Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Alternativă Suzuki Swift hybrid
Last Updated: Jul 02 2022 13:35, Started by
trica22
, Jan 13 2020 09:39
·
0
#55
Posted 14 January 2020 - 15:22
Degeaba vă certați, eu chiar m-am hotărât să achiziționez Swift-ul, așa că topicul asta îl consider închis.
Mulțumesc. |
#56
Posted 14 January 2020 - 15:22
nu stiu nimic despre masina dar pare pret bun pt o electrica ...
https://www.autovit....html#741a90e628 |
#57
Posted 14 January 2020 - 15:39
Stiu de Skodița, dar e cam micuta pentru 1.90m ai mei.
Zoe are avantajul ca merg cu 100 lei pe luna, nu cu 800, cat ma costa fosilul. La banii astia, chiar nu ma mai uit sub fusta! Smart nu! Pe Autovit sunt vreo 2 Nissan Leaf, prima generatie, cu autonomie de max 120 km. Nu ma bag, sunt cam dubioase, aduse din Olanda, cu 50.000 de km din 2012... In alta ordine de idei, daca te.ai hotarat, sa o stapanesti cu placere, ne vedem la Jurnalul de Bord! Sper! Edited by takis, 14 January 2020 - 15:41. |
#58
Posted 03 July 2020 - 18:26
underb, on 13 ianuarie 2020 - 12:15, said:
PS. Initiator, sper ca ai vazut diferenta de emisii dintre Swift hybrid si Swift nornal, dupa noile norme. E de aprox 2%. Dupa vechile norme era mult mai mare. |
#59
Posted 29 June 2022 - 12:48
Un review din partea mea dupa un an de utilizare.
Am cumparat un Suzuki Swift in sept. 2021. Am parcurs cu el 15.000 de km si am facut prima revizie. A costat 11.700 de Euro prin programul rabla. Are motor de 1.3 L si 82 Cp, aer conditionat, pilot automat cu detectia masinilor din fata, senzori de coliziune, de parcare, jante, franare automata, incalzire in scaune, halogene...etc. Era si o varianta pe la 10.500 de Euro care avea mai putine dotari. Am vrut neaparat incalzire in scaune. Motorul hibrid MILD Sistemul foloseste un fel de "demaror" care este legat la o baterie care e instalata sub scaunul soferului. "Demarorul" ajuta motorul principal atunci cand are nevoie de mai mult putere. Are vreo 7 cai. La vale sau la frane, "demarorul" incarca bateria respectiva si franeaza si mai tare masina. Masina nu merge niciodata doar cu motorul electric. Motorul electric merge doar in paralel cu motorul termic si doar cand are nevoie de mai multa putere. PRO : -pret bun; -masina arata foarte bine, are design reusit, modern; -merge cu benzina '95 care este mai ieftina; -consumul este foarte bun. Pe bord afiseaza o medie de consum 5.3 litri /100Km (oras + afara) dar senzatia mea este ca in realitate consuma chiar mai putin (sub 5l). -spatiul interior este OK avand in vedere clasa si dimensiunile; -are multa electronica, tableta de bord..etc -este foarte util pilotul automat care isi poate regla viteza dupa masina din fata (reduce viteza, sau accelereaza). Este o placere sa merg cu el activat pe autostrada. -aerul conditionat nu mi s-a parut ca afecteaza negativ demarajul; -sistemul anti-coliziune este foarte util, la fel si senzorii de prezenta din oglinzi. -sta bine in curbe, imi inspira o senzatie de siguranta. CONTRA: -suspensiile cam tari si masina cam usoara, nu este cea mai confortabila masina la drum lung; -cei 82 Cp (75 Cp standard + 7 CP dati de motorul electric) sunt cam putini. Daca vrei sa tragi un pic de ea, trebuie sa urci motorul pe la 3500...4000 de ture. Per total este ok. -la viteza mare motorul este turat mai mult - e o consecinta a motorului slab si a faptului ca are doar 5 viteze. De exemplu la 120 Km/h, motorul sta in 3100 de ture. Pentru un consum bun pe autostrada recomand o viteza de maxim 115km/h (un pic sub 3000 de ture); -senzorul anti-coliziune a dat chix de vreo 2 ori. Este un anumit tip de separator metalic de benzi pe care masina l-a perceput ca obstacol si a franat brusc, cu riscul ca ala din spate sa intre mine. Daca este interes, pot sa fac o poza la tipul ala de separator/balustrada, singurul care creeaza probleme. -masina un a venit cu roata de rezerva. A trebuit sa cumpar eu una din alta parte. -revizia de 15000 de km a costat 900 de Ron (schimbat filtre si ulei). Concluzie : Consumul este foarte bun. Este o masina excelenta pentru oras sau pentru cei care vor consum mic. La drum lung, din cauza suspensiilor tari si a greutatii mici nu o sa fie cea mai confortabila masina. Masini gen Corsa, Clio...sunt mai grele, stau mai bine pe drum, insa consuma probabil cu minim 50% mai mult. Nu poti sa le ai pe toate, nu ? La fel si puterea. Daca masina avea 100 Cp, nu mai era consumul asta. A fost o decizie excelenta sa cumpar masina asta in contextul cresterii preturilor la carburant. Consumul este intr-adevar excelent comparativ cu o masina standard (fara motor hibrid). Sistemul asta de hibrid MILD pare eficient. Consumul si demarajul s-au imbunatatit dupa rodaj (dupa 6000...7000 Km). Mai am un Opel Crossland X cu motor de 1.2 110 CP. Este mult mai confortabila si mai sprintena masina. Dar la consum sta mult mai prost decat Swift-ul. Din cauza consumului, am tendinta sa prefer SWIFT-ul chiar si la drum lung. Edited by katran, 29 June 2022 - 13:03. |
#60
Posted 29 June 2022 - 22:37
^bun postul, ar fi bine sa-l iei asa cum e si sa deschizi un jurnal de bord, ca e mai usor de urmarit de cei care vor sa cumpere swift. Am o prietena care cocheteaza cu ideea si trebuie sa dea comanda luna viitoare. Ea il va folosi in principal in oras, deci pare sa aiba foarte putine minusuri.
Asa ca idee, recomandarea mea e sa nu faci schimbul de ulei asa rar, mai ales daca vrei sa pastrezi masina o perioada indelungata. Cel mai benefic lucru e sa-i schimbi uleiul (mai) des, macar la 10.000 km. Stiu ca producatorii "recomanda" 15k, pentru ca sunt clienti care nu vor revizii dese si se bucura cand vad ca au 2 in primii 50.000 km, dar chiar nu face bine motorului. Daca planuiesti sa o schimbi dupa 4-5 ani nu prea conteaza. |
#61
Posted 30 June 2022 - 08:34
TehCube, on 29 iunie 2022 - 22:37, said:
^bun postul, ar fi bine sa-l iei asa cum e si sa deschizi un jurnal de bord, ca e mai usor de urmarit de cei care vor sa cumpere swift. Multumesc pentru apreciere ! Inainte sa cumpar SWIFT-ul, am intrat chiar pe topicul asta in speranta ca gasesc un review detaliat. Nu m-a ajutat foarte mult. Am scris acel review in speranta ca va fi de ajutor pentru cei care vor fi in situatia mea. Da, este bine asa cum ai propus. Un topic nou pe care sa-l deschid cu acest review si cu speranta ca si alti posesori vor scrie alte review-uri. Din experienta mea este un deranj inutil sa faci revizia mai des de cat recomanda producatorul (15.000 Km). Inainte de SWIFT am avut un Opel CORSA cu motor de 1.3 Diesel. Am facut reviziile la 15.000 asa cum spunea producatorul. Dupa 12 ani si 200.000 de km parcursi, am dat masina la rabla cu motorul in stare impecabila : nu consuma ulei, tragea bine, nu avea probleme. Am mai avut un Renault Scenic la care faceam reviziile la 20.000, asa cum recomanda producatorul. Eu am mers cu masina aia pana la 350.000 de Km. Intre timp a ajuns la 400.000 (am vandut-o unei cunostinte). La fel, motorul nu are nicio problema, nu consuma ulei, trage bine. Mai degraba trebuie urmarit nivelul uleiului. Daca dupa 10.000 de km scade la "jumatate" (intre nivelele min. si max.) sau mai jos, trebuie completat pana la semn. Edited by katran, 30 June 2022 - 08:48. |
#62
Posted 30 June 2022 - 09:51
#63
Posted 01 July 2022 - 23:17
katran, on 30 iunie 2022 - 08:34, said:
Din experienta mea este un deranj inutil sa faci revizia mai des de cat recomanda producatorul (15.000 Km). Înseamnă că le conduci în condiții bune si/sau ai avut și noroc. Dacă faci drumuri lungi și relativ des e mult mai ok decât drumuri scurte prin oraș. Am și eu exemple anecdotice cu mașini care ard ulei (0.5l la 1000km) după doar 50k km și 3 ani vechime. Poate au avut si aia ghinion. Personal, consider ca deranjul nu e asa mare, și mulți considera ca ajuta. Dar repet, eu vreau sa țin mașina mulți ani (vreo 8-10), și e cam singura chestie preventiva pe care o fac, in rest nu am grija exagerata de ea. Ce sa zic, sper sa fie ca noua și când o vinzi! Voi urmări și noul thread. Plimbări plăcute! |
#64
Posted 02 July 2022 - 10:20
TehCube, on 01 iulie 2022 - 23:17, said:
Am și eu exemple anecdotice cu mașini care ard ulei (0.5l la 1000km) după doar 50k km și 3 ani vechime. Poate au avut si aia ghinion. Sunt masini care "ard" de noi uleiul, pentru ca asa sunt ele facute. Exceptand costurile, nu este rau deloc. Cand completezi uleiul, il si reimprospatezi, ii imbunatesti calitatile. Eu am avut un Scenic care consuma un pic de ulei. Dupa 10.000 de Km mai completam cu 0.5...0.7l. Chiar ma bucuram ca ii reimprospatez uleiul n conditiile in care reviziile le faceam la 20.000 Km, asa cum spunea producatorul. Si ce crezi ca s-a intamplat cu el ? La un moment dat nu a mai consumat niciun pic de ulei. Dupa 250.000 de km s-a intamplat.... O sa razi cand o sa-ti spun ca mi-a parut un pic rau ca nu mai consuma. Motorul merge foarte bine si acum, la 400.000 Km. Este adevarat ca e un diesel. Dupa parerea mea doar daca stai numai in blocaje cu masina merita schimbat uleiul mai des (10.000Km). Edited by katran, 02 July 2022 - 10:23. |
|
#65
Posted 02 July 2022 - 11:54
katran, on 02 iulie 2022 - 10:20, said:
Eu am avut un Scenic care consuma un pic de ulei. Dupa 10.000 de Km mai completam cu 0.5...0.7l. Chiar ma bucuram ca ii reimprospatez uleiul n conditiile in care reviziile le faceam la 20.000 Km, asa cum spunea producatorul. Si ce crezi ca s-a intamplat cu el ? La un moment dat nu a mai consumat niciun pic de ulei. Dupa 250.000 de km s-a intamplat.... O sa razi cand o sa-ti spun ca mi-a parut un pic rau ca nu mai consuma. Motorul merge foarte bine si acum, la 400.000 Km. Este adevarat ca e un diesel. Dupa parerea mea doar daca stai numai in blocaje cu masina merita schimbat uleiul mai des (10.000Km). |
#66
Posted 02 July 2022 - 13:35
Mda, nu zic ca nu te cred ca asa s-a întâmplat, dar cu siguranță nicio mașina nouă nu ar trebui sa ardă ulei. Într-adevăr din cauza normelor și altor factori avem garnituri mai slabe, construcții diferite, etc, și sunt șanse mai mari ca motoarele să ardă ulei, chiar și la puțin timp după cumpărare, dar nu sunt făcute să facă asta, nu ar avea de ce.
Că unii acceptă mașini cu defecte de fabricație e partea a doua. Legat de cât de des faci schimbul, fiecare cum vrea, acolo nu vreau sa conving pe nimeni. Dar cu siguranță un schimb la 10k e mult mai sănătos decât completat la 10k, dintr-o multitudine de motive. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users