Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract Telekom
#19
Posted 19 July 2018 - 18:59
Sebiko, on 19 iulie 2018 - 18:52, said:
3. Facturarea s-a făcut la valoarea integrală (57 lei) Nu a fost vorba de nici o reducere pentru nefuncționarea serviciului. De ce să plătesc pentru ceva ce nu pot folosi? Ei pot vedea în desfășurătoare. Noi, ca abonați/clienți, nu mai avem acest drept. Pe factură apare evidențiat cît și cum a folosit abonatul. Adică 0. Edited by althea, 19 July 2018 - 19:00. |
#20
Posted 19 July 2018 - 19:06
dorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:
Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit? Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce. Dorin, problema e veche, cunoscută, iar afectați sunt abonații de pe cablul de fibra din 3-4 sate (între 40 și 100 de abonați). Avaria apare periodic și din cîte îmi spunea un fost salariat al lor soluția era mutarea perechii avariate pe o pereche a altui abonat. Plânge și ăla? Mutăm perechea lui avariata la alt abonat. Prin rotație toți au cîte o avarie. Depinde cum stau cu nervii..... Dacă sunt bătrîni (cum sunt majoritatea pe la sate) sunt obișnuiți cu penele... de curent, de televizor, de telefon..... Trist. În jur, legende! Că au furat cablul hoții, că a fost rupt de copaci, că a intrat apă în izolația cablului..... A naibii treabă, factura nu intră la apă! dorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:
Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit? Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce. Ei nu pot vedea in niciun desfasurator da a tie iti merge sau nu tv-ul. Edited by Sebiko, 19 July 2018 - 19:04. |
#21
Posted 19 July 2018 - 19:09
Ei draci .Romanul pune bot, se otaraste, si reziliaza .Nici un telefon, nici o solicitare .Ameninta cu rezilierea de parca se duce jos neamtul de pe scaun ca reziliaza badea Gheorghe contractul .
Nici o companie nu e supermega stralucita, nicaieri .La fiecare ai defectiuni diverse .Suni, reclami pe site, deschizi un tiket service, se rezolva . Mie o data mi s-a bulit placa de retea .Am sunat de vreo cateva ori la mentenanta .De fiecare data diversi si diverse intrau de la distanta si faceau verificarea direct de la Bucuresti, nu stiu cum, dar le aveau flacaii si fetele alea nene . Ma uitam ca Goe cum imi miscau texte diferite pe monitor direct de la ei, fara ca eu sa ating mouseul . Invariabil, absolut toti au dat verdictul, defectiune locala, placa de retea defecta . M-am enervat, am dracuit in gand, am fost suspicios, dar am luat o fatuca de la IT de acasa si m-am dus cu ea la Max Computers de a cumparat o placa d-aia . Data naibii fetita, in 5 minute a pus placa noua, si ura ! Aveau dreptate aia, frate .Si eu ma turam la ei la telefon ca de unde vad ei de la 800 de km ca Hanul are placa defecta . Edited by GingisHan2015, 19 July 2018 - 19:10. |
#22
Posted 19 July 2018 - 19:10
dorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:
Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit? Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce. Ei nu pot vedea in niciun desfasurator da a tie iti merge sau nu tv-ul. |
#23
Posted 19 July 2018 - 19:13
#24
Posted 19 July 2018 - 19:16
GingisHan2015, on 19 iulie 2018 - 19:09, said:
Ei draci .Romanul pune bot, se otaraste, si reziliaza .Nici un telefon, nici o solicitare .Ameninta cu rezilierea de parca se duce jos neamtul de pe scaun ca reziliaza badea Gheorghe contractul . Nici o companie nu e supermega stralucita, nicaieri .La fiecare ai defectiuni diverse .Suni, reclami pe site, deschizi un tiket service, se rezolva . Mie o data mi s-a bulit placa de retea .Am sunat de vreo cateva ori la mentenanta .De fiecare data diversi si diverse intrau de la distanta si faceau verificarea direct de la Bucuresti, nu stiu cum, dar le aveau flacaii si fetele alea nene . Ma uitam ca Goe cum imi miscau texte diferite pe monitor direct de la ei, fara ca eu sa ating mouseul . Invariabil, absolut toti au dat verdictul, defectiune locala, placa de retea defecta . M-am enervat, am dracuit in gand, am fost suspicios, dar am luat o fatuca de la IT de acasa si m-am dus cu ea la Max Computers de a cumparat o placa d-aia . Data naibii fetita, in 5 minute a pus placa noua, si ura ! Aveau dreptate aia, frate .Si eu ma turam la ei la telefon ca de unde vad ei de la 800 de km ca Hanul are placa defecta . Am in jur de 30 de reclamații în ultimii 4 ani.... Și e ca la telefonia mobilă. Vă rugăm, așteptați. Momentan, toți operatorii tratează apeluri. Rugăm așteptați pentru păstrarea prioritatii în preluarea apelului. După ce m-am săturat să stau cu telefonul lipit de ureche, am mers la ei la magazin, iar de ceva timp, le trimit mesaje pe facebook. Private. Că nu voiam să scot mizeria din casa lor. dorin_2k, on 19 iulie 2018 - 19:13, said:
Ti-am scris despre tv. Ce perechi? Ce fibra?Ai tv satelit!!! Te-au pacalit. |
#25
Posted 19 July 2018 - 19:19
A zis ca ii merge tv-ul din 2 in 2.
Eu despre tv l-am intrebat daca a solicitat remedierea. Crezi ca daca iti repara telefonul iti merge si tv-ul? |
#26
Posted 19 July 2018 - 19:24
Intri pe my acount si deschizi tiket service .Nu sta cu ceasurile la telefon daca ai cont online .Raspund aproape instant si de obicei rezolva .
|
#27
Posted 19 July 2018 - 19:28
Sebiko, on 19 iulie 2018 - 18:52, said:
2. Televiziunea merge din 2 în 2. Două zile merge, alte 3 ba. Canalele apar și dispar ca prin magie din grilă. 3. Facturarea s-a făcut la valoarea integrală (57 lei) Nu a fost vorba de nici o reducere pentru nefuncționarea serviciului. De ce să plătesc pentru ceva ce nu pot folosi? Ei pot vedea în desfășurătoare. Noi, ca abonați/clienți, nu mai avem acest drept. Pe factură apare evidențiat cît și cum a folosit abonatul. Adică 0. Daca NU, ce reducere vrei? La TV in maxim 24 ore mi-au remediat toate deranjamentele. |
#28
Posted 19 July 2018 - 19:48
GingisHan2015, on 19 iulie 2018 - 19:24, said:
Intri pe my acount si deschizi tiket service .Nu sta cu ceasurile la telefon daca ai cont online .Raspund aproape instant si de obicei rezolva . Confirm! A trebuit sa-mi iasa ochii explicand la telefon necazurile prin care am trecut dupa instalarea unui serviciu de televiziune. Pana cand, un user de aici, sa-i fie numele laudat (@dygey), a avut inspiratia sa-mi recomande sa nu mai fac sesizari telefonic la 1234, care inseamna timp pierdut si nervi facuti zob. Am trecut la reclamatii online, prin formularul de pe site. Incredibil! Ori am avut un noroc chior, ori chiar varianta asta functioneaza. Maxim 24 de ore si lucrurile s-au rezolvat. Bine, nu asa cum ar fi fost normal, dar s-au rezolvat. Prin urmare, asa functioneaza. Altfel, este dezastru. Edited by addumi, 19 July 2018 - 19:50. |
|
#29
Posted 19 July 2018 - 19:54
Iti spuneam si eu dar nu m-am gandit ca nu stiai .Ma bucur sa aud ca ai terminat odiseea .Dygey e super tare, bine ca ai rezolvat .Eu nu sun niciodata, direct pe my acount dau orice necaz.
|
#30
Posted 19 July 2018 - 20:00
Si eu tot. Doar online solicit. Si asa de rapid ma suna.
Dar ce ne-am adunat toti aici. Chiar si azi am primit cateva mailuri de la ei ca cerceteaza ultima sesizare. Raspunsuri de la mai multe departamente, inlusiv mailirile cu so!icitarile lor catre payu si apoi catre romcard (referitor la 2 plati neautorizate de mine prin 3D secure) |
#31
Posted 19 July 2018 - 21:33
Sebiko, on 19 iulie 2018 - 18:02, said:
Se ia în discuție această problemă, a rezilierii unui contract de telefonie fixa și Tv satelit, ieșit din perioada contractuală și nereactualizat. Motivele sunt multe: - funcționarea defectuoasă din cauze neimputabile abonatului a serviciului de televiziune oferit de Telekom - nefuncționarea mai mult de 2 saptamani pe luna a liniei de telefonie fixă (vorbim de un abonat din mediul rural) explicațiile oficiale fiind că se lucrează, se modernizează, se repară, se remediază (minciuni). Explicația neoficială e că service-ul a fost externalizat către o terță firmă care nu reușește să acopere județele arondate. Iar de investiții.... pauză! Vorba ceea.... nu e bani, nu e valută, nu e Roman să îi pupe! După nenumărate solicitări (lună de lună aproape) am primit o minimă reducere de 4,5 lei din 59 lei valoarea facturii, timp de 1-2 luni. Am mers la ei, am completat solicitarea de reziliere, moment în care am aflat că ar funcționa un preaviz de 30 de zile. E legal? Sunt liber de contract, deci pot rezilia în orice moment acel contract păgubos. De ce să mai plătesc 30 de zile ceva de care nu beneficiez? Am specificat operatoarei să le comunice colegilor care ar intenționa să mă sune pentru fidelizare că NU DORESC RENEGOCIEREA CONTRACTULUI, CI REZILIEREA SA IREVOCABILĂ. Ca să nu mai stăm la discuții, pentru că variante nu sunt. În final, întreb dacă e legal în aceste condiții să îmi impună perioada de preaviz? Quote Contractul se incheie pe Perioada minima prevazuta in Formular si se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, daca niciuna dintre parti nu notifica, cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea Perioadei minime, intentia sa de a nu mai continua Contractul Edited by stlk, 19 July 2018 - 21:45. |
#32
Posted 20 July 2018 - 08:40
dorin_2k, on 19 iulie 2018 - 19:28, said:
Ai sesizat nefunctionarea TV? Daca NU, ce reducere vrei? La TV in maxim 24 ore mi-au remediat toate deranjamentele. |
#33
Posted 20 July 2018 - 08:43
Sesizarea se intregistreaza in sistemul lor si trebuie onorata.
Deci nu ai sesizat nimic despre TV? Atunci? Suna acum si zi-le ca nu merge TV-ul. Nu te plange. Fa un demers macar. |
|
#34
Posted 20 July 2018 - 15:31
dorin_2k, on 20 iulie 2018 - 08:43, said:
Sesizarea se intregistreaza in sistemul lor si trebuie onorata. Deci nu ai sesizat nimic despre TV? Atunci? Suna acum si zi-le ca nu merge TV-ul. Nu te plange. Fa un demers macar. Demersul e tardiv. Cererea de reziliere e depusa. La 24 de ore de la depunerea cererii au aparut doi dorei care i-au adus un telefon fix/mobil care foloseste numarul fix (or fi facut portare?!?) si care au inceput sa dea jos stalpii de lemn din sat folositi de ei pina acum. Spuneau ca are timp sa se razgandeasca pina pe 19 august. Si mai specificau ca telefonul poate fi luat la purtator si folosit oriunde, chiar si in Bucuresti (?!?!?!?) Voi vedea maine despre ce e vorba. I-au reglat si receiver-ul, necomentand nimic legat de nefunctionarea ocazionala a sa. Din cate mi-a fost descris seamana cu un telefon dect, are o antena si are pe el inscriptia Huawei. I s-a spus femeii că acel telefon are si o baza si ca de acum nu mai e dependenta de fir. (Ramane de vazut) Tot fara fir prin casa era si pina acum. Doar ca baza era racordata la firul lor care era fara de pereche...... I-au oferit o scadere de la 57 lei la 37 lei..... |
#35
Posted 21 July 2018 - 10:39
Sebiko, on 20 iulie 2018 - 15:31, said:
au aparut doi dorei care i-au adus un telefon I-au oferit o scadere de la 57 lei la 37 lei..... Nu esti TU titularul de contract? Scaderea cine a oferit-o? Cei de la tehnic? Nu prea cred. Nu cumva au adus si un contract? Reglat receiverul? Nu prea ai ce regla la un STB. |
#36
Posted 22 July 2018 - 07:53
dorin_2k, on 21 iulie 2018 - 10:39, said:
Cui? Nu esti TU titularul de contract? Scaderea cine a oferit-o? Cei de la tehnic? Nu prea cred. Nu cumva au adus si un contract? Reglat receiverul? Nu prea ai ce regla la un STB. 2. Telefonul a fost adus de cei doi dorei care au ridicat vechiul terminal, care nici macar nu era al lor. Au lasat in schimb un act aditional de predare primire a terminalului mobil fix ZWT..... Practic au facut o portare a numarului fix pe mobil. Ca nu mai scrie Telekom, ci Cosmote pe display. 3. Oferta a fost inaintata de o doamna de la departamentul de retentie, care a specificat ca exista ca timp de acceptare a ofertei data considerata final de preaviz. 4. Cei doi au verificat si stb-ul. Urmare a actiunii lor televiziunea pare a functiona. Edited by Sebiko, 22 July 2018 - 07:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users