Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 

Sfat achizitie CrossOver/SUV nou (22.000 euro)

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
https://www.reno.ro/...ml#entry4970808

@Genesis,sper ca nu mai sunt probleme cu franarea de urgenta :), poate ca au rezolvat.
@tatimeu +1. Mașina merita luata, motorul are suficienta putere. Mie unul imi place. Cutia iarăși e ok

#20
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,203
  • Înscris: 12.09.2013

 220v, on 21 aprilie 2021 - 09:50, said:

Ce sa faci cu motorul tsi? Uitate pe vwforum.ro, numai probleme... De evitat
Mai poti sa te mai uiți pe forumurile skoda-club.ro și clubskoda.ro
Mai bine Quasquai cu 1,33 tce motor bun verificat. Nu consuma ulei, masina rezistenta.
Te faci pe ele de jeguri de dotări dacă mașina nu iti merge si va trebui sa bagi bani in reparații.
Consider halogene încă ok pentru 2021.
1.Sa iei in 2021 masina cu halogen e o mare gresala!Plimba-te cu una cu led matrix si mai vorbim pe urma.E ca vulpea si strugurii!
2.Sa iei o masina la sfarsit de generatie, dar la pret bun, e iar o mare gresala, din punctul meu de vedere....e un pas inapoi, dpdv al tehnologiei...

#21
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 15.10.2007
Raducu nu mai pune urechea la toate reclamele. Am tinut musai sa am matrix la Audi in detrimentul Cp ca sa ma incadrez in bugetul maxim alocat 21k euro. O mare greseala. Eu unul nu am sesizat sau nu am fost dat pe spate. Eficienta la fel ca cealalta masina cu led( care costau de 4 ori mai putin) si mai slabute zic eu decat xenonul.
Daca s-ar mai pune xenon eu unu asta il aleg dar din pacate nu.
Oricum peste 3-4 ani o sa dispara halogenul si o sa platim in plus pentru laser

#22
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 15.10.2007
E de coma ce se poate fabula. Deci sa iei o masina niua la pret bun e o mare greseala.
Doamne

#23
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

 raducut123, on 21 aprilie 2021 - 17:36, said:

1.Sa iei in 2021 masina cu halogen e o mare gresala!Plimba-te cu una cu led matrix si mai vorbim pe urma.E ca vulpea si strugurii!
2.Sa iei o masina la sfarsit de generatie, dar la pret bun, e iar o mare gresala, din punctul meu de vedere....e un pas inapoi, dpdv al tehnologiei...

1. Skoda si alte marci pe placul romanilor inca vand masini cu halogen la pret de modele cu LED de la concurenta asiatica. Mi se pare de porc ca la Skoda Kodiaq sa ai faruri cu halogen si sa ceri mult si bine pentru niste diode.

Eu am faruri Bi-Xenon AFS si nu le-as da la schimb pe niciun LED din clasa compacta, nu este comparatie la intensitate si dispersie. Am avut si masini cu LED, fix aceeasi pe care o am acum si am preferat sa iau varianta pre-facelift din cateva motive tehnice plus discount bun fata de cea noua. Am avut la drive-test prelungit Auris HB cu LED si am luat unul non-facelift cu Bi-Xenon.

2. Depinde pentru ce iei masina, daca o iei de fala, atunci este de rau, dar daca vrei sa stai linistit poti alege un model la final de cariera fiindca este perfectionat in timp si a scapat de bolile copilariei, de asta este bine sa iei masina dupa facelift, ca imbunatatesc unele aspecte, sau le strica.

Edited by connectorxp, 21 April 2021 - 19:11.


#24
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,203
  • Înscris: 12.09.2013
Cum sa compari led-ul cu halogen? Asta nu inteleg. Xenonul e ok si el...dar sa iei halogen in 2021 e de prost gust! Nu mai interpreta ce spun! Ca vinde skoda masini cu halogen la pret de led e treaba lor. Nu cumpara.

 tatimeu, on 21 aprilie 2021 - 18:37, said:

Raducu nu mai pune urechea la toate reclamele. Am tinut musai sa am matrix la Audi in detrimentul Cp ca sa ma incadrez in bugetul maxim alocat 21k euro. O mare greseala. Eu unul nu am sesizat sau nu am fost dat pe spate. Eficienta la fel ca cealalta masina cu led( care costau de 4 ori mai putin) si mai slabute zic eu decat xenonul.
Daca s-ar mai pune xenon eu unu asta il aleg dar din pacate nu.
Oricum peste 3-4 ani o sa dispara halogenul si o sa platim in plus pentru laser
Eu nu am spus sa ai led in detrimentul motorului....La haudi trebuie si cp.

Edited by calinkgb, 22 April 2021 - 10:55.
Limbaj


#25
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 raducut123, on 21 aprilie 2021 - 17:36, said:


2.Sa iei o masina la sfarsit de generatie, dar la pret bun, e iar o mare gresala, din punctul meu de vedere....e un pas inapoi, dpdv al tehnologiei...
Ce???
Să cumperi o mașină la sfârșit de generație, care are toate problemele copilăriei rezolvate e o mare greșeală?

#26
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Parerea mea : Legat de faruri - nici eu nu mai concep far pe halogen de cand am masini una cu bixenon si alta full led. Nici halogen + lupa. Cu ani in urma spuneam si eu de xenon ( nu aparusera led) ca figuri , vrajeli , sa ti ia banii , scump si prost etc. Dar nu condusesem niciodata una cu xenon. Vorbeam a prost cand eu vazusem xenon doar din afara masinilor.

Cand am cumparat japoneza noua in 2017 cu bixenon si am facut primul drum noaptea , am ramas masca. Mai ales pe DN sau alte drumuri unde este bezna. Faza lunga nu mai zic. Raiul pe pamant si se facu ziua. Radeam singur in masina de placere. Condus mult mai odihnitor , mai relaxat , vedeam calumea inclusiv inafara carosabilului cu mult. La a doua japoneza luata anul asta am full led. La fel...e o placere sa conduci noaptea. Daca cu un halogen dupa cateva ore de condus ma simteam ca dupa un drum de doua-trei ori mai lung si conduceam mult mai incordat la cele cu xenon / led totul este cum trebuie sa fie.

Acum , fiecare cu preferintele lui dar nici eu nu concep ( nu din ratiuni de cocalarism sau ca nu mi mai ajunge lumea la nas) ci din prisma sigurantei si a confortului ca in prezent sa fii nevoit sa iei un full option ca sa beneficiezi de faruri led / xenon si sa dai o caruta de bani pt asta la anumite marci auto. Nu mai zic ca la unele masini nici pe full option nu au led sau xenon. Nu dau nume de marci dar sa dau de la 20k euro in sus si sa n am faruri led / xenon mi se pare o aberatie.  Nu zic ca ar trebui sa ai la o masina de 10-12k euro asta. Acuma stiti cum e in final ...oameni si oameni.

Si ca tot am mentionat de sume cat de cat , ca sa va faceti o idee ca se poate , pe japoneza luata de noua in 2017 full option cu bixenon am scos o in 12.500k euro iar pe astalalta cu full led de anul asta tot noua am luat o cu 19.200. Spor.

Edited by eolianu, 21 April 2021 - 23:44.


#27
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

 Genesis, on 21 aprilie 2021 - 11:46, said:

fSper ca voi sa nu aveti problemele ce le-am avut noi pe Qashqai, pt ca siguranta primeaza. Sa mergi pe banda 2 pe A1 si sa iti franeze subit de la 130 km/h la 0 (absolut pana la 0, masina pe loc) si sa ramai blocat pe banda 2 pe A1, sa nu te gandesti la nimic altceva decat cum pornesti mai repede sa nu intre careva in tine, in timp ce te uiti disperat in retrovizoare sa vezi daca vine cineva ce te poate lovi si ai copilul in scaun pe bancheta (noroc ca era o dupa-amiaza de sambata si nu era trafic).
Aspra rau situatia. Dai in benga in secundele alea pana o repornesti. Esti la mana norocului. si cu o masina 20 k+ nu e de acceptat.

#28
swayzak_master

swayzak_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 21.08.2007

 nniki, on 22 aprilie 2021 - 01:12, said:

Aspra rau situatia. Dai in benga in secundele alea pana o repornesti. Esti la mana norocului. si cu o masina 20 k+ nu e de acceptat.
asa a facut Kalos meu cand i-a picat electromotorul. mna...

#29
odin69

odin69

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.01.2021

 Genesis, on 21 aprilie 2021 - 14:28, said:


Ne racim gura degeaba pe aici cred, ca initiatorul am impresia ca si-a comandat deja Qashqai, sau asa scria un user similar aseara pe forumul reno. Caz in care nu putem decat sa ii uram felicitari si drum intins!


@Genesis, imi pare rau daca asta a fost perceptia ta. Sfaturile date de tine, in urma problemelor avute, cat si a articolelor postate, m-au determinat sa renunt la ideea de a lua Qashqai. Nu vreau sa ma simt ca la.. loterie.
Cat despre pretul mazdei CX-30, ai dreptate! Pretul primit de la dealer pentru G150 PLUS AT6 (standard) este de 23.325 Euro. Fara Bose, pachete optionale.. etc.
Oricum, si aici gasesti plangeri diferite. Dupa cum au spus mai multi: nu e masina fara probleme. So.. ma gandesc serios sa raman pe modelul asta.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@odin69,cred ca te-ai pripit. Poate mașina lui a fost un caz mai special. Oricum ai garanție, se putea rezolva in service. Lucrurile au mai evoluat de atunci.
Eu am ales Quasquai, nu renunt la comanda deja facuta la dealer :)

#31
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
" @ Razvaldinho: e chiar mai jos pretul la Mazda CX-30, aveam oferta 23800e la 2.0 150cp si 22.800e la 2.0 122cp"

Ce hotie!
Mai mult de 500euro nu merita caii aia care sunt in plus doar in ture mari iar in rest motoarele se comporta identic. Daca-i merita si pe aia...
De la 5000 de ture incepi sa simti cate ceva cand probabil ai maxim 10 cai in plus la ala de 150cp. Si cum nu e masina sport, prea putin conteaza ca dupa 5000 chiar incepe sa se simte diferenta de putere.

La manuala e alta treaba ca era si cutia diferita la ala de 150cp pe modelele care aveau ambele variante cu manuala.

 odin69, on 22 aprilie 2021 - 12:40, said:



@Genesis, imi pare rau daca asta a fost perceptia ta. Sfaturile date de tine, in urma problemelor avute, cat si a articolelor postate, m-au determinat sa renunt la ideea de a lua Qashqai. Nu vreau sa ma simt ca la.. loterie.
Cat despre pretul mazdei CX-30, ai dreptate! Pretul primit de la dealer pentru G150 PLUS AT6 (standard) este de 23.325 Euro. Fara Bose, pachete optionale.. etc.
Oricum, si aici gasesti plangeri diferite. Dupa cum au spus mai multi: nu e masina fara probleme. So.. ma gandesc serios sa raman pe modelul asta.
Testeaza, si daca ti se va parea ca ambele merg la fel, sa stii ca nu ti pare. Doar sus in ture incep sa fie diferente. Vezi ce am scris mai sus.
Daca te vezi storcand cai care se si simt nu cativa cai care apar timid dupa 4000 adica daca te vezi mergand la peste 5000 de ture poti da mia aia de euro ca sa vezi cei 30cp in plus pt cateva secunde inainte sa schimbe treapta cand vei avea din noua aceeasi putere ca ala de 122.
Altfel, daca nu te vezi facand asta, mergi in vacanta sau ceva...

Nu stiu altii cum vad situatia dar e o diferenta mare intre un motor mai puternic care e mai puternic la orice turatie decat altul si un motor care pana la 4000 e fix la fel ca altul si doar dupa aceea incepe sa se simta incet-incet diferenta ca doar la peste 6000rpm sa ai diferenta de putere din specificatii adica cei 30 de cai.

Edited by underb, 22 April 2021 - 20:53.


#32
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
@odin60 - Poti arunca un ochi si la Vitara.

#33
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Aceeasi poveste si la SCross unde calitatea este similara cu cea din Duster.

#34
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Vitara si Scross sunt o idee - doua peste Duster. Mai ales Vitara de cand cu recentul facelift. Vorbind strict d.p.d.v al calitatii.

#35
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Duster este mai calitativ la interior decat Vitara. In special fetele de usi la Vitara, SuperNova avea acelasi plastic.

#36
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Mai avem putin si o sa spunem ca are plastic cum avea Volga la lansare. Am detinut Supernova si detin Vitara 2021 asa ca stiu ce vorbesc. Plasticul nu este cel mai de calitate pe vitara sau scross dar nici sa facem comparatii de astea. Pana la urma sta cineva pe acel plastic? De aia nu mergea si nu ti faceai treaba cu supernova din cauza plasticului , o masina foarte ok de altfel la vremea ei.  Cred ca il atingi de 10 ori pe toata durata cat tii masina. Mai importanti sunt alti factori la o masina parerea mea. Dar fiecare cu parerea lui. Unii pot afirma ca nici intr un Bentley nu se simt confortabil.

Revenind la subiect , Duster nu vred ca are bord moale , alcantara / piele si piele intoarsa. Duster exceleaza fata de vitara / scross la un singur capitol : in off road. Din simplul fapt ca are unghiul de atac si garda la sol mai mari. In fine , e o discutie lunga care nu are rost. Discutam ca idee.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate