Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 23 2024 21:53, Started by
Magicwisewolf
, Nov 27 2018 15:29
·
39
#1
Posted 27 November 2018 - 15:29
Salut,
Intrucat nu exista un topic pe aceasta tema, cel putin eu nu am gasit unul recent, propun sa realizam unul. Incep eu cu o intrebare / nelamurire, daca ma poate ajuta cineva. Am luat un laptop de la ei si vreau sa il retunez. A venit prin curier (nu am avut optiune de ridicare din magazin, fiind resigilat). Nu sunt multumit de acel laptop si vreau sa il fac retur, dar, in magazin. Stie cineva daca mi se accepta acest lucru ? Conform politicii lor, am 14 zile de retur, in care ma incadrez. Dar, nu stiu daca il pot lasa in magazin si sa imi iau banii inapoi tot de la ei. La Emag stiu sigur ca se poate. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns aici ? Multumesc anticipat si va incurajez sa incepeti sa scrieti despre experientele voastre cu acest magazin in legatura cu produse, preturi, servicii, garantii, retururi, nemultumiri, experiente neplacute / placute, proceduri, etc. Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 15:30. |
#2
Posted 27 November 2018 - 15:37
De ce nu online ?
Formular retur aici Ei ce zic se poate ? Quote Suna-ne! Suntem aici pentru a raspunde intrebarilor tale Telefon: 021 9196 (tarif normal in orice retea) 021 528 9196 - apelabil din orice retea, din tara si din strainatate (tarif normal) Contacteaza-ne Completeaza formularul de contact. Iti vom raspunde imediat ce avem o solutie. Edited by waterman, 27 November 2018 - 15:37. |
#3
Posted 27 November 2018 - 15:38
Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 15:29, said:
Salut, Intrucat nu exista un topic pe aceasta tema, cel putin eu nu am gasit unul recent, propun sa realizam unul. Incep eu cu o intrebare / nelamurire, daca ma poate ajuta cineva. Am luat un laptop de la ei si vreau sa il retunez. A venit prin curier (nu am avut optiune de ridicare din magazin, fiind resigilat). Nu sunt multumit de acel laptop si vreau sa il fac retur, dar, in magazin. Stie cineva daca mi se accepta acest lucru ? Conform politicii lor, am 14 zile de retur, in care ma incadrez. Dar, nu stiu daca il pot lasa in magazin si sa imi iau banii inapoi tot de la ei. La Emag stiu sigur ca se poate. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns aici ? Multumesc anticipat si va incurajez sa incepeti sa scrieti despre experientele voastre cu acest magazin in legatura cu produse, preturi, servicii, garantii, retururi, nemultumiri, experiente neplacute / placute, proceduri, etc. https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/ cred ca poti sa il dai retur direct si sa achiti tu transportul. mai departe gasesti in link ce ai de facut sper sa fie de ajutor! |
#4
Posted 27 November 2018 - 15:38
waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:36, said:
De ce nu online ? Mi s-ar parea normal sa ma duc in magazin, sa desfaca cutia produsului, sa il inspecteze, sa imi faca fisa de retur si stornarea facturii, sa imi iau banii si sa plec. In maxim 30-45 de minute. |
#5
Posted 27 November 2018 - 15:39
Ce sa zic
Pentru mine ALTEX nu mai exista Mai stiti campania "de 2x diferenta" ? Mega-super-teapa "Regulamentul" campaniei se schimba din mers. La final iei ... de inteles |
#6
Posted 27 November 2018 - 15:40
Daca comanda e facuta online, il poti returna in orice magazin fizic.
|
#7
Posted 27 November 2018 - 15:41
Păi și nu suni la ei colegule să întrebi ?
Zici că ești singurul client al lor... Așa se inspectează un laptop în 5 minute, în magazin, de unul care vinde epilatoare, tablete, baterii și frigidere ? Și banii pe loc înapoi ? Glumești desigur |
#8
Posted 27 November 2018 - 15:41
antoneea, on 27 noiembrie 2018 - 15:38, said: https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/ cred ca poti sa il dai retur direct si sa achiti tu transportul. mai departe gasesti in link ce ai de facut sper sa fie de ajutor! La emag, chiar daca am primit un produs prin curier, ma duc cu el in magazin, il verifica pe loc daca e ok, imi face fisa de retur si stornare si mi-am luat banii inapoi, pe loc. Dureaza maxim 30 min daca e mai aglomerat, altfel, in 15 min am si plecat din magazin cu banii inapoi in buzunar. |
#9
Posted 27 November 2018 - 15:42
Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 15:38, said:
Nu vreau sa stau sa fac solicitari din contul Altex, sa ma sune cineva dupa 3-4 zile si sa mai dureze inca 3-4 zile pana vine curierul, ia produsul, ei il verifica si apoi ma contacteaza sa imi retuneze banii, probabil in cont bancar, sa mai astept vreo 2 zile si pentru asta si tot asa. Mi s-ar parea normal sa ma duc in magazin, sa desfaca cutia produsului, sa il inspecteze, sa imi faca fisa de retur si stornarea facturii, sa imi iau banii si sa plec. In maxim 30-45 de minute. |
#10
Posted 27 November 2018 - 15:44
Uite că ai și rezolvat. Tre să dai o cafea la colegi.
|
|
#11
Posted 27 November 2018 - 15:46
waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:44, said:
Uite că ai și rezolvat. Tre să dai o cafea la colegi. waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:41, said:
Păi și nu suni la ei colegule să întrebi ? Zici că ești singurul client al lor... Așa se inspectează un laptop în 5 minute, în magazin, de unul care vinde epilatoare, tablete, baterii și frigidere ? Și banii pe loc înapoi ? Glumești desigur ioppo, on 27 noiembrie 2018 - 15:42, said:
Exact asta faci: te duci cu produsul in magazin, ei ti-l probeaza si iti face retur. Iei banii si pleci. Doar daca e comandat online si ti-a venit acasa. Ai avut retururi in ultimele luni si asa ai procedat ? Daca merge asa, e super. Multumesc de lamuriri. Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 15:47. |
#12
Posted 27 November 2018 - 15:48
#13
Posted 27 November 2018 - 15:48
Ești conștient că aceste drepturi de cetățean european care a comandat el ceva și nu-i mai place se reflectă în prețurile lor ? Gen plătim aiurea-n plus la orice că ei nu prea renunță la profituri... ? Și tot noi acoperim pierderile lor ?
|
#14
Posted 27 November 2018 - 15:50
#15
Posted 27 November 2018 - 15:57
Si uite asa brusc eMagu' le da clasa celor de la Altex
Ramane Flanco ? |
|
#16
Posted 27 November 2018 - 16:04
ncu, on 27 noiembrie 2018 - 15:57, said:
Si uite asa brusc eMagu' le da clasa celor de la Altex De exemplu, acel laptop la care fac referire, l-am luat cu 680 lei, resigilat, in timp ce tot la ei, nou, la oferta, era 800 lei. La emag, acelasi laptop, la oferta bineinteles, era 1050 lei, redus de la 1200 sau 1300 lei. Din pc de vedere al aspectului, laptopul e ok, nu avea zgarieturi sau alte probleme. Doar ca e un celeron N4000, cu 4 GB Ram DDR3, care se cam blocheaza pe youtube cand ai 2-3 pagini de video deschise sau o pagina de youtube si mai faci si un browsing sau mai rulezi un program. Se misca mai slab decat un Pentium Dual Core de 2.2-2.4 Ghz cu aceiasi 4 GB Ram. O fi procesorul optimizat pt consum, fiind pe 14 nm, dar e si slab. Si are blocaje, chiar si pe Win 10. Pe Win 7 sau 8.1 nici nu vreau sa ma gandesc cum ar merge. Bine, de fapt, nici nu merge. Nu am putut instala Win 7 pe el, dadea ecran albastru, desi, stickul era ok, il mai folosisem. Win 10 a mers imediat. Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 16:05. |
#17
Posted 27 November 2018 - 16:08
Și cu ce te-a ajutat că era 680 de lei dacă erau un gunoi inutilizabil ?
|
#18
Posted 27 November 2018 - 16:11
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users