Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cat valoreaza aceste monede?
 ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress

Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...
 MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creaza-t...

Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...
 Probleme cuptor aragaz Beko

Toaletare/taiere cais batran

Reparatie garaj

Retete simple slow cooker
 

Standardul de emisii euro 7

- - - - -
  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,769
  • Înscris: 07.02.2017
Standardul de emisii euro 7 va fi în vigoare din anul 2025.

"Până în prezent, reglementările Euro 7 nu au fost pe deplin aprobate. Se preconizează că emisiile de oxizi de azot (NOx), care sunt cu mult mai periculoase decât cele de CO2, vor fi limitate la doar 30 de mg per kilometru. În prezent norma este de până la 80 mg/km pentru mașinile diesel (plus alte 34.4 mg/km drept marjă de eroare în timpul măsurătorilor). Astfel, în cinci ani, restricțiile pot deveni chiar mai stricte decât valoarea actuală a erorii statistice!

Un inginer de la Volkswagen AG, în condiții de anonimat, a declarat pentru Automotive News Europe că Euro 7 ar putea duce la dispariția completă a modelelor bugetare (de exemplu a celor de până la 15.000 de euro) deoarece toate vor trebui să fie hibridizate. Șoferii vor încerca să conducă mașinile vechi până la ultima lor suflare deoarece nu toți își pot sau vor putea permite trecerea la modele hibride și electrice care sunt mai scumpe.

Dar asta nu este tot. În cazul în care Comisia Europeană va extinde cerințele mai dure nu numai la emisiile medii, ci și la emisiile de vârf, companiile auto vor trebui să renunțe la transmisiile manuale în favoarea celor robotizate și automate, mai spune inginerul.

Introducerea Euro 7 este văzută ca un factor determinant cheie în spatele intersecției curbelor de cost pentru motorul cu combustie și vehiculele electrice cu baterii. Regulamentul ar suporta costuri de conformitate pentru noile tehnologii, cum ar fi tratarea ulterioară a gazelor de eșapament mai curate, care ar face mai ieftină construcția și vânzarea vehiculelor cu emisii zero, odată cu luarea în considerare a amprentelor de carbon, spun producătorii de automobile. Mașinile electrice elimină toate emisiile de la rezervor la roată, atât poluanți, cât și CO2.

Se așteaptă deja ca producătorii auto să îndeplinească un standard Euro 6d mai strict începând cu luna viitoare, care include o reducere de facto a emisiilor de NOx pentru mașinile diesel. Industria a solicitat să se amâne data introducerii cu șase luni, însă fără succes."

https://autoblog.md/...goare-din-2025/

Standardul de poluare euro 7 va obliga, foarte probabil,producătorii auto, sa scoată doar motorizari hibride sau electrice.

Edited by max_01, 12 December 2020 - 15:24.


#2
max_01

max_01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,769
  • Înscris: 07.02.2017
Ca o completare la cele afirmate mai sus, se pare ca zilele cutiei manuale de viteza sunt numărate. Se va merge pe transmisii automate și robotizate.
Cred ca prețul autovehiculelor va creste iar destui care acum optează pentru variantele mai ieftine nu își vor permite sa își cumpere un autovehicul nou.
Cred ca adoptarea standardului euro 7 va duce la eliminarea motorizărilor diesel de pe autoturisme.

Edited by max_01, 12 December 2020 - 15:55.


#3
mihai93

mihai93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 10.05.2007
Nu vad nimic rau in asta, chiar e foarte bine atat pentru poluarea in orase cat si pentru dezvoltarea noilor tehnologii.

#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,394
  • Înscris: 08.03.2015
Totul depinde de puterea de cumparare. Cum a zis si nenea ala, multi vor trage de masinile lor vechi sau de ale altora.
Asta e una.

A doua, daca vor fi suficient de multi (posibil sa fie), vor pune o intrebare simpla celor care iau astfel de decizii. Si nu neaparat la modul frumos.
Adica un simplu
"Cine exista pentru cine?"
urmat de replica "Pariem?", in caz ca  va mai fi nevoie.

Altfel directia nu e neaparat rea. Doar pasii cam indrazneti.

Edited by underb, 12 December 2020 - 16:11.


#5
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,947
  • Înscris: 01.10.2005

View Postmihai93, on 12 decembrie 2020 - 16:01, said:

Nu vad nimic rau in asta, chiar e foarte bine atat pentru poluarea in orase cat si pentru dezvoltarea noilor tehnologii.
Tu n-ai mașină, nu-i așa?
Sau ți-ai luat deja o hibridă ieftină...

#6
george_alexandru

george_alexandru

    `·.žž ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,107
  • Înscris: 30.08.2017
In teorie o idee bună, problema e că aruncă în aer preturile și cu siguranță Euro 7 va aduce creșteri de taxe la Euro 6 și Euro 5.

#7
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007
eu cred ca in urmatorii ani se va termina cu politicile astea de stanga, ultra agresive si absurde privind poluarea si "protectia mediului". pentru ca lumea va aduce in europa la putere politicieni care vor promova dorinta oamenilor

pe hartie toate suna bine acum dar cand se vor vedea in fata faptului implinit vor mai renunta din unele standarde mult prea aberante care in final nu pun presiune decat pe producatorii de auto (care sunt obligati sa produca motorizari f putin fiabile) si pe cetateni (care sunt obligati sa accepte motorizarile astea + sa plateasca tot mai mult pe masini + poate vor fi stresati sa renunte la masinile lor "vechi" de introducerea unor taxe).

Ca si in multe alte domenii, se pleaca de la o problema reala dar se ajunge la o extrema. Si explica f bine acel domn de la VW unul care are un euro4,euro5 va fi obligat sa tina de masina lui pentru ca din cauza scumpirilor nu isi va permite un euro7. dar daca faceau euro7 la un normativ accesibil isi permitea sa cumpere o masina noua.

View Postgeorge_alexandru, on 12 decembrie 2020 - 16:35, said:

In teorie o idee bună, problema e că aruncă în aer preturile și cu siguranță Euro 7 va aduce creșteri de taxe la Euro 6 și Euro 5.
vorbim de taxare euro5 si 6? pai chiar si peste cativa ani masinile euro4 si sub vor fi mai multe la nivel de ue decat cele eur6 si 5.

In discutie f probabil vor aparea si bogatanii care vor ralia la subiectul poluarii spunand ca "ia gata domnilor ca prea v-ati luat toti saracii masini si nu mai am loc de voi pe strada" cand de fapt suv-ul lui euro6 polueaza real mai mult decat o corsa c euro4 de 1.2 benzina a vreunui amarat

Edited by bossake, 12 December 2020 - 16:55.


#8
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,046
  • Înscris: 26.03.2009
Politica UE are o mare hibă. Promovează dezvoltarea pieței auto electrice și hibride fără a face nimic in dezvoltarea infrastructurii  stațiilor de incarcare. Iar când benzinarele și dieselurile vor fi interzise vom constata nu numai că prețul mașinii e triplu ptr aceeași clasă ci și că virgulă curentul la stațiile rapide va fi dublu. Nu vă faceți iluzii că statul renunță la o sursă importantă la buget, accizele la carburant. Vor fi transferate la curent. Sunt curios ce vor taxa in cazul mașinilor pe hidrogen .  Citeam un articol despre o mașină pe hidrogen Mirai care purifică aerul consumat! Or să dea certificate verzi?!?

#9
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Uite așa mai apare o modalitate prin care să mai stoarcă niște bani de la noi.

#10
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,065
  • Înscris: 04.06.2007
Obliga producatorii sa treaca pe electric .Planul este ca pina in 2030 sa fie in circulatie 30 mil de masini electrice si cu hidrogen  iar cele hibrid n-au ce cauta in categoria aste.Norma euro 7 face masina mai scumpa decit cea electrica  si o sa fie implementata pt camioane unde pot sa mai scoata un profit

View PostReactor2015, on 12 decembrie 2020 - 17:09, said:

Uite așa mai apare o modalitate prin care să mai stoarcă niște bani de la noi.

Nu stoarce nici un ban  dar se aplica regula poluatorul plateste .Au sa puna accize pe combustibil fosil de ai sa mergi cu bicicleta sau cu mopedul la servici, simplu ca apa calda

#11
botoxy

botoxy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 25.04.2017
Deci asta e lovitura finala,de acum in colo se vor produce doar masini unifolosible, pana maxim 1 an-2 adica cat garantia.
Cine mai vrea masina buna va sfatuiesc sa va faceti stoc de masini din 2000, Golf 4, Astra G, Focus1,care sunt masini de serie si inca o sa puteti gasi piese cativa ani buni de acum in colo.
Eu am 2 in curte si planuiesc sa mai cumpar una pana inca sunt preturi bune.
Eu zic ca cu 3000 de euro adica 15% din pretul unei prastii noi poti lua 4 masini bune din 2000 care sa te tina 20 de ani fara mari investitii majore.

#12
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 08.10.2004
asta cu poluatorul plateste e fix frectie. sunt o gramada de surse ignorate care fac poate mai mult de jumate...mai mult decat ce produce consumul de combustibil fosil in masini...

#13
BUDAIbeer

BUDAIbeer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 10.04.2020

View Postbossake, on 12 decembrie 2020 - 16:45, said:

pentru ca lumea va aduce in europa la putere politicieni care vor promova dorinta oamenilor
nu cred ca intelegi conceptul de uniune europeana, de ce s-a format, cine conduce si de ce exista
dorinta oamenilor este o iluzie creata tot de conducere si vanduta sub forma de propaganda in media cand se doreste o schimbare agresiva
cel mai penibil si on topic exeplu este cu propaganda poluarii, ca vor sa scada emisiile si tot repeta aberatiile astea de la un an la altul ca sa fiti de acord mai usor cu marirea taxelor pentru normele vechi etc

#14
Kean

Kean

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 14.09.2016

View Postmax_01, on 12 decembrie 2020 - 15:19, said:

,

Standardul de poluare euro 7 va obliga, foarte probabil,producătorii auto, sa scoată doar motorizari hibride sau electrice.

Care-i spilu cu aia hibrida,daca are inca un motor electric pe ea nu mai polueaza asa decat daca e numai cu combustie?Ca daca aia cu combustie echivaleaza normele 7 de ce ar mai pune si elctric pe ea,s-o faca mai scumpa?

#15
bossake

bossake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,716
  • Înscris: 22.11.2007
trist ca propaganda e in asa fel facuta sa te faca sa crezi ca TU esti vinovat pentru poluarea masiva a planetei. in timp ce in realitate avem poluatori industriali, transportatori aeriani si maritimi care polueaza cat nu vom polua toti de pe forumul asta 10 vieti de am avea.

Industria auto la nivel de end user adica "masini mici" este insignificanta

#16
BUDAIbeer

BUDAIbeer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 10.04.2020
se creeaza un vinovat pe acelasi principiu politic de cearta partid stanga-dreapta si gasire solitie care fute omul de rand

tu ca sa platesti ceva pentru care nu esti de acord, trebuie sa se creeze un pretext, un conflict, mai intai trebuie sa fii facut vinovat de ceva, sa intelegi ca esti vinovat, ca sa intelegi ca ai obligatia sa platesti
daca politicienii ar iesi maine in strada sa ceara asa direct taxe marite fara pretext, ar iesi lumea in strada
mai intai se vand gogosile, apoi restul

si ti se repeta la infinit pana te internezi la psihiatrie daca oamenii au putin impresia ca nu esti in rand cu ei

de citit topicurile lui teratec sau cum ii zice pe aria editoriale

Edited by BUDAIbeer, 12 December 2020 - 17:41.


#17
DoDo_unu

DoDo_unu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,211
  • Înscris: 27.10.2019
Poate sa puna si euro 8. Sa de-a bani pt fiecare familie sa-si cumpere si nu-i bai. Sa sape pe Marte, sa caute aur in scoici, treaba lor 😆

#18
varzeanu

varzeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 21.01.2006

View Postbossake, on 12 decembrie 2020 - 17:32, said:

trist ca propaganda e in asa fel facuta sa te faca sa crezi ca TU esti vinovat pentru poluarea masiva a planetei. in timp ce in realitate avem poluatori industriali, transportatori aeriani si maritimi care polueaza cat nu vom polua toti de pe forumul asta 10 vieti de am avea.

Industria auto la nivel de end user adica "masini mici" este insignificanta
Pai si poluatorii aia industriali, transporatorii aeriani si maritimi, pentru cine lucreaza? Nu tot pentru "tine"? Doar ca aia nu au alternative mai curate. Ca avioane/vapoare electrice nu prea sunt :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate