Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
7514 replies to this topic

#4807
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,422
  • Înscris: 04.08.2010

View PostMaskatu, on 25 noiembrie 2022 - 16:08, said:

Bine domne, scuzati-ma. Refuzati comenzile, adica nu le ridicati de la alte easyboxuri. O sa va dea banii inapoi, asa e procedura.
Poate oamenii au comandat chestii voluminoase sau grele și n-au chef să le care prin tot orașul. Mie nu mi se pare corect să nu întrebe omul dacă vrea să i se pună coletul în altă parte decât în locația stabilită. Așa cum nici clientul nu poate să schimbe adresa de livrare odată ce a efectuat comanda, ar trebui ca nici curierii să nu schimbe adresa de livrare. E lockerul ocupat, atunci clientul să aștepte până când se eliberează. Sau să trimită Sameday un link cu care să poți schimba tu lockerul, dacă dorești.
O singură dată mi s-a întâmplat ca pachetul meu să nu poată fi încărcat în lockerul ales de mine, acest lucru întâmplându-se fără vina mea (pur și simplu era nefuncțional), iar curierul m-a sunat și mi l-a livrat la adresa mea. Cu alte cuvinte, a comis o "ilegalitate", dar probabil că a vrut să scape de colet că nu-și făcea target-ul pe ziua aia. Posted Image Mă rog, asta s-a întâmplat acum vreo 2 ani când nu erau așa de multe Easybox-uri ca acum.

Edited by Cipry7, 25 November 2022 - 16:47.


#4808
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 22.09.2007

View PostMaskatu, on 25 noiembrie 2022 - 15:52, said:

Le-ai aratat tu lor.   Bai sunteti de groaza unii dintre voi, pe bune. Nu au livrat unde au avut ei chef. Au livrat unde au avut loc in locker, pentru COLETUL TAU! Daca te punea sa te duci la un locker din alt oras, mai ziceam dar asa... cat de departe era acel easy box? Auzi tu, "pe o straduta intr-un cartier" , dar tu unde stai domne? La Piata Unirii nr 1 si te trimiteau in Bragadiru sa-l ridici?

Nu sunt de acord, eu am ales livrarea la un anumit easybox deoarece este langa casa/job-ul meu. Tu mi-l livrezi la alt easybox care e mult mai departe? Pai bate scopul easybox-ului, eu am inteles ca trebuie sa fie foarte aproape de tine, nu sa faci km pana la acea locatie, eventual si intr-o zona care nu iti place/etc.
O solutie ar fi sa poti selecta un easybox de backup, in cazul in care cel selectat e ocupat de tot, din 2 easybox-uri vor gasi ei unul liber, da nu il vreau livrat oricum oriunde.

#4809
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Eu am avut comanda care nu a încăput în easybox și la care m-a sunat curierul și mi-a adus-o acasă.. deci se poate dacă se vrea.. numai că nu se vrea.. Posted Image
De la easybox și până la mine sunt vreo 300m. Înainte să se facă easybox lângă mine preferam easyboxul de la Mercur Craiova.. de la 3.6 Km distanță.. era cel mai safe.
Nu mi-ar conveni să mă duc prin cine ce cartier sau cotlon rău famat pentru easybox. Eu n-am avut probleme cu easybox să nu fie sertar gol în el dar dacă ar fi.. aș refuza comanda și aș comanda din nou, nu m-aș duce pe la mama naibii după colet... dar poate că eu dau plată la livrare.. și de aceea mi-a venit în același easybox sau eventual acasă și nu m-au pus niciodată pe drumuri, voi dacă plătiți înainte și vă pun pe drumuri.. ce să vă fac eu.. Posted Image banii le-au intrat în cont.. e problema voastră dacă mai ridicați sau nu și paguba voastră..Posted Image

Edited by -koss-, 25 November 2022 - 20:18.


#4810
fab1an

fab1an

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,598
  • Înscris: 23.12.2010
Daca tot exista acum limita de minim 30 lei pt a avea transport gratuit la esaybox, ar putea sa vina si ei in intampinarea noastra cu o categorie de maruntisuri Genius, pentru ca poate chiar am nevoie de un lucru care costa 25 de lei, de exemplu si sa fie mai usor sa mai iau ceva rapid de 5 lei nu sa caut eu acul in caru' cu fan pentru a atinge pragul de 30 de lei. Sau sa stau sa-mi fac liste etc...

#4811
Nickey

Nickey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 13.12.2004
Parca era o categorie, Necesare zi de zi, sau nu mai stiu cum ii zicea. Acolo gaseai un detergent de vase, saci de gunoi, etc.

#4812
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,422
  • Înscris: 04.08.2010
Eu propun altceva... Toate lucrurile care costă 20-29 lei să le scumpească la 30 lei ca să nu mai avem grija asta. :D

Edited by Cipry7, 26 November 2022 - 10:18.


#4813
fab1an

fab1an

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,598
  • Înscris: 23.12.2010
Posted Image Posted Image  de acord ca e prea multa bataie de capPosted Image

#4814
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,319
  • Înscris: 30.05.2006

View Postfab1an, on 26 noiembrie 2022 - 09:56, said:

Daca tot exista acum limita de minim 30 lei pt a avea transport gratuit la esaybox, ar putea sa vina si ei in intampinarea noastra cu o categorie de maruntisuri Genius, pentru ca poate chiar am nevoie de un lucru care costa 25 de lei, de exemplu si sa fie mai usor sa mai iau ceva rapid de 5 lei nu sa caut eu acul in caru' cu fan pentru a atinge pragul de 30 de lei. Sau sa stau sa-mi fac liste etc...
Le lasi si tu cateva zile pana mai gasesti altceva.

Dar intr-adevar poate fi si asta o strategie emag... tu ai nevoie de x lucru care costa sub 30 de lei, asa ca mai comanzi ceva pe langa ca sa faci minimul si sa ai transportul gratuit. In felul asta sporesc vanzarile.

#4815
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,487
  • Înscris: 15.07.2008

View PostAlexEn, on 25 noiembrie 2022 - 12:36, said:

Si nu e normal? Nu vad unde e marlania.
Daca review-ul era pt seller cu ce ajuta informatii despre activitatea eMag (adica complet offtopic)?

Daca citeai raspunsul de la emag, ala intre "" iti dadeai seama ca "sellerul" era EMAG. Si reviewul era strict legat de comanda respectiva si experienta cu EMAG.

Edited by cucur, 26 November 2022 - 13:16.


#4816
Hazideon

Hazideon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 23.06.2008
Hmm, astazi in timp ce-mi erau ultimele 2 colete de la emag in drum spre easybox, am primit SMS ca va intarzia livrarea pana in data de 29, isi cereau scuze, si mi-au oferit un voucher de 50 lei. (nu am scris pe chat, nu m-am plans, nu nimic)
3-4 ore mai tarziu aveam si coletele in easybox. :)

#4817
radonys

radonys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 04.02.2013

View PostMaskatu, on 25 noiembrie 2022 - 11:04, said:

Te adaptezi, nu-i greu. Daca ai de comandat 2-3 dude de pana in 30 lei, mai astepti 1-2-3 zile pana cand mai gasesti ceva de care ai nevoie si combini comenzile. Hai ca nu-i greu sa faci de 30 de lei.

View PostMaskatu, on 25 noiembrie 2022 - 15:23, said:

In orice caz ar trebui sa te bucuri ca ti l-au trimis si asa, iei si tu autobuzul o statie sau mergi pe jos seara faci o plimbare si il ridici.

Mai cum găsești tu soluții la orice.... ne ploconim, ne ducem pe banii noștri 3 kilometri pana la easyboxul de la mama naibii, nu mai cumpărăm chestii când avem nevoie ci când se strânge suma, ca doar la fiecare 1-2 zile apare ceva pe care trebuie evident sa-l cumpărăm de la eMag... hai ca nu-i greu... Daca te pune eMag mâine sa plătești dublu orice produs ca asa vrea dumnealui, o sa zici: haideți ca nu e greu, munciți mai mult și voi, mai luați un job, haideți ca se poate... Cu asa clienți nici nu ma mir ca face eMag ce poftește când poftește,

View PostPeRuZzI, on 24 noiembrie 2022 - 15:40, said:

Am spus doar ca atunci cand au modificat in favoarea noastra totul a fost ok nimeni nu a zis nimic.
Cand au modificat in defavoarea noastra lumea a luat foc.

Si te miră și te intrigă mult acest fapt, nu? Adică când ne dă cineva un cadou nu ne plângem, dar când ne fură cineva luăm foc și mergem la politie, măi ce oameni de rahat mai suntem și noi :))

#4818
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,889
  • Înscris: 25.01.2007
Pai ai dreptate, dacă ți-a dat toată săptămâna, cum sa nu-ți dea și sâmbătă?

#4819
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,319
  • Înscris: 30.05.2006

View Postradonys, on 27 noiembrie 2022 - 01:18, said:

Mai cum găsești tu soluții la orice....
Nici nu te mai salut. Posted Image

#4820
blacksun77

blacksun77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 12.04.2006
Azi am vrut sa fac retur in showroom pentru un telefon si mi-au zis ca nu se poate si ca sunt trecut in sistem cu “risc mare de retur”. Mi-a sugerat sa incerc returul la easybox. Ati mai patit asa ceva? E drept ca am returnat in ultima perioada destul de multe (5-6 retururi in 3 luni) dar absolut toate erau produse resigilate, nu le-am luat noi.

#4821
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,340
  • Înscris: 11.08.2016
E irelevant ce fel de produse erau.

Si produsele resigilate se vand, nu se dau gratis. Sunt niste cheltuieli pe care le are vanzatorul, plus resursele curierului si ce-o mai fi.

Obiectiv vorbind, au dreptate.

#4822
blacksun77

blacksun77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 12.04.2006
Partial ii pot intelege, dar ar trebui mentionat undeva ca exista o limita la retururi.  Sau o atentionare ceva.

#4823
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,340
  • Înscris: 11.08.2016
Din cate imi adu aminte, scrie in regulament doar ca pot ingradi dreptul de retur, la aprecierea lor, bineinteles.

Nu pot fi clari in privinta asta pt ca ar iesi in dezavantaj. Asta inseamna sa acorde oricarui client X retururi. Ar fi un sistem de care s-ar abuza foarte usor pt ca... natura umana.

Nici un comerciant nu vrea sa iasa in dezavantaj...

Edited by MediumPlayer, 27 November 2022 - 11:04.


#4824
AdiFCD

AdiFCD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 23.12.2008

View Postblacksun77, on 27 noiembrie 2022 - 10:21, said:

Partial ii pot intelege, dar ar trebui mentionat undeva ca exista o limita la retururi.  Sau o atentionare ceva.

"Compania Dante International își rezervă dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poșta electronică, atunci când se constata un comportament incorect."

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate