Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Un hibrid cu baterie mare?
#109
Posted 13 June 2022 - 14:08
A fost inventat motorul electric cu randament de peste 92- 96 % ?!? Sau unul termic cu randament peste 55% si eu nu stiu ??
Edited by mihaiC1, 13 June 2022 - 14:23. |
#110
Posted 13 June 2022 - 17:41
mihaiC1, on 13 iunie 2022 - 13:39, said:
Sensul e simplu : unii sustin ca poti rula cu 20 kw la 100km/h... |
#112
Posted 13 June 2022 - 20:38
Cand va ajunge o masina gen Octavia electrica sa aiba 1.6 tone (cat PHEV-ul), vom vedea niste consumuri foarte interesante, mai ales ca ultimul model are Cx de 0.24.
|
#113
Posted 13 June 2022 - 23:19
TehCube, on 13 iunie 2022 - 11:34, said:
Da' nu v-ați săturat de târât threadul omului prin mocirlă? Crezi ca o sa recunoasca mihai ca nu stie despre ce vorbeste vreodata? Cand el explica acolo despre lucru mecanic dar nu realizeaza ca acceleratia necesita mai multa putere decat mers constant si alte chestii pe care le stie oricine are computer de bord la masina, daramite cunostiinte de fizica elementare. De 4 pagini nu se mai discuta nimic despre alegerea de masina ci doar certuri d-astea fara niciun scop. Asa e, Mihai, e cum zici tu. Multumim! O zi buna! Crezi ca scapi de basinosi altfel? Stiu eu ce fac. Ca nu e primul mocofan cu gura mare si prost ca noaptea. Altfel nu va fi doar un topic compromis. Vor vedea ca merge si vor prolifera. Ca, desi e greu de crezut, nu e unicat. Dar se va aseza si topicul pe fagas... De lasat ii lasi in plata lor. Dar dupa ce le dai ocazia sa isi arate prostia in toata deplinatatea ei. Si presimt ca asta inca mai are ceva de demonstrat in directia aia. Nu ca ar mai fi nevoie... Edited by underb, 13 June 2022 - 23:18. |
#114
Posted 20 June 2022 - 15:19
Courage, on 07 iunie 2022 - 09:07, said:
In ceea ce priveste bateria de la hibrid, vrem plug-in hybrid, pt ca incarca de la soare. Daca te interesezi poate au si ceva in cam 50k euro (cu rabla plus si ce o mai fi). gen asa ceva: https://www.mazda.ro...tor/SBR8B712WD/ Mi se pare ca arata f bine, are putere suficienta si cred ca sistemul hybrid (daca nu ma insel) este obtinuit de la Toyota (deci ar trebui sa fie foarte bun). Sporuri! |
#115
Posted 07 February 2023 - 18:09
Volvo S60/V60. Un pic mai scumpe, dar merita banii.
|
#116
Posted 08 February 2023 - 10:39
Sunt multi naivi (sa nu zic altfel!) care cred in "povesti" !!..
Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 10:47. |
#117
Posted 08 February 2023 - 11:38
underb, on 13 iunie 2022 - 23:19, said:
Crezi ca scapi de basinosi altfel? Stiu eu ce fac. Ca nu e primul mocofan cu gura mare si prost ca noaptea. Altfel nu va fi doar un topic compromis. Vor vedea ca merge si vor prolifera. Ca, desi e greu de crezut, nu e unicat. Dar se va aseza si topicul pe fagas... De lasat ii lasi in plata lor. Dar dupa ce le dai ocazia sa isi arate prostia in toata deplinatatea ei. Si presimt ca asta inca mai are ceva de demonstrat in directia aia. Nu ca ar mai fi nevoie... Nu ai nici cea mai mica ideie despre propulsie si comentezi ca sa te afli in frunte ca paduchele.. ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept, constant, iar o Hyb recupereaza ceva Kw prin frana electrodinamica !! Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 11:46. |
#118
Posted 08 February 2023 - 11:48
|
#119
Posted 08 February 2023 - 11:50
Nu prea pricep ce vrei ...Pesemne te bagi in seama ca musca in ..., ca ideie
Eu iti zic "mucles"! ca ai "tradat" Hyb ... Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 12:03. |
#120
Posted 10 February 2023 - 08:26
mihaiC1, on 08 februarie 2023 - 11:38, said: Nu ai nici cea mai mica ideie despre propulsie si comentezi ca sa te afli in frunte ca paduchele.. ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept, constant, iar o Hyb recupereaza ceva Kw prin frana electrodinamica !! O Tesla 3 scoate si mai putin cu 1.7t. |
#121
Posted 10 February 2023 - 09:06
mihaiC1, on 08 februarie 2023 - 11:38, said:
ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept |
#122
Posted 10 February 2023 - 10:08
Nu se poate scala peste noapte producția de baterii ca să se producă in număr mare mașini cu +500km autonomie, e plin de bottlenecks în industrie. În lipsa unor revoluții ideea de mașina pentru drum lung e pe făraș, probabil mașinile vor deveni flote captive pentru primii și ultimii km ai unei călătorii.
La urma urmei e complet irațional sa blochezi tone de materiale rare și scumpe în baterii de 100kwh care mai mult stau sau care sunt folosite pe trasee de 30km/zi, pentru care 10kwh sunt mai mult decât suficienți, la fel cum și un ranjrover cu motor v8 e complet inutil când se duce Pisi cu el la coafor. Însă deh omenirea nu-i întotdeauna un exemplu de rationalitate Edited by KiloW, 10 February 2023 - 10:10. |
#123
Posted 10 February 2023 - 12:09
utopium, on 10 februarie 2023 - 09:06, said:
La un ICE, care are eficienta de 40%. Si cu Cx (coeficient aerodinamic) de 0.30. La o electrica cu Cx de 0.23, nu vad de ce sa nu scoti sub 13 kwh/100 km la 100 km/h. Sigur, e mai greu momentan sa ai o electrica (family car) de 1.5t si cu autonomie de peste 500km, dar se va ajunge si acolo. Nici nu mi se pare ca se fac prea multe eforturi din partea producatorilor sa faca masini mai usoare/eficiente, probabil ar trebui statele sa vina cu scutiri de taxe pentru cele care au consum mic. Pesemne un PHEV ar trebui sa ruleze 100 km in o ORA constant cu bateria lor de 15kwh.. dar saracele nu ruleaza decat 50-60 km in total la viteze mult mai mici la un "plin" de baterie PS puterea necesara deplasarii un vehicul e data de coeficientul de aerodinamica, frecare ..pesemne ca sunt multi care cred in OZN-uri care folosesc doar 1/3 din puterea necesara Edited by mihaiC1, 10 February 2023 - 12:23. |
|
#124
Posted 10 February 2023 - 18:01
Sau unii vorbesc aiurea in tramvai fara sa fi pus mana pe o electrica si sa vada cu ochii lor ce si cum.
|
#125
Posted 11 February 2023 - 08:28
mihaiC1, on 10 februarie 2023 - 12:09, said:
Pesemne un PHEV ar trebui sa ruleze 100 km in o ORA constant cu bateria lor de 15kwh.. dar saracele nu ruleaza decat 50-60 km in total la viteze mult mai mici la un "plin" de baterie PS puterea necesara deplasarii un vehicul e data de coeficientul de aerodinamica, frecare ..pesemne ca sunt multi care cred in OZN-uri care folosesc doar 1/3 din puterea necesara Poti incepe cu asta: https://www.arenaev....21-7.php#sr-mic care e la 13.3 kWh la suta de km la 100 km/h si 20 de grade Edited by utopium, 11 February 2023 - 08:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users