km - acum are vreo 600km). Sa va povestesc putin de motorizare si echipare: motor in linie cu 4 cilindri(dispune de Valvetronic-imbunatateste performantele si consumul prin deschiderii continue variabile ale supapei si dublu VANOS-asigura o curba de cuplu ideala pe intreaga plaja de turatie), 4 supape pe cilindru, 1995 cm3, putere max. 130cp/5750 rot./min., cuplu max. 180/3250, cutie de viteza cu 6 trepte, viteza max. constructiva:210 km/h, acceleratie 0-100km/h-9.8 s., consum urban:10l/100km, consum ext.:5,7l/100km, consum mediu:7,3l/100km C-am astea ar fi datele tehnice....acum sa va spun de dotarile standard: Interior: -ornamente interioare "titanium matt" -praguri inscriptionate cuu logo "BMW" cromat -scaune fata reglabile pe inaltime, adancine, lombar,...etc -cotiera fata rabatabila cu compartiment de depozitare -aer conditionat manual cu microfiltru de particule -geamuri termoizolante cu tenta verde -inchidere centralizata(cu comutator si din int.) cu telecomanda -geamuri electrice fata/spate -indicatoare analogice bord:viteza, turatie, niv. carburant -afisaj LCD(digital):km. total sau partial, temp. ext., ceas, interval revizii service, afisaj variabil, f. Check-Control,etc -computer de bord cu afisarea:consum mediu, distanta pana la realimentare, viteza medie, timpul si data -Radio-CD"BMW Business" cu antena radio integrata Exterior: -indicatoare de directie albe -oglinzi ext. asferice, reglabile electric si pliabile -bari parasoc vopsite in culoarea caroseriei grila capota cromata cuu bari negre -elem. ext. in culoarea caroseriei Siguranta: -ABS -DTC(controlul dinamic al tractiunii) -DSC(sistem de control al stabilitatii) -DBC(sistem de control al distantei de franare) -CBC(sistem de control al franarii in curbe) -faruri cu temporizare -al treilea stop pe frana integrat in luneta -indicator de monitorizare a presiunii in pneuri -lumina stop frana cu intensitate variabila, f. de forta de franare(2 trepte) -luneta cu degivrare, avand decuplarea automata -lumini ceata spate -2xairbaguri fata frontale -2xairbaguri cap fata -2xairbaguri cap spate -2xairbaguri cortina(fata si spate) La toate astea am mai adaugat optional: -tapiterie piele "black" -alarma -faruri bi-xenon adaptive -instalatie spalare faruri -proiectoare de ceata -jante aliaj usor pe 16' "double-spoke 154" -vopsea met.-"black sapphire" Cred ca asta e tot.... Dar sa revin la primele impresii:interiorul este putin spartan(fata de Octavia 2) fara prea multe butoane, totul este organizat ergonomic. Ieri am facut un drum pana la Brasov dus intors(450 km) sa vad cum se comporta pe curbe si restul...si mi-a placut cum se asaza chiar daca intri mai tare putin in viraj. Despre viteza n-am sarit de 140km/h pt. m-a sfatuit omu' de acolo sa nu sar de 3000rot/min timp de 1000km.M-am obisnuit si tractiunea spate..iar in rest sunt super bucuros c-ma reusit s-o iau!!!! Azi as vrea sa mai plec o tura afara dar sunt f. obosit si nu stiu...ce-o sa fac. In rest masinuta merge de rupe(chiar m-a roade talpa uneori s-o frig). Fata de Octavii 1&2(diesel ambele) care le-am condus inainte asta de acum e ceva f. diferit...nu stiu cum sa explic mai clar.. Astept pareri si impresii!!! |
#2
Posted 18 March 2007 - 10:58
Alex_82, on Mar 18 2007, 10:25, said: Vineri, 16.03.2007, mi-am luat masina de la dealer(Auto. Bavaria) . Este vb. de un BMW 318i sedan fabricat pe 07.02.2007(care avea vineri la bord 2km - acum are vreo 600km). Sa te bucuri de ea, sa nu ai parte de evenimente rutiere si de service. Si la cit mai multi km. Si poze, cele mai frumoase sint ale unui proprietar fericit. Edited by MAK, 18 March 2007 - 10:59. |
#3
Posted 18 March 2007 - 12:12
Parca optionalele respective faceau parte dintr-un pachet nu?
Ce pret a avut masina? Discount ceva? Cum e motorul? Am un prieten care si-a luat una cu 150cp, benzina, si era cam suparat ca nu "fuge". Nu uita de poze si sa o stapanesti sanatos. |
#6
Posted 19 March 2007 - 18:13
ma bucur si eu pt tine si itzi urez cati mai multi km fara incidente! pune si tu niste poze! ce motoare aveai pe octavia de ti se pare mai vanoasa masina?
in rest de noua serie 3 ce sa zic ,e probabil si urmatoarea mea masina dar sa vedem ce si cum! |
#7
Posted 21 March 2007 - 09:23
Am ajuns la aproape 800km si am un consum urban de 9.5l/100km(deocamdata).
Am bagat doar OMV100 si trage destul de bine. Trebuie sa ma obisnuiesc tractiunea spate care pe linia de tramvai nu-i place . Suspensia e c-am rigida dar ai si un confort minim(adica nu-ti rupe spatele dupa 150km/zi in oras).Oricum cofortul la volan exista dar.....interiorul este spartan(mie imi place mai simplu ) si toate comenziile mi se pare asezate ergonomic. Un aspect negativ mi se pare lipsa martorului ( )care semnalizeaza usa deschisa.Trebuie sa fiu atent la plafoniera(daca se inchide) sau sa verific oglinziile sau sa ma dau jos sa ma holbez la usi! La Octavia2 am ditamai Maxi-Dot-ul care-mi arata fiecare usa in parte(+portbagaj+capota motor). Un aspect pozitiv ar fi verificarea niv. uleiului cu computer-ului de bord si primesti si ind. cat mai trebuie sa completezi (daca e nevoie).Verificarea presiunii in pneuri,... etc |
#8
Posted 21 March 2007 - 10:26
NetFlow, on Mar 18 2007, 12:12, said: Parca optionalele respective faceau parte dintr-un pachet nu? Ce pret a avut masina? Discount ceva? Cum e motorul? Am un prieten care si-a luat una cu 150cp, benzina, si era cam suparat ca nu "fuge". Nu uita de poze si sa o stapanesti sanatos. Exista un pachet ("Bavaria") care cuprinde o parte din otionalele mentionate mai sus. Masina mea a ajuns(dupa discount aprox.2400CIP) la 22000CIP/26200DDP. Referitor la putere(130cp) mi se par suficienti pt. traficu' bucurestean .Eu nu am luat-o sa ma duc la liniute cu ea ci sa ma deplasez de colo-colo prin Buc. Asta nu inseamna ca nu imi place viteza sau condusu' sportiv(dar pe unde se poate). Nu sa-mi dau fite pe Magheru sambata seara cu muzica la max. si cu alti 3 retarzi in masina Daca vroiam o masina sport (la banii astia) aveam de unde sa aleg:Golf GTI, Octavia RS, Leat Leon FR, Ford Focus ST, Mazda 3 sport(nu stiu cum ii zice la mod. exact), Mazda RX-8,......etc Dar am zis sa schimb aerul....la premium . |
#9
Posted 21 March 2007 - 11:52
Alex_82, on Mar 21 2007, 10:26, said: Exista un pachet ("Bavaria") care cuprinde o parte din otionalele mentionate mai sus. Masina mea a ajuns(dupa discount aprox.2400CIP) la 22000CIP/26200DDP. Referitor la putere(130cp) mi se par suficienti pt. traficu' bucurestean .Eu nu am luat-o sa ma duc la liniute cu ea ci sa ma deplasez de colo-colo prin Buc. Asta nu inseamna ca nu imi place viteza sau condusu' sportiv(dar pe unde se poate). Nu sa-mi dau fite pe Magheru sambata seara cu muzica la max. si cu alti 3 retarzi in masina Daca vroiam o masina sport (la banii astia) aveam de unde sa aleg:Golf GTI, Octavia RS, Leat Leon FR, Ford Focus ST, Mazda 3 sport(nu stiu cum ii zice la mod. exact), Mazda RX-8,......etc Dar am zis sa schimb aerul....la premium . Asteptam cu totii pozele! |
#10
Posted 21 March 2007 - 18:50
Alex_82, on Mar 21 2007, 09:23, said: Un aspect pozitiv ar fi verificarea niv. uleiului cu computer-ului de bord si primesti si ind. cat mai trebuie sa completezi (daca e nevoie).Verificarea presiunii in pneuri,... etc Mi se pare extraordinar sa poti verifica nivelul de ulei stand in scaun in masina si nu bagat pana la jumatate in motor. E prima oara cand aud de optiunea asta cu toate ca m-am gandit de multe ori daca e realizabil asa ceva. Si uite ca e ! Referitor la verificarea presiunii in pneuri, ce anume stiu sa faca senzorii de monitorizare ? La alte masini am vazut ca doar te avertizeaza la diminuarea presiunii sub o anumita valoare (fara sa iti zica presiunea exacta) si iti mai indica si roata cu pricina. La BMW e mai sofisticat de atat ? |
|
#11
Posted 24 March 2007 - 18:59
vladut_v, on Mar 21 2007, 18:50, said: Mi se pare extraordinar sa poti verifica nivelul de ulei stand in scaun in masina si nu bagat pana la jumatate in motor. E prima oara cand aud de optiunea asta cu toate ca m-am gandit de multe ori daca e realizabil asa ceva. Si uite ca e ! Referitor la verificarea presiunii in pneuri, ce anume stiu sa faca senzorii de monitorizare ? La alte masini am vazut ca doar te avertizeaza la diminuarea presiunii sub o anumita valoare (fara sa iti zica presiunea exacta) si iti mai indica si roata cu pricina. La BMW e mai sofisticat de atat ? Nu e mare dif. fata de ce stii si tu. Adica nu-ti spune exact cat ai in fiecare roata. Singura dif. fata de senzori obisnuiti ar fi ca are 2 variante de avertizare in f. de stadiul anvelopei.Adica daca doar a pierdut putin sau esti pe janta.Oricum cu ajutorul anvelopelor run on flat pot merge inca 100km cu max. 80km/h fara sa patesc nimic la jante. Anvelopele au o armatura pe interior care le impiedica sa se desumfle complet . |
#12
Posted 24 March 2007 - 19:04
Referitor la poze le-am facut!!!!
Dar ori sunt eu prea tampit sau sunt intr-un format ciudat.... ca nu reusesc sa le "pun". Dar fiti pe pace le dovedesc eu!!! PS:Nu radeti de mine dar asta e! |
#13
Posted 24 March 2007 - 19:26
Astazi am parcurs inca 260km(Buc.-Buzau, dus-intors).
Am avut un consum mediu de 7,5l/100km. Masina s-a comportat impecabil(cu toate ca la intoarecere am prins ploaie la greu).Senzorul de ploaie este super tare (vorbesc de parca ar fi cine stie ce smecherie), dar daca nu l-am mai avut inainte pe alta masina mi se pare .....extraord. . Alta faza interesanta este faptul ca in viteza a-6-a la 3500rot./min. aveam 160km/h (intra pe rosu de la 6500), deci cred ca pot sa ma duc cu ea la 225km/h(vitezometru e pana la 260) f. probleme.Dar trebuie sa termin "rodaju"(pana la 2000km) si sa scap singur pe A2(adica f. nevasta-care este limitatoru de viteza). |
#14
Posted 24 March 2007 - 19:40
Alex_82, on Mar 24 2007, 19:26, said: Astazi am parcurs inca 260km(Buc.-Buzau, dus-intors). Am avut un consum mediu de 7,5l/100km. Masina s-a comportat impecabil(cu toate ca la intoarecere am prins ploaie la greu).Senzorul de ploaie este super tare (vorbesc de parca ar fi cine stie ce smecherie), dar daca nu l-am mai avut inainte pe alta masina mi se pare .....extraord. . Alta faza interesanta este faptul ca in viteza a-6-a la 3500rot./min. aveam 160km/h (intra pe rosu de la 6500), deci cred ca pot sa ma duc cu ea la 225km/h(vitezometru e pana la 260) f. probleme.Dar trebuie sa termin "rodaju"(pana la 2000km) si sa scap singur pe A2(adica f. nevasta-care este limitatoru de viteza). Nu merge chiar asa cu viteza ... poate sa ajunga chiar la 260 la 6500rpm sau doar la 210 cat e in talon.. si cu pozele: incearca si u imageshack.us si dai linkurile aici |
#15
Posted 24 March 2007 - 20:12
Viteza max. constructiva este 208 km/h.
Dar si pe Octavia 2(1.9TDI-105cp) viteza max.constructiva era 192km/h si am mers cu 210km/h(stiu exista o eroare de 5-8km/h) dar oricum am depasit cu 10km/h vit. max constructiva (nu am probe fizice sa-ti dovedesc ).Chiar si cu Octavia 1 la care vit. max. constructiva este 185km/h(1.9TDI-90cp) am mers cu peste 200km/h...asa ca sper sa ajung la cel putin 220km/h... . |
|
#16
Posted 24 March 2007 - 20:23
sa inteleg ca per total esti multumit de masinuta!se comporta bine la drum intins,consumul mi se pare ok...si altele!
e diferenta mare fata de octavia 2? si nu ma refer la motor ci la confort si sezatia data de masina la drum! |
#18
Posted 24 March 2007 - 22:57
ryco78, on Mar 24 2007, 20:23, said: sa inteleg ca per total esti multumit de masinuta!se comporta bine la drum intins,consumul mi se pare ok...si altele! e diferenta mare fata de octavia 2? si nu ma refer la motor ci la confort si sezatia data de masina la drum! La confort(vb. obiectiv) cred ca O2 are un plus(daca iti iei varianta full+optiunii), pentru pers. peste 35 ani, in schimb la BMW (confortul nu cred a fost o prioritate pt. proiectant)totul iti vine ca o manusa(la seria 3), scaunele sunt mai bine profilate(sustinere lat. ), cotiera vine fix sub mana, bordul putin aplecat spre sofer...,etc. Oricat ai merge cu BMW-ul parca tot ai mai merge putin(nu simt oboseala la fel ca la O2), dar cred ca este doar o iluzie creata de faptul ca este noua(pt. mine cel putin). Tinuta de drum....?Super !!!!Se aseaza de parca e lipita(cred ca exagerez putin...).Este si mai joasa decat O2(semnificativ-4cm,O2 avea si pachetul de drumuri grele+2cm fata de std.). Rezumatul:daca vrei design ext. modern+confort decent +spatiu int. mare+porbagaj(560litri!)+consum redus(1.9TDI-105cp)+intretinere ieftina(600RON-revizia)+pret de achizitie OK=Octavia 2, in schimb daca vrei performante(vorba vine, nu ma refer la 2.0 -130cp)+look dinamic+siguranta activa si pasiva mare+brand+???=BMW seria 3 |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users