Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Astra vs C4 vs Golf

- - - - -
  • Please log in to reply
170 replies to this topic

#163
Vlade

Vlade

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 11.08.2005
total de-acord cu t.rac3Er

#164
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Golful are standard 6 airbags, sofer, pasager, laterale fata, cortina fata + spate. Nu exista golf cu mai putine. Sunt optionale airbagurile laterale spate, la versiunile in 5 usi.

E corect ca vts se poate compara cu gt.. desi eu il vad concurent la gti. GT nu are nici un fel de tuning cum au vts si gti. Daca vts nu se poate compara cu gti ca e aspirat, nu vad cum se poate compara cu gt.. ca gt are 2 supraalimentari. E drept ca au puteri apropiate. Suntem offtopic rau insa.

Edited by NetFlow, 25 January 2007 - 10:43.


#165
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Golful meu are 10 airbag-uri si ESP .Clima automata .Eu comparam motoare diesel intre ele nu benzina cu diesel pt ca atunci 1.6 de la Golf e super OK.
Cel de 1.4 clasic, nu.Astea supra turate / alimentate nu stiu, nu ma bag.

Stiu de ce e transparent display-ul.Mi-a explicat unul din cei mai de kko dealeri din Bucuresti.
Deci vezi ca sunt destul de critic cu masina pe care am luat-o.Nu zic ca  e super ok, ca sta cel mai bine pe sosea,samd.
Ziceti si voi ceva rau de masinile voastre :naughty:  insa cred ca sunt MULT mai bune decat Golful5, nu? Un posesor de G5 chiar recunoaste ca s-a intepat si nu a luat BMW sau Citroen. Nu-l contrazic, asa o fi.
Gandindu-ma ca e o masina de gagica, la fel ca si C4 (motorizari mai subtiri, desigur in jur de 100cp) si ca va fi vanduta in maximum un an sau doi pt a se lua o masina mai serioasa, am zis ca e super buna pentru a incepe soferia cu ea.Oricum, mare greseala ca nu am luat Audi A3.

Edited by sanddy1964, 25 January 2007 - 11:00.


#166
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Ai 6 nu zece. Scrie in 10 locuri in masina airbag, pt ca din acele locuri vor sari. Dar tu ai 6. Pe golf exista 6 sau 8. "10" cum zici tu sunt stock si asa au toate. Doar ca defapt sunt 6.

Golful tau e slabut. trendline, care are materiale o idee mai slabe ca restul, iar motorul diesel e foarte zgomotos intradevar.
Am mai zis. Un golf Trenline sau confortline merita banii dati pe el, insa doar atat. Nu e super masina.

GT, GTI, R32 merita daca le cumperi cu sufletul. Daca aia iti doresti.
La fel cu VTS merita daca aia iti doresti.

#167
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

 NetFlow, on Jan 25 2007, 10:39, said:

Golful are standard 6 airbags, sofer, pasager, laterale fata, cortina fata + spate. Nu exista golf cu mai putine. Sunt optionale airbagurile laterale spate, la versiunile in 5 usi.


1. GT nu are nici un fel de tuning cum au vts si gti.
2. Daca vts nu se poate compara cu gti ca e aspirat, nu vad cum se poate compara cu gt.. ca gt are 2 supraalimentari.

1. Pai ce tuning are VTS? Un Eleron, roti pe 17, si cateva plastice vopsite?
2. Pai comparatiile nu trebuie facute in functie de turbo, non-turbo. Atunci ce facem cu BMW benzina??


Tot numaram eu unde sunt alea 10 airbaguri la golf, si nu-mi dadea. Acum m-am elucidat :D.

Edited by MATRIXU, 25 January 2007 - 14:45.


#168
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Matrix.. ziceau mai multi sus ca nu e corect sa compar vts cu gti pt ca gti e turbo. Eu exact asta sustin ca nu conteaza daca e turbo sau nu. Noi nu comparam motoare ci masini in sine asa cum sunt ele.
Am vazut ca scrie bara fata si spate sport.. m-am gandit ca ala e tuning. Sincer nu n-am vazut nici un vts for real..

In golf scrie in 10 locuri airbag si din toate 10 locurile sar airbaguri in caz ca e nevoie.

#169
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 NetFlow, on Jan 25 2007, 11:11, said:

Ai 6 nu zece. Scrie in 10 locuri in masina airbag, pt ca din acele locuri vor sari. Dar tu ai 6. Pe golf exista 6 sau 8. "10" cum zici tu sunt stock si asa au toate. Doar ca defapt sunt 6.

Golful tau e slabut. trendline, care are materiale o idee mai slabe ca restul, iar motorul diesel e foarte zgomotos intradevar.
Am mai zis. Un golf Trenline sau confortline merita banii dati pe el, insa doar atat. Nu e super masina.

GT, GTI, R32 merita daca le cumperi cu sufletul. Daca aia iti doresti.
La fel cu VTS merita daca aia iti doresti.
Uite ca sa elucidez o data pt totdeauna.
Golful "meu" e cam chel, atata doar ca e climatronic si are si ESP.Nu ca ar fi mare filozofie.Daca avea 4 geamuri electrice era mai tare?E cam zgomotos pt anumite pretentii.1.9TDI.De departe cel mai tare e 1.6.
Golful nu merita banii dati pe el.L-am luat doar stiind ca valoarea de revanzare poate fi un atu la anul cand va fi schimbat.E o masina de scoala in acest moment.Altfel nu luam asa ceva nici picat cu ceara.Daca aia de la Citroen stiau sa vorbeasca , aveau o unitate vanduta.Punct.
In rest, nu as lua un RS 32 sau altceva.As lua o Alfa Romeo, daca chiar as vrea fitze, figuri sau alta chestie mai scumpa .
Sunt o gramada de masini Sport .BMW e la ani lumina de VW .

Edited by sanddy1964, 27 January 2007 - 12:24.


#170
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Foarte bine ai facut. Un golf tredline e destul de ieftin la sh, cam cat un Logan dotat banuiesc :) si e o masina relativ sigura si usor de manevrat prin oras.
Cat despre faptul ca merita sau nu golful banii dati pe el e greu de zis. Depinde cum privesti problema. Parerea mea e ca primesti cam cat dai. Nici mai mult nici mai putin. Asta la un golf "de serie". La unu gen r32 e altceva si pretul conteaza mai putin.
BMW sunt intradevar mult mai bune ca VW una peste alta. Pacat ca nu au motoare turbo benzina ( sau ma rog. nu aveau/au ceva acceptabil ca pret) si ceva spatiu in ele. In rest e chestie de gusturi, insa e clar ca BMW e o marca mai buna ca vw. Merita un BMW mai mult decat dai pe el?
Eu cred ca sunt putine masini care merita cu adevarat mai multi bani decat dai pe ele. Si masinile alea nu sunt in zona de pret 10-50.000E.

Eu sincer cred ca BMW e si peste audi. E logic ca e la ani lumina fata de vw, care e mai slab si ca audi. De fapt BMW sunt mai scumpe ca Audi pt ca sunt mai bune :)

Gata cu offtopicu :)

#171
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 NetFlow, on Jan 27 2007, 16:28, said:

Foarte bine ai facut. Un golf tredline e destul de ieftin la sh, cam cat un Logan dotat banuiesc :) si e o masina relativ sigura si usor de manevrat prin oras.
Cat despre faptul ca merita sau nu golful banii dati pe el e greu de zis. Depinde cum privesti problema. Parerea mea e ca primesti cam cat dai. Nici mai mult nici mai putin. Asta la un golf "de serie". La unu gen r32 e altceva si pretul conteaza mai putin.
BMW sunt intradevar mult mai bune ca VW una peste alta. Pacat ca nu au motoare turbo benzina ( sau ma rog. nu aveau/au ceva acceptabil ca pret) si ceva spatiu in ele. In rest e chestie de gusturi, insa e clar ca BMW e o marca mai buna ca vw. Merita un BMW mai mult decat dai pe el?
Eu cred ca sunt putine masini care merita cu adevarat mai multi bani decat dai pe ele. Si masinile alea nu sunt in zona de pret 10-50.000E.

Eu sincer cred ca BMW e si peste audi. E logic ca e la ani lumina fata de vw, care e mai slab si ca audi. De fapt BMW sunt mai scumpe ca Audi pt ca sunt mai bune :)

Gata cu offtopicu :)
da, dar aici nu era vorba de Audi.Iar parerea mea e ca A6 ( masina de serie, ok) e peste seria 5 BMW.LA MOTOARE SI DOTARI EGALE.
Sa stii ca si R32 e o masina de serie.Nu e vreun unicat, ceva .
Unele BMW-uri merita toti banii.Si unele Audiuri la fel.NU TOATE.
Si la Golfuri la fel.Unele costa mult mai mult decat fac, altele pur si simplu fac si ele cat stiu(1.9 TDI) .Deocamdata am garantie la Golf si la primul semn de ducere la vale, imi iau banu' pe el( ceva, ceva  mai scot eu acolo, sa raman paguba doar cateva mii eventual) si iau o alta masina.Tot germana, tot diesel.
SH, ok. :P Astep ca niste smekeri (adevarati , din GE adica) sa se plictiseasca de vreun A4 sau BMW Seria 3, 2006 si sa-l vanda  si tzup! l-am luat.Repet pentru incepatori, in primul an , si un Golf5 e foarte bun.Iar un A4 va fi destul de bun, dupa un an de condus.
A, preturile la Golf5 cu 60tkm 2005/2006 inca in garantie 1 an le poti vedea pe net.Cam cat un Logan nitzel mai dotat , asa e-plus taxele aferente.

Edited by sanddy1964, 27 January 2007 - 17:27.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate