Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Sfat achizitie Kia Ceed Vs Hyundai I30

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#73
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Va fi euro 6. Nu vei fi penalizat.

#74
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014

View Postcorcodel10, on 01 ianuarie 2019 - 21:28, said:

Va fi euro 6. Nu vei fi penalizat.

La asta ma gandeam si eu...doar ca sa nu vina astia cu prostii gen: masinile Diesel sa circule intre orele X si Y....sau sa le interzica in totalitate in orasele importante...chiar daca sunt Euro 6.

Cu Veorica la pupitru....

#75
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostM0sGerila, on 01 ianuarie 2019 - 20:19, said:

Alea sunt consumuri exclusiv de autostrada la 2000 rpm, crima pentru motor !
De ce? E in cuplul maxim iar sarcina e mica la mers constant pe autostrada. E mai crima mersul pe DN in care ai tot timpul regimuri tranzitorii si varfuri mari de sarcina.

Legat de diesel, sansele sa ai probleme sunt mici daca intentionezi sa-l tii pana ii cad rotile.

#76
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View PostM0sGerila, on 01 ianuarie 2019 - 20:19, said:

Alea sunt consumuri exclusiv de autostrada la 2000 rpm, crima pentru motor !

Poti argumenta tehnic afirmatia asta??? Eu sunt sigur ca nu... La 2000rpm si chiar mai jos motorul se simte excelent, mai ales la mers constant.In regim de autostrada motorul are peste 2000rpm.

#77
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View Postmihai1989ro, on 01 ianuarie 2019 - 21:31, said:


La asta ma gandeam si eu...doar ca sa nu vina astia cu prostii gen: masinile Diesel sa circule intre orele X si Y....sau sa le interzica in totalitate in orasele importante...chiar daca sunt Euro 6.

Cu Veorica la pupitru....
Daca vrei masina pe care sa o folosesti preponderent in oras si cu doua iesiri pe an in concediu asa cum spui in primul post, nu se recomanda diesel. Dieselul este recomandat pentru drumuri preponderent extraurbane si la un rulaj de peste 20000-30000 km pe an. Sa mergi cu diesel pe drumuri scurte prin oras este cel mai neindicat regim de functionare pe langa faptul ca nu-si va putea face regenerarea filtrul de particule. Sunt pe net o multitudine de articole scrise despre diesel vs benzina si te poti informa despre problemele generate de filtrul de particule daca nu sunt folosite masinile in regim recomandat de producator. Daca mergi la Renault sau la oricare dealer spune-le pentru ce iti trebuie masina (cati km vei circula cu ea anual, unde vei folosi masina, cat vei rula urban si cat extraurban) si consilierii de vanzari te vor indruma/ajuta.

#78
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postpaultt, on 01 ianuarie 2019 - 22:42, said:



Poti argumenta tehnic afirmatia asta??? Eu sunt sigur ca nu... La 2000rpm si chiar mai jos motorul se simte excelent, mai ales la mers constant.In regim de autostrada motorul are peste 2000rpm.
Pot argumenta practic, suficient ?
Nici macar aspiratelor nu le place taratul ala la 2000 rpm, cu atat mai putin benzinarelor turbo si cu filtru de particule ca in cazul renoului !
Da ma rog, pe aceeasi logica si dieselul se simte excelent la 2000 rpm...ca e tot in cuplu si ala !
Fiecare cu parerile lui, am mai spus-o, prefer sa merg la 2500 rpm, sa am zero frunzulite la condus eco, 0,5 litri consum suplimentar, desi asta nu se intampla, decat sa ma tarasc la 2000 rpm .
Explicati voi tehnic cum e arderea mai buna la 2000 rpm, si sub fata de 2500+, cum sunt depunerile mai mici pe valvele de admisie, cat de dese sunt regenerarile, etc...
Recunosc, habar n-am despre mecanica auto !

Edited by M0sGerila, 02 January 2019 - 00:13.


#79
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

View PostM0sGerila, on 02 ianuarie 2019 - 00:13, said:

Pot argumenta practic, suficient ? !
Ok ... asteptam "argumentarea practica"  ;)

View PostM0sGerila, on 02 ianuarie 2019 - 00:13, said:

Nici macar aspiratelor nu le place taratul ala la 2000 rpm, cu atat mai putin benzinarelor turbo
Te-ai gindit mult sau ti-a venit brusc ideea asta ?

#80
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014
O sa ajung zilele astea la Renault si sper sa gasesc ceva pe destocare. Imi place mult Intens-ul, acu' sa vedem ce pret/reducere obtin.
Nu ma deranjeaza sa iau si una rulata cu maxim 15.000 (dar de la dealer doar).
Din ce am vazut pe listele vechi, nu prea se gasesc benzinare...sper sa am noroc.
Dieselul mai mult ca sigur il scot pana in 17.000 euro.

#81
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Mototrul Renault 1.2 T-ce pe langa faptul ca consuma ulei, nu s-a incadrat in normele euro 6 WLTP si l-au scos din fabricatie. Se fabrica noul 1.3 T-ce in variante de 115 CP si 140 CP, dar pe care nu cred ca-l vei gasi la destocare. Motorul diesel 1.5 dci este fiabil, nu consuma ulei si in 11 ani de exploatare nu am avut nici o problema cu el, dar este euro4 fara filtru de particule. http://www.reno.ro/i...t&id=1628094678

Edited by codesmm, 02 January 2019 - 08:12.


#82
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Ma uitam si eu peste niste ofertele cu livrare, este plin de diesel, benzinare doar cateva. Dar poate treci pe electric, anul acesta avem multe promisiuni.

#83
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postcodesmm, on 02 ianuarie 2019 - 08:11, said:

Mototrul Renault 1.2 T-ce pe langa faptul ca consuma ulei, nu s-a incadrat in normele euro 6 WLTP si l-au scos din fabricatie. Se fabrica noul 1.3 T-ce in variante de 115 CP si 140 CP, dar pe care nu cred ca-l vei gasi la destocare. Motorul diesel 1.5 dci este fiabil, nu consuma ulei si in 11 ani de exploatare nu am avut nici o problema cu el, dar este euro4 fara filtru de particule. http://www.reno.ro/i...t&id=1628094678
Pune te rog doua exemple de consum ulei la motorul H5ft Generatia 2 , adica 1.2 Tce 132 cp !
Asta 1 si 2 , exista masini echipate cu 1.2 Tce care au fost inmatriculate dupa 1 Septembrie si care au inscris in cartea de identitate noua norma, deci....

View Postadrian_r5, on 02 ianuarie 2019 - 00:54, said:


Te-ai gindit mult sau ti-a venit brusc ideea asta ?
Nu m-am gandit mult, am mers vreo 200 de mii de km cu unul !

View Postadrian_r5, on 02 ianuarie 2019 - 00:54, said:


Ok ... asteptam "argumentarea practica"  ;)

Cata vreme , cel putin motorul meu, se misca mai bine daca accelerez ferm luandu-l de la 2500rpm in sus, nu ma intereseaza altceva. Iar ca fapt divers daca merg cu tr 5 la 2400 rpm sau cu tr6 la 1800 rpm consumul este asemanator. Bine, e posibil sa nu fi vazut eu bine pe ultimii 300 de km facuti pe autostrada ...in treapta a 5a.
Inteleg ca e recomandat sa mergi cu masina la turatia unde face lag !
Nu ati explicat cum e cu depunerile alea , cu regenerarile, cu cuplu fantastic la turatii joase, etc...
Momentan nu am decat vreo 8000 de km cu masina, e posibil sa nu fi inteles cum se conduce !

Edited by M0sGerila, 02 January 2019 - 10:06.


#84
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,982
  • Înscris: 06.04.2007

View Postmihai1989ro, on 02 ianuarie 2019 - 02:27, said:

O sa ajung zilele astea la Renault si sper sa gasesc ceva pe destocare. Imi place mult Intens-ul, acu' sa vedem ce pret/reducere obtin.
Nu ma deranjeaza sa iau si una rulata cu maxim 15.000 (dar de la dealer doar).
Din ce am vazut pe listele vechi, nu prea se gasesc benzinare...sper sa am noroc.
Dieselul mai mult ca sigur il scot pana in 17.000 euro.
Intre Ceed si i30 ai pus accent pe diferentele de finisaj, calitate materiale si aspect.
La Megane e aceeasi treaba, trebuie sa iti placa interiorul, acea consola centrala taiata parca la fierastrau.
Am fost in aceeasi situatie anu trecut in Aprilie, Megane 1.2 tce, Ceed 1.4 aspirat, Focus 1.0 (m-am iutat si la Logan un pic ).
Toate mi-au iesit cu reducere+rabla pe la 12000-12500.
Am fost pornit tare pe Megane, motorizarea ok (130 cp) , cea mai "multa" masina, dar interior spartan (nici eu nici colega de camera nu ne-am simtit bine in ea) , Ceed mai spatioasa decat Focus, masina frumoasa, calitate ok la interior, dotari mai multe ca la Megane la banii astia, garantie super 7 ani, dar nu m-am impacat cu motorul de 1.4 aspirat. In rest mi-a placut maxim (e frumoasa ) .

Eu zic sa astepti sa vezi ce se intampla la Kia acum la inceput de an, probabil ca vor mai tine oferta de sfarsit de an 2018. Doar sa te impaci cu motorizarea 1.4 aspirat si 100cp (chiar daca o conduce nevasta)  ,  pe sosea o simti mai submotorizata decat un polizor benzina turbo de aceeasi putere.
Strict intre cele doua as merge pe Ceed, au aceeasi platforma dar e peste i30 exact la ce ai remarcat si tu -calitate materiale, finisari, aspect si zic ca merita banii in plus (plus garantia muuult mai adevarata fata de Hyundai si multi alti producatori cu pretentii ) .

PS: la lucru am un coleg cu Ceed 1.6 dizal full full , masina are 3 ani sau 4 anu asta. Un far ii flicare ledu de zi, a fost la Kia, il schimba complet fara discutii pe garantie (farul complet costa 1200 Euro si ceva... ) .
Doar ca ce intra ca piese de consumabile e scump la ei, placutele spate sa le schimbe cu tot cu manopera - 700 lei, inuman.

Edited by Octavian___, 02 January 2019 - 10:31.


#85
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
@M0sGerila, iata exemple despre motorul 1.2 T-ce:
https://www.capital.ro/presa-franceza-la-masinile-cu-motorul-renault-12-tce-trebuie.html
https://www.reno.ro/...Ce-t291069.html
https://www.profit.r...-2-tce-18074891
https://forumduster....ticios-de-ulei/
https://www.theguard...al-oil-problems
https://www.reno.ro/...se-t312430.html

#86
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014

View PostOctavian___, on 02 ianuarie 2019 - 10:27, said:


Intre Ceed si i30 ai pus accent pe diferentele de finisaj, calitate materiale si aspect.
La Megane e aceeasi treaba, trebuie sa iti placa interiorul, acea consola centrala taiata parca la fierastrau.
Am fost in aceeasi situatie anu trecut in Aprilie, Megane 1.2 tce, Ceed 1.4 aspirat, Focus 1.0 (m-am iutat si la Logan un pic ).
Toate mi-au iesit cu reducere+rabla pe la 12000-12500.
Am fost pornit tare pe Megane, motorizarea ok (130 cp) , cea mai "multa" masina, dar interior spartan (nici eu nici colega de camera nu ne-am simtit bine in ea) , Ceed mai spatioasa decat Focus, masina frumoasa, calitate ok la interior, dotari mai multe ca la Megane la banii astia, garantie super 7 ani, dar nu m-am impacat cu motorul de 1.4 aspirat. In rest mi-a placut maxim (e frumoasa ) .

Eu zic sa astepti sa vezi ce se intampla la Kia acum la inceput de an, probabil ca vor mai tine oferta de sfarsit de an 2018. Doar sa te impaci cu motorizarea 1.4 aspirat si 100cp (chiar daca o conduce nevasta)  ,  pe sosea o simti mai submotorizata decat un polizor benzina turbo de aceeasi putere.
Strict intre cele doua as merge pe Ceed, au aceeasi platforma dar e peste i30 exact la ce ai remarcat si tu -calitate materiale, finisari, aspect si zic ca merita banii in plus (plus garantia muuult mai adevarata fata de Hyundai si multi alti producatori cu pretentii ) .

PS: la lucru am un coleg cu Ceed 1.6 dizal full full , masina are 3 ani sau 4 anu asta. Un far ii flicare ledu de zi, a fost la Kia, il schimba complet fara discutii pe garantie (farul complet costa 1200 Euro si ceva... ) .
Doar ca ce intra ca piese de consumabile e scump la ei, placutele spate sa le schimbe cu tot cu manopera - 700 lei, inuman.

Multumesc Octavian!
Ideea e ca vreau totusi o masinuta pe care ma bot baza in depasiri. Trec de pe o Skoda Octavia 1.9 TDI si motorul de 1.4 GSL de pe Ceed sigur o sa ma darame psihic. Pana la urma motorul e sufletul masinii, cam de la asta trebuie plecat. Stiu ca interiorul la Megane nu e asa ok, dar pe varianta Intens, il mai schimba putin, cu luminile ambientale si alte mici chestii. Plus de asta sincer mi-e scarba de tratamentul primit in 2 reprezentante Kia, ambii consilieri aveau nasu'pe sus, nicio sansa de buna cooperare. La Hyundai pot sa zic ca a foat total altceva, o doamna cu bun simt, mi-a scos ofertele plus planurile de service cu costurile. Diferenta de la Cer la Pamant. Nu zic ca garantia e proasta la Kia, dar mi-am format o parere si o schimb greu. Batea vantul in reprezentanta si ei vin cu 2% reducere, ma lua cu texte ca: "noi vindem la FCSB/ca sa luati motorul de 1.4 TGDI eu zic sa va imprumutati la prieteni/rude". Si pt motorul ala 1.4 GSL cu optiuni...la 16.000-17.000 e mult. Te salut!

#87
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postcodesmm, on 02 ianuarie 2019 - 11:09, said:

@M0sGerila, iata exemple despre motorul 1.2 T-ce:
https://www.capital.ro/presa-franceza-la-masinile-cu-motorul-renault-12-tce-trebuie.html
https://www.reno.ro/...Ce-t291069.html
https://www.profit.r...-2-tce-18074891
https://forumduster....ticios-de-ulei/
https://www.theguard...al-oil-problems
https://www.reno.ro/...se-t312430.html
Mai cauta, niciunul dintre cazurile prezentate nu face referire la motorul H5ft Gen2 1.2 Tce 132 cp.
Stiu, e dureros comparand cu miile de cazuri ale unui cunoscut producator foarte adulat mai ales in romanik, dar...ghinion !
Poate descoperi si diferentele dintre cele doua generatii de motoare cu ocazia asta....
Astept cu interes cele doua exemple !

Mihai, nici astra nu este de neglijat, motorizarea este ok pentru caroserie.
Cum ziceam, ai variante, multe, acum depinde si de decizie....la mine a fost simplu, de 3 ani visam la o Mazda....subiectivismul dar mai ales pragmatismul a facut sa ajung la Megane, si nu regret !
Fiecare isi face calculele si in final ia o decizie !
Ps: dupa consultari cu "copilotul" lucrurile pot lua o cale total opusa! 😂 😉

Edited by M0sGerila, 02 January 2019 - 12:15.


#88
mihai1989ro

mihai1989ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 23.02.2014

View PostM0sGerila, on 02 ianuarie 2019 - 12:14, said:


Mai cauta, niciunul dintre cazurile prezentate nu face referire la motorul H5ft Gen2 1.2 Tce 132 cp.
Stiu, e dureros comparand cu miile de cazuri ale unui cunoscut producator foarte adulat mai ales in romanik, dar...ghinion !
Poate descoperi si diferentele dintre cele doua generatii de motoare cu ocazia asta....
Astept cu interes cele doua exemple !

Mihai, nici astra nu este de neglijat, motorizarea este ok pentru caroserie.
Cum ziceam, ai variante, multe, acum depinde si de decizie....la mine a fost simplu, de 3 ani visam la o Mazda....subiectivismul dar mai ales pragmatismul a facut sa ajung la Megane, si nu regret !
Fiecare isi face calculele si in final ia o decizie !
Ps: dupa consultari cu "copilotul" lucrurile pot lua o cale total opusa! 😂 😉

ti-am lasat un pm man 😁

Cat despre nevasta, ii place si Megane-ul. A fost cu mine la Kia si a vazut si ea minunatul comportament al celor de acolo.

Edited by mihai1989ro, 02 January 2019 - 12:20.


#89
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Dacă iei și Megane-ul în considerare, atunci ia-l pe ăsta. La 17k euro, găsești și diesel, dacă vrei. Am prieteni care aleargă diesel-uri euro 6 by Renault în oraș și nu au nimic. La 1 sapt-2 sapt le aleargă și în afara orasului și merg foarte bine. E vorba despre Duster, Megane, Logan.
Eu merg în jur de 10k km pe an. Mi-aș lua diesel pt că merg preponderent extraurban, iar confortul oferit de diesel mi se pare superior unei benzinare turbo. Strict părerea mea. Dacă e să se strice, se strică și benzinara turbo de nu îi mai poți da de cap, dar se poate strica și dieselul. Cum o fi norocul/ghinionul.

#90
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,982
  • Înscris: 06.04.2007

View Postmihai1989ro, on 02 ianuarie 2019 - 12:07, said:

Multumesc Octavian!
Ideea e ca vreau totusi o masinuta pe care ma bot baza in depasiri. Trec de pe o Skoda Octavia 1.9 TDI si motorul de 1.4 GSL de pe Ceed sigur o sa ma darame psihic. Pana la urma motorul e sufletul masinii, cam de la asta trebuie plecat. Stiu ca interiorul la Megane nu e asa ok, dar pe varianta Intens, il mai schimba putin, cu luminile ambientale si alte mici chestii. Plus de asta sincer mi-e scarba de tratamentul primit in 2 reprezentante Kia, ambii consilieri aveau nasu'pe sus, nicio sansa de buna cooperare. La Hyundai pot sa zic ca a foat total altceva, o doamna cu bun simt, mi-a scos ofertele plus planurile de service cu costurile. Diferenta de la Cer la Pamant. Nu zic ca garantia e proasta la Kia, dar mi-am format o parere si o schimb greu. Batea vantul in reprezentanta si ei vin cu 2% reducere, ma lua cu texte ca: "noi vindem la FCSB/ca sa luati motorul de 1.4 TGDI eu zic sa va imprumutati la prieteni/rude". Si pt motorul ala 1.4 GSL cu optiuni...la 16.000-17.000 e mult. Te salut!
Atitudinea unor oameni de vanzari masini noi, e de-a dreptul inuman !  Cunosc sentimentul, noi suntem cateodata prea finuti, efectiv trebuie spus la obraz, ca sunt idioti.
Acum vreo 10 ani am fost cu frate-meu la un dealer sa cumpere o masina ! Adica frate-meu a spus "am venit sa cumpar o masina" si atitudinea tot aia a fost de om obosit si sictirit, efectiv iti taie tot elanu. Ne-am dus la un alt dealer care ne-a primit frumos si a reactionat intens pozitiv.

Nici sa nu-ti faci probleme sa zic asa, psihic e clar ca pici cand vi de pe un tdi (si cel mai slab sa fie ) si te bagi pe un aspirat de putere similara, dar iti revi pe parcurs :)) . Si eu am avut impact psihic negativ cand am trecut de la Golf 4 tdi la Focus 1.0 benzina turbo. Bun, avand in vedere ca era si noua, pe reprize mi s-a parut lesinata cu tot cu turbo pacii.
Dar e normal sa te intrebuintezi in mod diferit de un aspirat (sau polizor benzina turbo)  vs dizal turbo,adica sa fii contient ca sunt diferite (si mie mi-a fost greu) dar dupa ce am facut niste teste pe niste trasee unde stiam ce puteam face cu Golful, am vazut in mod evident ca polizorul 1.0 turbo a fost o idee mai potent, doar ca trebuia sa il exploatez ca un polizor benzinar, nu ca un dizal care "rupe" cand il calci din 2000 rpm :))

Megane in varianta aia iese cam scump zic eu asa subiectiv .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate