Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
558 replies to this topic

#1
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016
Salut,

Intrucat nu exista un topic pe aceasta tema, cel putin eu nu am gasit unul recent, propun sa realizam unul.
Incep eu cu o intrebare / nelamurire, daca ma poate ajuta cineva.
Am luat un laptop de la ei si vreau sa il retunez. A venit prin curier (nu am avut optiune de ridicare din magazin, fiind resigilat).
Nu sunt multumit de acel laptop si vreau sa il fac retur, dar, in magazin. Stie cineva daca mi se accepta acest lucru ?
Conform politicii lor, am 14 zile de retur, in care ma incadrez. Dar, nu stiu daca il pot lasa in magazin si sa imi iau banii inapoi tot de la ei.
La Emag stiu sigur ca se poate. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns aici ?

Multumesc anticipat si va incurajez sa incepeti sa scrieti despre experientele voastre cu acest magazin in legatura cu produse, preturi, servicii, garantii, retururi, nemultumiri, experiente neplacute / placute, proceduri, etc.

Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 15:30.


#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
De ce nu online ?

Formular retur aici

Ei ce zic se poate ?


Quote

Suna-ne! Suntem aici pentru a raspunde intrebarilor tale
Telefon: 021 9196 (tarif normal in orice retea)
021 528 9196 - apelabil din orice retea, din tara si din strainatate (tarif normal)
Contacteaza-ne
Completeaza formularul de contact.
Iti vom raspunde imediat ce avem o solutie.

Edited by waterman, 27 November 2018 - 15:37.


#3
antoneea

antoneea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 26.11.2018

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 15:29, said:

Salut,

Intrucat nu exista un topic pe aceasta tema, cel putin eu nu am gasit unul recent, propun sa realizam unul.
Incep eu cu o intrebare / nelamurire, daca ma poate ajuta cineva.
Am luat un laptop de la ei si vreau sa il retunez. A venit prin curier (nu am avut optiune de ridicare din magazin, fiind resigilat).
Nu sunt multumit de acel laptop si vreau sa il fac retur, dar, in magazin. Stie cineva daca mi se accepta acest lucru ?
Conform politicii lor, am 14 zile de retur, in care ma incadrez. Dar, nu stiu daca il pot lasa in magazin si sa imi iau banii inapoi tot de la ei.
La Emag stiu sigur ca se poate. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns aici ?

Multumesc anticipat si va incurajez sa incepeti sa scrieti despre experientele voastre cu acest magazin in legatura cu produse, preturi, servicii, garantii, retururi, nemultumiri, experiente neplacute / placute, proceduri, etc.


https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/

cred ca poti sa il dai retur direct si sa achiti tu transportul. mai departe gasesti in link ce ai de facut :) sper sa fie de ajutor!

#4
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016

 waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:36, said:

De ce nu online ?
Nu vreau sa stau sa fac solicitari din contul Altex, sa ma sune cineva dupa 3-4 zile si sa mai dureze inca 3-4 zile pana vine curierul, ia produsul, ei il verifica si apoi ma contacteaza sa imi retuneze banii, probabil in cont bancar, sa mai astept vreo 2 zile si pentru asta si tot asa.
Mi s-ar parea normal sa ma duc in magazin, sa desfaca cutia produsului, sa il inspecteze, sa imi faca fisa de retur si stornarea facturii, sa imi iau banii si sa plec. In maxim 30-45 de minute.

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Ce sa zic
Pentru mine ALTEX nu mai exista
Mai stiti campania "de 2x diferenta" ?

Mega-super-teapa
"Regulamentul" campaniei se schimba din mers.

La final iei ... de inteles

#6
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Daca comanda e facuta online, il poti returna in orice magazin fizic.

#7
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi și nu suni la ei colegule să întrebi ?

Zici că ești singurul client al lor... Așa se inspectează un laptop în 5 minute, în magazin, de unul care vinde epilatoare, tablete, baterii și frigidere ?
Și banii pe loc înapoi ?

Glumești desigur

#8
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016

 antoneea, on 27 noiembrie 2018 - 15:38, said:



https://altex.ro/ren...-cumparare/pag/

cred ca poti sa il dai retur direct si sa achiti tu transportul. mai departe gasesti in link ce ai de facut Posted Image sper sa fie de ajutor!
Nu mi se pare normal sa platesc curierul eu, cand am magazin la 150-200 m de locul meu de munca si unde pot rezolva pe loc.
La emag, chiar daca am primit un produs prin curier, ma duc cu el in magazin, il verifica pe loc daca e ok, imi face fisa de retur si stornare si mi-am luat banii inapoi, pe loc. Dureaza maxim 30 min daca e mai aglomerat, altfel, in 15 min am si plecat din magazin cu banii inapoi in buzunar.

#9
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 20.02.2008

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 15:38, said:

Nu vreau sa stau sa fac solicitari din contul Altex, sa ma sune cineva dupa 3-4 zile si sa mai dureze inca 3-4 zile pana vine curierul, ia produsul, ei il verifica si apoi ma contacteaza sa imi retuneze banii, probabil in cont bancar, sa mai astept vreo 2 zile si pentru asta si tot asa.
Mi s-ar parea normal sa ma duc in magazin, sa desfaca cutia produsului, sa il inspecteze, sa imi faca fisa de retur si stornarea facturii, sa imi iau banii si sa plec. In maxim 30-45 de minute.
Exact asta faci: te duci cu produsul in magazin, ei ti-l probeaza si iti face retur. Iei banii si pleci. Doar daca e comandat online si ti-a venit acasa.

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Uite că ai și rezolvat. Tre să dai o cafea la colegi.

#11
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016

 waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:44, said:

Uite că ai și rezolvat. Tre să dai o cafea la colegi.
Prefer sa dau o cafea la colegi si sa schimbam pareri si opinii care ne ajuta pe viitor, decat sa stau pe linie sa astept la Altex sa ma preia cineva si sa imi dea solutia care le convine cel mai mult lor, nu mie.

 waterman, on 27 noiembrie 2018 - 15:41, said:

Păi și nu suni la ei colegule să întrebi ?

Zici că ești singurul client al lor... Așa se inspectează un laptop în 5 minute, în magazin, de unul care vinde epilatoare, tablete, baterii și frigidere ?
Și banii pe loc înapoi ?

Glumești desigur
De ce nu ? Daca emag poate, ei de ce nu ar putea ?

 ioppo, on 27 noiembrie 2018 - 15:42, said:

Exact asta faci: te duci cu produsul in magazin, ei ti-l probeaza si iti face retur. Iei banii si pleci. Doar daca e comandat online si ti-a venit acasa.
Da, e comandat online si primit prin curier.
Ai avut retururi in ultimele luni si asa ai procedat ? Daca merge asa, e super. Multumesc de lamuriri.

Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 15:47.


#12
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 08.09.2010

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 15:41, said:

am magazin la 150-200 m de locul meu de munca si unde pot rezolva pe loc.
pai si de ce nu ai luat laptopul de aici?

Attached Files


Edited by DonGiulliano, 27 November 2018 - 15:49.


#13
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ești conștient că aceste drepturi de cetățean european care a comandat el ceva și nu-i mai place se reflectă în prețurile lor ? Gen plătim aiurea-n plus la orice că ei nu prea renunță la profituri... ? Și tot noi acoperim pierderile lor ?

#14
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016

 DonGiulliano, on 27 noiembrie 2018 - 15:48, said:

pai si de ce nu ai luat laptopul de aici?
Citeste in primul post ce am scris : l-am luat resigilat, online, la un pret mai mic decat cel de la oferta. Nu exista in magazinul din orasul meu acel resigilat.

#15
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Si uite asa brusc eMagu' le da clasa celor de la Altex :)

Ramane Flanco ?

#16
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,099
  • Înscris: 29.01.2016

 ncu, on 27 noiembrie 2018 - 15:57, said:

Si uite asa brusc eMagu' le da clasa celor de la Altex Posted Image

Momentan, nu stiu daca le da clasa. Daca primesc acelasi tratament si in magazinele Altex, asa cum il primesc la Emag, cel putin din pc de vedere proceduri si experienta client, Altex ramane o varianta buna la preturile uneori prea umflate de la Emag.
De exemplu, acel laptop la care fac referire, l-am luat cu 680 lei, resigilat, in timp ce tot la ei, nou, la oferta, era 800 lei. La emag, acelasi laptop, la oferta bineinteles, era 1050 lei, redus de la 1200 sau 1300 lei. Din pc de vedere al aspectului, laptopul e ok, nu avea zgarieturi sau alte probleme. Doar ca e un celeron N4000, cu 4 GB Ram DDR3, care se cam blocheaza pe youtube cand ai 2-3 pagini de video deschise sau o pagina de youtube si mai faci si un browsing sau mai rulezi un program.
Se misca mai slab decat un Pentium Dual Core de 2.2-2.4 Ghz cu aceiasi 4 GB Ram. O fi procesorul optimizat pt consum, fiind pe 14 nm, dar e si slab. Si are blocaje, chiar si pe Win 10. Pe Win 7 sau 8.1 nici nu vreau sa ma gandesc cum ar merge. Bine, de fapt, nici nu merge. Nu am putut instala Win 7 pe el, dadea ecran albastru, desi, stickul era ok, il mai folosisem. Win 10 a mers imediat.

Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 16:05.


#17
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Și cu ce te-a ajutat că era 680 de lei dacă erau un gunoi inutilizabil ?

#18
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 08.09.2010

 waterman, on 27 noiembrie 2018 - 16:08, said:

Și cu ce te-a ajutat că era 680 de lei dacă erau un gunoi inutilizabil ?
omu a vrut sa se convinga.  Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate