Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy
 Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21
 Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...
 Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia

Concediu Halkidiki

Ce vehicule motorizate ați avut d...
 

Buget 41000 EUR fara TVA, Emisii CO2 max 140g/km

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

View PostReactor2015, on 19 decembrie 2018 - 09:31, said:

i3-ul ala il incadrezi la categoria masini? Posted Image
e de departe cea mai distractiva masina pe care am condus-o. Si pe asta o conduc zilnic, inclusiv iarna :)

si eu n-am zis nimic altceva decat tine: conteaza aderenta (data in principal de gume, altfel argumentul cu greutatea ar fi fix invers), si mult mai putin tractiunea integrala.

#20
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Fratilor, initiatorul e mai ocupat decat credeam.
Am zis primul XC60 sau orice Cross Country, ca v90 nu intra in bani.
Ma retrag in glorie.

#21
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Lasa naiba gramele alea ca sunt doar pe hartie.
Apoi eu n-as da banii aia pe Toyota sau Peugeot nici trimis la Canal.

#22
One of Them

One of Them

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,301
  • Înscris: 07.10.2005
Imi cer scuze ca revin asa tarziu. Este vorba de masina de companie, limitarea de 140g/km este obligatorie. X3 are 143g, Q5 144.

In general aveti dreptate, ori premium slab dotat, ori VW, Peugot, Toyota cu de toate.

Am fost la drive test X1, nu mi-a placut. M-am orientat catre BMW 420d Gran Coupe xdrive, Luxury line, cu toate pachetele disponibile, motorul.de 2 litrii 190cp, 400Nm, accelereaza.cam in 7 sec si ceva. Pret cu reducere 40900 EUR fara TVA.

Trebuie sa vad si A5 Sportback.

XC60 nu se incadreaza la emisii, Lexus nu pot alege - doar ce am enumerat la inceput.

#23
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Sa fie intr-un ceas bun! Te-ai descurcat si fara noi, bmw-ul ala sigur e masina faina, s-o folosesti sanatos!
Am trecut si eu prin mizeria eco cu gramele de poluare la ultimele 3 configuratii, dar la un nivel mult mai jos, fiind sluga de la baza piramidei, buget 25000, de la Jetta de 2 l 140 cp highline, am trecut la cea de 110 cp de 2 ori, si la anul prin toamna simt ca ma paste o mizerie de auris hybrid.

#24
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

View PostOne of Them, on 19 decembrie 2018 - 22:56, said:

M-am orientat catre BMW 420d Gran Coupe xdrive, Luxury line, cu toate pachetele disponibile, motorul.de 2 litrii 190cp, 400Nm, accelereaza.cam in 7 sec si ceva. Pret cu reducere 40900 EUR fara TVA.
La greutatea lui 4, motorul ala e decent si atat. Evident, nici nu poti gasi o putere mai faina la emisiile alea decat daca te uiti la un hibrid. De asta iti recomandasem seria 3 hibrid. In plus, dieselurile vor cadea in curand in dizgratie, dar nu-i problema ta :D

Am condus Audi cateva luni si mi se pare o masina foarte plicticoasa. Cumva si BMW a cam luat-o pe panta asta, a designului incremental, la noua generatie G.

#25
pnflorin322218

pnflorin322218

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.03.2015
Volvo XC40 cu motor D4 se incadreaza la ambele criterii, Car of the Year 2018 prin unele tari

#26
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,717
  • Înscris: 30.04.2006
compania: uite, ai la dispoziție 41000€ de spart pe orice mașină vrei tu.
tu: moamăăă, ce bombă pe roți o să-mi iau
compania: max 140g/km
piața auto: ha haa, hold my beer

PS: și te mai întrebi de ce trișează producătorii auto la testele de emisii :))))))

#27
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
Triseaza din cauza targeturilor ambitioase puse de reglementatori, nu mai pot producatorii de masini de lux de piata corporate.

#28
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Eu as lua Peugeot 3008 GT Hybrid4, cica ar trebui sa apara din toamna.
"Noul Peugeot 3008 GT Hybrid4 este un vehicul cu tracțiune integrală care dezvoltă 300 CP/220kw. Un motor PureTech de 200 CP/147kw și două motoare electrice (unul pe puntea din față și celălalt pe puntea din spate) oferă fiecare câte 110 CP/80kw.
Mașina ajunge de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde. Capacitatea bateriei este de 13.2 kWh și asigură o autonomie de 50 de kilometri în ciclul WLTP (2) (60 km în ciclul NEDC(1)).
Peugeot 3008 GT HYBRID4 oferă tracțiune integrală, iar emisiile produse sunt de numai 49 g de dioxid de carbon la kilometru.
Sistemul de propulsie HYBRID4 este rezervat versiunii GT și vine cu un interior îmbrăcat în Alcantara și lemn de stejar. Mașina primește și sisteme de asistență și siguranță noi, preluate de la Peugeot 508, cum ar fi adaptive cruise control cu funcție Stop & Go și asistență la menținerea benzii de circulație."

#29
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,717
  • Înscris: 30.04.2006
pe mine hibridele mă depășesc. aduc greutate adăugată fără vreun câștig de eficiență important. mai toate au autonomie de 50km, motoarele electrice sunt mai mult leșinate.

mi se pare că nu fac nimic bine și aduc și complexitate inutilă mașinii. iar în clipa în care moare bateria, partea electrică este ca și inexistentă.

pe viitor prefer să rămân ori cu un motor pur termic, ori cu unul electric cu baterie ușor de înlocuit. nu ca la telefoanele actuale.

Edited by mannes, 04 January 2019 - 00:24.


#30
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Bateria nu "moare" niciodată la o hibridă.

Edited by Ford4, 04 January 2019 - 00:30.


#31
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

View Postmannes, on 04 ianuarie 2019 - 00:24, said:

pe mine hibridele mă depășesc. aduc greutate adăugată fără vreun câștig de eficiență important. mai toate au autonomie de 50km, motoarele electrice sunt mai mult leșinate.

mi se pare că nu fac nimic bine și aduc și complexitate inutilă mașinii. iar în clipa în care moare bateria, partea electrică este ca și inexistentă.

pe viitor prefer să rămân ori cu un motor pur termic, ori cu unul electric cu baterie ușor de înlocuit. nu ca la telefoanele actuale.
pai, de unde sa incep?

hibridele de azi combina cele doua motoare pentru un cuplu impresionant. Cand faci daily commute prin oras (80% din timp pentru majoritatea oamenilor) ar trebui sa ai suficienta autonomie sa mergi doar pe curent electric (de acord ca 50km este la limita de jos, ca de obicei cine cumpara plug-in hibrid are priza acasa, deci sta in afara orasului). Eficienta economica este majora: max 20% din costul de rulare al unui ICE.

complexitatea este evidenta, iar unii producatori nu o gestioneaza foarte stralucit, de acord.

dar de "baterii moarte" la hibride si electrice, eu unul nu am auzit.

#32
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postglumetu, on 04 ianuarie 2019 - 08:15, said:

dar de "baterii moarte" la hibride si electrice, eu unul nu am auzit.

La el moarte inseamna ca s-a consumat energia din baterie si merge doar pe motor termic. Ideea asta apare doar la cei care nu stiu cum functioneaza hibridele.
La nici-un hibrid bateria nu se descarca complet fiindca sunt gandite ca la scaderea sub o anumita limita, motorul termic sa intre pe post de generator. Chiar si la plug-in, care sunt puse din buton pe modul EV sa mearga pur electric, daca bateria scade sub o anumita valoare stabilita de producator, motorul termic porneste automat si pe post de generator chiar daca tu nu o treci din buton pe modul hibrid.
Asa incat poti sa stai fara grija, ca motorul electric te va ajuta intotdeauna la demaraje si plecarea de pe loc, adica acolo unde se consuma cel mai mult combustibil.

#33
One of Them

One of Them

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,301
  • Înscris: 07.10.2005
Ca sa existe si finalitate la acest topic, am comandat pana la urma un BMW X3, 2.0d xDrive cu destul de multe optionale. Pret lista 58k Eur, cu discount 47k cu TVA.

S-a incadrat si la emisii cu jante de 18.

#34
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Tre’ să mă plimbi. :P

Să-l rulezi sănătos!

#35
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostBadBoyBlue, on 20 ianuarie 2019 - 18:30, said:

Tre’ să mă plimbi. :P

Să-l rulezi sănătos!

Adevarul e ca tu l-ai nimerit.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate