Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract Telekom
Last Updated: Apr 25 2019 19:31, Started by
Sebiko
, Jul 19 2018 18:02
·
0
#55
Posted 20 February 2019 - 08:03
[email protected]. Greu de retinut, pentru fatuca de la RC. ))
|
#56
Posted 20 February 2019 - 08:47
eu cand va spun ca sunt idioti complet nu ma credeti
|
#58
Posted 23 February 2019 - 07:11
Fost la magazin, nu a durat mult (exceptind coada). A ramas sa ma sune in 7-10 zile. Am intrebat daca nu e de ajuns doar cererea mea din magazin, ca nu intentionez sa dau curs vreunei reofertari telefonice. Nu se poate, trebuie sa te sune. Na, mai trece timpul, mai platesti si pentru respectiva perioada..
|
#59
Posted 06 March 2019 - 19:46
Telekom a anuntat modoficarea tarifelor. E liber la rezilieri.
|
#60
Posted 07 March 2019 - 02:37
dupa ce ca mai au o bruma de clienti se duc dracu si aia !
|
#61
Posted 07 March 2019 - 22:16
Update: miine sint exact 10 zile lucratoare. Nu a sunat nimeni.
|
#62
Posted 07 March 2019 - 22:25
Daca ai numar de inregistrare si o copie a documentului pot sa te sune si peste 5 ani.
Din acest moment esti liber ca pasarea cerului si mai ai obligatia de a achita doar ultima factura aferenta perioadei anterioare rezilierii. Dupa aceea pot sa-ti trimita zeci de facturi si amenintari, esti acoperit. De fapt aceasta procedura cu termen in care vei fi sunat pentru a ti se propune o noua oferta nu reprezinta decat o tergiversare. Daca ai spui NU de prima data, ce sens mai are sa mai astepti 10 zile sau mai mult pentru a spune NU si a doua oara? Edited by danutz34, 07 March 2019 - 22:29. |
#63
Posted 08 March 2019 - 00:44
Aveti grija sa fie scrisoarea trimisa doar cu confirmare de primire, altfel le vor arunca la gunoi direct.
|
#64
Posted 21 April 2019 - 15:07
Ati incercat rezilierea acum cu marirea serviciilor?
Eu am trimis cererea. Am televiziune satelit cu 3 echipamente( 1 Hd si 2 SD) la 27 lei, dar nu mai doresc serviicile de la ei deoarece nu au calitatea buna la televiziune si putine programe HD pe satelit. Plus ca acum am UPC pe la poarta. Stiu ca trebuie duse toate echipamentele, dar si antena satelit cu LNB? |
|
#65
Posted 21 April 2019 - 17:45
Si tu tot cu cerere? Adica le cereti lor aprobarea ca sa beneficiati de niste drepturi pe care legea vi le ofera?
https://forum.softpe...act-voce-mobil/ Edited by danutz34, 21 April 2019 - 17:53. |
#66
Posted 21 April 2019 - 17:48
Pai fără sa le trimit o înștiințare, îmi vin facturi. Nu am chef sa ma cert cu ei.
Zi tu altfel, cum sa procedez. Țin sa menționez ca le solicit rezilierea, din motivul majorării serviciilor pe care mi le oferă. Nu suport timpul aiuresc de așteptare. 30 de zile încă cu aceasta companie. Plus ca voi primi și telefoane pentru diferite oferte. Pe care sigur ca nu o sa le accept. Edited by danut0011, 21 April 2019 - 18:00. |
#67
Posted 21 April 2019 - 17:52
Ai link mai sus. Daca nu iti aproba cererea, asta nu inseamna ca iti vor veni in continuare facturi?
Nu va mai lasati calcati in picioare de corporatisti ci folositi-va de drepturile voastre. Edited by danutz34, 21 April 2019 - 17:54. |
#68
Posted 21 April 2019 - 17:57
Totuși vreau sa știu dacă trebuie dusa în magazin și Antena aia. Când nu ai mașina personală e mai greu sa iei un "lighean" cu tine în transportul în comun.
|
#69
Posted 21 April 2019 - 18:00
Daca ai platit-o e a ta si poti face ce vrei cu ea.
Daca ai primit-o in custodie, e a lor si trebuie sa o returnezi. Edited by danutz34, 21 April 2019 - 18:01. |
|
#70
Posted 21 April 2019 - 18:02
Am înțeles. Deci trebuie sa le-o duc ca este în custodie.
Deci contractul se reziliază după 30 de zile? Mai repede nu se poate? |
#71
Posted 21 April 2019 - 18:10
Nu ai cum sa-i constrangi sa-l rezilieze mai repede, asta in cazul serviciilor fixe.
Daca ai fi avut abonament de mobil, scapai de ei in 2 zile prin portare. Edited by danutz34, 21 April 2019 - 18:11. |
#72
Posted 21 April 2019 - 18:13
Bine. Cu siguranță vor da curs acestei rezilieri. Odată cu majorarea pot sa reziliez fără despăgubiri și alte prosti de ale lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users