Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 

Sfat achizitie CrossOver/SUV nou (22.000 euro)

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
37 răspunsuri în acest subiect

#1
odin69

odin69

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 26.01.2021
Salutare, dragi colegi de forum!

Am luat hotararea schimbarii vechiului meu Sandero Stepway dCI 1.5 (2017) cu un CrossOver/SUV nou (cutie automata), in jurul a 22 000 €.
La inceput, am cochetat si cu ideea noului Kona hybrid (1.6 GDi 141 CP 6DCT Hybrid 2WD Highway) -- 20.468 € si a noului Tucson (1.6 l, 180 CP, M-Hybrid, 4 WD, benzina, Style cu 7 DCT) -- 25.354 €.
Specific, ca la momentul acesta, mi-a cazut cu tronc Nissan Qashqai 1.3 (N-Connecta, 7DCT), 157CP. Am primit oferta de la dealer de 21.930 euro (prin prg. RABLA).

Un feedback pertinent, e binevenit! Posted Image

#2
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Care este pretul mai exact, ca intre 20 si 25k euro mai bagi un logan?
Asa iti pot recomanda sa mai urci inca 5k euro si sa iei ceva si mai ok.


Dar dintre cele puse de catre tine, clar eu as merge pe noul Tucson.

Editat de CryTeku, 20 aprilie 2021 - 22:45.


#3
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.035
  • Înscris: 14.08.2010
Opel Mokka are si discount de lansare si rabla si poti sa iei chiar ultima versiune de echipare

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015

 odin69, on 20 aprilie 2021 - 18:54, said:

Nissan Qashqai 1.3 (N-Connecta, 7DCT), 157CP. Am primit oferta de la dealer de 21.930 euro (prin prg. RABLA).
Masina aceasta sa o iei.
Am făcut drive test săptămâna trecută la un dealer. Mi-a plăcut din toate punctele de vedere.

#5
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.491
  • Înscris: 08.03.2015

 pielea, on 20 aprilie 2021 - 23:50, said:

Opel Mokka are si discount de lansare si rabla si poti sa iei chiar ultima versiune de echipare
Omul are deja un Stepway nu foarte vechi.
Diferenta de bani intre ce ia pe Dacie si pretul Opelului nu se va reflecta si in diferenta dintre masini.
In situatii din astea nu renteaza schimbul daca nu schimbi si clasa.
Valabil si pt Kona.

#6
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.374
  • Înscris: 15.10.2007
umbla zvonul ca Tucsonul ala papa destul de multa benzina. Acum cred ca si Qasqhaiul e putin gurmand dar nu chiar la acelasi nivel.

doi la mana pe hartie arata bine dar daca te uiti bine motorul acela livreaza un cuplu mai mic decat motorasul de 1,3 de la Nissan...cred ca nici cei 180 CP nu sunt toti cai.
acum zic si eu, dar la 25k euro nu e nici o diferenta de calitate fata de Nissan. Plastic mult si naspa.

#7
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.044
  • Înscris: 02.07.2007
Skoda Karoq 1.5 TSI. Atasat 2 oferte primite de mine, dupa ce am mai negociat de la cele initiale (dincolo de preturile din oferta am mai scos extra 300e "din vorbe"). De acolo se mai scade Rabla 1500e, deci preturile sunt 22.800, respectiv 24.000 pt Style. Din lista aia se mai pot scoate ca dotari doar "ornament pasaj roti" (140e), volan sport (110e), pt a mai scadea pretul. Restul vin "de fabrica". Dotarile de serie le poti vedea pe site la ambele echipari. la Style cel putin raportul calitate/pret in aprox 23.8k e excelent, dotari extra fata de Qashqai-ul de 22k ramas pe stoc: faruri led adaptive (nu mi-as lua in 2021 masina cu halogen, dar e parere personala), navi mare, park assistant, jante 19", trapa portbagaj electrica, Keyless, scaune incalzite. Ultimele 2 e posibil sa le aiba si Nissan, trebuie sa verific oferta de la ei. Pe toate cred ca le are si Tekna, daca cineva are o oferta de pret sa o posteze.

Acum depinde cat e mai exact bugetul tau, intre 20k si 25k e diferenta de 25%. Depinde cat de usor te poti lipsi de dif de 4-5 mii. Tucson-ul ala la 25.5k nu merita. Daca aduceau si ei 1.6 150cp M-Hybrid 2WD DCT ar fi fost undeva pe la 22.5k, dar nu il aduc in Romania. Pe configuratoarele din afara este insa.

Fișiere atașate


Editat de Genesis, 21 aprilie 2021 - 09:34.


#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
Ce sa faci cu motorul tsi? Uitate pe vwforum.ro, numai probleme... De evitat
Mai poti sa te mai uiți pe forumurile skoda-club.ro și clubskoda.ro
Mai bine Quasquai cu 1,33 tce motor bun verificat. Nu consuma ulei, masina rezistenta.
Te faci pe ele de jeguri de dotări dacă mașina nu iti merge si va trebui sa bagi bani in reparații.
Consider halogene încă ok pentru 2021.

Editat de 220v, 21 aprilie 2021 - 09:55.


#9
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.374
  • Înscris: 15.10.2007
halogenele daca sunt faruri ok bat bine. au functia de a schimba automat scurta/lunga.
eu drept sa spun nici cu ledurile de la Megane 4 nici cu matrixurile de la Audi nu am fost incantat cum am fost de xenonul de pe megane 3 .
evident ca erau  mai ok deoarece nu mai trebuia sa dau eu la maneta tot timpul

#10
odin69

odin69

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 26.01.2021
Salutare din nou!
Suma pe care vreau sa o investesc.. dupa cum am scris la inceput, ~ 22 000 €. Variantele (Kona si Tucson) doar le-am avut in vedere. Kona ca era in marja materiala propusa si ca este hybrid (consum mic), bord digital mare etc.. Tucson 2021 cam tot asa.. masina mare, de familie, design mai high tech, dar suma mult prea mare.
Am stat sa cantaresc ce ati spus, am tot citit prin forum-uri, review-uri.. si m-am gandit sa raman la Nissan Qashqai (chiar daca e modelul clasic). Am mers cu el si m-am simtit excelent. Sunt constient ca nu are toate dotarile din lume si.. ultimul ragnet de display-uri Posted Image. Dar imi pare o masina corecta in segmentul ei.
Stiu ca cel nou apare prin toamna dar.. la un pret muuuult mai mare. De.. tehnologii si design nou, in trend.

#11
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.044
  • Înscris: 02.07.2007

 220v, on 21 aprilie 2021 - 09:50, said:

Ce sa faci cu motorul tsi? Uitate pe vwforum.ro, numai probleme... De evitat
Mai poti sa te mai uiți pe forumurile skoda-club.ro și clubskoda.ro
Mai bine Quasquai cu 1,33 tce motor bun verificat. Nu consuma ulei, masina rezistenta.
Te faci pe ele de jeguri de dotări dacă mașina nu iti merge si va trebui sa bagi bani in reparații.
Consider halogene încă ok pentru 2021.

daca stam sa ne uitam pe forumuri, nu mai luam nimic. Iti spun asta ca moderator pe 2 din forumurile auto cunoscute de la noi din Ro. Daca te uiti de ex pe forumul reno.ro la sectiunea Nissan si vezi cati proprietari de Qashqai se plang de faptul ca bate totul prin ea ca intr-o troaca la 1 an de la achizitie, nu iti mai vine sa mai iei. Dar cu toate astea eu am avut Qashqai in familie (fix motorul de care zici tu) si nu a batut mare lucru prin el (mici greierasi, dar e inerent) in cele 18 luni cat a fost in posesie. A fost insa vandut din ratiuni de securitate: desi s-a schimbat integral dispozitivul frontal si s-au facut 2 update-uri de soft, cnu au reusit sa rezolve problema franarii de urgenta din senin, masina constant frana singura si foarte agresiv (tragi o sperietura de zici ca se rupe masina in doua), desi nu era nicio masina/obstacol in fata. A stat 1 luna in total in service, s-a scris si la Nissan Romania la vocea clientului si la final se ridica din umeri. Dar consider ca a fost un lot cu probleme si atata tot, pt ca sunt destui care nu au nicio problema de genul asta. Din ratiuni de securitate (cand dintr-o franare din asta s-a intamplat o tamponare din spate, noroc ca nu grava), asa cum am zis, s-a preferat vanzarea ei, rascumparata de un dealer Nissan.

Daca o sa verificati pe net, o sa vedeti ca au fost foarte multe masini cu problema asta, ba chiar masina a fost interzisa de la comercializare in SUA pentru cateva luni din cauza asta (se cheama Rogue Sport acolo):

"According to CarComplaints.com, 14 crashes and five injuries in Nissan Rogues have been blamed on malfunctioning AEB systems, plus roughly 1,400 complaints have been filed with the National Highway Traffic Safety Administration about the AEB system malfunctioning in various Nissans across the line."

https://www.carcompl...-problems.shtml

http://www.nissanproblems.com/aeb/

Tragand linie, pe baza experientei mele as spune ca nu as mai lua Qashqai niciodata, dar nu pot sa o descalific doar pt asta. Sau pt ca un procent extrem de insemnat de posesori a avut mari probleme cu consumarea bateriei din cauza unor consumatori ai masinii: o sa vezi destui care au schimbat anual bateria. Asa e si cu alte povesti, deci sa nu generalizam la un model cu "numai probleme...de evitat".

Ce e de retinut ca la VAG se vand si alte volume, iar activitatea pe forumuri e mult mai intensa decat un forum nissan absent. Deci e normal ca la alte volume, sa apara mai multe probleme. TSI-ul 1.5 e ok, il avem pe un Tiguan (masina ce a inlocuit Qashqai-ul precedent). N-are nicio problema. Avem si la birou ca masini de serviciu vreo 10 bucati de octavia si toate sunt ok. Daca o sa citesti atent, o sa vezi ca au fost niste probleme raportate mai ales pe cutia manuala, iar in 2020 s-a rezolvat cu update de soft. Nu vad cum motorul 1.3 e bun si verificat, fiind un motor foarte nou si el. Vorbim de fiabilitate mai tarziu la el si nu putem decat spera ca va fi ok.

E bine sa fim obiectivi si sa fie o discutie constructiva, sa vedem ce preferinte si nevoi are initiatorul, nu sa recomandam doar ce am cumparat noi. Ca adevarul e ca modelul perfect nu va exista, indiferent ca e Qashqai, Karoq, Sportage, Tiguan sau ce o mai fi, toate intampina niste posibile probleme, ramane si la norocul fiecaruia. E bine sa iei ce iti place si in ce te simti cel mai bine si pe ce nevoi se pliaza (de ex daca ai nevoie de portbagaj mai mare la suv compact, anumite modele se descalifica).

Editat de Genesis, 21 aprilie 2021 - 11:38.


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
Da stiu. Dar Quasquai 1,3 157cp imi iau și eu, am dat comanda la dealer .
Vin de pe Logan 1.
Oricum VAG sunt de toata jena, nu stiu sa facă motoare. Distributia pe lant iarasi o prostie vezi 1,4 caxc si 1,4 caxa unde se alungea lantul și facea zgomot la pornire. Intinzatorul foarte prost si calele de plastic.
Adica nu concep la un motor nou sa stau cu bidonul de ulei in portbagaj, sa stau sa verific mereu nivelul de la ulei. Nu mai suntem pe vremea oltcit și Dacia 1300.


1,3 nu consuma ulei. A mai fost pus pe Duster și pe Megane 4. Nu au fost probleme cu motorul . Am tot citit pe forumul reno.

#13
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.374
  • Înscris: 15.10.2007
pai pentru mine e suficient sa spun motor benzina /japonez. Cu atat mai mult e suficient pentru mine atunci cand motorul e de conceptie frantuzeasca-japoneza cu deste nemtesti destule  (mercedes) destul de adanc infipte in el.

despre masinile astea renault/nissan putem spune multe vis-a-vis de cele nemtesti si aici in general lumea normala se raporteaza la grupul vag dar nu putem sa le gasim vina in ceea ce priveste motoarele, mai putin cele diesel 1,5 cu pompa si injectoare delphi. In rest hai sa fim seriosi eu in 20 de ani de condus masini cu motoarele respective nu am avut nici macar 10ml de ulei in portbagaj ca vezi doame imi consuma ulei. Toata lumea stie ca si benzinarele vag consumau aproape 1 l ulei la 1000km .

Editat de tatimeu, 21 aprilie 2021 - 11:43.


#14
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.044
  • Înscris: 02.07.2007
fiecare cu principiile lui. Eu la 1.5 TSI nu am pus niciun strop de ulei. Masina are 1 an si putin ce e drept si o singura revizie. Vedem pe viitor.

"1L la fiecare 1000 km" oooook Posted Image))) asa sa fie. masini proaste, vai de ele, de aia se vand asa de bine la preturi cu 20% peste Renault/Nissan. Toti sunt masochisti si isi iau. E ca voi Posted Image Acum on-topic, erau ceva probleme la consum ulei la 1.4 TSI, dar la 1.5 nu mai sunt. Doar cazuri izolate unde au pus 0.5L/10k (cand oricum in mare se cam apropie revizia). Care te costa mai putin decat o baterie schimbata ca si consumabil (anual adica; vedeti pe topicul de nissan). Dar repet ce am zis si anterior, desi m-am izbit de asta si nu voi mai lua niciodata un Nissan, nu procedez ca voi, care vorbiti din auzite si generalizati parerea asupra unui model, recomandand un altul cu probleme mult mai grave de securitate.

https://www.clubskod...-tsi-dsg.13832/

Sper ca voi sa nu aveti problemele ce le-am avut noi pe Qashqai, pt ca siguranta primeaza. Sa mergi pe banda 2 pe A1 si sa iti franeze subit de la 130 km/h la 0 (absolut pana la 0, masina pe loc) si sa ramai blocat pe banda 2 pe A1, sa nu te gandesti la nimic altceva decat cum pornesti mai repede sa nu intre careva in tine, in timp ce te uiti disperat in retrovizoare sa vezi daca vine cineva ce te poate lovi si ai copilul in scaun pe bancheta (noroc ca era o dupa-amiaza de sambata si nu era trafic). Pt noi ala a fost triggerul vanzarii imediate a masinii, pana atunci mai facuse asa dar de 2 ori in oras si odata pe un drum judetean. Siguranta ta sau a familiei e pe primul plan. Si din pacate mizeria aia de franare de urgenta nu poate fi dezactivata, cum opresti motorul si il pornesti e iar activa. Pana am dat-o, dupa fiecare oprire intram in meniu sa dezactivam asta. Sper sa fi rezolvat intre timp. Ei zic ca in 2019, dar vad useri si in 2020 cu problema asta.

multa bafta tuturor cu masinile si sa fie km fara probleme Posted Image

p.s: ca fapt divers, avem si un X1 F48 2017 luat cu 100k la bord si e mai masina decat ambele. Si decat Tiguan (luat acum 1 an) si decat Qashqai-ul anterior.

Editat de Genesis, 21 aprilie 2021 - 11:59.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
1,5dci puturoase, cutii de viteze cu rapoarte lungi. Am condus si eu diesele pe la serviciu. Pai 1,6mpi 8v de pe Logan zici ca era rachetă pe langa dci.
In schimb probleme pe dci cu pompa de ulei care facea presiune mare iarna pe ger mare si spargea filtrul de ulei. De catastrofa de injecție delphi care generează span nu mai pomenesc. A fost o gluma proasta de motor diesel din partea francezilor.

Editat de 220v, 21 aprilie 2021 - 11:51.


#16
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.374
  • Înscris: 15.10.2007
toata lumea stie de consum de ulei la benzinarele aste cu injectie directa de la vag, motoare fabricate  pana prin 2014.
acolo la Nissan  (al tau) era problema de radar, sau poate era foate multa mizerie pe el si asta sa fi cauzat acele chestii. Mie daca era multa mizerie pe sosea se dezactiva si era vorba de Megane si cred ca e vorba de acelasi senzor/radar etc. dar nu intra franarea de urgenta....nici nu cred ca frana pana la oprire (nu am avut ocazia sa testrez - nu vreau sa spun prostii)

oricum nu conteaza ce scriem noi aici fiecare isi cumpara masina in functie de preferintele lui, bani etc nu de sfaturile noastre foarte intelepte si la obiect

#17
razvaldinho

razvaldinho

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 626
  • Înscris: 08.04.2008
Ai mai putea sa te uiti si la Toyota C-HR in echipare C-ult Style cu motor de 2.0 184Cp, dar vad ca dupa 31 martie au scos reducerea de importator si nu cred ca mai acorda dealerii asa reduceri mari mai ales ca porneste programul rabla in aprilie. Ar fi costat cam 23700 euro cu rabla...
Mai e si Mazda CX-30 care in echipare Plus cu motor Skyactiv-G Mild-Hybrid 122Cp si cutie automata e pe la 23-24000 euro cu rabla.

#18
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.044
  • Înscris: 02.07.2007

 tatimeu, on 21 aprilie 2021 - 13:21, said:

toata lumea stie de consum de ulei la benzinarele aste cu injectie directa de la vag, motoare fabricate  pana prin 2014.
acolo la Nissan  (al tau) era problema de radar, sau poate era foate multa mizerie pe el si asta sa fi cauzat acele chestii. Mie daca era multa mizerie pe sosea se dezactiva si era vorba de Megane si cred ca e vorba de acelasi senzor/radar etc. dar nu intra franarea de urgenta....nici nu cred ca frana pana la oprire (nu am avut ocazia sa testrez - nu vreau sa spun prostii)

oricum nu conteaza ce scriem noi aici fiecare isi cumpara masina in functie de preferintele lui, bani etc nu de sfaturile noastre foarte intelepte si la obiect

da, asa m-am gandit si eu. curatat, schimbat, facea tot la fel. Nu eram primul cu problema, dar nu era nici majoritara, deci banuiesc ca era ceva legat de anumite loturi. Nu am mai urmarit topicul din 2019, dar banuiesc ca o solutie au gasit-o. La service la final dadeau din umeri (imi propuneau sa il dezactivez mereu cand urc in masina), un lucru des intalnit pe la mai toate reprezentantele din Ro de altfel.

Ne racim gura degeaba pe aici cred, ca initiatorul am impresia ca si-a comandat deja Qashqai, sau asa scria un user similar aseara pe forumul reno. Caz in care nu putem decat sa ii uram felicitari si drum intins!

@ Razvaldinho: e chiar mai jos pretul la Mazda CX-30, aveam oferta 23800e la 2.0 150cp si 22.800e la 2.0 122cp. Echipare Plus, cutie automata, vopsea inclusa. Oferte primite via email, probabil in showroom se mai poate ciupi ceva. Si erau ofertele cu Rabla cotata la 1330 euro si bonusul de mild-hybrid mai mic. Cu noile praguri, cred ca se mai scad cam 300-400e.

Editat de Genesis, 21 aprilie 2021 - 14:33.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate