Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2117 replies to this topic

#595
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 30.11.2004
Azi am primit e-mail de la E.ON:

Cu privire la contractul de furnizare gaze naturale încheiat pentru locul de consum situat în localitatea xxxx , identificat cu POD xxxxx, dorim să vă comunicăm faptul că, pentru locul de consum menționat contractul de furnizare nu a intrat în vigoare din cauza faptului că cererea de încheiere contract de distribuție a fost suspendată de către Operatorul de Rețea. Astfel, locul de consum menționat nu a intrat în portofoliul E.ON Energie România SA.

Are cineva idee ce inseamna asta?
Multumesc!

#596
cipri2006

cipri2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 19.10.2006
Inseamna ANRE/ANPC.

#597
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 30.11.2004
Asta am facut deja :)

#598
ekoly

ekoly

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,857
  • Înscris: 28.10.2010

 ovys1979, on 18 ianuarie 2022 - 13:42, said:

In aplicatie nu se poate adauga locul de consum (e alocat altui client). In aplicatia online, undeva pe la profil, este un cod de client, dar ca si cum n-ar fi activ.
Asa e si la mine. Acum astept rezolvare doar de la ANRE/ANPC.

#599
manu-el

manu-el

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 25.01.2016

 Dyonissos, on 18 ianuarie 2022 - 15:18, said:

Azi am primit e-mail de la E.ON:

Cu privire la contractul de furnizare gaze naturale încheiat pentru locul de consum situat în localitatea xxxx , identificat cu POD xxxxx, dorim să vă comunicăm faptul că, pentru locul de consum menționat contractul de furnizare nu a intrat în vigoare din cauza faptului că cererea de încheiere contract de distribuție a fost suspendată de către Operatorul de Rețea. Astfel, locul de consum menționat nu a intrat în portofoliul E.ON Energie România SA.

Are cineva idee ce inseamna asta?
Multumesc!

Ce operator de retea e in zona ta?

#600
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 30.11.2004
Distrigaz Sud

#601
manu-el

manu-el

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 25.01.2016
Acelasi si la mine iar conform  site-ului distrigaz sunt tot la Engie. In rest pare ok transferul la Eon, apare cod client, etc. Asta ar fi singura neconcordanta.

La tine mi se pare ciudat si trebuie putin investigat cu ce motiv a fost blocata cererea, trebuie sa aiba o justificare. Eu as suna la Distrigaz, sunt cazuri pe forum care au sunat, nu sunt chiar asa greu de abordat, raspund la tel.

#602
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
Colegei care i-am completat aplicația pe site-ul RON, în data de 15 decembrie, i-a intrat deja în vigoare contractul începând cu 12 ianuarie. A fost notificata și engie, i-au șters și locul de consum din aplicația lor. Ea nu a semnat contractul, doar s-a pomenit ca i l-au activat.

Edited by aris86, 18 January 2022 - 17:41.


#603
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
Luna trecuta am dat indexul la gaze,zilele astea asteptam factura,inca nimic, acu vad ca nu este in istoric indexul dat,ultimul este cel din noiembrie

#604
maimu

maimu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 12.05.2004
Buna ziua,
Vreau sa inchei un contract cu E-on, pe oferta Home Gas, urmand sa o modific in Promo Gas la intrarea in vigoare a contractului. Data de intrare in vigoare de pe draft-ul contractului este reala sau este estimata, pentru ca vad ca ar fi fix de azi in 21 de zile?! Este posibil sa dureze doar atat? Stiu ca cei care au prins oferta Promo Gas si pentru clienti din afara E-on au asteptat cateva zile contractul si totul a durat cam 30 de zile. Me imi expira contractul cu Nova pe 16.02 si as vrea sa ma duc cu intrarea la E-on cat mai aproape de aceasta data.

Edited by maimu, 19 January 2022 - 08:40.


#605
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,133
  • Înscris: 22.05.2003
Mie mi-au disparut locurile de consum de la engie si au aparut la Eon.
Problema e ca nu pot sa trimit index si nici nu stiu perioada :(

#606
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
In prima luna de la mutare nu se pot da indexurile in applicatie,daca vrei musai sa le dai,suni la Ioana ceri operator si se rezolva

#607
ekoly

ekoly

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,857
  • Înscris: 28.10.2010

 ceanu1980, on 19 ianuarie 2022 - 10:01, said:

...suni la Ioana ceri operator si se rezolva
suni la Ioana si te-ncarci de draci, ca n-o sa te rezolve niciodata.Posted Image

#608
Dyonissos

Dyonissos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 30.11.2004
Poti sa dai indexul direct la Distrigaz, daca ei sunt operatorul de retea.

#609
cipri2006

cipri2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 19.10.2006
Eu am vorbit azi cu distribuitorul din zona (Prisma Iasi si nu Delgaz Grid cum credeam initial lol...Delgaz is doar pe electricitate) si mi-au zis ca sa trimit lor in fiecare luna indexul citit in data de 01-02 ale lunii cu toate ca cica il citesc si ei lunar. Ei il vor da mai departe la e.on in data de 06-07 dar eu o sa trimit si la e.on indexul autociitit in data de 15-28 asa cum e la ei. O sa vad ce o iesi din asta cu atatea citiri de index. Posted Image

#610
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,255
  • Înscris: 14.04.2009

 maimu, on 19 ianuarie 2022 - 08:37, said:

Buna ziua,
Vreau sa inchei un contract cu E-on, pe oferta Home Gas, urmand sa o modific in Promo Gas la intrarea in vigoare a contractului. Data de intrare in vigoare de pe draft-ul contractului este reala sau este estimata, pentru ca vad ca ar fi fix de azi in 21 de zile?! Este posibil sa dureze doar atat? Stiu ca cei care au prins oferta Promo Gas si pentru clienti din afara E-on au asteptat cateva zile contractul si totul a durat cam 30 de zile. Me imi expira contractul cu Nova pe 16.02 si as vrea sa ma duc cu intrarea la E-on cat mai aproape de aceasta data.
Daca iti expira contractul cu Nova pe 16.02, vei avea acelasi pret mic pana pe 28.02 inclusiv....deci trecerea la E.ON trebuie facuta cat mai aproape de 1 martie...E.ON Home Gas se va contracta rapid la ce pret astronomic este, iar intre 1-31 martie pretul e plafonat si compensat...

Edited by av_myjob, 19 January 2022 - 12:12.


#611
cipri2006

cipri2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 19.10.2006
Vad ca a aparut acum in contul myline pretul la promo gas digital + abonamentul. Ieri era gol acolo, au remediat eroarea.

Attached File  2022-01-19 09_25_45.jpg   399.66K   55 downloads

#612
wicked100

wicked100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 244
  • Înscris: 01.02.2007
Nu cred ca este nicio eroare. Asa a aparut la toti. Probabil incepand de azi este activ contractul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

1 members, 4 guests, 0 anonymous users

tury19baros

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate