Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alternativă Suzuki Swift hybrid
Last Updated: Jul 02 2022 13:35, Started by
trica22
, Jan 13 2020 09:39
·
0
#19
Posted 13 January 2020 - 12:42
M-ați zăpăcit de tot.
Voi v-ați uitat ce dotări are mașina asta în varianta full, adică în 13730 euro? Am tot configurat până acum la mărci de mașini cu dotări asemănătoare și toate sar de 16.000 euro, excluzând că nu sunt hybrid (măcar pe hârtie). Să nu mai spun că leșin când văd mașini cu motoare în 3 pistoane, mâine poimâine o să le facă în două pistoane ca la motorete. Bag de seamă că nu am altă variantă decât acest Swift. Nici nu am bani mai mulți să-mi permit altceva și nici nu vreau să mă împrumut pentru a achiziționa mașina. |
#20
Posted 13 January 2020 - 13:06
Partea misto e motorul in 4 pistoane, da. E foarte silentios si nu vibreaza.
Pe noi ne-a intrebat de trei ori pana acum lumea cand parcam daca e electrica, pentru ca nu se aude motorul la relanti aproape deloc. Tot nu ai mentionat daca ai facut si test drive cu ea. Sa stii insa ca e masina de oras. Adica in afara, de la 120 in sus devine zgomotoasa, in special in zona oglinzilor. Si are suspensia destul de rigida. Edited by uhu10uhu, 13 January 2020 - 13:09. |
#21
Posted 13 January 2020 - 13:09
Nu am făcut test drive, o să fac cu siguranță după ce sunt 100% hotărât pentru ea.
|
#22
Posted 13 January 2020 - 13:11
De ce nu te uiti si la un Ignis, parerea mea e ca iesi mai castigat avand o garda la sol mai mare, din ce vad acest Swift are doar 120 mm, cam putin pentru drumurile noastre.
|
#23
Posted 13 January 2020 - 13:17
Noi dadusem avansul pentru Ignis.
Dar inainte de a merge mai departe am mers cu ea si nu ne-am impacat cu spatiul.Practic la Ignis nu aveam cum sa ajungem prin intoarcere printer scaunele fata pana la copil sa-i punem centura. Si nu suntem corpolenti. Pedalele sunt foarte apropiate si cu un picior mai lat ai sanse sa calci acceleratia si frana in acelasi timp. Swiftul e mai lat. Ignisul are bancheta spate culisanta insa. La Ignis pe de alta parte e o dimensiune atipica pentru anvelope. Asta se traduce prin variante putine si scumpe, unele la pret de anvelope 18 inch. |
#24
Posted 13 January 2020 - 13:22
Nu-mi place Ignis, după mine e un fel de corcitura de mașină, nici turism, nici suv, nici mașină de teren, e ceva între ele.
Apropo Swift-ul are discuri pe spate, la Ignis doar tamburi și în plus Swift are radar laser pe când la Ignis sunt două camere care substituie laserul. |
#25
Posted 13 January 2020 - 13:44
Mie hibridele mi se par o teapa data de producatori ca sa mai traga cat se mai poate de motoarele termice. Nu stiu cum, dar unii chiar s-au amagit ca pot merge pe bateriuta aia mica si pot astfel "pacali" motorul termic.
Gandeste-te ca tot un motor termic vei avea; aceleasi revizii, aceleasi ifose si preturi exagerate in perioada de garantie (daca tii la garantie; cunosc persoane care si-au bagat picioarele in ei de 2-3-5 ani de garantie, n-au patit nimic la masini si au iesit mai ieftin per total, plus ca n-au ingrasat niste hapsani) Cu electrica o sa uiti ce e ala VIN, in cautare de piese potrivite pe la intermediari (da, am o ura nemarginita pe oricine ia cu o mana din stanga, isi pune adaos si vinde in partea dreapta) Daca vrei s-o termini cu motorul termic, apoi cred ca cel mai bine e s-o faci radical, direct pe electrica 100% Vezi Skoda Citigo IV - e 20.000 de euro. Cu ticketul de 1.000 de euro de la stat o scoti la 10.000 de euro. Baterie de vreo 37 de kilowati, autonomie de 265 de km declarati. kiario, on 13 ianuarie 2020 - 13:11, said:
De ce nu te uiti si la un Ignis, parerea mea e ca iesi mai castigat avand o garda la sol mai mare, din ce vad acest Swift are doar 120 mm, cam putin pentru drumurile noastre. Probleme neasteptat de mari la suspensia spate la Ignis: https://suzuki-club....hp?topic=7839.0 Daca totusi va place, musai schimbul de arcuri si amortizoare inca de noua (!) trica22, on 13 ianuarie 2020 - 13:22, said:
Nu-mi place Ignis, după mine e un fel de corcitura de mașină, nici turism, nici suv, nici mașină de teren, e ceva între ele. Apropo Swift-ul are discuri pe spate, la Ignis doar tamburi și în plus Swift are radar laser pe când la Ignis sunt două camere care substituie laserul. Decat sa te uiti la dotari, mai bine te inarmezi cu rabdare si te informezi de problemele potentiale pe forumul marcii. Invata din experienta altora. Edited by cattavencu, 13 January 2020 - 13:42. |
#27
Posted 13 January 2020 - 13:58
Cand te duci la test drive, cere si pretul reviziilor.
Un coleg de aici de pe forum a avut o surpriza neplacuta cand a aflat cat costa revizia, in Iasi parca. 912 lei. Si parca la o masina cu system Hybrid, baterie cu start/stop, etc, as vrea garantie, deci as face reviziile la dealer. Klasse, on 13 ianuarie 2020 - 13:45, said:
Nu am reținut numele. Este cumva Suzuki Știft? |
#28
Posted 13 January 2020 - 14:10
Catavencu, Citigo e 20k dupa reducerea de 10k. Daca era 10k, era coada la usa lor.
Legat de problema Ignisului, reciteste linkul. |
|
#29
Posted 13 January 2020 - 14:11
#30
Posted 13 January 2020 - 14:13
underb, on 13 ianuarie 2020 - 14:10, said:
Catavencu, Citigo e 20k Sunt colegi care deja au dat deja comanda. Edited by cata, 13 January 2020 - 14:23. |
#31
Posted 13 January 2020 - 14:28
Idiotii de la Suzuki au tradus wheel arches externsion ca extensie arcuri roti iar gugustucii de pe forum au dus-o mai departe si a iesit extensii arcuri in culori diferite sau ce rahat scriu aia pe acolo.
Altfel, e recunoscuta "calitatea" informatiei de pe forumul ala cat si nivelul de cunostinte al celor care scriu. cata, pune un link sau ceva ca nu te cred. PS. Am configutat si eu. Nu scrie nicaieri daca e redus deja sau nu si, stiind pretul masinilor electrice inclin sa cred ca aia platesti si ca pretul include deja prima de la stat pe care nu o primesti tu ca la rabla. PS2. Daca au dat deja comanda, e asa atunci. Exceptional pretul. |
#32
Posted 13 January 2020 - 14:31
underb, on 13 ianuarie 2020 - 14:10, said:
Catavencu, Citigo e 20k dupa reducerea de 10k. Daca era 10k, era coada la usa lor. Legat de problema Ignisului, reciteste linkul. Nu. E 20.000 pret integral, fara cei 10 mii ajutatori. https://www.promotor...omania-18625350 https://configurator...NetSwitch=GROSS Da, stiu: in sfarsit, s-au ieftinit. Cred ca o sa si-o ia destul de multa lume la 10 mii. O sa fie coada, cum zici tu. Si pe mine ma tenteaza. In Olanda s-au vandut mai multe electrice decat termice: https://www.g4media....ventionale.html Se prea poate ca si la noi, odata cu ieftinirea electricelor, statul sa NU mai dea atatia bani din buzunar, adica aia 10 mii nu vor mai fi atatia, ci mai putini, poate 5 mii, cine stie. Edited by cattavencu, 13 January 2020 - 14:32. |
#33
Posted 13 January 2020 - 15:16
kiario, on 13 ianuarie 2020 - 13:11, said:
De ce nu te uiti si la un Ignis, parerea mea e ca iesi mai castigat avand o garda la sol mai mare, din ce vad acest Swift are doar 120 mm, cam putin pentru drumurile noastre. -e urata si nepractica -are dimensiuni la anvelope atipice si nu gasesti decat la preturi exorbitante -portbagaj minuscul ( si Tico il are mai mare ) . -peste 70 la ora ai nevoie de dopuri de urechi .... https://www.opeldiba...2-50d9568eedb7/ https://stoc.volkswa...st?mgb=034_Polo |
|
#34
Posted 13 January 2020 - 15:39
trica22, on 13 ianuarie 2020 - 12:42, said:
mâine poimâine o să le facă în două pistoane ca la motorete. uhu10uhu, on 13 ianuarie 2020 - 13:58, said:
a avut o surpriza neplacuta cand a aflat cat costa revizia, in Iasi parca. 912 lei. Edited by adrian_r5, 13 January 2020 - 15:40. |
#35
Posted 13 January 2020 - 15:46
#36
Posted 13 January 2020 - 15:47
Suzuki Swift e masina aceea care a obtinut 3* la EuroNcap?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users