Astra vs C4 vs Golf
Last Updated: Jan 27 2007 17:25, Started by
nila.chip
, Dec 25 2006 18:47
·
0
#145
Posted 17 January 2007 - 10:25
Tu chiar nu intelegi ca golfu meu nu are nici o legatura cu topicu asta? Daca tu ai un C4 de 15.000E nu inseamna ca si altii au golfuri de 15-17000E.
Eu am cumparat aceasta masina din pasiune. Nu m-a interesat nici cat a costat, comparat cu altele, nici daca o sa se strice sau nu, nici daca alte masini au un raport pret/kg mai bun. Cand o sa ajungi sa iti cumperi ce masini vrei, in limita unui buget desigur, o sa intelegi ce zic. Pana atunci vei face vs intre diferite marci sa o alegi pe aia care "iese mai bine". Repet. Unii dintre noi cumpara masinile DOAR cu unima, si isi permit sa isi cumpere ce masina vor. Restul sunt detalii. Asta am zis ca sa intelegi ca eu nu "laud" golful ca am io. Nici macar nu laud golful meu. On topic. Mazda 3 mi se pare o masina foarte buna. Calitate japoneza cu tech Ford. Daca iti place masina in sine e foarte buna. Problema apare daca cumperi masina dupa "calcule". Gen cati E/kg dau sau cu cat o voi vinde. Eu la ~17.000DDP as lua polo gti, insa doar gti. Restul de polo nu merita, parerea mea. Sunt sigur ca doar 1% gandesc ca mine, insa eu, repet, cumpar masina pt MINE, pt ce imi doresc EU, nu pt ca e mai rentabila masina X. Nu mai fi complexat ca ai C4, e o masina foarte buna. Cand o sa ai mai multi bani iti cumperi altceva, mai scump. Ca doar nu o sa iti cumperi Citroen toata viata . |
#146
Posted 17 January 2007 - 15:20
-Golf 14 .FSI si C4 14 i , motorizari asemanatoare , le-am condus pe amandoua (de asta ma pronunt ) , nu vorbesc din auzite sau ce am vazut , spun doar ce am simtit , le-am alergat pe amandoua , C4 mi s-a parut un pic mai stabil .
-golf trebuie sa nu ai ce face cu banii sa-ti iei cand e plina tara de ele , A daca ai bani sa-ti iei un GTI ...asa mai da , dar altfel nu se merita -apropo aceste doua masina au aproximativ : 1 an C4 si aproape 30.000 km , iar Golf 5 aproape 2,5 ani si 9.800 km , la Golf pana acuma a cazut sonda lambda (Care costa vreo 16 milioane -masina nu mai e in garantie) , la golf a mancat pana acuma can 1,5 litri ulei DACA E POSIBIL asa ceva - a se citii pe vwforum de problema asta ,mai ales la modelele 1.4 -Golf 5 e cam la capat de drum , si acuma sincer de ce sa dai 1000-2000 de euro mai mult pe un VW doar ptr brend ??? -masinile nemtesti nu mai sunt cum erau inainte , au inteles nemtii ca masinile sunt sonsumabile ASA ca afirmatii ca "domne , e masina nemteasca " nu mai are nici o treaba -eu am masini personale kalos si C4 (in famile ) si urmatoarea masina dupa ce vand kalosul va fii probabil un C4 , datorita pretului , datorita dotarilor ,datorita costurilor de intretinere ,datorita faptului ca masinia asta are aproape 30.000 km intr-un an si nu am avut nici o problema , nici un greiere nimica !!! -sfat de la mine : ia-ti GTC ca e o masina aratoasa rau , si comparativ cu celelalte doua , le cam pune la respect , CA DESIGN ,eu mi-as lua GTC dar vreau masina in 4-5 usi , 3 usi e destul de incomod |
#147
Posted 17 January 2007 - 19:48
DrDMX, on Jan 17 2007, 15:20, said: -Golf 14 .FSI si C4 14 i , Da, am inteles: C4 este cea mai buna masina a ultimilor ani.Si este MULT mai stabila decat Golful5, desigur. Ulei mult consuma motorul 2.0TDI. Golful ala de 1.4 are pompa de ulei nashpa!Cade frecvent. In rest masinuta e ok.Si oricum, mai frumoasa decat C4 .Golful adevarat este cel de 1.6.Cel mai reusit. |
#148
Posted 17 January 2007 - 20:07
Simt totusi nevoia sa readuc o intrebare la care de asemenea nu s-a raspuns,deci vreau si eu un test in care Golful iese peste C4 la compacte mai ales la stabiliate unul singur,daca nu gasiti va zic eu cautati-l pe cel din revista nemteasca Auto motor si sport si vedeti ce si cum sta treaba.
Pana atunci cine vrea opinia mea sa caute episodul Top gear cand James May testase Bmw-ul seria 1,concluzia lui Jeremy Clarkson pe baza acelei masini este si concluzia mea,in acest caz doar emblema difera. Edited by Alexutz_C, 17 January 2007 - 20:08. |
#150
Posted 23 January 2007 - 00:26
draga domnule netflow,
te rog sa nu confunzi modelul vts cu un model sport. vts reprezinta doar nivelul de echipare , iar in romania este importata doar versiunea cu 180cp echipare vts. in strainatate poti sa-ti iei si un 1,6i vts daca vrei, ma intelegi? bun. vts-ul cu motorul de 180cp (care dupa cum bine spunea t.racEr mai sus este aspirat si nu turbo) nici nu se vrea concurent direct cu gti-ul. altfel, placerea care ti-o ofera conducerea unui c4 nu se compara cu un golf. cu atat mai mult daca este diesel cumva ca atunci intram pe taramul "tractoraselor". probabil o sa zici ca am ceva cu VW.....da , porbabil ca am . si imi place. mai esti? in al doilea rand gti-ul nu o sa aiba niciodata atatea dotari cate are vts-ul si nu o sa ajunga niciodata la nivelul Citroen in materie de inovatie, tehnologie, samd. te rog sa verifici arhivele si sa vezi ce tehnologie aveau citroenurile prin anii 70-80 si unde era vw. si, ca raspuns la intrebarea astra vs c4 vs golf, as zice ca opelul e o alegere corecta. |
#151
Posted 23 January 2007 - 21:01
Imi cer scuze ca nu cunosc prea multe despre Citroen vts asta.. probabil ai dreptate. Eu vorbesc de oferta de la noi.
C4 VTS o fi nu o fi sport nu stiu da clar nu e concurent cu gti. Mai bine sa nu fie, ca gti se vand multe si vts cam nimic. Cu ce e concurent VTS la noi? Cu ce masini? Pot sa intreb de ce esti anti VW? E doar o curiozitate, poti sa fii anti ce vrei tu si cat vrei tu. Edited by NetFlow, 23 January 2007 - 21:02. |
#152
Posted 23 January 2007 - 21:29
pot sa iti spun ca am avut si eu o skoda Fabia, deci tot din grupul VW , timp de 2 ani si jumatate si nu am avut probleme cu ea,etc...dar sunt satul de vw si acelasi stil, acelasi bord plictisitor,care il gasesti la aproape toate modelele vw,etc. plus de asta daca iti achizitionezi o masina cu inima cu siguranta nu-ti iei vw.
toate cele bune! |
#153
Posted 23 January 2007 - 21:42
#154
Posted 23 January 2007 - 22:43
|
#155
Posted 23 January 2007 - 23:31
#156
Posted 24 January 2007 - 09:04
[quote name='NetFlow' post='2351948' date='Jan 23 2007, 23:31']Am fost un cretin. Altii isi cumparau BMW sau Citroen de banii aia. quote]
C4 asta nu e urat.Are botul ala insipid care-l strica. In interior, display-ul ala transparent e cam aiurea pe mijloc dar nu e un capat de tara. La o liniuta , cred ca Golfurile ii dau na na. Golful5 cred ca te protejeaza mai bine in caz de impact. Pare mai solida G5, e mai grea mi se pare cu cateva kile bune. La motorizari superioare nu ma bag.Vorbesc de 105cp TDI ai G5 care sigur se infige mai bine decat HDI-ul similar.Si decat Astra TDCI. Un punct slab l aG5-foarte slaba insonorizarea.Iar linia audio subtire rau.Ar trebui sa mai lucreze nitel la astea.Data viitoare nu mai iau Golf pana nu ascult muzica la 130km/h -vreau sa aud muzica nu cauciucuri pe asfalt si harait de diesel.In rest, daca ar sta si mai bine pe sosea la viteze foarte mari, nu ar fi rau de loc Golful. Edited by sanddy1964, 24 January 2007 - 09:06. |
#157
Posted 24 January 2007 - 09:40
Cu zgomotul la diesel ai dreptate. Din ce am testat eu doar motorul de 105cp e foarte zgomotos. Cel de 2L e mai calm.
Muzica e de kkt, chiar daca costa extrem de mult. (550E cip). Cu stabilitatea n-am avut nici o problema. Nici la cel cu esp nici la cel fara. Si am facut ceva teste... |
#158
Posted 24 January 2007 - 10:42
NetFlow, on Jan 23 2007, 21:01, said: Mai bine sa nu fie, ca gti se vand multe si vts cam nimic. Compari cai cu magari. Aberezi intr-una. Iar loganurile se vand ce 100 de ori mai bine decat GTI-urile. Sunt destule motive pentru care VTS-ul nu e asa raspandit. Tu insa nu vezi decat unul singur PS. Threadul si-a depasit menirea. Propun inchiderea lui Edited by cosminnuss, 24 January 2007 - 10:44. |
#159
Posted 24 January 2007 - 10:52
cosminnuss, on Jan 24 2007, 10:42, said: Compari cai cu magari. Aberezi intr-una. Iar loganurile se vand ce 100 de ori mai bine decat GTI-urile. Sunt destule motive pentru care VTS-ul nu e asa raspandit. Tu insa nu vezi decat unul singur PS. Threadul si-a depasit menirea. Propun inchiderea lui De ce compar cal cu magar? Eu chiar nu inteleg. Mie VTS mi se pare versiunea "sport" a lui c4. Cred ca orice propietar de vts gandeste ca are o masina sport. Nu? Nu inteleg cu ce aberez. De ce nu e raspandit? Chiar nu ma pricep ce defecte ar avea. Mie mi se pare o masina frumoasa cu destui CP, cu un consum decent si multe gadgeturi de ultima ora. Mie de ex nu imi place ca nu are motor turbo. Da asta e o fixatie a mea. Motoarele aspirate sunt foarte bune, vezi Honda ctr. Ai dreptate cu offtopic. Cel mai corect ar fi ca autorul sa se utite la jurnal de bord la c4 si g5. Cred ca asta zice tot despre masini... Edited by NetFlow, 24 January 2007 - 11:01. |
|
#161
Posted 24 January 2007 - 15:53
[quote name='NetFlow' post='2351948' date='Jan 23 2007, 23:31']Am fost un cretin. Altii isi cumparau BMW sau Citroen de banii aia. quote]
C4 asta nu e urat.Are botul ala insipid care-l strica. In interior, display-ul ala transparent e cam aiurea pe mijloc dar nu e un capat de tara. La o liniuta , cred ca Golfurile ii dau na na. Golful5 cred ca te protejeaza mai bine in caz de impact. Pare mai solida G5, e mai grea mi se pare cu cateva kile bune. La motorizari superioare nu ma bag.Vorbesc de 105cp TDI ai G5 care sigur se infige mai bine decat HDI-ul similar.Si decat Astra TDCI. Un punct slab l aG5-foarte slaba insonorizarea.Iar linia audio subtire rau.Ar trebui sa mai lucreze nitel la astea.Data viitoare nu mai iau Golf pana nu ascult muzica la 130km/h -vreau sa aud muzica nu cauciucuri pe asfalt si harait de diesel.In rest, daca ar sta si mai bine pe sosea la viteze foarte mari, nu ar fi rau de loc Golful. @sanddy1964 1. designul tine de gusturi f mult...dar sa zici insipid e prea de tot. si esti SINGURUL cxare zice asta. de obicei majoritatea se leaga de spatele taiat de la coupe. nicidecum de fata) care este chiar extraordinara..mult mai stilta si agresiva in acelsi timp decat 90% dintre compacte. dar aici iar o sa ma izbesc de un perete al indoctrinarii. asa ca nu are rost 2. daca vorbesti in acest mod despre display-ul transparent dovedesti ca nu cunosti nimic in legatura cu el. voi incerca sa te elucidez. nu este deloc aiurea ci f avangardist. permiterea trecerii luminii ajuta luminozitatea acestuia la maxim. astfel in conditii extreme de contrast (iluminat puternic de afara) display-ul central va fi intotdeauna vizibil. daca totusi se va reduce din vizibilitatea acestuia la anumite unghiuri de intrare a luminii in habitaclu exista control de contrast al acestuia (si cred aici ca se aplica la modele cu pavilion vitrat, unde lumina intra in compartimentul motor mult mai mult si poate influenta intr-un anumit grad vizibilitatea la bord) 3. la o liniuta golf nu are nici un avantaj fata de c4, dar iar vorbim din impresii...motorul 1.6benzina e dezvoltat impreuna cu bmw, si suporta performante la supraalimentare pana la ~190cp cu componentele interne stock ale motorului [url="http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=113938&Volkswagen-specifications"]http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications[/url] [url="http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=122859&Citro%C3%ABn-specifications"]http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications[/url] alte impresii, la capitolul diesel... [url="http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=135509&Volkswagen-specifications"]http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications[/url] [url="http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=124531&Citro%C3%ABn-specifications"]http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications[/url] nu exista motorizare diesel la vag de 1.6, care sa mai fie si comparabila la performante cu 1.6 hdi PSA. acesta din urma este recunoscut la nivel mondial drept o reusita, dar deh carcotasii in ziua de azi nu prea au ce face si vorbesc vorbe 4. golful "cred" ca te protejeaza ... impresii din nou [url="http://www.crash-test.org/marques/resultat.php?mod=citc4_2004"]http://www.crash-test.org/marques/resultat...?mod=citc4_2004[/url] [url="http://www.crash-test.org/marques/resultat.php?mod=volgol_2004"]http://www.crash-test.org/marques/resultat...mod=volgol_2004[/url] soferul de golf sufera mai mult ca cel de c4...tinem cont ca c4 vine dotat standar cu toate airbagurile, pt golf tre sa dai bani in plus sa le ai. deci in aceeasi bani, mai putini, ca poate nu avem fabrica de bani, si multi prefera sa doteze masina cu piele decat cu airbag cortina, soferul de c4 iese ca la test, cel de la golf iese mai rau decat la test...deci, impresii ale renumitei masini nemtesti greutatea mai mare a unei masini produce mai multe daune celorlalti, nu protejeaza mai bine. imi pare rau in continuare ca ma lovesc de aceleasi indoctrinari. 1.4 tsi as alege si eu. in primul rand pt noutate. si un motoras mic dus la performante uimitoare |
#162
Posted 25 January 2007 - 00:05
C4 nu vine standard cu toate airbagurile. Versiunea X are doar sofer si pasager.
C4 VTS poate fi comparat si cu VW GT-ul de 170CP, sau cu cel mai puternic Golf, 2.0 FSI 150CP (exceptand GTI, sau R32, care sunt cu totul altceva). Edited by MATRIXU, 25 January 2007 - 00:06. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users