Logan Stepway
#19
Posted 18 August 2018 - 00:29
unbrutus, on 18 august 2018 - 00:24, said:
ai fost prin sectorul 3? tu nu ai vazut ce borduri pune acolo negoita? Orasul incepe sa arate ca o retea de tuneluri... in timp ce europa scade inaltimea bordurilor si integreaza armonios totul, la noi se ridica cazemate Edited by Wotan, 18 August 2018 - 00:30. |
#20
Posted 18 August 2018 - 00:30
Deenman, on 17 august 2018 - 22:23, said:
Este masina perfect pentru tarile care nu au autostrazi. E masina perfecta pt orasele aglomerate, o poti parca oriunde. As cumpara Dacia la mana a 2a cu putini km fara sa stau pe ganduri. Cea mai fiabila si cea mai ieftina masina la cumparare si la lei/km rulati. The allroad model contains several unique features. Audi designed more than 1,100 new, unique parts for the allroad, setting it apart from the standard A6 and making it a true all-terrain vehicle. Most obvious, the allroad received special bumpers and fender flares, giving it an aggressive offroad appearance. The bumpers and fender flares feature a tough-wearing, matte finish, contrasting the rest of the body. The roof received this same coating, as well as four longitudinal ribs for increased strength. The unique bumpers also have integrated aluminum skid plates. The allroad featured larger diameter tires than the standard A6 for improved offroad capabilities. Redesigned headlights, larger side mirrors, and a lack of door "rub strips" are unique to the allroad. The allroad comes standard with an adjustable air suspension system can lift the car high enough to provide 208 mm (8 in) of ground clearance; a low-range mode (an option with manual transmission), absent from other quattro-equipped vehicles, can be selected with the touch of a button. When used together, the two systems made it possible for the allroad to complete an official Land Rover test-course, thus far it is the only car-based SUV that has been proven capable of doing so in testing. https://en.wikipedia...(2012âpresent) |
#21
Posted 18 August 2018 - 00:32
Daca ar pune motorul 1,6 16V ar fi minunatie de masina ! Ah si niste airbag-uri ...
|
#22
Posted 18 August 2018 - 00:34
unbrutus, on 18 august 2018 - 00:30, said:
una dintre cele mai scumpe masini second hand de fapt. Poti lua un Audi A6 Allroad Quattro care este singura masina non-SUV care poate termina un traseu de offroad oficial de test LandRover, cu suspensii pneumatice reglabile etc cu aprox 10.000 euro, cost de achizitie noua pe la 70.000 euro |
#23
Posted 18 August 2018 - 00:34
Wotan, on 18 august 2018 - 00:29, said:
Bordurile sunt ca sa delimiteze trotuarul (partea pietonala) de carosabil. Ce importanta are inaltimea lor, in Europa nimeni nu parcheaza masinile pe spatiile pietonale... probabil negoita a studiat cand a luat doctoratul cum e mai bine, si toate tarile astea cu o fragila democratie de 200 de ani, si traditie inginereasca, nu stiu cum se face. Ar trebui sa vina sa invete de la negoita. Sa si cumpere bordurile de la negoita. Ca aici e de fapt cheia problemei |
#24
Posted 18 August 2018 - 00:34
#25
Posted 18 August 2018 - 00:36
Wotan, on 18 august 2018 - 00:34, said:
in ce sen bate la cur? Masina aia face parcursul oficial de test Landrover. cam complicat sa compari un audi de 70.000 cu un duster de 20.000 de miii da rma rog Baxon, on 18 august 2018 - 00:34, said:
Lasa-l drq de gunoi stravechi cu milionu de km la bord , masina noua e sfanta ( normal ca cine nu isi permite noua o sa dea cu sehasuri tavalite ) . |
#26
Posted 18 August 2018 - 00:37
unbrutus, on 18 august 2018 - 00:36, said:
Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ? Tu ziceai de secand un haudi in valoare de max 5 k euro .... si prefer un Logan secand decat un haudi secand ca un brat nou la logan e 100 de lei , la audi 1000 de lei ... Deci care e " afacerea " ? Edited by Baxon, 18 August 2018 - 00:39. |
#27
Posted 18 August 2018 - 00:45
nici eu nu stiu cum s-a ajuns la comparatia intre un Logan si Audi care era 70.000 dar dupa vreo 100 de ani a ajuns la 10.000 si care e mai bun ca loganul.
cred ca aproape toate masinile sunt mai bune ca loganul.dar majoritatea costa dublu. stiu pe cineva care a luat 0.9 cu gpl de fabrica si e foarte fericit.de ce? pai probabil o sa tina masina 15 ani, chiar si cu rugina, nu o sa cada din ea.si probabil o sa schimbe un ambreiaj si ceva capete de bara. putea sa-si ia golf 2.0 tdi sau passat? desigur. dar omu e fericit ca e masina noua si consuma putin si se plimba cu familia.si nici nu-si bate capul ca poate pica ceva ca la o masina mai veche, pe care oricum nu o mai tii 15 ani. Edited by bobitad, 18 August 2018 - 00:55. |
#28
Posted 18 August 2018 - 00:47
unbrutus, on 18 august 2018 - 00:36, said:
In sensul asta... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o2rThy3Yc6c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YDDNdqYlSqg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poate pui niste video-uri in care un A6 Quattro se descurca comparabil... Edited by Wotan, 18 August 2018 - 00:49. |
|
#29
Posted 18 August 2018 - 01:01
bobitad, on 18 august 2018 - 00:45, said:
un audi din 2011 se vinde cam la banii astia. repet, colegul vorbea de loganuri second hand. e mai bun un allroad quattro ca un logan? cu siguranta Baxon, on 18 august 2018 - 00:37, said:
Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ? Tu ziceai de secand un haudi in valoare de max 5 k euro .... si prefer un Logan secand decat un haudi secand ca un brat nou la logan e 100 de lei , la audi 1000 de lei ... Deci care e " afacerea " ? gusturile nu se discuta. depinde de fiecare ce doreste. bobitad, on 18 august 2018 - 00:45, said:
stiu pe cineva care a luat 0.9 cu gpl de fabrica Baxon, on 18 august 2018 - 00:37, said:
Pai tu compari masini de 70k euro cu 20 k euro ? hai sa ne oprim aici ca topicul e despre altceva |
#31
Posted 18 August 2018 - 02:15
Sa fi fost si 4x4 si puneau segmentul cu susul in jos din nou.
|
#32
Posted 18 August 2018 - 04:40
Tsunnnami, on 18 august 2018 - 00:26, said:
Mai ales versiunile ieftine fara bara stabilizatoare desi nu cred ca mai exista. Prietenii stiu de ce. Dar si alea cu suspensie "rigida" rad de crossovere sau turisme cu tractiune fata. Am o vaga banuiala ca cele standard se comporta mai bine decat Stepwayurile daca nu raman suspendate. Hint: distributia greutatii aproape uniforma chiar si atunci cand rotile nu stau pe un plan perfect rezultand o aderenta egala stanga-dreapta, trangand ambele roti acolo unde o masina moderna pune mai putina greutate pe una din rotile fata, avand implicit aderenta mai slaba pe acea roata. Da, stiu, exista controlul tractiunii... Edited by underb, 18 August 2018 - 04:31. |
#35
Posted 18 August 2018 - 09:33
Dupa mine Stepway arata mult mai bine decat alte masini de peste 15 k Eu - la design ma refer .
Ca motorizare un 0,9 tce este peste cap la noi in tara , sunt doar cateva zone unde poti merge linistit cu 130km/h dar si pe acolo mai ai surprize , vezi "valurile " de pe A2 , podurile peste Dunare care la imbinari zici ca treci calea ferata , un 160 la ora iti trebuie prin zona si te-ai scos . Acel Audi de care discutam este ca un camatar , e o pacoste la casa omului , cei care il cumpara de nou in maxim 5 ani vor sa scape de el , consum mare real, piese la pret de aur , mecanici foarte putini care se si pricep la el , acolo merge cu schimbat tot subansamblul ca nu stie nimeni ce are - chiar asa ceva ai nevoie la o familie care vrea sa mai evadezi dintre betoanele orasului ? Land Rover Discovery este masina care vesnic 50% are probleme , daca nu curge la diferential ulei se aprinde un bec de la clima in bord, daca toate merg consuma de mutesti, daca merge totul bine nu trage , 4 gume noi suta de milioane - iti mai iei o nevasta si o soacra in casa , toata discutia din casa si cearta va fi in jurul masinii . LR este o masina care se apropie de 2,5-3 tone , e greoaie , Dusterul o lasa in urma la capitorlul off road, nu toate LR sunt de drumuri grele , 90% sunt suv de asfalt , cand da de mazga pe sosea intra 700 de senzori, avertismente, cuplari tractiune la capota in timp ce tu cu loganul treci fluierand pe langa el , e full electronic , are vreo 12 calculatoare si 3 acumulatori , incaruntesti langa el . Edited by ldpe, 18 August 2018 - 09:33. |
#36
Posted 18 August 2018 - 12:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users