Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Astra vs C4 vs Golf

- - - - -
  • Please log in to reply
170 replies to this topic

#127
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Atata timp cat masina este in garantie si revizia este facuta la reprezentante, diferente de pret in clasa asta compacta nu sunt mari.(iese din discutie clasa premium).
1000-1500 EUR in revizii la frantuzesti? P-asta de unde ati scos-o? N-am auzit pe nimeni ca la prima revizie(15,,20 000km) sa dea mai mult de 150 EUR(asta daca iei totul de la ei, daca vii tu cu ulei iesi mult mai bine)!!
Cat despre coliziuni usoare, o sa ramai surprins draga cornel cat de bine se comporta la suprafata Meganeul,C4.
Din punctul meu de vedere, focusul este mai bun decat Megane,C4, Astra si ce mai era pe aici, doar daca este ST sau RS!! Pana atunci, toate sunt in aceiasi oala!

PS: Pana si forumul a luat-o razna!!!!

Edited by MATRIXU, 09 January 2007 - 11:07.


#128
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Da, sigur, singura problema la Megane sunt greierii... si da, sigur, toti se rezolva in 5 min....

Edited by cornel001, 09 January 2007 - 19:15.


#129
dimabogdan

dimabogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.12.2006
Pana la urma nila.chip ce masina ti-ai luat?Sau inca nu te-ai hotarat, ca dupa certuirle din forum pe care le-am vazut eu ma nelamuream total.Nu m-am bagat in discutii pentru ca am un C4 si din cate ai vazut cand ai o masina nu poti spune decat ca e cea mai buna nu, asa ca I'll keep it low.( no offense guys- dar cea mai buna masina e cea pe care o ai).
   Deci la care masina te-ai oprit?????

#130
nila.chip

nila.chip

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 23.10.2006
Astept liste de preturi la Astra GTC face-lift si pe urma ma hotarasc. In momentul asta inclin catre ASTRA GTC

#131
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postnila.chip, on Jan 12 2007, 13:34, said:

Astept liste de preturi la Astra GTC face-lift si pe urma ma hotarasc. In momentul asta inclin catre ASTRA GTC
Foarte buna alegerea, Opel e simpatic si in crestere cu aceste "TUNURI":New Corsa si Astra GTC .Si cine stie ce mai urmeaza.

Oricum , asaa de control, nu a raspuns nimeni la intrebarea:

* Exista vreo masina Citroen care-la aceeasi clasa-sa fie peste VW-ul omolog ?

Edited by sanddy1964, 12 January 2007 - 13:34.


#132
dimabogdan

dimabogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.12.2006

View Postnila.chip, on Jan 12 2007, 12:34, said:

Astept liste de preturi la Astra GTC face-lift si pe urma ma hotarasc. In momentul asta inclin catre ASTRA GTC

  Cool masina dar musai in varianta COSMO.Sau mai bine un OPC?HMMMMMM.Multa bafta cu masina si la cat mai putine amenzi si puncte!!!!!! :D

#133
nila.chip

nila.chip

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 23.10.2006
O sa iau cred versiunea SPORT cu cateva optinale..dar cum am spus astept listele de preturi de la Opel

#134
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 08.12.2006
hai sa o luam invers
* Exista vreo masina VW care-la aceeasi clasa-sa fie peste Citroen-ul omolog?
pe date concrete. pe studii concrete. si pe gama actuala, nu pe istorii trecute.
am gasit un site cu statistici auto. nu il am aici. dar il voi atasa sa vedem.
ideea este daca o masina din cele doua (binenteles pe clase) este superioara, cu cat, si cu ce este asa de buna, incat sa justifice sau nu vreo diferenta de pret.
ca poate asa si Audi a3 e superior tuturor celor de aici, dar banii dati pe el se justifica?

@ nila.chip o intrebare am. crezi ca pretul la facelift va fi la fel cu modelul actual?

Edited by T.rac3Er, 15 January 2007 - 08:46.


#135
nila.chip

nila.chip

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 23.10.2006
Da, pretul va fi cam la fel...practic nu sunt mari diferente cel putin la GTC

#136
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

View PostT.rac3Er, on Jan 15 2007, 08:44, said:

hai sa o luam invers
* Exista vreo masina VW care-la aceeasi clasa-sa fie peste Citroen-ul omolog?
pe date concrete. pe studii concrete. si pe gama actuala, nu pe istorii trecute.
am gasit un site cu statistici auto. nu il am aici. dar il voi atasa sa vedem.
ideea este daca o masina din cele doua (binenteles pe clase) este superioara, cu cat, si cu ce este asa de buna, incat sa justifice sau nu vreo diferenta de pret.
ca poate asa si Audi a3 e superior tuturor celor de aici, dar banii dati pe el se justifica?

@ nila.chip o intrebare am. crezi ca pretul la facelift va fi la fel cu modelul actual?

Da. Golf mkv GTI e mult peste C4 VTS. Mult as in light years. Diferenta e asa mare incat VTS nici macar nu e testat alaturi de GTI, de nimeni.
Phaeton e mult, mult, mult, mult peste C6.
Tuareg e mult peste... umm... cum ii zice?
Si tot asa. Ca VW costa mai mult, da io nu cred ca sunt mai scumpe, daca intelegi ce vreau sa zic.

Golf s-au vandut ~4000 unitati (5) anu trecut in romania. C4 cate s-au vandut? 1.000? Poate or fi toti "prosti". Mai nasol e ca in lumea toata golf se vinde foarte bine. Banuiesc ca si aia sunt "dusi"

Mai mult. Citroen a vandut ~2500 autoturisme anul trecut (toate versiunile) iar VW ~10.000. Daca e asa bun C4.. de ce se vinde asa prost? 1 din 5 clienti prefera C4, restul VW, cred ca asta zice tot.

A3 justifica banii pe el doar daca vrei masina premium. Un client de premium nu da 2 lei ca c4 are un raport kg masina/pret mai bun ca o masina premium. Pur si simplu nu il intereseaza.
La fel cum clientul de C4 considera ca diferenta de pret pana la golf e "din cauza la sigla".

Mie imi place C4. E o masina decenta iar la ce bani se vinde acum cred ca e o afacere buna. Daca cineva e multumit cu atat sa il cumpere, daca nu sa urce putin pe scara la alte masini mai "premium", adica mai aproape (g5) sau de ce nu chiar premium(a3,seria 3).

Edited by NetFlow, 16 January 2007 - 01:12.


#137
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
sa stii ca trebuie sa te contrazic!c4 vts a fost testat alaturi de golf gti si Mazda rx8 dar uite nu stiu revista desi o am pe undeva prin casa!cred ca e ams dar nu sunt sigur! in rest sunt deacord  ,vw e mult mai bine vazut si vandut !

#138
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 08.12.2006
NetFlow imi pare rau sa iti zic dar postul tau e complet "nelasubiect" adica mere cu pere (o boala pe care o sufera multi la topicele benzina/diesel)
2l turbo vs 2l aspirat ... DOH
si ma bucur ca in final ai ajuns la concluzia potrivita in banii discutati c4 este o oferta f buna. atat. si sari pragul cu insinuari mai putin placute. golf NU e premium, desi incearca ei prin politica de preturi. de asemena si skoda.
touareg nu are contracandidat la Citroen. pregateste PSA un proiect comun de suv. dar sunt curios in ce clasa va fi. e platforma de Mitsubishi Outlander. (deci, cred ca nici nu tre sa mai spun altceva despre care are abilitati mai bune de offroad) cred ca viitorul Tiguan ar fi in clasa cu acest model nou SUV de la PSA . nu sunt impatimit 4x4 si nu stiu mai multe detalii. as putea sa ma interesez. dar nu are rost sa incepem offtopicuri
phaeton...heh..o gluma de masina, parerea mea. e un Passat mai mare, si mai luxos..totusi vrem lux, tre sa arate a lux nu a passat. si pretul e pe masura. e undeva dublu in echipari putin asemanatoare (revin cu raspnsul "mere vs pere") c5 e cu o clasa mai jos dar ofera echipamente superioare. cand apare un c6 pe la vreo expozitie chiar vreau sa ma urc intr-unul, sa vad cum ma simt. pana atunci sunt pareti din povesti. si nu cred ca tu te-ai urcat pana acum in el si in Phaeton...
atat pretind...mai putin cu replici defaimatoare cand nu e cazul. sunt adeptul datelor concrete si accept orice argumente de bun simt

Edited by T.rac3Er, 16 January 2007 - 08:30.


#139
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
bai, daca nu e tdi si nu are mult crrrrom , aia nu e masina :lol:

#140
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

View PostT.rac3Er, on Jan 16 2007, 08:26, said:

NetFlow imi pare rau sa iti zic dar postul tau e complet "nelasubiect" adica mere cu pere (o boala pe care o sufera multi la topicele benzina/diesel)
2l turbo vs 2l aspirat ... DOH
si ma bucur ca in final ai ajuns la concluzia potrivita in banii discutati c4 este o oferta f buna. atat. si sari pragul cu insinuari mai putin placute. golf NU e premium, desi incearca ei prin politica de preturi. de asemena si skoda.
touareg nu are contracandidat la Citroen. pregateste PSA un proiect comun de suv. dar sunt curios in ce clasa va fi. e platforma de Mitsubishi Outlander. (deci, cred ca nici nu tre sa mai spun altceva despre care are abilitati mai bune de offroad) cred ca viitorul Tiguan ar fi in clasa cu acest model nou SUV de la PSA . nu sunt impatimit 4x4 si nu stiu mai multe detalii. as putea sa ma interesez. dar nu are rost sa incepem offtopicuri
phaeton...heh..o gluma de masina, parerea mea. e un Passat mai mare, si mai luxos..totusi vrem lux, tre sa arate a lux nu a passat. si pretul e pe masura. e undeva dublu in echipari putin asemanatoare (revin cu raspnsul "mere vs pere") c5 e cu o clasa mai jos dar ofera echipamente superioare. cand apare un c6 pe la vreo expozitie chiar vreau sa ma urc intr-unul, sa vad cum ma simt. pana atunci sunt pareti din povesti. si nu cred ca tu te-ai urcat pana acum in el si in Phaeton...
atat pretind...mai putin cu replici defaimatoare cand nu e cazul. sunt adeptul datelor concrete si accept orice argumente de bun simt

Eu comparam masinile nu motoarele. Sa aibe si diesel daca asa vrea producatorul pe o masina. GTI VS VTS e corect si normal. Si CTR e aspirat.. si doame cum fuge, il bate pe gti. Deci nu inteleg de ce nu e corecta comparatia.
Golf NU e premium. E "mai premium" ca C4. Atata tot.
Tuareg e foarte foarte foarte bun offroad. Daca o sa apara concurenta de la PSA foarte bine, oricum Renault are Nissan nu?
Phaeton nu e un passat mai mare ci un A8. Phaeton "are lux" peste A8. Din pacate VW nu e o marca premium si masina nu s-a vandut. Parerea mea ca nici nu trebuiau sa o produca. Dar masina exista si e muuuuuuuult peste C6.
Am fost si in C6 si in A8, Phaeton. Daca tu nu ai fost si nu stii despre ce vorbesti abtinete pls.
Datele de bun simt sunt cele care le-am zis eu. In romania 1 din 5 prefera Citroen restul prefera masina poporului. In europa diferenta e si mai mare. Acolo au mai mult cap ca noi.

Repet. C4 merita banii dati pe el, dar cand vrei mai mult si nu ai cum la citroen cumperi altceva.

Si ca sa intelegi de ce si golf merita banii desi e mai scump iti zic doar asa. Un procesor de 2 ori mai rapid ca altul va costa de 4 ori mai mult (ca idee.. nu stiu daca asa e in realitate, cred ca e de 10 ori mai scump).
Daca tu chiar consideri ca g5 = c4 inseamna ca ori nu ai mers, destul, cu golful ori esti "orb".

BTW cica o sa puna cutie automata si pe C4. Cica e destul de rapida. In modul automat schimba in 1200ms. Cool.

PS eu nu incerc decat sa arat realitatea. nu ma intereseaza flamurile si nu are legatura faptul ca eu am cumparat 2 golf 5. mie nu mi se pare ca golf 5 = a3, ,sau aia cu seria 3 sunt niste tembeli. ca au dat mult mai mult ca pe golfurile mele si oricum "tot aia e". asta gandesc cei care au trecut de la Dacia berlina la o masina straina sincer. trebuie sa intelegem ca, calitatea (multa sau putina) se plateste pe masura si nu direct proportional. Ci mai mult exponential.

Edited by NetFlow, 16 January 2007 - 10:38.


#141
cosminnuss

cosminnuss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 21.10.2005
ar fi si culmea sa nu-ti lauzi masina :D Doar nu ti-ai da singur cu firma-n cap :lol:

#142
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Nu imi laud masina. Motor si cutia le-as lauda putin sincer. Si daca nu ar fi in masina mea le-as lauda pt ca merita. In rest golful merita banii dati pe el. Dar cam atat. Am mai zis undeva. Daca ar fi sa cumpar alta masina noua azi n-as mai cumpara VW. As mai strange ceva bani pt alte masini, premium. Asta nu inseamna ca toti tre sa faca ca mine. Fiecare cumpara dupa buget si dupa ce are nevoie.

#143
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Urmatoarea masina la mine va fi japoneza ceva, sau o nemteasca premium!!
De ce? Pentru ca nu am ce sa aleg de la Citroen!

#144
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 08.12.2006
Repet. C4 merita banii dati pe el, dar cand vrei mai mult si nu ai cum la Citroen cumperi altceva.
atat era de ajuns. dar de ce a trebuit sa te dai in spectacol?
Daca tu chiar consideri ca g5 = c4 inseamna ca ori nu ai mers, destul, cu golful ori esti "orb".

te rog sa nu intelegi gresit, dar, o comparatie coerenta se face pe cat mai multe criterii..ori tu vorbesti golf vs c4, nu zici de motorizari, preturi dotari, nr usi, etc...iar ai luat0o pe aratura. ca e mai buna masina nu neg, dar cu un pret mult mai mare. si nu te ascunde dupa deget cu replici gen vrei calitate dai mult mai multi bani...bullshit man..tu esti orb. cand competitia e atat de acerba la nivelul clasei compacte nu exista asa ceva. termenul folosit de tine intervine deja la clasa de lus si mai sus, exotice & stuff...golf e mainstrem nu e premium. nu mai lega numele VW de premium, ca nu e. ei si cu Phaeton peste a8 ai dat-o in balarii complet (acum se vede ca tu esti cel orb) merg pe logica ta si iti spun cate pheton s-au vandut la noi si cate a8. din ce zici tu inseamna ca a8 e mai bun, ca majoritatea stie mai bine.
nu stiu, poate m-am exprimat mai greoi, dar am si zis ca nu se compara c6 cu phaeton sunt alte clase (tu ai aruncat comparatia asta stupida..doar ca c6 ofera anumite elemente de clasa superioara in dotare[atat am zis])
ce am comparat e in bugetul propus. putin fortat sa inte in 17k euro ar fi Mazda 3 favorita mea dupa cum am precizat (care e mai premium decat dragul de G5)
te rog opreste-te ca mai mult te balacaresti in incercarea disperata a brandului favorit. nu are rost. omul s-a decis, si tu o tii pe a ta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate