PMB elimină gratuitatea pentru hibride
Last Updated: Nov 02 2022 23:12, Started by
tziggy
, Oct 30 2022 07:40
·
0
#37
Posted 31 October 2022 - 22:59
Pekiasan, on 31 octombrie 2022 - 19:02, said:
Multe sunt facute sa fe hibrid doar cu numele. Mild-hybrid. Adica ai un motoras electric si o baterie care te ajuta fix ca un sut in fund. Nu impinge masina aproape deloc. In schimb baza e tot motorul termic de 3-4-5-6l care ofera tractiunea. E o gaselnita de marketing. Care ajuta utilizatorul final sa plateasca impozit mic si taxe f. mici la un motor de 3-4-5-6l . Cand vor deschide ochii si cei de la stat(ul degeaba) ? Prinzi coloana si inaintezi in ritm de melc, intra motorasul ala mic electric care te taraste metru cu metru cat stai jumatate de ora in coloana. Dupa ce treci de blocaj si merge sa ii dai talpa, intra petrol putere. |
#38
Posted 31 October 2022 - 23:10
La un mild hibrid motorasul ala electric nu te taraste nici macar un mm darmite 1 m !
|
#39
Posted 31 October 2022 - 23:18
Mild hibrid doar asista motorul termic, sunt mai multe sisteme, cel mai des intalnit fiind alternatorul reversibil care porneste motorul la cald si ajuta la demaraje cu 2-3 cai
Mhev nu se deplaseaza deloc in mod electric. |
#40
Posted 01 November 2022 - 15:29
CRG, on 31 octombrie 2022 - 07:09, said:
Eu nu înțeleg de unde ideea constituțională de egalitate între deținătorii de electrice și cei de termice atâta timp cât eu înghit noxele mașinilor lor , dar invers nu. Nu suntem egali. Tu îmi faci mie un rău, eu ție nu. Mie îmi pasă de tine, invers nu. Asta zic și cei din Rovinari, de ce trebuie sa suporte ei poluarea ca să te dai tu cu electrica. |
#41
Posted 01 November 2022 - 15:31
andreyvsjoker, on 31 octombrie 2022 - 21:36, said:
Nu inteleg! ce tot discutati aici? Care-s cotetele alea de Plug-in care nu au regenerative braking? Energia aia cinetica, transformata in energie electrica vine fix de la ICE. |
#42
Posted 01 November 2022 - 18:09
Pai energia recuperata de unde vine? Nu cumva de la energia generata de ICE pentru a aduce masina la o viteza sau a o urca peste un deal? Ba da. Deci tot de la ICE se incarca dar indirect.
Si oricum ideea, gresita dealtfel, era ca PHEV plimba bateria descarcata la 0 fara utilitate ceea ce nu e adevarat. In rulare vor aparea cicluri de incarcare si descarcare a bateriei la Orice PHEV, chiar daca nu e conectat la o priza. A incarca bateria direct de la ICE ar fi o mare prostie. Ar face masina chiar mai ineficienta. Transformi o energie in alta, cu pierder... nu are sens. Logic e sa folosesti doar energia care altfel ar fi pierduta, pentru a incarca bateria. Cele care o fac, probabil o fac doar pentru a genera putere suplimentara pe accelerare dar aia e alta mancare Edited by andreyvsjoker, 01 November 2022 - 18:14. |
#43
Posted 01 November 2022 - 18:10
#44
Posted 01 November 2022 - 18:19
Iar tu ești etalonul, toți sunt ca tine, nu ?
Și ce faci tu e aplicabil la toți ceilalți posesori de EV care stau la bloc, să și monteze panouri pe balcon, treaba lor... Dacă ziua e la servici, să lumineze panourile cu lanterna și să și încarce EV ul noaptea, ce mama dracu ? |
#45
Posted 01 November 2022 - 21:05
yekun, on 01 noiembrie 2022 - 18:19, said:
Iar tu ești etalonul, toți sunt ca tine, nu ? Dar oricum argumentul cu "Rovinari" este slab...
|
#46
Posted 02 November 2022 - 09:00
|
#47
Posted 02 November 2022 - 15:24
andreyvsjoker, on 01 noiembrie 2022 - 18:09, said:
Pai energia recuperata de unde vine? andreyvsjoker, on 01 noiembrie 2022 - 18:09, said:
A incarca bateria direct de la ICE ar fi o mare prostie. Edited by radunic, 02 November 2022 - 15:24. |
#48
Posted 02 November 2022 - 16:24
radunic, on 02 noiembrie 2022 - 15:24, said: O parte din energia motorului e utilizată pentru a pune în mișcare un generator, Generatorul fiind chiar motorul electric, care poate schimba modul de functionare. La VAG motorul electric este instalat intre volanta si cutia de viteze si are forma circulara (cilindica). Deci cand masina sta pe loc si vrei sa iti incarce bateria la ralanti (dar si in mers e valabil), motorul cu combustie se apuca sa invarta motorul electric in mod generator, producand curent care incarca bateria. Poti vedea pe displayul de bord cum consumul creste la aproape 3 litri pe ora ca sa produca cam 3 kWh. Deci e un mod extrem de scump de a incarca bateria arzand benzina, dar exista posibilitatea asta. Cel mai mai avantajos e sa franezi regenerativ lasand masina sa curga cand vezi semaforul din departare ca se face rosu. Dupa care evident te mai duci si tu pe la o statie cu plata sa incarci. Este important sa ai curent mereu in baterie pentru ca motorul electric si cel ICE lucreaza complementar. Ambele motoare au plaje diferite de eficienta, deci daca le folosesti in tandem in mod hibrid cum le-a gandit producatorul, scoti niste consumuri superbe, mai ales in oras in trafic bara la bara. Edited by abac, 02 November 2022 - 16:25. |
#49
Posted 02 November 2022 - 19:59
CRG, on 01 noiembrie 2022 - 18:10, said: Stai chill, că nu am nevoie de Rovinari să mă deplasez. Uită-te la procentele de import și export. Get it? Oare cum se face balansare rețelei datorita producției intermitente de energie solara și eoliana? Nu cumva se poluează degeaba doar datorita acestor intermitente? Hai sa vedem cati din România stau la casa și câți la bloc. Din cei ce stau la casa cati își produc energia electrica. |
#50
Posted 02 November 2022 - 20:24
A injectat in retea 43 kW intr-o LUNA, mare "dezechilibru" si o "intermitenta" fantastica ce a generat in retea. Omul are o auto-suficienta excelenta, cam la asa ceva aspira orice posesor de panouri.
Ar trebui felicitati si incurajati cei care stau la casa si pun panouri (multi pe banii lor), ajutand reteaua si dependenta de energie din alte surse, nu blamati ca fac dezechilibre sau alte minuni si aberatii. Cred ca e si logic de ce furnizorii de energie nu agreeaza aceste mici proiecte, e potential profit minus pentru ei. La fel si EV-ul, un esapament in minus care nu se mai aduna la poluarea locala generala, iar aici eliminarea gratuitatii pentru hybrid este foarte intemeiata, deoarece s-au folosit tot felul de tertipuri pentru acesti hibrizi de catre producatori, in cu totul alte scopuri decat cele ecologice. Parca avem un dar divin sa sa mergem spre rau doar de amorul artei, decat spre bine. |
#51
Posted 02 November 2022 - 22:56
radunic, on 02 noiembrie 2022 - 15:24, said: Aia recuperată e de la frînare. Prostie, neprostie, exact asta pot face. O parte din energia motorului e utilizată pentru a pune în mișcare un generator, la fel ca la mașinile full hybrid. La plug-in (nu știu dacă la toate dar la unele sigur) poți alege să încarci la priză sau să încarci folosind ICE. Recuperarea din frînare e bașca. Lol, ai impresia ca nu inteleg? De unde vine defapt energia aia? Ca nu poti sa ai franare fara sa pui masina in miscare. Cred ca postarea mea a fost destul de clara trebuie doar sa citesti. La EV-ul meu, un motor de 60kW recupereaza 7.6kwh /100km la un consum mediu al Motorului de 15kwh/100km. Energia din recuperare e chiar f multa. Desigur,depinde de motor si dimensiunea bateriei dar a zice ca ce se recupereaza nu e important e de-a dreptul o prostie. PS: Ca sa nu aud discutii cel de mai sus e consumul motorului, cu propulsia. Consumul mediu total e 10.7kwh/100km Edited by andreyvsjoker, 02 November 2022 - 23:11. |
|
#52
Posted 02 November 2022 - 23:12
era si cazul. Electric-hibrid e o porcarioara cu mult marketing. Unele masini cara sute de kg in plus ca baterii+motor electric, altele au o baterioara de jucarie buna pentru 15km, mildurile sunt chiar degeaba. In realitate consuma benzina exact ca o masina oarecare, ba chiar mai mult unele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users