Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Logan Stepway

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#19
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002

 unbrutus, on 18 august 2018 - 00:24, said:

ai fost prin sectorul 3? tu nu ai vazut ce borduri pune acolo negoita? Orasul incepe sa arate ca o retea de tuneluri... in timp ce europa scade inaltimea bordurilor si integreaza armonios totul, la noi se ridica cazemate
Bordurile sunt ca sa delimiteze trotuarul (partea pietonala) de carosabil. Ce importanta are inaltimea lor, in Europa nimeni nu parcheaza masinile pe spatiile pietonale...

Edited by Wotan, 18 August 2018 - 00:30.


#20
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Deenman, on 17 august 2018 - 22:23, said:

Este masina perfect pentru tarile care nu au autostrazi.  E masina perfecta pt orasele aglomerate, o poti parca oriunde.

As cumpara Dacia la mana a 2a cu putini km fara sa stau pe ganduri. Cea mai fiabila si cea mai ieftina masina la cumparare si la lei/km rulati.
una dintre cele mai scumpe masini second hand de fapt. Poti lua un Audi A6 Allroad Quattro care este singura masina non-SUV care poate termina un traseu de offroad oficial de test LandRover, cu suspensii pneumatice reglabile etc cu aprox 10.000 euro, cost de achizitie noua pe la 70.000 euro

The allroad model contains several unique features. Audi designed more than 1,100 new, unique parts for the allroad, setting it apart from the standard A6 and making it a true all-terrain vehicle. Most obvious, the allroad received special bumpers and fender flares, giving it an aggressive offroad appearance. The bumpers and fender flares feature a tough-wearing, matte finish, contrasting the rest of the body. The roof received this same coating, as well as four longitudinal ribs for increased strength. The unique bumpers also have integrated aluminum skid plates. The allroad featured larger diameter tires than the standard A6 for improved offroad capabilities. Redesigned headlights, larger side mirrors, and a lack of door "rub strips" are unique to the allroad.
The allroad comes standard with an adjustable air suspension system can lift the car high enough to provide 208 mm (8 in) of ground clearance; a low-range mode (an option with manual transmission), absent from other quattro-equipped vehicles, can be selected with the touch of a button. When used together, the two systems made it possible for the allroad to complete an official Land Rover test-course, thus far it is the only car-based SUV that has been proven capable of doing so in testing.

https://en.wikipedia...(2012–present)

#21
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca ar pune motorul 1,6 16V ar fi minunatie de masina ! Ah si niste airbag-uri ...

#22
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002

 unbrutus, on 18 august 2018 - 00:30, said:

una dintre cele mai scumpe masini second hand de fapt. Poti lua un Audi A6 Allroad Quattro care este singura masina non-SUV care poate termina un traseu de offroad oficial de test LandRover, cu suspensii pneumatice reglabile etc cu aprox 10.000 euro, cost de achizitie noua pe la 70.000 euro
La banii astia aproape iti iei un Duster nou, care bate Audi la kur in offroad. De fapt, sincer vorbind, singurele off-rad veritabile care au ramas la germani sunt G-Klasse.

#23
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Wotan, on 18 august 2018 - 00:29, said:

Bordurile sunt ca sa delimiteze trotuarul (partea pietonala) de carosabil. Ce importanta are inaltimea lor, in Europa nimeni nu parcheaza masinile pe spatiile pietonale...
e, daca nu intelegi, ce sens are...
probabil negoita a studiat cand a luat doctoratul cum e mai bine, si toate tarile astea cu o fragila democratie de 200 de ani, si traditie inginereasca, nu stiu cum se face.

Ar trebui sa vina sa invete de la negoita. Sa si cumpere bordurile de la negoita. Ca aici e de fapt cheia problemei

#24
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 unbrutus, on 18 august 2018 - 00:30, said:

una dintre cele mai scumpe masini second hand de fapt. Poti lua un Audi ....
Lasa-l drq de gunoi stravechi cu milionu de km la bord  , masina noua e sfanta ( normal ca cine nu isi permite noua o sa dea cu sehasuri tavalite ) .

#25
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Wotan, on 18 august 2018 - 00:34, said:

La banii astia aproape iti iei un Duster nou, care bate Audi la kur in offroad. De fapt, sincer vorbind, singurele off-rad veritabile care au ramas la germani sunt G-Klasse.
in ce sen bate la cur? Masina aia face parcursul oficial de test Landrover.
cam complicat sa compari un audi de 70.000 cu un duster de 20.000 de miii da rma rog

 Baxon, on 18 august 2018 - 00:34, said:

Lasa-l drq de gunoi stravechi cu milionu de km la bord  , masina noua e sfanta ( normal ca cine nu isi permite noua o sa dea cu sehasuri tavalite ) .
nu te baga ca virgula intre subiect si predicat, colegului caruia ii raspunsesem vorbea de Logan SH

#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 unbrutus, on 18 august 2018 - 00:36, said:

in ce sen bate la cur? Masina aia face parcursul oficial de test Landrover.
cam complicat sa compari un Audi de 70.000 cu un Duster de 20.000 de miii da rma rog


Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ? Tu ziceai de secand un haudi in valoare de max 5 k euro .... si prefer un Logan secand decat un haudi secand ca un brat nou la logan e 100 de lei , la audi 1000 de lei ...
Deci care e " afacerea " ?

Edited by Baxon, 18 August 2018 - 00:39.


#27
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,400
  • Înscris: 24.09.2017
nici eu nu stiu cum s-a ajuns la comparatia intre un Logan si Audi care era 70.000 dar dupa vreo 100 de ani a ajuns la 10.000 si care e mai bun ca loganul.
cred ca aproape toate masinile sunt mai bune ca loganul.dar majoritatea costa dublu.
stiu pe cineva care a luat 0.9 cu gpl de fabrica si e foarte fericit.de ce? pai probabil o sa tina masina 15 ani, chiar si cu rugina, nu o sa cada din ea.si probabil o sa schimbe un ambreiaj si ceva capete de bara.
putea sa-si ia golf 2.0 tdi sau passat? desigur. dar omu e fericit ca e masina noua si consuma putin si se plimba cu familia.si nici nu-si bate capul ca poate pica ceva ca la o masina mai veche, pe care oricum nu o mai tii 15 ani.

Edited by bobitad, 18 August 2018 - 00:55.


#28
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002

 unbrutus, on 18 august 2018 - 00:36, said:

in ce sen bate la cur? Masina aia face parcursul oficial de test Landrover.
cam complicat sa compari un Audi de 70.000 cu un Duster de 20.000 de miii da rma rog
In sensul asta... Posted Image
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o2rThy3Yc6c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
sau asta
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YDDNdqYlSqg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Poate pui niste video-uri in care un A6 Quattro se descurca comparabil... Posted Image

Edited by Wotan, 18 August 2018 - 00:49.


#29
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 bobitad, on 18 august 2018 - 00:45, said:

nici eu nu stiu cum s-a ajuns la comparatia intre un Logan si Audi care era 70.000 dar dupa vreo 100 de ani a ajuns la 10.000 si care e mai bun ca loganul.
un audi din 2011 se vinde cam la banii astia. repet, colegul vorbea de loganuri second hand.
e mai bun un allroad quattro ca un logan? cu siguranta

 Baxon, on 18 august 2018 - 00:37, said:

Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ? Tu ziceai de secand un haudi in valoare de max 5 k euro .... si prefer un Logan secand decat un haudi secand ca un brat nou la logan e 100 de lei , la audi 1000 de lei ...
Deci care e " afacerea " ?
nu sint sigur de preturile aruncate de tine aici, dar afacerea consta intr-o masina net superioara, mai sigura etc si la care vei schimba mult mai rar acele brate.
gusturile nu se discuta. depinde de fiecare ce doreste.

 bobitad, on 18 august 2018 - 00:45, said:

stiu pe cineva care a luat 0.9 cu gpl de fabrica
mi se pare ca Dacia a renuntat la gpl de fabrica

 Baxon, on 18 august 2018 - 00:37, said:

Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ?
da. compar masini second hand la preturi comparabile.
hai sa ne oprim aici ca topicul e despre altceva

#30
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 bobyploiesti, on 17 august 2018 - 22:17, said:

Logan cu sigla Renault,cum așa?
Pentru că așa a fost de la început.
Abia acum ai văzut?
Posted Image

Edited by Dany_Darke, 18 August 2018 - 06:45.


#31
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Sa fi fost si 4x4 si puneau segmentul cu susul in jos din nou.

#32
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Tsunnnami, on 18 august 2018 - 00:26, said:

Pe zapada lasa masinile obisnuite sa planga.

Loganul vinde sub Dacia numai in Europa, in rest e Renault.
India, Iran, Algeria, Rusia, Africa de Sud, Mexic (acolo e Nissan), Columbia, Argentina, Brazilia, cred ca le-am scris pe toate
Mai ales versiunile ieftine fara bara stabilizatoare desi nu cred ca mai exista. Prietenii stiu de ce. Dar si alea cu suspensie "rigida" rad de crossovere sau turisme cu tractiune fata. Am o vaga banuiala ca cele standard se comporta mai bine decat Stepwayurile daca nu raman suspendate.

Hint: distributia greutatii aproape uniforma chiar si atunci cand rotile nu stau pe un plan perfect rezultand o aderenta egala stanga-dreapta, trangand ambele roti acolo unde o masina moderna pune mai putina greutate pe una din rotile fata, avand implicit aderenta mai slaba pe acea roata. Da, stiu, exista controlul tractiunii...

Edited by underb, 18 August 2018 - 04:31.


#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015
Si asa loganul nu prea are stabilitate, acest model il rastorni naibii de fortezi un pic Posted Image Mai bine as lua un Duster.

#34
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
E o idee buna :) Poziție mai înaltă de condus, Stepway înseamnă full option acum. Era un pas necesar din moment ce au Sandero Stepway, Mcv Stepway.

#35
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,587
  • Înscris: 08.03.2017
Dupa mine Stepway arata mult mai bine decat alte masini de peste 15 k Eu - la design ma refer .
Ca motorizare un 0,9 tce este peste cap la noi in tara , sunt doar cateva zone unde poti merge linistit cu 130km/h dar si pe acolo mai ai surprize , vezi "valurile " de pe A2 , podurile peste Dunare care la imbinari zici ca treci calea ferata , un 160 la ora iti trebuie prin zona si te-ai scos .
Acel Audi de care discutam este ca un camatar , e o pacoste la casa omului , cei care il cumpara de nou in maxim 5 ani vor sa scape de el , consum mare real, piese la pret de aur , mecanici foarte putini care se si pricep la el , acolo merge cu schimbat tot subansamblul ca nu stie nimeni ce are - chiar asa ceva ai nevoie la o familie care vrea sa mai evadezi dintre betoanele orasului ? Land Rover Discovery este masina care vesnic 50% are probleme , daca nu curge la diferential ulei se aprinde un bec de la clima in bord, daca toate merg consuma de mutesti, daca merge totul bine nu trage , 4 gume noi suta de milioane - iti mai iei o nevasta si o soacra in casa , toata discutia din casa si cearta va fi in jurul masinii . LR este o masina care se apropie de 2,5-3 tone , e greoaie , Dusterul o lasa in urma la capitorlul off road, nu toate LR sunt de drumuri grele , 90% sunt suv de asfalt , cand da de mazga pe sosea intra 700 de senzori, avertismente, cuplari tractiune la capota in timp ce tu cu loganul treci fluierand pe langa el , e full electronic , are vreo 12 calculatoare si 3 acumulatori , incaruntesti langa el .

Edited by ldpe, 18 August 2018 - 09:33.


#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Wotan, on 18 august 2018 - 00:29, said:

... in Europa nimeni nu parcheaza masinile pe spatiile pietonale...
Tu să fii sănătos...

Edited by ericmario, 18 August 2018 - 12:26.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate