ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#379
Posted 09 November 2022 - 15:33
modoran, on 09 noiembrie 2022 - 11:08, said:
2 saptamani marcel201, on 09 noiembrie 2022 - 12:44, said:
Zii mamei sa mearga in magazin pentru ca in momentul achizitiei la casa trebuia sa-i iasa si un bon cu voucherul, voucher care se activa la cateva zile dupa ce i se ridica produsul vechi de acasa. Daca i s-a facut comanda online din magazin trebuia sa-l primeasca pe adresa de email care a dat-o in momentul comenzii. In orice caz sa mearga la magazin sau sa sune la magazinul respectiv. |
#380
Posted 09 November 2022 - 19:55
Si care-a fost motivul pentru care a fost dat acest termen de 2-3 saptamani ? Nu este ceva normal. Mai sunati la magazin.
|
#381
Posted 11 November 2022 - 15:03
E corect ca OP catre Altex sa fie facute prin PayU ?
|
#382
Posted 12 November 2022 - 13:23
#383
Posted 12 November 2022 - 13:29
Sinmbad, on 11 noiembrie 2022 - 15:03, said:
E corect ca OP catre Altex sa fie facute prin PayU ? Doar la plata on-line cu cardul intermediaza PayU ca procesator de plati. cestmoi, on 12 noiembrie 2022 - 13:23, said:
Nu a fost dat un motiv. Mama a facut sesizare pe site-ul de la Altex, acum asteptam raspuns din partea lor. |
#384
Posted 12 November 2022 - 14:05
Vad ca altex nu prea pune certificat de garantie in pachet. Am luat un mouse logitech zilele astea si nu am primit certificat de garantie, in caz de probleme va fi suficienta factura ce o pot descarca din contul meu?
|
#385
Posted 12 November 2022 - 14:32
slai, on 12 noiembrie 2022 - 13:29, said: Nu. Ordinele de plata se executa direct intre banci. Doar la plata on-line cu cardul intermediaza PayU ca procesator de plati. Deci toată pololghia asta e scam ? Altex Romania SRL Stimate(a) xxxi, Va multumim pentru comanda recenta pe site-ul www.altex.ro Procesarea comenzii online este efectuată de PayU S.A., mandatat de către Altex Romania SRL pentru colectarea de plati de la clientii care au inregistrat comenzi pe site www.altex.ro Va rugam sa dispuneti plata sumei in termen de 3 zile lucratoare de la data acestei comenzi utilizand datele de mai jos: Beneficiar: PayU S.A. (CUI PL7792308495) Cont RON: RO96BACX0000000988593004, deschis la Unicredit Bank, Panduri Branch (Swift/BIC BACXROBU). Detalii plata (camp obligatoriu): Ref:299070xxx Pentru a identifica si procesa cat mai rapid plata dumneavoastra, este important sa specificati pe ordinul de plata numarul de referinta al platii 299070xxx alocat de catre procesatorul de plati PayU S.A.. Va rugam sa va tipariti sau sa va salvati acest e-mail pentru evidentele dumneavoastra. Comanda va fi procesata dupa confirmarea de catre banca a creditarii contului nostru mai sus mentionat cu suma datorata. Veti fi instiintat imediat dupa livrare pe adresa dumneavoastra de e-mail. Daca aveti intrebari legate de comanda, va rugam contactati Altex Romania SRL prin formularul de contact http://www.altex.ro/contacts/ sau la telefon 021 91 96. *********************************************************** DETALII COMANDA ONLINE *********************************************************** Website: http://www.altex.ro Numar referinta: 299070xxx Numar referinta comanda http://www.altex.ro: ATX00002107xxx Data si ora: 2022-11-11 14:55:45 Total General Comanda: 859,96 RON |
#386
Posted 12 November 2022 - 22:47
Ce n-ai inteles din ce a zis slai ? Ai facut o comanda online, banii tai vor fi intermediati de PayU sa ajunga unde trebuie. Nu e nici un scam. Daca nu esti convins, mergi intr-un magazin si faci comanda acolo, o sa-ti dea proforma cu contul in care sa virezi banii la BRD.
omg99, on 12 noiembrie 2022 - 14:05, said:
Vad ca altex nu prea pune certificat de garantie in pachet. Am luat un mouse logitech zilele astea si nu am primit certificat de garantie, in caz de probleme va fi suficienta factura ce o pot descarca din contul meu? |
#387
Posted 12 November 2022 - 23:07
Altex nu cere cerificat de garantie, el oricum nu e completat cu nimic chiar daca il soliciti
|
#388
Posted 13 November 2022 - 08:34
marcel201, on 12 noiembrie 2022 - 22:47, said:
Ce n-ai inteles din ce a zis slai ? Ai facut o comanda online, banii tai vor fi intermediati de PayU sa ajunga unde trebuie. Nu e nici un scam. Daca nu esti convins, mergi intr-un magazin si faci comanda acolo, o sa-ti dea proforma cu contul in care sa virezi banii la BRD. Pai slai a zis pe dos, dar nu știe nici el. Nu e nici un BRD, e UniCredit. Tu nu știi să citești de ai tras concluzia de mai sus ? |
|
#389
Posted 13 November 2022 - 08:46
In mod normal, ce a zis slai e corect. Dar în cazul de față, pare că Altex a mandatat payu să îi primească banii. La prima vedere, nu văd pe site la Altex vreun detaliu cum se fac plățile prin ordin de plată.
Ca să fii sigur, sună la Altex și primești confirmarea că nu e scam. Eventual in contul de pe site ar trebui să găsești același lucru ca cel primit pe email. |
#390
Posted 13 November 2022 - 17:24
bai3tzash, on 13 noiembrie 2022 - 08:46, said:
In mod normal, ce a zis slai e corect. Dar în cazul de față, pare că Altex a mandatat payu să îi primească banii. La prima vedere, nu văd pe site la Altex vreun detaliu cum se fac plățile prin ordin de plată. Ca să fii sigur, sună la Altex și primești confirmarea că nu e scam. Eventual in contul de pe site ar trebui să găsești același lucru ca cel primit pe email. In cont e aceeasi comanda, mai puțin PayU. Scrie doar prin OP către Altex. |
#391
Posted 13 November 2022 - 20:02
Sinmbad, on 13 noiembrie 2022 - 08:34, said:
Pai slai a zis pe dos, dar nu știe nici el. Nu e nici un BRD, e UniCredit. Tu nu știi să citești de ai tras concluzia de mai sus ? |
#392
Posted 14 November 2022 - 14:25
marcel201, on 13 noiembrie 2022 - 20:02, said:
Ai dreptate, am interpretat eu gresit mesajul lui. Se poate si la BRD, daca te uiti pe factura proforma in partea stanga sus ai cele 2 conturi, BRD si Unicredit. Poti vedea statusul comenzii in Contul tau. statusul comenzii in Contul tau este neplatita - Plata in asteptare I-am scris angajataului xxx dar se pare ca nu au intrat banii desi au fost trimisi de vineri, mai astept. Cam in cat timp le intra prin PayU ? Edited by Sinmbad, 14 November 2022 - 14:28. |
#393
Posted 14 November 2022 - 18:50
E vreun motiv anume pentru care ai ales astfel de plata ? Ca dureaza cel putin la fel de mult ca un transfer bancar obisnuit.
|
|
#394
Posted 14 November 2022 - 19:10
modoran, on 14 noiembrie 2022 - 18:50, said:
E vreun motiv anume pentru care ai ales astfel de plata ? Ca dureaza cel putin la fel de mult ca un transfer bancar obisnuit. Da, nu aveam cardul la indemana, doar IB. S-a rezolvat pana la urma, au scris acum seara ca au procesat plata. Ceea ce este ok, oricum dureaza de BF pana la 5 zile trimiterea. |
#395
Posted 23 November 2022 - 12:41
Unde răspund cel mai repede cei de la Altex la o sesizare ? La formularul online nici măcar confirmare nu dau
Am achitat ceva produse acum 2 săptămâni, au confirmat, scriau că în 5 zile livrează și pauza de atunci 15.11.2022 16:44 - Expediere colectata 15.11.2022 23:54 - Expediere in tranzit Sat, Nov 19 at 5:38 AM - Te asiguram ca este in siguranta si va fi livrata in intervalul 1-2 zile lucratoare Edited by Sinmbad, 23 November 2022 - 12:51. |
#396
Posted 23 November 2022 - 12:52
cestmoi, on 12 noiembrie 2022 - 13:23, said:
Nu a fost dat un motiv. Mama a facut sesizare pe site-ul de la Altex, acum asteptam raspuns din partea lor. Sinmbad, on 23 noiembrie 2022 - 12:41, said:
Unde răspund cel mai repede cei de la Altex la o sesizare ? La formularul online nici măcar confirmare nu dau |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users