Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Vodafone România scumpește abonamentele de telefonie mobilă

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
382 replies to this topic

#361
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 15.02.2012
Mizeria aia de taxa pe lacomie, cica taxa pe inflatie, la abonamente in euro ( la un curs valutar euro/leu pe care nici macar aia de la vomafone nu il cunosc) este inclusa in fiecare model de abonament postat de site-ul lor.  Absolut orice contract nou incheiat/prelungit contine taxa pe lacomie anuala, taxa ce nu poate fi negociata.

Este ordin ca absolut toate abonamentele de servicii fixe si mobile aflate in vigoare: adica cele fara  taxa pe lacomie sau taxa pe lacomie de 3% sa fie aduse la taxa pe lacomie de 8%.

Posibil ca pe viitor, aka anul 2024, taxa pe lacomie de 8% sa fie din nou indexata (initial a fost 3% si a fost indexata la 8%)

Meriti ce-i mai bun!

Edited by petrepescarul, 16 December 2023 - 23:06.


#362
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 29.10.2007
Posibilitatea de indexare a prețului abonamentului era și în contractul încheiat anul trecut. Dar atunci era 3%. Acum vor să modifice și să fie cât vrea mușchiul lor, dar maxim 8%. Sigur vor aplica procentul maxim. Norocul meu. Există portare.

#363
nickuv

nickuv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 18.01.2016
Si eu am primit acum doua zile aceeasi notificare de indexare a pretului abonamentului.
Astazi am sunat sa le spun ca nu sunt de acord cu aceasta majorare si a zis operatoarea cu care am vorbit, ca va trimite un email pentru anularea majorarii.
Mai am contract pana in 22 mai.

#364
seatosummit

seatosummit

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 22.08.2021
Rețeaua stagnantă a Vodafone, vitezele scăzute și lipsa acoperirii 5G, mai ales după a treia creștere de prețuri anul acesta, m-au determinat să iau o decizie radicală. De prin 2020, direcția actuală este dezamăgitoare. Mesajele vagi despre creșterile de prețuri au fost picătura care a umplut paharul. Am trecut la Orange, și ce diferență! Acoperire 5G & 4G mult mai ok, peste 500 Mbps descărcare – mult peste posibilitățile Vodafone. Impresionat de performanța Orange și suportul lor pentru clienți, am transferat și numerele familiei, unele chiar făcând trecerea cu un eSIM pe oferta minunată YoXo la doar 9 RON/lună. Mă întreb de ce Vodafone a renunțat la Flex? Era o ofertă solidă. Se pare că sunt obsedați de ARPU, ignorând nevoile clienților. Mulțumesc, Vodafone, pentru împingerea către o alternativă mai bună și mai accesibilă. Mereu merităm întradevăr ce este mai bun!

#365
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 29.10.2007
Buna! Am inregistrat cererea ta de portare. Se vor percepe juste despagubiri conform contract. Anuleaza cererea de portare si contacteaza-ne imediat pentru a evita orice penalitati. Suna gratuit la 0372024445, ai access direct la unul dintre specialistii nostri si vom gasi impreuna cea mai avantajoasa solutie pentru tine. Echipa Vodafone

Începe dansul :D

#366
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018

Vizualizare mesajbikermanro, pe 21 decembrie 2023 - 18:36, a scris:

Buna! Am inregistrat cererea ta de portare. Se vor percepe juste despagubiri conform contract. Anuleaza cererea de portare si contacteaza-ne imediat pentru a evita orice penalitati. Suna gratuit la 0372024445, ai access direct la unul dintre specialistii nostri si vom gasi impreuna cea mai avantajoasa solutie pentru tine. Echipa Vodafone

Începe dansul :D
ce înseamnă juste despăgubiri și cum se calculează ?

#367
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013
Azi m-a sunat o tanti de la Vodafone, ca daca nu vreau sa ma portez. Dupa ce i-am ras in fata si i-am zis ca nu numai ca nu vreau sa ma portez, dar vreau sa incetez orice relatie cu vodafone, a inceput sa zica ca ea nu e angajata Vodafone, ca  e subcontractoare.

I-am zis sa dea mai departe ca avand in vedere ca am primit notificare cu clauza de 8%, voi invhide si abonamentul de la fostul  UPC cat de curand.

Cine zicea ca nu cauta Vodafone clienti? mie mi se pare ca au inceput sa simnta lipsa clientilor, si incearca sa ii atraga pt a putea utiliza clauza nesimtirii - 8% marire ca e inflatie ...

#368
seatosummit

seatosummit

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 22.08.2021

Vizualizare mesajbikermanro, pe 21 decembrie 2023 - 18:36, a scris:

Buna! Am inregistrat cererea ta de portare. Se vor percepe juste despagubiri conform contract. Anuleaza cererea de portare si contacteaza-ne imediat pentru a evita orice penalitati. Suna gratuit la 0372024445, ai access direct la unul dintre specialistii nostri si vom gasi impreuna cea mai avantajoasa solutie pentru tine. Echipa Vodafone

Începe dansul :D

Porteaza pur si sinplu in Orange, Telekom sau Digi…oricare sunt mult mai ok decat Vodafone in acest moment, alege ce te avantajeaza cel mai bine! Tot raul spre bine, ofertele in acest monent sunt mai ok ca si ce ofera Vodafone, personal mi-au facut foarte rapid o contra oferta la care am spus pass pe motiv de: al treilea mesaj ambiguu cu marire de abonament in acest an desi aveam un abonament de peste 30 euro/luna, la *222 pur si sinplu mi s-a urat un “la revedere” si nu am putut lua legatura cu nici un operaotor, chat Tobi nu mai are rost sa-l mentionez 🙈, singurii cu o garta de  acoperire trabsparenta (eate totul rosu la ei), viteze internet sub concurenta (Telekom, Digi, Orange) etc. etc.

#369
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 29.10.2007
Ieri am dat drumul la portare. În urma operațiunii am primit mesajul anterior. Apoi a sunat cineva de la ei. Foarte scurtă convorbire:
Am văzut că vreți să portați
Da
Dacă vă fac o ofertă la 3 euro renunțați?
Nu
Mulțumesc, la revedere

:D

Vizualizare mesajlde1078, pe 21 decembrie 2023 - 20:02, a scris:

ce înseamnă juste despăgubiri și cum se calculează ?
Atâta timp cât ai primit notificare de modificare a clauzelor justa despăgubire este 0.

#370
seatosummit

seatosummit

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 22.08.2021

Vizualizare mesajbikermanro, pe 22 decembrie 2023 - 06:27, a scris:

Ieri am dat drumul la portare. În urma operațiunii am primit mesajul anterior. Apoi a sunat cineva de la ei. Foarte scurtă convorbire:
Am văzut că vreți să portați
Da
Dacă vă fac o ofertă la 3 euro renunțați?
Nu
Mulțumesc, la revedere

:D


Atâta timp cât ai primit notificare de modificare a clauzelor justa despăgubire este 0.

La tine macar au fost mai profesionisti si ti-au oferit “ceva in euro”, la mine a fost “doar in 16 lei” si cand le-am spus ca tarifele lor apar in euro si nu lei…liniste! In cazul tau la fel ca in al meu puteau sa intrebe mai intai care a fost nemultumirea de s-a ajuns la portare, cum ar putea ei sa se imbunatateasca, ce feedback am oferi si abia atunci sa ofere ceva (nu poti arunca o oferta unui client pana nu afli mai intai ce doreste de fapt si care sunt nemultumirile lui, ca nu totul se rezuma dosr la bani). Concluzie: de asta isi pierd clientii…minciuni si lipsa de respect pentru clienti!

#371
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
Observ ca din ce in ce mai multa lume pleaca de la Vodafone. Am rezistat cu ei 14 ani, desi reteaua lor nu mai e ce era de mult. In ultimele 2 luni am portat 40 de numere de pe doua firme la Orange.

Nu exista termen de comparatie. Incepand de la viteza 5G, aplicatia myOrange (din care chiar poti face ceva comparativ cu porcaria aia de myVodafone) si suportul clienti mult mai ok.

Sarbatori Fericite si spor la luat decizia cea mai buna!

#372
loren2

loren2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 08.11.2023
Cam de rahat strategia asta cu crescutul pretului.
Dar mai de rahat e ca legea nu protejeaza clientii de astfel de practici.
Au semnat contract ca timp de 24 luni sau nedeterminat imi vand ceva cu 5 euro, atunci sa fie obligati sa respecte contractul, exact cum si clientul e obligat sa plateasca 24 de luni pretul de 5 euro chiar daca a ramas fara nici un venit si a ajuns sa doarma pe strada.
Daca o companie vrea sa scape de contractele pe care le considera paguboase pentru ei, atunci sa fie obligat sa isi declare falimentul si sa lase afacerile pentru cei ce se pricep la afaceri sau sa o ia de la 0 cu alta firma si poate le iese mai bine afacerea.

Si da, aplicatia MyVodafone e un bloatware ce mai mult incurca. Cum naiba ceilalti operatori au aplicatii care pot sa mearga bine si pe o gioarsa de telefon, iar aplicatia Vodafone se misca prost si pe flagship. Si sa nu incep sa zic de tot felul de erori ce apar prin aplicatie.

#373
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 29.10.2007
Astăzi a venit ultima factură post-portare. Restul de plată la telefonul în rate din care au scăzut suma plătită în avans la ultima factură (abonamentul în avans minus abonamentul pentru zilele de la portare până la factură). Nicio justă despăgubire și alte cioace. Măcar aici au fost peste Orange care deși au spus că am dreptul să plec din rețea din cauza majorării au încercat să ia taxă de reziliere.

#374
arfidx2

arfidx2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 17.09.2022
Mai exista Vodafone? Nu a avut destinul lui Zapp?

#375
Cosmin_Andrei

Cosmin_Andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 26.12.2015
Există, pe moment. Vedem mai târziu.

#376
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 08.09.2006

 Cosmin_Andrei, on 23 ianuarie 2024 - 06:42, said:

Există, pe moment. Vedem mai târziu.

La cum s-au apucat să vândă tara după tara nu cred ca vor avea viață lungă pe aici.Speram să vină alții mai cu scaun la cap…

#377
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 07.08.2003
A primit si sotia majorarea cu 8% dupa 11 luni de contract. A fost aplicata la valoarea redusa a abonamentului. Are un Red15 redus la 5 euro, deci acum plateste 5.4 euro.

#378
jovan

jovan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,357
  • Înscris: 05.05.2005
Trebuie sa ne gandim si noi ca pe 5-6 Euro cat sunt abonamentele acum nu iti iei nici macar o shaorma iar noi avem pretentii de viteze bune la internet si acoperire. Oamenii prefera sa dea 28 lei pe zi pe un pachet de tigari dar cand creste pretul la abonamentul de telefonie mobila, pe care il foloseste toata luna se supara. Nu va mai uitati ca dati 2 lei in plus pe luna, preturile la telefonia mobila in Romania sunt foarte mici, acei 2 lei au fost pusi ca operatorii sa supravietuiasca si sa mai faca niste minime investitii.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate