Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#559
Posted 14 January 2022 - 15:01
betivul, on 14 ianuarie 2022 - 14:29, said:
Daca ai cod client eon incerca aici că e mult mai bună decât orice din comparator https://www.eon.ro/p...omo-gas-digital |
#560
Posted 14 January 2022 - 15:24
Pai ok și atunci mă repet suna la eon și dale clc corect. Nu rezolvi nimic dacă o lași moartă și faci alt contract cu preț mult mai mare
|
#561
Posted 14 January 2022 - 16:35
Eu le-am dat mesaj prin intermediul formularului de contact de pe site ul Eon imediat ce am primit contractul pe emai la începutul lunii decembrie. Le am atras atenția ce e greșit, printre care si CLC ul si i-am rugat sa corecteze. Aiurea, dupa mai bine de 30 de zile de la mesaj nu am primit niciun răspuns. Am sunat de 2 ori la ei, la sfârșit de decembrie o operatoare mi-a spus ca nu e activ contractul insa nu imi poate spune de ce. Parea obosita la telefon si fiind in prag de sărbători am intrebat-o daca sa revin cu un telefon dupa 1 ianuarie ceea ce am si făcut. De data aceasta, o alta operatoare mi-a comunicat ca nu e activ contractul. Motivul: distribuitorul nu a confirmat CLC ul. I-am spus ca Clc-ul corect se regăsește pe factura Restart trimisa catre ei in momentul contractarii online. De ce mai cer facturile daca nu le folosesc ca sa ia din ele datele corecte, eu nu înțeleg. In fine, operatoarea imi spune ca face sesizare catre colegi si ca sa stau liniștit ca vor face sesizare catre distribuitor sa trimita Clc ul corect. A doua zi primesc email ca nu s-a putut confirma clc ul de catre distribuitor. In titlul emailului se regăsește clc ul care bineînțeles ca nu era cel corect de pe factura Restart. Au trebuit sa treaca 45 de zile de la emiterea contractului ca sa ma anunte ca clc ul nu poate fi confirmat de catre distribuitor. Le am răspuns la email, le-am spus ca i-am informat prin mesaj inca de acum 1 luna si ceva ca clc ul din contract nu este corect. Astăzi primesc din nou email de la ei, cu 2 pdf uri atașate: ne cerem scuze insa clc ul nu a putut fi confirmat, daca mai doriti sa deveniți client Eon va rugăm sa completați cerere contract si notificare schimbare furnizor atașate.
Ce sa zic? Frumos, elegant cât de cât. |
#562
Posted 14 January 2022 - 18:29
Se pare ca problema cu schimbarea datei de la care este activ contractul este la mai multe persoane.
Am primit in data de 05.01 mail de la ei, prin care mi se cerea sa confirm contractul, cu incepere durata din 07.01.2022. Am confirmat prin replay si mail trimis la ei, iar ieri primesc un alt mail de la eon, cu acelasi contract, insa cu data de intrare in vigoare 02.02.2022. Am trimis mesaj la ei pe formularul de contact, sa vad ce raspuns primesc, insa cred ca trebuie sa fac sesizare pana la urma si la ANRE si ANPC. |
#563
Posted 14 January 2022 - 20:37
betivul, on 14 ianuarie 2022 - 15:24, said:
Pai ok și atunci mă repet suna la eon și dale clc corect. Nu rezolvi nimic dacă o lași moartă și faci alt contract cu preț mult mai mare sellermn, on 14 ianuarie 2022 - 16:35, said:
Eu le-am dat mesaj prin intermediul formularului de contact de pe site ul Eon imediat ce am primit contractul pe emai la începutul lunii decembrie. Le am atras atenția ce e greșit, printre care si CLC ul si i-am rugat sa corecteze. Aiurea, dupa mai bine de 30 de zile de la mesaj nu am primit niciun răspuns. sellermn, on 14 ianuarie 2022 - 16:35, said:
... Clc-ul corect se regăsește pe factura Restart trimisa catre ei in momentul contractarii online. De ce mai cer facturile daca nu le folosesc ca sa ia din ele datele corecte, eu nu înțeleg. .. ----------------------------------------------- Mai stau sa vorbesc si telefonic cu cineva, apoi fac reclamatie la ANRE si ANPC. Edited by ekoly, 14 January 2022 - 20:38. |
#564
Posted 15 January 2022 - 09:56
Stie cineva care este procedura pentru a demara o reclamatie la ANRE si ANPC?
|
#565
Posted 15 January 2022 - 10:30
#566
Posted 15 January 2022 - 10:31
ANRE https://spv.anre.ro/...-gaze-naturale/
ANPC http://reclamatii.an...reclamatie.aspx Le dai toate datele care le cer ei acolo si cam atat... |
#567
Posted 17 January 2022 - 09:53
La ce pot sa ma astept de la ANPC / ANRE in urma reclamatiilor depuse?
Poate fi obligat e.on sa respecte contractele sau primesc doar amenzi? |
#568
Posted 17 January 2022 - 11:32
As vrea sa stiu si eu...nu am primit niciun raspuns din partea ANRE/ANPC...pana raspund astia probabil o sa fie activ contractul in data de 24. Asta daca se tin de cuvant cei de la eon sa-l activeze sau o lalaie mai mult timp. Cine stie...
P.S. Contract incheiat in data de 07.12.2021 si trebuia sa fie activ in data de 08.01.2022. Edited by cipri2006, 17 January 2022 - 11:35. |
|
#569
Posted 17 January 2022 - 11:37
#570
Posted 17 January 2022 - 11:59
Isi bat joc de noi si de multi alti clienti...Suntem la mana lor ca intodeauna.
|
#571
Posted 17 January 2022 - 12:12
Am primit in email + notificare in contul e-on ca mi-a fost emisa factura in valoare de 421,5 lei , dar factura nu e niciunde si nu o pot plati . Ati patit asa ceva ?
trebuie sa-i contactez sau mai astept cateva zile ca-si revine ? |
#573
Posted 17 January 2022 - 12:33
Pt cei cu clc greșit. Am fost sunat azi de eon după telefoane și telefoane și mi-au comunicat că vezi doamne pt că ei nu știu să citească după factura clc contractul nu se poate încheia și să fac alt contract cu ofertele actuale. Că bla bla, deci o mare țeapa
|
|
#574
Posted 17 January 2022 - 12:40
Aberatie ca asta nu am mai auzit. Se pare ca nu le mai convine sa primeasca clienti cu acea oferta si invoca motive aberante ca omu' sa-si faca noi contracte cu preturile actuale.
|
#575
Posted 17 January 2022 - 13:05
Părerea mea este că oferta aia nu a fost decât pt clienții existenți și au bușit treburile tocmai sa nu preia noi clienți pe acea oferta după ce au văzut că apar clienții noi ( ei nesetand că acum in oferta sa nu poți aplica decât dacă ești client)
Jeguri O sa fac azi reclamație la ANRE și ANPC dar doar să își ia o amenda doua pt că altfel de rezolvat slabe șanse pt că au timp 30 zile ambele să facă ceva, timp in care expiră și fui |
#576
Posted 17 January 2022 - 13:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users