Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jurnal de BMW IX3 2021
Last Updated: Jan 14 2024 16:53, Started by
radu103
, Nov 14 2021 18:38
·
7
#145
Posted 18 December 2022 - 10:53
#146
Posted 18 December 2022 - 10:54
Nu generaliza, depinde ce baterie ai, daca ai baterie de telefon clar nu ai ce cauta la drum lung, in rest orice masina cu peste 77kw poti sa faci drumuri lungi fara stres
|
#147
Posted 18 December 2022 - 12:01
300km cat tine iarna o baterie de masina electrica (in cel mai bun caz, ca nu mergi pana la 0 cu ea), nu o califica drept masina de drum lung. Se pot face drumuri lungi cu o electrica? Da, bineinteles. Merita? Nu. Desigur, cand ai doar o electrica si nu ai alternative nu ai ce face si trebuie sa te adaptezi. Dar de aici si pana a glorifica un banal mijloc de transport e cale lunga. Pana la urma stress-ul indus de autonomia mica este evident in majoritatea postarilor, care discuta preponderent de consum si acela la mers incet. Repet, in oras si drumuri scurte masina electrica este o alegere foarte buna. Solutia ideala este o masina mica electrica de oras si una clasica pentru drumuri mai lungi.
|
#148
Posted 18 December 2022 - 12:42
Am zis mai sus..depinde ce baterie ai, eu pot face pe autostrada iarna la -2 grade 420 km la o viteza de 125 km/h..deci|?
|
#149
Posted 18 December 2022 - 19:13
La drum lung (>1000km) iau X5-ul sau avion. Dar să vedem: X5-ul are 24k km în 2 ani, i3-ul are 56k km în 2.5 ani. Este evident unde bat...
|
#150
Posted 19 December 2022 - 11:23
RaySefo, on 18 decembrie 2022 - 12:42, said:
Am zis mai sus..depinde ce baterie ai, eu pot face pe autostrada iarna la -2 grade 420 km la o viteza de 125 km/h..deci|? De fapt... poti? 420km e autonomia 100% - 0%, nu? Dar nu poti niciodata merge asa, cum nici cu masina termica nu ai autonomia full a masinii, ci mergi pana la ~10% din rezervor planificat, ca poate nu le merg alora pompele, le cade sistemul POS, curentul etc. Problema la electrice e de fapt ca statiile de incarcare sunt la zeci de km distanta in afara orasului, deci in functie de noroc mergi 350-400km, chiar si cu o masina ca a ta. |
#151
Posted 26 January 2023 - 11:49
Am mers la Transalpina Ski Resort si am incarcat la Valcea cu 130kw in zona industriala la iesire spre Valea Oltului.
Incarcarea cu putere mare a durat maxim 10 min dupa care a scazut la 70kw, 60kw, 50kw si cam acolo de fapt a incarcat ultimii 50% din baterie. Foarte cool, am ajuns pana in varful muntelui la gondola cu 1 singura incarcare plecand din Bucuresti cu 95% Prima sarja Brezoi - gondola si inapoi cu 95% din baterie a fost super ok, in varf mai aveam 55% iar la intoarcere jos aveam 52%, regenerarea e foarte eficienta A doua tura pana la gondola a fost din nou super misto pana in parcare. Dupa ce-am parcat am bagat-o la priza cu chargerul de 2.3kw iar dupa 5 minute de incarcare s-a oprit, am scos-o si apoi "Drivetrain fault" si la revedere, acolo a ramas Pana a doua zi toata energia din ea s-a dus, nici inchiderea centralizata nu mai mergea, clar un scurt pe undeva. Praf BMW Asistenta din aplicatie cu datele transmise online, niciun ajutor, un student doar sa raspunda la telefon. In consecinta am stat 1 noapte pe banii Porsche Asistenta la o pensiune misto Sidharta, de abia a 3-a firma de tractari a fost in stare s-o scoata pe caracioare din parcarea supraetajata de acolo. https://www.facebook...Sidhartaresort/ Edited by radu103, 26 January 2023 - 11:50. |
#152
Posted 26 January 2023 - 12:36
#153
Posted 26 January 2023 - 12:37
Crap. Bine măcar ca s-au descoperit cauzele, prin urmare e rezolvabil.
|
#154
Posted 26 January 2023 - 12:57
#155
Posted 26 January 2023 - 13:20
figo1988, on 26 ianuarie 2023 - 12:57, said:
Ti-au confirmat ca asta e? In mod normal ar trebui sa poata face diagnoza de la distanta si sa vada eroarea. Si cum traim in Romania iti spune senin ca Bavaria baga sarmale ca e 24 ian zi libera. Eu ii zic sa sune-n Germania atunci ca aia lucreaza si eu n-am sunat la Automobile Bavaria, am sunat la BMW Asistenta din aplicatie Rezultat : 5 minute pierdute din viata fara nicin sfat sau ajutor ptr astfel de situatie figo1988, on 26 ianuarie 2023 - 12:57, said: Ti-au confirmat ca asta e? In mod normal ar trebui sa poata face diagnoza de la distanta si sa vada eroarea. Bag mana-n foc ca prima parere va fi : e bulit motoru / a facut scurt bateria la cat de competenti s-au aratat pana acum Edited by radu103, 26 January 2023 - 13:19. |
#156
Posted 26 January 2023 - 20:09
Update, noroc cu aplicatia : masina a fost incarcata de la 50% la 99% azi la Royal Motors in Pitesti.
Se pare ca bateria mare este ok desi masina era moarta a 2a zi, nici inchiderea pe cheie nu mergea, nici start/stop Cumulus, on 18 decembrie 2022 - 12:01, said:
300km cat tine iarna o baterie de masina electrica (in cel mai bun caz, ca nu mergi pana la 0 cu ea), nu o califica drept masina de drum lung. Se pot face drumuri lungi cu o electrica? Da, bineinteles. Merita? Edited by radu103, 26 January 2023 - 20:11. |
#157
Posted 26 January 2023 - 20:55
Cu i3s aveam 16kwh consum in octombrie la mers normal (Bucuresti si centura, ca pe autostrada e jale), acum ar fi vreo 20. Iar pe zapada si ger, vreo 25. Tu imi spui ca ai 17kwh consum iarna, la mers normal, cu o masina mult mai mare si mai grea si mergi pana la epuizarea bateriei?
|
#158
Posted 26 January 2023 - 22:37
Cumulus, on 26 ianuarie 2023 - 20:55, said:
Cu i3s aveam 16kwh consum in octombrie la mers normal (Bucuresti si centura, ca pe autostrada e jale), acum ar fi vreo 20. Iar pe zapada si ger, vreo 25. Tu imi spui ca ai 17kwh consum iarna, la mers normal, cu o masina mult mai mare si mai grea si mergi pana la epuizarea bateriei? Vara merge in Bucuresti cu 17-19kw iar extra-urban am vazut si 13kw Eu cred range-ul ala de mers in coloana cu 70-80km/h spre 420km. Da ! pot merge pana apare 0% si pe urma intra in limp mode si mai merge incet 10-20km pana la o statie de incarcat. Exista rezerva de urgenta doar nu-ti imaginezi ca e telefon si la 3% se stinge singur Edited by radu103, 26 January 2023 - 22:37. |
#159
Posted 26 January 2023 - 23:29
Ai rabdare sa vezi -10 grade, inca nu a fost iarna in Bucuresti. Mers in coloana cu 70-80km/h e mers cu gandul doar la consum, un chin consumator de timp si nervi.
|
|
#160
Posted 27 January 2023 - 06:24
-10 grade e excepția. S-a terminat cu iarna. O planetă avem și am f$t*t-o și p-aia...
Edited by CRG, 27 January 2023 - 06:25. |
#161
Posted 27 January 2023 - 11:07
Cumulus, on 26 ianuarie 2023 - 23:29, said:
Mers in coloana cu 70-80km/h e mers cu gandul doar la consum, un chin consumator de timp si nervi. Sa ne scri din spital cand ajungi (daca-l prinzi si pe ala si nu te cazezi direct la garsoniera -2m) Edited by radu103, 27 January 2023 - 11:07. |
#162
Posted 27 January 2023 - 17:08
Merg noaptea pe drumurile alea, tocmai pentru a evita sa fac 5 ore pana in Brasov/Sibiu si sa pierd o zi intreaga. Se poate merge repede si in siguranta si in Romania.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users