Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#595
Posted 18 January 2022 - 15:18
Azi am primit e-mail de la E.ON:
Cu privire la contractul de furnizare gaze naturale încheiat pentru locul de consum situat în localitatea xxxx , identificat cu POD xxxxx, dorim să vă comunicăm faptul că, pentru locul de consum menționat contractul de furnizare nu a intrat în vigoare din cauza faptului că cererea de încheiere contract de distribuție a fost suspendată de către Operatorul de Rețea. Astfel, locul de consum menționat nu a intrat în portofoliul E.ON Energie România SA. Are cineva idee ce inseamna asta? Multumesc! |
#598
Posted 18 January 2022 - 15:46
#599
Posted 18 January 2022 - 16:13
Dyonissos, on 18 ianuarie 2022 - 15:18, said:
Azi am primit e-mail de la E.ON: Cu privire la contractul de furnizare gaze naturale încheiat pentru locul de consum situat în localitatea xxxx , identificat cu POD xxxxx, dorim să vă comunicăm faptul că, pentru locul de consum menționat contractul de furnizare nu a intrat în vigoare din cauza faptului că cererea de încheiere contract de distribuție a fost suspendată de către Operatorul de Rețea. Astfel, locul de consum menționat nu a intrat în portofoliul E.ON Energie România SA. Are cineva idee ce inseamna asta? Multumesc! Ce operator de retea e in zona ta? |
#601
Posted 18 January 2022 - 16:50
Acelasi si la mine iar conform site-ului distrigaz sunt tot la Engie. In rest pare ok transferul la Eon, apare cod client, etc. Asta ar fi singura neconcordanta.
La tine mi se pare ciudat si trebuie putin investigat cu ce motiv a fost blocata cererea, trebuie sa aiba o justificare. Eu as suna la Distrigaz, sunt cazuri pe forum care au sunat, nu sunt chiar asa greu de abordat, raspund la tel. |
#602
Posted 18 January 2022 - 17:41
Colegei care i-am completat aplicația pe site-ul RON, în data de 15 decembrie, i-a intrat deja în vigoare contractul începând cu 12 ianuarie. A fost notificata și engie, i-au șters și locul de consum din aplicația lor. Ea nu a semnat contractul, doar s-a pomenit ca i l-au activat.
Edited by aris86, 18 January 2022 - 17:41. |
#603
Posted 18 January 2022 - 20:27
Luna trecuta am dat indexul la gaze,zilele astea asteptam factura,inca nimic, acu vad ca nu este in istoric indexul dat,ultimul este cel din noiembrie
|
#604
Posted 19 January 2022 - 08:37
Buna ziua,
Vreau sa inchei un contract cu E-on, pe oferta Home Gas, urmand sa o modific in Promo Gas la intrarea in vigoare a contractului. Data de intrare in vigoare de pe draft-ul contractului este reala sau este estimata, pentru ca vad ca ar fi fix de azi in 21 de zile?! Este posibil sa dureze doar atat? Stiu ca cei care au prins oferta Promo Gas si pentru clienti din afara E-on au asteptat cateva zile contractul si totul a durat cam 30 de zile. Me imi expira contractul cu Nova pe 16.02 si as vrea sa ma duc cu intrarea la E-on cat mai aproape de aceasta data. Edited by maimu, 19 January 2022 - 08:40. |
|
#605
Posted 19 January 2022 - 09:57
Mie mi-au disparut locurile de consum de la engie si au aparut la Eon.
Problema e ca nu pot sa trimit index si nici nu stiu perioada |
#606
Posted 19 January 2022 - 10:01
In prima luna de la mutare nu se pot da indexurile in applicatie,daca vrei musai sa le dai,suni la Ioana ceri operator si se rezolva
|
#607
Posted 19 January 2022 - 10:29
#608
Posted 19 January 2022 - 10:59
Poti sa dai indexul direct la Distrigaz, daca ei sunt operatorul de retea.
|
#609
Posted 19 January 2022 - 12:03
Eu am vorbit azi cu distribuitorul din zona (Prisma Iasi si nu Delgaz Grid cum credeam initial lol...Delgaz is doar pe electricitate) si mi-au zis ca sa trimit lor in fiecare luna indexul citit in data de 01-02 ale lunii cu toate ca cica il citesc si ei lunar. Ei il vor da mai departe la e.on in data de 06-07 dar eu o sa trimit si la e.on indexul autociitit in data de 15-28 asa cum e la ei. O sa vad ce o iesi din asta cu atatea citiri de index.
|
|
#610
Posted 19 January 2022 - 12:09
maimu, on 19 ianuarie 2022 - 08:37, said:
Buna ziua, Vreau sa inchei un contract cu E-on, pe oferta Home Gas, urmand sa o modific in Promo Gas la intrarea in vigoare a contractului. Data de intrare in vigoare de pe draft-ul contractului este reala sau este estimata, pentru ca vad ca ar fi fix de azi in 21 de zile?! Este posibil sa dureze doar atat? Stiu ca cei care au prins oferta Promo Gas si pentru clienti din afara E-on au asteptat cateva zile contractul si totul a durat cam 30 de zile. Me imi expira contractul cu Nova pe 16.02 si as vrea sa ma duc cu intrarea la E-on cat mai aproape de aceasta data. Edited by av_myjob, 19 January 2022 - 12:12. |
#611
Posted 19 January 2022 - 12:15
Vad ca a aparut acum in contul myline pretul la promo gas digital + abonamentul. Ieri era gol acolo, au remediat eroarea.
2022-01-19 09_25_45.jpg 399.66K 55 downloads |
#612
Posted 19 January 2022 - 12:23
Nu cred ca este nicio eroare. Asa a aparut la toti. Probabil incepand de azi este activ contractul.
|
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 4 guests, 0 anonymous users
tury19baros