Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Standardul de emisii euro 7
Last Updated: Apr 30 2024 11:12, Started by
max_01
, Dec 12 2020 15:19
·
30
#487
Posted 29 April 2024 - 19:14
tfmercedez, pe 28 aprilie 2024 - 23:27, a scris:
si o sa avem cabluri de inalta tensiune in fata caselor? Tu iti poti inchipui puteri de consum de ordinul MWh? niste capacitori tot din sodiu, la usa/bloc/"peco". sunt sigur ca se poate inventa ceva la fel de "sf" ca aceste baterii. Edited by Punter, 29 April 2024 - 19:22. |
#488
Posted 30 April 2024 - 07:22
tfmercedez, pe 28 aprilie 2024 - 23:27, a scris:
n-ai inteles. Nu e vorba de range, e vorba despre DURABILITATE. Dupa 12 ani cum va rezista respectiva baterie? Cat range va mai avea dupa 250.000km? Yutong, one of China’s largest bus makers, said the new battery packs will be used in upcoming electric vehicles. According to the company, the new long-lasting EV battery has zero degradation through the first 1,000 cycles. The new EV battery pack, made with CATL, has a 932,000 mile (1.5 million km), 15-year warranty. Sigur, importante sunt pretul si garantiile asumate contractual, declaratiile de presa conteaza mai putin. Ce a stabilit UE e o norma minima de bun simt pe care producatorii care vand in UE sunt obligati sa o respecte. O norma similara in domeniul poluarii este si in SUA, nu-i plange pe chinezi ci pe producatorii autohtoni care nu vor mai putea spune ca DPF/GPF e consumabil si sa-l schimbe pe preturi apreciabile in 50000km. A, ca unii care vor vrea sa cumpere masini de pe Aliexpres fara omologare in UE si apoi sa se dea de ceasul mortii ca i-a pacalit chinezul la ce credeau ca e un gheseft, e vina lor. |
#489
Posted 30 April 2024 - 08:47
tfmercedez, pe 28 aprilie 2024 - 23:27, a scris:
n-ai inteles. Nu e vorba de range, e vorba despre DURABILITATE. RaimondMacelaru, pe 29 aprilie 2024 - 08:03, a scris:
Apoi, ok, ne dam pe electrica daca ordona stapanii, RaimondMacelaru, pe 29 aprilie 2024 - 08:03, a scris:
Cand vedem niste investitii in reteaua electrica? RaimondMacelaru, pe 29 aprilie 2024 - 08:03, a scris:
Momentan, ardem carbune si gaz RaimondMacelaru, pe 29 aprilie 2024 - 08:03, a scris:
tragem de Cernavoda si Portile de fier, tfmercedez, pe 28 aprilie 2024 - 23:27, a scris:
si o sa avem cabluri de inalta tensiune in fata caselor? Tu iti poti inchipui puteri de consum de ordinul MWh? Edited by andreic, 30 April 2024 - 08:51. |
#490
Posted 30 April 2024 - 11:02
Întărirea reţelelor electrice trebuie făcută înainte de creşterea consumului.
Dacă acumulatorii au mai puţine cicluri, înseamnă că-s mai evoluaţi. Să vedem astfel de acumulatori. O maşină electrică ar trebui să aibă o durată destul de mare de viaţă, că doar are mai puţine componente mecanice. Însă întebarea cea mare e: se poate face Euro 7 fără să ne trezim cu un scandal ce are sufixul gate sau cu maşini cam nefiabile? |
#491
Posted 30 April 2024 - 11:12
andreic, on 30 aprilie 2024 - 08:47, said: Range = crestere durabilitate prin simplul fapt ca ai mai putine cicluri. Durabilitatea poate depasi viata masinii la noile tehnologii. Asta in contextul normelor impuse de UE pentru masinile electrice. Daca bateria tine cat garantia masinii atunci chinezii sunt acoperiti. Primul model de masina electrica de serie, Nissan Leaf din 2010 costa pe la 5000 de euro.. nu cred ca se inghesuie cineva sa cumpere asa ceva.. ce autonomie mai are bateria aia, dupa 14 ani chiar daca masinile au in jur de 50.000km? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users