Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie
 Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma
 Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat
 RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML
 

cum ajutati un prieten care e intr-o situatie nasoala?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013

View Postlaffin, on 06 iulie 2020 - 14:09, said:

ba da mai sunt multi programatori in cluj care n-au bani de chirie? ca ma apuca depresia...
Da' IT-istii nu sunt concediati.

#20
on64

on64

    DEGEABA, RAMAN O LEGENDA!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,760
  • Înscris: 17.03.2012

View Postbonygy, on 06 iulie 2020 - 14:08, said:

Da, regret ca l-am ajutat, pentru ca mi-a reprosat si mi-a "scos ochii" cativa ani ca m-am bagat sa il ajut, cand puteam sa il las in pace.
dar daca e un om cu care pana in momentul de fata am avut numai interactiuni pozitive, chiar daca ar exista riscul ca in viitor sa nu mai fie atat de bune, nu inseamna ca il abandonez

#21
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,804
  • Înscris: 08.02.2007

View Poston64, on 06 iulie 2020 - 14:16, said:

dar daca e un om cu care pana in momentul de fata am avut numai interactiuni pozitive, chiar daca ar exista riscul ca in viitor sa nu mai fie atat de bune, nu inseamna ca il abandonez

Nici nu iti recomand sa il abandonezi sau sa il ajuti. Eu doar ti-am spus ce am patit eu.
Eventualele (viitoare) asemanari intre cazuri, sunt pur intamplatoare.

Edited by bonygy, 06 July 2020 - 14:19.


#22
A10

A10

    Senior Member