Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 

moneybookers

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#37
arosoft

arosoft

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 31.05.2005
Au trecut 18 zile si NIMIC .... le-am dat multe notificari si mesaje ... LOGIC, nu mi-au raspuns !!!!

Deja incep sa-mi iau gandul ca o sa-mi mai vad banii de la nemernicii de moneybookers ......

Nu am facut absolut nici o manareala cu contul, NIMICA .... nici o schimbare, NIMIC ....

sfat prietenesc : NU MAI LUCRATI CU MONEYBOOKERS, sunt niste nesimtiti, lipsiti de respect pentru clientii lor.
nu va amagiti daca inca lucrati de putin timp cu ei, si sume mici v-au ajuns in 2-3 zile ... din momentul ce vad ca deja inpeti sa rulati bani frumos prin siteul lor .... ADIO banii dumneavoastra !!!!

NU MAI LUCRATI CU MONEYBOOKERS, sunt niste nesimtiti, lipsiti de respect pentru clientii lor.

#38
iulian.dronca

iulian.dronca

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 15.05.2006
Încearcã sã-i contactezi telefonic dacã prin email nu rãspund. Cu siguranþã e o problemã ºi sincer m-aº mira sã te fure aºa ca-n codru.

#39
arosoft

arosoft

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 31.05.2005
asa credeam si eu, ca sunt oameni seriosi ... dar spune-mi tu te rog ce impresie iti da o firma care nu raspunde la 10 emailuri ? care te ignora ? care te sfideaza ?! CHIAR daca, sa zicem, prin ABSURD, DIN GRESEALA, o sa-mi trimita banii ... CHIAR SI ASA eu nu am sa mai lucrez EVER cu o moneybookers .... am totusi niste pretentii de la firmele cu care lucrez !!!

incercati ca fapt divers sa le scrieti, sa-i intrebati ceva, ORICE,  sa vedem daca se uita cineva la Dumneavoastra !!!! s-ar putea sa aveti ac. surpriza care am avut-o si eu :)
SINCER v-as dori sa nu ajungti in situatia mea si a MULTOR romani care si-au luat tzeapa cu moneybookers ....

cat despre sunat ... :) sunt unii care au sunat de n ori, la fel cum eu am trimis N emailuri .... nu au rezolvat NIMICA ....

Cititi in termene si conditii sa vedeti ce reguli ciudate, absurde, incredibile au .... adica ei recunosc ca sunt hoti, dar sunt niste hoti LEGALI .... desteptzi :)

Recunosc, am fost un fraier cand am spus ca sunt de acord cu termenele si conditiile lor, ca nu i-am testat inainte sa vad cum este serviciul lor de  ' relatii cu clientii ' .... dar orice rau spre bine .... am invatat MULTE din treaba asta ... ma vor ajuta pe viitor !!

Apropos, aveti idee ce as putea face cu cele 9 milioane care ii mai am in cont ?! As vrea sa cumpar ceva din Romania .. am gsit pana acuma doar un magazin Shift.ro . Mai stiti si altele ?!

Edited by arosoft, 29 March 2007 - 06:50.


#40
iulian.dronca

iulian.dronca

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 15.05.2006
arosoft
Înþeleg cã nu e o situaþie plãcutã pentru tine dar nu ajunge sã îþi verºi supãrarea pe forum pentru cã tu nu vei avea de câºtigat iar moneybookers nu v-a avea de pierdut. Personal nu am trecut prin aºa ceva dar singura datã când le-am trimis email mi-au rãspuns. E drept nu foarte rapid dar mi-au rãspuns. Punându-mã în locul tãu cred cã nu m-aº resemna ºi i-aº presa în special cu telefoane. Dacã nu aº ºtii englezã bine aº pune pe vreun prieten.
Totuºi cei 9 milioane îþi sunt în cont ºi sunt utilizabili pentru alte servicii?

#41
bamse04

bamse04

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,599
  • Înscris: 08.11.2005
arosoft.servicul cu clienti la moneybookers  nu e pe baza de mail.contactul cu ei se va face din messaging centre.sper ca asa ai facut ,prin orice alta optiune nu ti vor raspunde la mesaje.
parerea mea personala e ca daca nu te stii cu musca pe caciula  ar trebui sa insisti cu un telefon.la urma urmei nu ai nimic de pierdut.prin musca pe caciula ma refer si la un numar mare de platim nejustificate spre alte conturi de moneybookers.sa ti zic de ce:dupa cum stii,noi romanii avem tendinta sa incalcam regulile si sa incercam de anumite agentii.iti dau exemplu acum cu agentiile de pariuri.cineva  isi face conturi fictive  de moneybookers cu care isi ia bonusuri de inscriere la case de pariuri.(trimitand bani din contul adevarat spre cele fictive si invers),e normal ca moneybookers sa fie circumspecti in aceste privinte si sa ceara verificarea contului.presupun ca si tie ti au cerut o astfel de verificare(e posibil sa nu fi vazut mailul cu actele care ti le cer?).
cu toate astea ,daca esti corect nu e normal ce ti se intampla.
nu stiu cat de coerent am fost,insa am 2 nelamuriri:
1.contul tau e blocat sau nu?
2.te ai gandit ca paote brd e de vina?si banii sunt  blocati de brd?ai sunat la brd sa intrebi daca exista o suma in asteptare sa intre in cont sau o suma blocata?

mai da le un mail,dar vorbeste frumos si respectuos,foloseste sectiunea adecvata din messaging centre si eu zic ca iti vor raspunde.

p.s daca doresti sa scoti banii care i ai in cont poti folosi ca intermediar o agentie online de pariuri(si sa retragi direct pe card),nu e de preferat ,insa daca rulezi banii cel putin o data nu vei avea probleme.

moneybookers are dezavantajele lui ,dar una peste alta eu zic ca are si meritele sale,fiind accesibil pt romani.nu acelasi lucru se poate spune despre paypal,deci decat nimic...

#42
arosoft

arosoft

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 31.05.2005
( bamse04 ms frumos pentru sfaturi )

hai s-o luam de la capat cu povestea :) ( sorry pentru tonul "tipat" care l-am folosit mai devreme )
tipic romaneste, hai sa incep si eu cu un

DECI :

1) sunt un clinet " nedibios " :) daca pot spune asa. eu sunt fotograf, vand poze pe inernet iar banii ii incasam prin acest moneybookers (mb). deci nu ma ocup de licitatii, de jocuri de noroc. am 1 singur cont cu 2 adrese de e-mail. ATAT. nu fac nici un fel de "manareli" nimica .... primesc bani si din cand in cand ii cer sa-mi vina pe card.

2) contul meu nu este blocat, pot intra in el ... mai am acolo 9 milioane.

3) am folosit, fireste, "messaging centre". Le-am dat si notificare la obiect, selectand din meniu de acolo situatia in care ma aflu, ca am cerut o retragere care nu a fost onorata de catre ei. Am folosit si plangerile, in care le-am explicat de fiecare data pe un ton super frumos, oficial, situatia in care ma aflu. Le-am multumit si anticipat pentru ajutor ...  Dupa prima plangere care le-am facut-o, am asteptat vre-o 7 zile cred, nici un raspuns. apoi le-am mai dat, fireste, NIMICA, nici un raspuns. ( incerc sa nu mai comentez parerea mea despre ei, o puteti intelege singuri si dumneavoastra din ce va povestesc :) )

4)  Am sunat la Libra Bank. Domnul de acolo mi-a putut spune informatii doar despre contul lor din romania de la banca lor, acel cont in care eu, daca vreau sa-mi pun bani pe moneybookers (mb) trebuie sa le pun bani in contul acesta de la Libra Bank. Domnul de acolo mi-a zis, si mi se pare corect ce a zis, ca banii care eu ii primesc, ii primesc DIRECT pe codul SWIFT ... direct in cintul meu bancar de la banca care o folosesc (in cazul meu BRD) -> banii care eu trebuie sa-i incazez nu trec si pe la Libra Bank, nu are nici o legatura. Si asa este, eu pe extrasul de cont de la BRD, scrie direct Moneybookers din Anglia, tot, nu scrie Libra Bank.

5) Inainte sa aceste probleme, eu primeam la BRD banii in maxim 3-4 zile. Deci nu banca este de vina. Am fost la BRD au spus ca ei nu au nici o vina. Im momentul cand ei primesc banii de la mb, ei mii pun instantanau in contul meu. Am sunat la BRD, mi-au zis ca e totul in regula la ei , nu apare NIMIC

6) Accept ca poate fi o greseala, o eroare, se intampla si la firme mai mari, DAR nu mi se pare corect sa nu raspunda la emailuri ... o firma care se RESPECTA are " Relatii cu clientii " foarte bine pus la punct. Nu zic sa aibe Chat LIVE, cum ar fi civilizat in secolul notru .... ci macar sa raspunda in maxim 24h la Email ... hai in 2-3-4 zile ... la mine au trecut 11 zile .... pentru mine asta spune multe !

7) Am sa sun luni la ei in Anglia, cu toate ca au mai sunat cativa din Romania, si in afara ca au fost amanati si amagiti, nu au rezolvat nimica ....

8) Eu mi-am spus parerea si ce am patit, deoarece nu mi se pare normal ce am patit. Nu contest ca poate totusi mb este corect ... dar mai au MUUULT de lucrat CEL PUTIN la suportul pentru clienti.

9) Multumesc celor care mi-au dat sfaturi cum sa actionez :) asptept in continuare ajutorul vostru !!! Ms anticipat .

#43
bamse04

bamse04

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,599
  • Înscris: 08.11.2005
dupa ce dai telefon (poti folosi  voip discunt sau ceva de genu..si sa platesti convorbirea chair din banii din moneybookers,cu €0.017/minut(skype))..ca sa nu ti incarci factura de fix...am auzit ca dureaza putin pana ajungi sa vorbesti cu cineva ''real''...un fel de orange asa..) sa ne spui si noua ce ai rezolvat.sunt sigur ca se va rezolva si banii  vor ajunge.in caz ca nu,iti ramane varianta sa salvezi banii care i ai deja in cont,si aici ai multe variante.succes

#44
buk

buk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 15.05.2005
Mda, confirm si eu ca moneybookers nu raspunde la intrebari. Le-am trimis un mesaj acum vreo 3 saptamani si unul cam de vreo saptamana si...nimic. Deasemenea m-a deranjat faptul ca am vrut sa depun bani la bet-at-home si s-au trezit sa-mi ceara intai verificarea adresei desi am mai depus la vreo 3 agentii de pariuri pana acum fara probleme. Problema nu e verificarea in sine ci faptul ca plicul a ajuns in 2 saptamani la mine. Eu as spune ca trebuie evitati intermediarii gen moneybookers pe cat posibil. Oricum, un mare minus pt moneybookers la relatiile cu clientii mai ales din ce-am citit si pe aici. Arosoft, sper si eu sa-ti rezolvi problema.

Edited by buk, 31 March 2007 - 00:08.


#45
iulian.dronca

iulian.dronca

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 15.05.2006
ªi mie mi-au blocat sã-mi cearã validarea adresei aºa din senin dupã ce am fãcut zeci de tranzancþii la ei. Totuºi mie mi-au rãspuns iar acum aºtept plicul lor. O chestie tragi-comicã e faptul cã scrie pe undeva pe la ei cã dacã plicul nu ajunge adresa nu se poate verifica. Doar atât ºi nimic în plus.

#46
bamse04

bamse04

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,599
  • Înscris: 08.11.2005
pt cine e interesat

Stimate ...,

Am schimbat recent partenerul nostru bancar din Romania, care este acum
Raiffeisen Bank. Depunerile facute către vechiul nostru cont bancar de
la Libra Bank pot fi întârziate sau chiar returnate. Dacă doriţi
să
salvaţi noile detalii bancare pentru plăţi online, acestea sunt:

Titularul contului: Moneybookers Ltd
Banca: Raiffeisen BANK Romania
OraÅŸ: Bucharest 1
SWIFT: RZBRROBU
IBAN: RO20RZBR0000060008766699
Valuta contului: RON

Sperăm ca prin parteneriatul nostru cu Raiffeisen România vom putea
să
vă oferim servicii mai bune.

Cu stimă,

Moneybookers Service

#47
Cel$o

Cel$o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 05.01.2007

View Postbamse04, on Apr 4 2007, 18:54, said:

pt cine e interesat

Stimate ...,

Am schimbat recent partenerul nostru bancar din Romania, care este acum
Raiffeisen Bank. Depunerile facute către vechiul nostru cont bancar de
la Libra Bank pot fi întârziate sau chiar returnate. Dacă doriţi
să
salvaţi noile detalii bancare pentru plăţi online, acestea sunt:

Titularul contului: Moneybookers Ltd
Banca: Raiffeisen BANK Romania
OraÅŸ: Bucharest 1
SWIFT: RZBRROBU
IBAN: RO20RZBR0000060008766699
Valuta contului: RON

Sperăm ca prin parteneriatul nostru cu Raiffeisen România vom putea
să
vă oferim servicii mai bune.

Cu stimă,

Moneybookers Service

am primit si io mailu asta! desi nu ma prea intereseaza momentan! :rolleyes: astea cu transferuri prin banca!

#48
Neverland

Neverland

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.08.2006
E prima oara cand utilizez moneybookers, am primit ceva bani. Cand adaug cont bancar cere SWIFT, IBAN si 'Bank code'. Bank code ce vrea sa fie mai exact? Pe form intra 9 caractere, nr. contului bancar inclus in iban e format din... 10? Sau e altceva? Va rog, un raspuns aici sau pe id-ul 'neverland_2k4'.  :peacefingers:

#49
cocoalex

cocoalex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 05.06.2005
Mi-au intrat primii bani in moneybookers si am cateva nelamuriri.

In contul de la moneybookers:
- mi-am bagat contul bancar (este un cont in euro)
- am bagat si cardul de la contul respectiv; am facut si acea verificare prin introducerea sumei retrasa de ei cuprinsa intre 0 si 3 dollari

Acum am intrat la withdraw si avand un singur cont de banca introdus acesta este selectat default. Dupa introducerea sumei, urmeaza pasul 2: confirmarea.

Aici e problema, ca nu prea inteleg mecanismul propus de ei. Zic ei ceva de spalat de bani si de necesitatea de a verifica daca eu sunt posesorul acelui cont.

Si sunt 3 optiuni:
- prima este legata de card si presupune o activarea instant a contului, dar nu merge sa fac asta; zice ca: For security reasons, this credit/debit card cannot be used to verify your identity, iar mai jos apare un formular pentru introducerea unui nou card.

- a doua optiune se refera la o verificare a contului bancar; aici ar trebui sa solicit o operatiune bancara, iar in cont ar trebui sa primesc un fel de cod de activare pe care sa l introduc aici; problema e ca nu vad de unde sa solicit treaba asta si la aceasta etapa de confirmare deja imi apare campul pentru introducerea codului de activare

- a treia optiune e pentru verificarea adresei postale.

Ma poate ajuta cineva?

Multumesc!

#50
Cel$o

Cel$o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 05.01.2007

View Postcocoalex, on Apr 10 2007, 10:57, said:

Mi-au intrat primii bani in moneybookers si am cateva nelamuriri.

In contul de la moneybookers:
- mi-am bagat contul bancar (este un cont in euro)
- am bagat si cardul de la contul respectiv; am facut si acea verificare prin introducerea sumei retrasa de ei cuprinsa intre 0 si 3 dollari

Acum am intrat la withdraw si avand un singur cont de banca introdus acesta este selectat default. Dupa introducerea sumei, urmeaza pasul 2: confirmarea.

Aici e problema, ca nu prea inteleg mecanismul propus de ei. Zic ei ceva de spalat de bani si de necesitatea de a verifica daca eu sunt posesorul acelui cont.

Si sunt 3 optiuni:
- prima este legata de card si presupune o activarea instant a contului, dar nu merge sa fac asta; zice ca: For security reasons, this credit/debit card cannot be used to verify your identity, iar mai jos apare un formular pentru introducerea unui nou card.

- a doua optiune se refera la o verificare a contului bancar; aici ar trebui sa solicit o operatiune bancara, iar in cont ar trebui sa primesc un fel de cod de activare pe care sa l introduc aici; problema e ca nu vad de unde sa solicit treaba asta si la aceasta etapa de confirmare deja imi apare campul pentru introducerea codului de activare

- a treia optiune e pentru verificarea adresei postale.

Ma poate ajuta cineva?

Multumesc!
trebuie sa iti verifice identitatea! nu am inteles? retragi in cont bancar sau pe card? oricum daca vei alege sa iti verifce asa identitatea, va trebui sa te duci la banca si sa ceri ce iti cer ei acolo :D ! mie mi`au cerut un extras de cont de la banca( in prealabil ei luand o suma intre 1-3 euro dupa card) si apoi am scris acolo exact cat mi`au extras dupa card si gata! :lol:  nu stiu daca am fost prea explicit :lol: ar sper sa te ajute! cel mai bine retrage pe card!

#51
Neverland

Neverland

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.08.2006
ma poate ajuta cineva? am postat mai sus putin...  :rolleyes: please?

#52
hîhî

hîhî

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 18.02.2007

View PostNeverland, on Apr 10 2007, 13:20, said:

ma poate ajuta cineva? am postat mai sus putin...  :rolleyes: please?
Ce n-ai priceput?
Cere si tu verificarea adresei postale: in 1-2 saptamani primesti un plic de la ei cu un cod pe care-l introduci apoi in contul tau.
Tu acolo ai verificat CARDUL si nu contul bancar ;)

Apropo, din cate tin eu minte, ai nevoie de cont bancar in RON (desigur, presupunand ca esti din Romania).

#53
Cel$o

Cel$o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 05.01.2007

View PostNeverland, on Apr 10 2007, 02:08, said:

E prima oara cand utilizez moneybookers, am primit ceva bani. Cand adaug cont bancar cere SWIFT, IBAN si 'Bank code'. Bank code ce vrea sa fie mai exact? Pe form intra 9 caractere, nr. contului bancar inclus in iban e format din... 10? Sau e altceva? Va rog, un raspuns aici sau pe id-ul 'neverland_2k4'.  :peacefingers:
nu cunosc chestiile astea cu IBAN! :cursing:

oricum pt verificarea identitatii cu plicul acasa mie nu mi`a mers! nu mi`a venit nici un plic de aproape un an :lol:

#54
bamse04

bamse04

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,599
  • Înscris: 08.11.2005

View PostNeverland, on Apr 10 2007, 01:08, said:

E prima oara cand utilizez moneybookers, am primit ceva bani. Cand adaug cont bancar cere SWIFT, IBAN si 'Bank code'. Bank code ce vrea sa fie mai exact? Pe form intra 9 caractere, nr. contului bancar inclus in iban e format din... 10? Sau e altceva? Va rog, un raspuns aici sau pe id-ul 'neverland_2k4'.  :peacefingers:
codul swift e caracteristic fiecarei banci ,de exemplu pt ing e:''INGBROBU''.
codul iban reprezinta succesiunea aia lunga de cifre care incepe cu ro.uitandu ma pe al meu are 24 caractere dintre care ultimele 16 sint cifre.
bank code e posibil sa fie inceputul  din fata celor 16 cifre,sau poate codul swift.poti intreba la banca ca sa fi sigur.cand am introdus contul bancar eu am introdus doar adresa bancii  iban si swift.ar trebui sa fie de ajuns.



View Postcocoalex, on Apr 10 2007, 09:57, said:

Mi-au intrat primii bani in moneybookers si am cateva nelamuriri.

In contul de la moneybookers:
- mi-am bagat contul bancar (este un cont in euro)
- am bagat si cardul de la contul respectiv; am facut si acea verificare prin introducerea sumei retrasa de ei cuprinsa intre 0 si 3 dollari

Acum am intrat la withdraw si avand un singur cont de banca introdus acesta este selectat default. Dupa introducerea sumei, urmeaza pasul 2: confirmarea.

Aici e problema, ca nu prea inteleg mecanismul propus de ei. Zic ei ceva de spalat de bani si de necesitatea de a verifica daca eu sunt posesorul acelui cont.

Si sunt 3 optiuni:
- prima este legata de card si presupune o activarea instant a contului, dar nu merge sa fac asta; zice ca: For security reasons, this credit/debit card cannot be used to verify your identity, iar mai jos apare un formular pentru introducerea unui nou card.

- a doua optiune se refera la o verificare a contului bancar; aici ar trebui sa solicit o operatiune bancara, iar in cont ar trebui sa primesc un fel de cod de activare pe care sa l introduc aici; problema e ca nu vad de unde sa solicit treaba asta si la aceasta etapa de confirmare deja imi apare campul pentru introducerea codului de activare

- a treia optiune e pentru verificarea adresei postale.

Ma poate ajuta cineva?

Multumesc!


retragerile  din moneybookers sunt purtate  doar in lei .cu alte cuvinte mb iti va trimite intotdeauna lei.
acum legat de verificare
daca ai facut ea cu cardul,si ai dus o pana la sfarsit cu succes,nu ar mai trebui sa existe alta verificare(in afara eventual de copiile scanate care ti le cer pt verificarea identitatii).
verificare adresei postale  dureaza mult ,minim 2 saptamani ,plicul poate ajunge tarziu..sau poate sa nu ajunga deloc.
nu inteleg exact problema ta,dupa ce ai activat cardul,si ai introdus  un cont nou,nu mai e nevie de alte verificari default(decat daca dresti sa ti maresti limita de tranzactii).eventual poti face niste print screenuri(insa sa acoperi datele tale)ca sa ne dam seama mai exact care e problema.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate