Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tencuiala exterioara casa caramid...

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...
 Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri
 Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...
 Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...
 

Standardul de emisii euro 7

- - - - -
  • Please log in to reply
490 replies to this topic

#451
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,784
  • Înscris: 07.02.2003
Cred ca esti confuz, nu e nicio contradictie. Politica de mediu nu se termina si nu e de stanga dupa cum s-a vazut, se amplifica is tin de normalitate, la asta am raspuns. Iar subventiile nu sunt facute sa tina la infinit ci doar sa puna pe picioare productia si interesul pentru electrice, ceea e a si facut. VW de ex are plan de auto-subventionare, fara ajutoir de la stat.

Edited by andreic, 20 December 2023 - 09:42.


#452
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,938
  • Înscris: 05.07.2007
serios? doresti cumva sa afirmi ca subventionarea achizitiei de electrice, scutirea de impozite nu fac parte din politica de mediu? ori consideri ca sunt asa, o moda? subventiile nu sunt facute sa tina o vesnicie, de acord, dar si politica se schimba (mai concret, acum multi ani se incuraja trecerea la diesel, deoarece consuma mai putin - realitatea actuala e schimbata, in sens contrar). in ceea ce priveste politica VW este absolut irelevant pentru discutie, e doar o adaptare la conditiile pietei.

#453
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 andreic, on 19 decembrie 2023 - 11:28, said:


Dupa deja 3 ani de la primele mesaje observam ca nu s-a terminat nimic, protectia mediului nu e ceva de stanga, e o necesitate, e normalitatea.
Vedem ce va fi, după alegerile europarlamentare din acest an care sunt foarte importante pentru viitorul UE și tarilor membre UE.
Cert este ca UE nu poate rezolva prin politicile de mediu, practicate pe teritoriul sau, imensa poluare existenta la nivel global, mai ales in tari ca și China, India , Mexic, Brazilia.

#454
RealMe

RealMe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 15.12.2023
Ne freacă pe noi cu mediu aici în UE,unde lumea schimbă mașina la 5 ani și săracii ăialalți majoritari nici n-au auzit de norme euro și poluează ca la balamuc.Tot pe bogați trag să fie cât mai eco.Pe sărăntoci(miliarde)+ruși,chinezi,indieni,americani nu-i trage nimeni de urechi să fie eco.

#455
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Adevărata poluare este în Asia care este fabrica lumii.
Sigur ca și în Europa trebuie sa reducem poluarea, inclusiv interzicând motorizările care nu îndeplinesc  norma euro 6-aparuta acum 10 ani.

#456
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,784
  • Înscris: 07.02.2003

 kato1, on 20 decembrie 2023 - 16:36, said:

dar si politica se schimba (mai concret, acum multi ani se incuraja trecerea la diesel, deoarece consuma mai putin - realitatea actuala e schimbata, in sens contrar
Da, se schimba pe masura ce aflam lucruri noi... era o vreme cand se incuraja fumatul Posted Image

 RealMe, on 01 ianuarie 2024 - 17:44, said:

chinezi,indieni,americani nu-i trage nimeni de urechi să fie eco.
Pentru ca deja au programe ecologice serioase si cum nu ii trage de urechi cand si eu sunt semnatarii protocoalelor de mediu ?

 max_01, on 01 ianuarie 2024 - 18:23, said:

Sigur ca și în Europa trebuie sa reducem poluarea, inclusiv interzicând motorizările care nu îndeplinesc  norma euro 6-aparuta acum 10 ani.
Ideea cu normele a dat rezultate foarte bune in vest cel putin, dar nu cred ca se impun interdictii de-a dreptul. Pur si simplu ultimele vechicule facute pe o norma ajung sa fie terminate fizic si atunci ies din sistem undeva la 10-16 ani dupa ce ultima a fost produsa pe acea norma. Cand apare Euro 7 care o sa fie putin mai bland decat s-a dorit initial,  in acel moment euro 6 generatia 3 (cea curenta) nu va mai fi produsa si tot din acel moment in 15 ani ne asteptam sa nu mai fie in circulatie in mod semnificativ, adica asa cum se intampla acuma cu euro 3, rar mai vezi vreuna iar euro 4 usor-usor e pe cale de disparitie, natural.
Problemele sunt in tarile care accepta sa importe cazane... daca ne-am gandi la o interdictie cum sugerezi, aia ar fi la inmatriculare euro mai vechi, asa macar se mai curata piata.

Edited by andreic, 01 January 2024 - 20:03.


#457
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,311
  • Înscris: 24.07.2022
benzinarele euro 4 vor mai exista mult daca nu se iau astia de injectia directa...

#458
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,163
  • Înscris: 16.10.2018

 max_01, on 01 ianuarie 2024 - 13:28, said:

Vedem ce va fi, după alegerile europarlamentare din acest an care sunt foarte importante pentru viitorul UE și tarilor membre UE.
Cert este ca UE nu poate rezolva prin politicile de mediu, practicate pe teritoriul sau, imensa poluare existenta la nivel global, mai ales in tari ca și China, India , Mexic, Brazilia.
Să nu uităm de Rusia, cea mai mare țară din lume.

#459
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 _R_A_D_U, on 01 ianuarie 2024 - 21:56, said:


Să nu uităm de Rusia, cea mai mare țară din lume.
Rusia este cea mai mare tara din lume doar ca și suprafata.Industrial, este net inferioara Chinei, Indiei.Dar sigur ca poluează și ea.



#460
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,316
  • Înscris: 08.01.2021
Industrial e inferioara și Italiei. E țară bananiera care trăiește din vânzarea de resurse naturale.
Rusia e "mare" doar dacă pui botul la inepțiile cu vestul putred și gheu.

#461
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 KiloW, on 02 ianuarie 2024 - 10:13, said:

Industrial e inferioara și Italiei. E țară bananiera care trăiește din vânzarea de resurse naturale.
Rusia e "mare" doar dacă pui botul la inepțiile cu vestul putred și gheu.
Asa este.Adaug faptul ca are, ca și România, o societate dominata de corupție iar liderii ei, tratează imensele resurse ale țării ca și cum ar fi propria lor moșie.Devalizarea resurselor statului este un aspect foarte firesc pentru rusi.La fel și numeroasele fapte de corupție comise de liderii rusi, politici și militari.
Liderii rusi o dau înainte cu retorica vestului decadent, parțial adevarata(promovarea ideologiilor woke, cancel culture, agenda lgbtq și imigratie extraeuropeana) însă copiii bogătașilor și politicienilor rusi,prefera sa trăiască în occident.Mai adaug și faptul ca in Rusia locuiesc cel puțin 12-15 milioane de imigranti musulmani, originari din tarile Asiei Centrale, în Moscova locuiesc cel puțin 2-3 milioane de musulmani, datorita stilului de viata, rata mortalității este foarte ridicata iar cea a natalității, foarte scazuta în rândul etnicilor rusi.

 Punter, on 01 ianuarie 2024 - 20:38, said:

benzinarele euro 4 vor mai exista mult daca nu se iau astia de injectia directa...
În România, tot ce este sub norma de poluare EURO 6, inclusiv sub norma euro 5, va mai dăinui,mulți ani, dacă nu se iau masurile care se impun.
Și acum, în România, exista multe motorizări diesel cu norma euro 3 și 4.Cred ca astea domina.

Edited by max_01, 02 January 2024 - 11:40.


#462
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,311
  • Înscris: 24.07.2022
se pare ca exista si un euro 6e ce face tranzitia catre euro 7, dar cam nestiut: https://theicct.org/...approval-dec22/

#463
RealMe

RealMe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 15.12.2023

View Postmax_01, on 02 ianuarie 2024 - 11:39, said:


acum, în România, exista multe motorizări diesel cu norma euro 3 și 4.Cred ca astea domina.
Normal că astea domină.Majoritatea e săracă.De unde bani de una nouă?Uită-te în Grecia și nu numai.La noi e parfum parcul auto.

#464
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Chinezii nu se lasa si aduc in Europa noul motor Leishen Power DHE15 care are 250 CP este Euro7 si afiseaza o eficienta de 43.32%.

Leishen Power DHE15 este numele celei mai noi tehnlogii auto dezvoltate de catre chinezii de la Geely, adica proprietarul Volvo.
Fata de un motor clasic hybrid, sistemul Leishen Power DHE15 este primul motor conceput de la zero sa fie 100% Hybrid si PHEV, adica are o compresie foarte mare, un sistem booster intercooler, sistem miller fortat si un EGR de presiune joasa.

Adica, vom avea un motor cu 4 cilindri turbo de 1.5 litri care in versiunea PHEV va dezvolta peste 250 CP si un consum mediu de 3.6 litri la 100 de km.
Geely spune ca noul SUV de clasa compacta este capabil sa afiseze o autonomie de 1.300 km pentru ca are un consum mediu de 3.6 litri de benzina la 100 de km parcursi.
Noile tehnologii permit atingerea normelor Euro 7 insa si a unei eficiente incredibile pentru un motor clasica,  respectiv cea mai mare eficiență termică din lume pentru un motor produs în masă – 43.32%.


Edited by max_01, 20 January 2024 - 10:50.


#465
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,316
  • Înscris: 08.01.2021
Old news il tot anunță din 2022.
Să-l vedem pe strada testat în condiții reale. Phev-urile sunt ideale pentru cycle beating și cifre frumoase pe hârtie.

Detaliile tehnice disponibile sunt încă extrem de vagi.

#466
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 16.07.2017
Pentru ca mai mult de jumatate dintre tarile membre UE au spus NU, adoptării normei euro 7, în forma elaborata inițial, foarte dura pentru producătorii auto,  s-a stabilit ca aceasta sa intre in vigoare, abia  din anul 2030, intro forma mult mai blanda.
BMW spune ca noile norme votate de CE sunt perfect normale pentru industria auto, iar masinile pe benzina si diesel vor putea sa fie vandute fara probleme chiar si dupa anul 2035 fara ca interzicerea lor in detrimentul celor electrice sa intre in vigoare.
Noile norme Euro7 vor duce la o plafonare si mai mult a vanzarilor de masini electrice despre care europenii descopera acum ca au costuri de mentenanta mult mai mari decat cele ale unei masini cu motor termic.

Edited by freddy2017, 16 March 2024 - 08:50.


#467
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View Postfreddy2017, on 16 martie 2024 - 08:48, said:

masini electrice despre care europenii descopera acum ca au costuri de mentenanta mult mai mari decat cele ale unei masini cu motor termic.
Posted Image Posted Image Posted Image

Esti tare amuzant, zau!
Ar trebui sa postezi pe aria Funny a forumului.

#468
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 16.07.2017

 kolfleading, on 16 martie 2024 - 09:04, said:


Posted Image Posted Image Posted Image

Esti tare amuzant, zau!
Ar trebui sa postezi pe aria Funny a forumului.
Nu am dus ideea pana la capăt, când am vorbit de mentenanta.Adica sa menționez ca  masina electrica are o greutate la gol, in medie cu pana la 50% mai mare decat cea a unei masini pe benzina, adica are costuri duble cu anvelopele in aceeasi perioada de utilizare.Trenul de rulare,adică bucsile, planetarele, pivotii, barele, stabilizatoarele si amortizoarele, care se strica și ele,  sunt mult mai scumpe decât cele de la motorizarile termice.
Un sistem de franare de masina electrica ( discuri, etrieri si placute) te costa in realitate mult mai mult decat unul pentru motorizări termice.
Apoi costul bateriei electrice care se inlocuieste la un anumit interval de ani sau număr de km, te costa la o masina de peste 63 kwh undeva in jur de 10.000-15.000 euro cu tot cu montaj.
Adaug la final, și costul curentului electric folosit la încărcarea bateriei.

Dupa 12 ani de utilizare, o masina electrica nu prea mai valoareaza mare lucru pentru ca acumulatorul trebuie inlocuit, iar reciclarea masinii te costa bani seriosi la orice companie specializata.

Edited by freddy2017, 16 March 2024 - 09:29.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate