Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 21 2024 13:50, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
171
#4771
Posted 24 November 2022 - 19:30
maccip, on 24 noiembrie 2022 - 17:40, said:
Probabil ca au vrut sa elimine unii clienti care comanda un pix, chestie care nu e tocmai rea. Adica mi se pare nerezonabil sa comanzi un pix, doar asa, de dragul ca ai transport gratuit. Problema e ca nu poti modifica conditiile convenite la momentul achizitiei. Adica poti, dar doar in avantajul clientului. E mai mult o chestie de principiu, de etica a practicii. Eu nu cred ca pentru un client serios are vreun impact, altul decat una de ordin etic. Puteau ca sa modifice conditiile pentru noile achizitii de servicii genius, pe cele vechi sa le pastreze asa cum sunt. Pana la urma ei au facut acele conditii, nu clientul. Trebuiau sa se gandeasca si la faptul ca vor avea clienti care vor comanda cate un pix in fiecare zi. Da, eu eram ala cu pixu'. Comandam exact ceea ce imi trebuia, atunci cand imi trebuia - nu conta ca era un pix, o mapa, un detergent. Astfel, salvam timp. Asa, cum vor ei, trebuie sa lasi produsele in cos o perioada mai mare, sa se adune suma si apoi sa dai comanda. Si poate, intre timp, anumite produse nu mai sunt pe stoc, unele au genius altele nu, unele mai ieftine altele nu.. Strica toata treaba. Este mult mai simplu sa comanzi cand ai nevoie, decat sa stai si faci o lista. De ce credeti ca easybox-ul are mai multe cutii mici decat mari? A fost gandit pentru fleacuri, atat ieftine cat si mici ca dimensiuni. Pentru pixul meu, consumau un plic cu bule antisoc. Nu era un efort mare pentru ei. Daca altceva nu, e mai mult efort acum pe curieri deoarece coletele aduse vor fi mai mari ca demensiuni, si mai grele.Iar cutiile alea mici.. ce o sa se intample cu ele? |
#4772
Posted 24 November 2022 - 20:57
Dimensiunile vor fi la fel.
Cred ca suntem cu totii de acord ca o comanda cu 3 produse diferite va fi livrata in 3 ambalaje separate, asa cum s-a mai tot facut (inclusiv inainte de genius). M-ati facut curios si m-am uitat la mail. Am gasit doar unul in care emag "ma ruga" sa grupez produsele incat sa aiba valoare peste 30 de lei - nu imi spunea ferm ca s-au schimbat regulile. |
#4773
Posted 24 November 2022 - 21:08
IncredibleWiring, on 24 noiembrie 2022 - 19:30, said:
Da, eu eram ala cu pixu'. Dintr-un punct de vedere, ai si tu dreptate. Daca vrei un pix.. aia e. Ei puteau sa puna niste clauze pentru a te impiedica sa abuzezi de asta. Gen ..maxim un pix pe saptamana.. stiu eu? Ca nu tu ai creat conditiile genius, tu doar le-ai cumparat asa cum erau ele, facute de emag, nu de tine. Deci per total, iti dau dreptate, desi eu nu as proceda ca tine. |
#4774
Posted 24 November 2022 - 21:10
IncredibleWiring, on 24 noiembrie 2022 - 19:30, said:
Da, eu eram ala cu pixu'. Comandam exact ceea ce imi trebuia, atunci cand imi trebuia - nu conta ca era un pix, o mapa, un detergent. Astfel, salvam timp. Asa, cum vor ei, trebuie sa lasi produsele in cos o perioada mai mare, sa se adune suma si apoi sa dai comanda. Si poate, intre timp, anumite produse nu mai sunt pe stoc, unele au genius altele nu, unele mai ieftine altele nu.. Strica toata treaba. Este mult mai simplu sa comanzi cand ai nevoie, decat sa stai si faci o lista. De ce credeti ca easybox-ul are mai multe cutii mici decat mari? A fost gandit pentru fleacuri, atat ieftine cat si mici ca dimensiuni. Pentru pixul meu, consumau un plic cu bule antisoc. Nu era un efort mare pentru ei. Daca altceva nu, e mai mult efort acum pe curieri deoarece coletele aduse vor fi mai mari ca demensiuni, si mai grele.Iar cutiile alea mici.. ce o sa se intample cu ele? Stai linistit, sunt suficiente produse de mici dimensiuni care costa mai mult de 30 de lei. Si cutiile alea mici nu sunt chiar atat de mici. Nu te obliga nimeni sa tii produsele in cos, daca vrei le comanzi, daca nu vrei nu le comanzi. |
#4775
Posted 24 November 2022 - 21:16
Sau sa puna clientii in categorii ca la telefonie: Silver, Titanium, Platinum, etc... si sa le dea drepturi functie de asta.
Hai cu concurentaaaa! |
#4776
Posted 24 November 2022 - 21:22
Noi nu vorbim aici numai de costul la easybox. Este problema ca vor sa faca economie si nu stie unde vor opri. Urmatoarea idee cretina s-ar putea sa fie garantiile. PCGarage de ex, este in continua cadere de ani de zile, pentru ca nu accepta retururi, si la garantii fac in asa fel inca sa dea pe client. Detinuti de Emag, desigur, dar, daca ei s-au gandit la asta, cat de departe sa fie si astialalti? Ca pana la urma, cea mai mare economie cam de aici vine.
|
#4777
Posted 24 November 2022 - 21:36
Voi va mirati ca o afacere vrea sa faca profit?
Ma indoiesc ca eMag nu va mai accepta retururi. Iar cu garantiile e discutie lunga, indirect sunt conditionati si de producatori sa nu repare prea multe pe garantie. Nu ma refer doar la garage sau eMag. |
#4778
Posted 24 November 2022 - 21:47
Daca vrei sa faci profit poti gasi alte modalitati (de ex maresti preturile), nu lovesti exact in facilitatile care au atras sute de mii de clienti (garantii, retur, suport clienti prompt si responsive) si care te diferentiau de celelalte magazine unde pretul era singurul avantaj.
|
#4779
Posted 24 November 2022 - 21:49
#4780
Posted 25 November 2022 - 01:27
|
#4781
Posted 25 November 2022 - 06:42
crisstonne, on 25 noiembrie 2022 - 01:27, said:
Nu am cumpărat un ac de la ei. mstanciu, on 24 noiembrie 2022 - 21:47, said:
Daca vrei sa faci profit poti gasi alte modalitati (de ex maresti preturile), nu lovesti exact in facilitatile care au atras sute de mii de clienti (garantii, retur, suport clienti prompt si responsive) si care te diferentiau de celelalte magazine unde pretul era singurul avantaj. |
#4782
Posted 25 November 2022 - 09:10
#4783
Posted 25 November 2022 - 09:47
Tind sa cred ca asta a fost strategia Emag de la bun inceput. Genius cu livrari gratuite pentru orice comanda nu avea cum sa fie profitabil. Au mers pe pierdere cat sa stranga o masa mare de clienti, iar acum ca i-au prins au bagat limitari.
|
#4784
Posted 25 November 2022 - 09:49
#4785
Posted 25 November 2022 - 09:52
Ma gandesc eu ca doar o mica parte dintre cei deranjati de modificare vor anula abonamentul. Cum a scris cineva mai sus, romanul uita repede.
|
|
#4786
Posted 25 November 2022 - 11:04
darkangel2, on 25 noiembrie 2022 - 09:10, said:
Nu. Pana acum au facut doar profit mult. Acum vor sa faca mai mult. Nu e nimic gresit aici (ma refer la faptul ca doresc sa faca asta). https://www.listafir...al-sa-14399840/ Ann0nyym0us, on 25 noiembrie 2022 - 09:52, said:
Ma gandesc eu ca doar o mica parte dintre cei deranjati de modificare vor anula abonamentul. Cum a scris cineva mai sus, romanul uita repede. Uite vreau acum sa iau niste creioane lu fi-mea. Costa 9,99.... le-am pus la favorite, astept sa mai strang ceva si dau comanda in asa fel incat sa am mocea la easy box, ca doar sunt zeu la shopping. Edited by Maskatu, 25 November 2022 - 11:08. |
#4787
Posted 25 November 2022 - 11:20
Sunt marlani rau asta de la EMAG, le-am scris un review legat strict de activitatea EMAG si mi-au raspuns cu asta:
"Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține informații care nu se referă la seller. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, trebuie să incluzi și detalii despre experiența ta cu eMAG." |
#4788
Posted 25 November 2022 - 11:27
Si mie mi-au tot respins din recenzii pentru diverse produse pe motiv ca ba am scris de pret, ba am dat prea multe detalii despre livrare si comunisme dastea. Desi daca te uiti prin recenzii, e plin de exemplu de unele unde scrie despre pretul produsului....
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users