Alegere japoneza/coreeana sh
#109
Posted 23 February 2019 - 17:38
denky, on 23 februarie 2019 - 16:45, said:
Aveti insa dreptate in ce sustineti, e real, s-au scumpit mult masinile, desi nu ma prind care sunt dotarile alea tot mai scumpe care sunt puse pe masini in varianta cheala: cam toti pun aer conditionat manual si geamuri cu macara manuala spate in gama de inceput, ceea ce mi se pare de-a dreptul penibil. Edited by Hannibal_od, 23 February 2019 - 17:41. |
#110
Posted 28 February 2019 - 15:40
Baxon, on 23 februarie 2019 - 00:18, said:
Foarte foarte greu sa alegi o masina , pe bune ! Cu cat citesti mai multe pareri si experiente te apuca tremuriciul si te razgandesti imediat . Cautam si eu o masina cu portbagaj mai mare ( decat Vitara actuala ) , pt drumurile lungi de pribegie si la un buget generos dar nu gasesti nimic sa corespunda , masina vs fiabilitate asa ca io raman deocamdata la ce am . Hannibal_od, on 23 februarie 2019 - 10:27, said:
Adevarat, Baxon! Cu cat ai un buget mai marisor, parca suntem mai rau ca si copiii intr-un magazin de jucarii. Cu cat ai mai multe alternative, cu atat e mai greu sa alegi. Si oeicum o dai, parca tot nu esti convins ca ai facut cea mai buna alegere. Parerea mea! Alternative destule, problema este ca toate au anumite bube. Ba la Focus mk4 probleme cu regenerarea, la Civic 10 probleme cu benzina in ulei si revizii la 7k km, ba la Suzuki probleme cu vopseaua si tabla subtire, ce mai, cel mai bine este sa te fixexi pe 1 marca, 2, sa vezi modelele dorite, sa le testezi si in cea in care te simti cel mai bine, sa o iei. Pe de alta parte, zilele trecute am vazut si un i20, insa era cu motorizare aspirata. Masina spatioasa, aspect asa si asa (era varianta Highway). Vad ca OLX e plin de i20 la vanzare, unele zac acolo si de 1,2 luni, se par ca nu prea au cautare ca si sh (da, am inceput sa ma gandesc si la acest aspect, al revanzarii). Am primit o oferta pentru motorizarea 1.0 Tgdi 100 cp, cutie automata (7DCT) la pretul de 12850 euro cu remat. Am cautat pe forumul monomarca, nu se vb nimic despre aceasta motorizare. Pareri despre motorizare&cutie? Am inceput sa tetez si varianta Golf 7, motorizarile tsi, alea de 1 litru. Ofertele primite se invart pe la 15, 16 k euro. M-am gandit ca mai incerc sa suplimentez putin bugetul, poate reusesc sa gasesc ceva mai bun. Am mai cautat si dupa sh-uri, dar, dupa ce am dat de unul care are la vanzare o Honda Civic x pe care o prezinta impecabila, dar tot el se plange pe forumul Honda ca are probleme cu ea, e clar cam ce masini poti gasi. @Hannibal, e vorba de masinia de care te interesai si tu. Am intrat de curiozitate pe link-ul potat de tine, am vorbit cu propietarul, mi-a spus ca masina este noua, impecabila, ca vrea sa cumpere o casa si are nevoie de bani. Ramasese sa revin cu un telefon sa stabilim o intalnire. Din intamplare, am inttrat si pe forumul Honda, si am gasit un topic in care propietarul se plangea de probleme cu masina (consum mare de combustibil, consum de ulei, etc). Coroborat cu ce detalii a dat despre masina, am avut o presimtire ca este acelasi cu persoana din anuntul cu vanzarea si i-am scris in privat pe forum, rugandu-l sa imi dea cateva detalii privind masina. Daca o recomanda, care mai e parerea lui legata de model, etc. Omul mi-a raspuns si mi-a spus ca e prea mult de vorbit despre problemele intampinat si mi-a dat un nr de tel la care sa discutam. Era acelasi nr de telefon cu cel din anunt! Deci, am zis pas. Ma si miram sa o vanda asa repede la 16k km si 1 an de la cumparare! Vad ca si acum e cu ea pe OLX https://goo.gl/abKWrB Edited by Zephyr00, 28 February 2019 - 15:46. |
#111
Posted 28 February 2019 - 15:54
Nu stiu ce sa iti zic... Pur si simplu am lasat-o moarta cu sh-ul, cred ca mai mult din teama de a nu lua teapa. Imi place enorm de mult acest model, dar, pur si simplu nu ma am experienta la cumpararea unui sh si am considerat ca este mai bine sa stau linistit. Am avut numai masini noi, daca eram priceput sa aleg o masina buna sh, o faceam pana acum.
|
#112
Posted 28 February 2019 - 18:20
Cel mai bine ne spui bugetul maxim și dotările minime ( mai ales ca ai văzut mai multe modele) și facem lista cu mașinile ce se potrivesc. După contează doar sa îți plac mașina astfel încât sa întorci capul după ea când o lași în parcare
|
#113
Posted 28 February 2019 - 18:29
In principiu este acelasi buget cu care am plecat la drum: 14k euro+rabla. Am zis ca in cazul in care apare vreo care sa ma incante in mod deosebit, bugetul il pot suplimenta pana la 16k.
|
#114
Posted 28 February 2019 - 18:41
Zephyr00, on 28 februarie 2019 - 15:40, said: Am inceput sa tetez si varianta Golf 7, motorizarile tsi, alea de 1 litru. Ofertele primite se invart pe la 15, 16 k euro. M-am gandit ca mai incerc sa suplimentez putin bugetul, poate reusesc sa gasesc ceva mai bun. Mare grija ce alegi, parca e de preferat un consum mai mare al motorizarilor aspirate, dar fara atatea probleme specifice motoarelor turbo. Nu sunt specialist, dar asa vad eu lucrurile. |
#115
Posted 28 February 2019 - 18:50
Hannibal_od, on 28 februarie 2019 - 18:41, said: Mare grija ce alegi, parca e de preferat un consum mai mare al motorizarilor aspirate, dar fara atatea probleme specifice motoarelor turbo. Nu sunt specialist, dar asa vad eu lucrurile. Total de acord! Practic risti ca masina sa vina cu problemele si costurile specifice dieselului! |
#116
Posted 28 February 2019 - 18:56
Nu stiu, poate cu inaintarea in varsta am devenit eu mai precaut. Ma informez mai mult, am mai multa rabdare inainte de achizitia propriu-zisa. In 2010 cand am luaf Golful 6, m-am dus direct in showroom, vazut - placut - cumparat. Nici macar nu am facut un drive test!!! Acum stau si ma gandesc ca am fost de-a dreptul stupid! Ca dovada ca am vandut masina dupa 1 an.
De asta am si spus ca este mai bine sa te informezi temeinic inainte de a achizitiona o masina. Totusi, nu risti 1k de lei, risti, poate, economiile stranse in cativa ani! In fine, am divagat de la subiectul topicului, scuze initiatorului! |
#117
Posted 28 February 2019 - 19:57
Parerea mea e ca nu are rost sa te tot gandesti ce probleme apar la o masina noua,ca oricum ai garantie 3-5 ani si se rezolva.Mergi pe un Hyundai i30 ,iti permiti unul la 15k in echipare Highway+,masina arata super bine,si ai garantie 5 ani la tot ce cuprinde.Sau daca chiar vrei un sh si iti place un anumit model,suna si tu un consilier auto,de exemplu masinapotrivita,ca tot e cam cel mai popular,si iti testeaza masina pana la sange,pentru vreo 200 euro ai scapat de orice grija.Insa coreenele bune nu le vinde nimeni dupa 1-2 ani cand ei au garantie 5,deci nu cred ca are rost sa iei o astfel de masina sh.Daca vrei un sh ia ti un Golf 7,ca la alea chiar le scade valoarea bine.
|
#118
Posted 28 February 2019 - 20:13
craciungeorge, on 28 februarie 2019 - 19:57, said:
Sau daca chiar vrei un sh si iti place un anumit model,suna si tu un consilier auto,de exemplu masinapotrivita,ca tot e cam cel mai popular,si iti testeaza masina pana la sange,pentru vreo 200 euro ai scapat de orice grija. Maxim 100. Ultima data era chiar 80. |
|
#119
Posted 28 February 2019 - 21:36
Ala cu masinapotrivita nu e mecanic auto. Mai bine dai banii unui service pt verificare.
Eu sh nu as lua decat de la prim proprietar cunoscut, coleg, vecin, ruda. |
#120
Posted 01 March 2019 - 03:53
craciungeorge, on 28 februarie 2019 - 19:57, said:
Parerea mea e ca nu are rost sa te tot gandesti ce probleme apar la o masina noua,ca oricum ai garantie 3-5 ani si se rezolva.Mergi pe un Hyundai i30 ,iti permiti unul la 15k in echipare Highway+,masina arata super bine,si ai garantie 5 ani la tot ce cuprinde.Sau daca chiar vrei un sh si iti place un anumit model,suna si tu un consilier auto,de exemplu masinapotrivita,ca tot e cam cel mai popular,si iti testeaza masina pana la sange,pentru vreo 200 euro ai scapat de orice grija.Insa coreenele bune nu le vinde nimeni dupa 1-2 ani cand ei au garantie 5,deci nu cred ca are rost sa iei o astfel de masina sh.Daca vrei un sh ia ti un Golf 7,ca la alea chiar le scade valoarea bine. Cum le scade valoarea bine la golf 7? Ca am cautat de mi s-a acrit dupa unul in stare buna, "cu valoarea scazuta bine". |
#121
Posted 01 March 2019 - 06:52
Zephyr00, on 28 februarie 2019 - 18:29, said:
In principiu este acelasi buget cu care am plecat la drum: 14k euro+rabla. Am zis ca in cazul in care apare vreo care sa ma incante in mod deosebit, bugetul il pot suplimenta pana la 16k. Kia și Hyundai împart aceasi platforma, i30 a fost lansat acum 3 ani și ceed a fost lansat anul trecut ( de asta are și prețul putin mai mare). Te mai poți uita și la Nissan/Mitsubishi poate găsești ceva ce îți place. După mine cele mai ok compacte acum sunt: ceed, Mazda 3(pretul cam mare), Megane, focus, 308 |
#122
Posted 01 March 2019 - 10:21
MicroEdge, on 01 martie 2019 - 06:52, said:
Corolla noua este un singur anunt https://goo.gl/kjZqad Motor 1.4, echiparea cea mai slaba. In rest numai sh-uri. Enjoy @Zephyr00 +1 pentru Mazda 3. Problema este ca in acest moment nu mai exista nicaieri modelul 2018, absolut toti dealerii pot lua comenzi numai pt modelul nou. Dar, si cu modelul din 2018 iesea bine de tot din buget. Megane, Focus, Peugeot - motoare turbo, cel putin primele 2 sunt cu filtru de particule, deci probleme la mersul in marea majoritate a timpului in aglomeratie. Nu stiu cum este la motorizare, tinuta de drum, insa la materiale 308-ul mi s-a parut mai calitativ decat Focus, de exemplu. Si parca si mai aerisit. Edited by Hannibal_od, 01 March 2019 - 10:21. |
#123
Posted 01 March 2019 - 11:35
Tot ce e nou și are motor pe benzina cu injecție directa și turbo are filtru de particule, la benzina teoretic nu ar fi probleme din cauza lui
|
|
#125
Posted 01 March 2019 - 15:24
Sunt doar doi useri care s-au plans de aceasta problema ambii cu drumuri 90-100% oras, prima avertizare de necesar de regenerare la ceva mai mult de 1000 km. Unul dintre ei a dat si detalii de tipul de drum parcurs si anume ca merge doar 5 km dus si 5 intors deci merge doar cu motorul rece prin aglomeratie. E cineva care are deja 5000 km si a spus ca n-a primit nici-un semnal de regenerare dar si spune ca macar in weekend iese la drum lung cu ea.
Deci se pare ca daca vrei o masina doar de oras singurele optiuni ramase ar fi benzinarele aspirate, hibridele si electricele in functie de buzunar. Ambii au 1.0 ecoboost, n-am vazut probleme de acest gen semnalate la 1,5 ecoboost, dar e posibil acolo nici sa nu apara deoarece de obicei cine-si ia masina de 150+ CP nu o ia doar pentru oras MicroEdge, on 01 martie 2019 - 11:35, said:
Tot ce e nou și are motor pe benzina cu injecție directa și turbo are filtru de particule, la benzina teoretic nu ar fi probleme din cauza lui Singura diferenta ar fi ca in cazul regenerarilor nu se constata pierderi de putere ca la diesel si ca teoretic spre deosebire de DPF ar fi garantate pe toata durata de viata a masinii putand fi decolmatate mult mai usor. In cazul in care nu ar fi asa pretul unui GPF este de vreo 10 ori mai mic decat al unui DPF. Ramane insa problema cu sacaiala asta cu regenerarile daca o folosesti doar in oras. Personal cred ca cei doi au si mers cu ele dupa cum indica bordul schimbarea vitezelor ceea ce e o mare greseala daca ai GPF. Nu trebuie sa mergi cu turatia de 1600 rpm chiar daca ai de acolo cuplul maxim. Din experienta de pana acum cu a mea, iesi mai prost si la consum. Edited by Ford4, 01 March 2019 - 15:25. |
#126
Posted 01 March 2019 - 15:29
Aici ai dreptate, am văzut mulți ce merg cu masina "subturat" și calcă brusc accelerația de la 1500 rpm când vor sa depășească ceva
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users