Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...
 

Un hibrid cu baterie mare?

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#109
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,783
  • Înscris: 12.08.2008
A fost inventat motorul electric cu randament de peste 92- 96 % ?!? Sau unul termic cu randament peste 55% si eu nu stiu ??

Edited by mihaiC1, 13 June 2022 - 14:23.


#110
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,984
  • Înscris: 14.08.2007

 mihaiC1, on 13 iunie 2022 - 13:39, said:

Sensul e simplu : unii sustin ca poti rula cu 20 kw la 100km/h...
Tool-ul asta de pe ArenaEV zice ca o KIA EV6 consuma la viteza de 100 km/h si 20 grade Celsius 18.1 kWh la suta de km ... https://www.arenaev....1-42.php#lr-rwd

#111
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
asta desi e o masina de 2.4t :D

#112
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,984
  • Înscris: 14.08.2007
Cand va ajunge o masina gen Octavia electrica sa aiba 1.6 tone (cat PHEV-ul), vom vedea niste consumuri foarte interesante, mai ales ca ultimul model are Cx de 0.24.

#113
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 TehCube, on 13 iunie 2022 - 11:34, said:

Da' nu v-ați săturat de târât threadul omului prin mocirlă? :)
Crezi ca o sa recunoasca mihai ca nu stie despre ce vorbeste vreodata? Cand el explica acolo despre lucru mecanic dar nu realizeaza ca acceleratia necesita mai multa putere decat mers constant si alte chestii pe care le stie oricine are computer de bord la masina, daramite cunostiinte de fizica elementare. De 4 pagini nu se mai discuta nimic despre alegerea de masina ci doar certuri d-astea fara niciun scop.

Asa e, Mihai, e cum zici tu. Multumim! O zi buna!

Crezi ca scapi de basinosi altfel?
Stiu eu ce fac. Ca nu e primul mocofan cu gura mare si prost ca noaptea.
Altfel nu va fi doar un topic compromis. Vor vedea ca merge si vor prolifera. Ca, desi e greu de crezut, nu e unicat. Dar se va aseza si topicul pe fagas...
De lasat ii lasi in plata lor. Dar dupa ce le dai ocazia sa isi arate prostia in toata deplinatatea ei. Si presimt ca asta inca mai are ceva de demonstrat in directia aia.

Nu ca ar mai fi nevoie...

Edited by underb, 13 June 2022 - 23:18.


#114
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

 Courage, on 07 iunie 2022 - 09:07, said:

In ceea ce priveste bateria de la hibrid, vrem plug-in hybrid, pt ca incarca de la soare.
Salut colegu, o varianta faina ar fi https://www.mazda.ro/mazda-cx-60/ .
Daca te interesezi poate au si ceva in cam 50k euro (cu rabla plus si ce o mai fi). gen asa ceva: https://www.mazda.ro...tor/SBR8B712WD/
Mi se pare ca arata f bine, are putere suficienta si cred ca sistemul hybrid (daca nu ma insel) este obtinuit de la Toyota (deci ar trebui sa fie foarte bun).
Sporuri!

#115
adolo

adolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 30.04.2014
Volvo S60/V60. Un pic mai scumpe, dar merita banii.

#116
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,783
  • Înscris: 12.08.2008
Sunt multi naivi (sa nu zic altfel!) care cred in "povesti" !!..

Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 10:47.


#117
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,783
  • Înscris: 12.08.2008

 underb, on 13 iunie 2022 - 23:19, said:

Crezi ca scapi de basinosi altfel?
Stiu eu ce fac. Ca nu e primul mocofan cu gura mare si prost ca noaptea.
Altfel nu va fi doar un topic compromis. Vor vedea ca merge si vor prolifera. Ca, desi e greu de crezut, nu e unicat. Dar se va aseza si topicul pe fagas...
De lasat ii lasi in plata lor. Dar dupa ce le dai ocazia sa isi arate prostia in toata deplinatatea ei. Si presimt ca asta inca mai are ceva de demonstrat in directia aia.

Nu ca ar mai fi nevoie...

Nu ai nici cea mai mica ideie despre propulsie si comentezi ca sa te afli in frunte ca paduchele.. ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept, constant, iar o Hyb recupereaza ceva Kw prin frana electrodinamica  !!

Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 11:46.


#118
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 mihaiC1, on 08 februarie 2023 - 11:38, said:

Nu ai nici cea mai mica ideie
Ideie, cu cine te certiPosted Image ?
Hai TOYOTA!

Attached Files


Edited by cata, 08 February 2023 - 11:49.


#119
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,783
  • Înscris: 12.08.2008
Nu prea pricep ce vrei ...Pesemne te bagi in seama ca musca in ..., ca ideie  Posted Image
Eu iti zic "mucles"! ca ai "tradat" Hyb ...Posted Image

Edited by mihaiC1, 08 February 2023 - 12:03.


#120
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007

 mihaiC1, on 08 februarie 2023 - 11:38, said:



Nu ai nici cea mai mica ideie despre propulsie si comentezi ca sa te afli in frunte ca paduchele.. ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept, constant, iar o Hyb recupereaza ceva Kw prin frana electrodinamica  !!
Ce fel de masina? Un leaf foloseste undeva intre 15 si 20kw in conditiile alea si are 2t, testat in dimineata asta.
O Tesla 3 scoate si mai putin cu 1.7t.

#121
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,984
  • Înscris: 14.08.2007

 mihaiC1, on 08 februarie 2023 - 11:38, said:

ca sa stii o masina de 1,5t la 100km/h are nevoie de 40 kw pe drum drept
La un ICE, care are eficienta de 40%. Si cu Cx (coeficient aerodinamic) de 0.30. La o electrica cu Cx de 0.23, nu vad de ce sa nu scoti sub 13 kwh/100 km la 100 km/h. Sigur,  e mai greu momentan sa ai o electrica (family car) de 1.5t si cu autonomie de peste 500km, dar se va ajunge si acolo. Nici nu mi se pare ca se fac prea multe eforturi din partea producatorilor sa faca masini mai usoare/eficiente, probabil ar trebui statele sa vina cu scutiri de taxe pentru cele care au consum mic.

#122
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,275
  • Înscris: 08.01.2021
Nu se poate scala peste noapte producția de baterii ca să se producă in număr mare mașini cu +500km autonomie, e plin de bottlenecks în industrie. În lipsa unor revoluții ideea de mașina pentru drum lung e pe făraș, probabil mașinile vor deveni flote captive pentru primii și ultimii km ai unei călătorii.
La urma urmei e complet irațional sa blochezi tone de materiale rare și scumpe în baterii de 100kwh care mai mult stau sau care sunt folosite pe trasee de 30km/zi, pentru care 10kwh sunt mai mult decât suficienți, la fel cum și un ranjrover cu motor v8 e complet inutil când se duce Pisi cu el la coafor.
Însă deh omenirea nu-i întotdeauna un exemplu de rationalitate :)

Edited by KiloW, 10 February 2023 - 10:10.


#123
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,783
  • Înscris: 12.08.2008

 utopium, on 10 februarie 2023 - 09:06, said:

La un ICE, care are eficienta de 40%. Si cu Cx (coeficient aerodinamic) de 0.30. La o electrica cu Cx de 0.23, nu vad de ce sa nu scoti sub 13 kwh/100 km la 100 km/h. Sigur,  e mai greu momentan sa ai o electrica (family car) de 1.5t si cu autonomie de peste 500km, dar se va ajunge si acolo. Nici nu mi se pare ca se fac prea multe eforturi din partea producatorilor sa faca masini mai usoare/eficiente, probabil ar trebui statele sa vina cu scutiri de taxe pentru cele care au consum mic.

Pesemne un PHEV ar trebui sa ruleze 100 km in o ORA constant cu bateria lor de 15kwh.. dar saracele nu ruleaza decat 50-60 km in total la viteze mult mai mici la un "plin" de baterie Posted Image
PS puterea necesara deplasarii un vehicul e data de coeficientul de aerodinamica, frecare ..pesemne ca sunt multi care cred in OZN-uri care folosesc doar 1/3 din puterea necesara Posted Image

Edited by mihaiC1, 10 February 2023 - 12:23.


#124
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
Sau unii vorbesc aiurea in tramvai fara sa fi pus mana pe o electrica si sa vada cu ochii lor ce si cum.

#125
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,984
  • Înscris: 14.08.2007

 mihaiC1, on 10 februarie 2023 - 12:09, said:

Pesemne un PHEV ar trebui sa ruleze 100 km in o ORA constant cu bateria lor de 15kwh.. dar saracele nu ruleaza decat 50-60 km in total la viteze mult mai mici la un "plin" de baterie
PS puterea necesara deplasarii un vehicul e data de coeficientul de aerodinamica, frecare ..pesemne ca sunt multi care cred in OZN-uri care folosesc doar 1/3 din puterea necesara
Unii au masurat deja consumul la diverse viteze si au facut calculatoare de consum, vezi arenaev.com. Da un ochi pe acolo si o sa descoperi destule masini care consuma sub 15 kwh/100 km la 100 km/h (la temperaturi normale, gen 20 grade C).

Poti incepe cu asta:
https://www.arenaev....21-7.php#sr-mic care e la 13.3 kWh la suta de km la 100 km/h si 20 de grade

Edited by utopium, 11 February 2023 - 08:29.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate