Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Reziliere contract Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#1
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003
Se ia în discuție această problemă, a rezilierii unui contract de telefonie fixa și Tv satelit, ieșit din perioada contractuală și nereactualizat. Motivele sunt multe:
- funcționarea defectuoasă din cauze neimputabile abonatului a serviciului de televiziune oferit de Telekom
- nefuncționarea mai mult de 2 saptamani pe luna a liniei de telefonie fixă (vorbim de un abonat din mediul rural) explicațiile oficiale fiind că se lucrează, se modernizează, se repară, se remediază (minciuni). Explicația neoficială e că service-ul a fost externalizat către o terță firmă care nu reușește să acopere județele arondate. Iar de investiții.... pauză! Vorba ceea.... nu e bani, nu e valută, nu e Roman să îi pupe!
După nenumărate solicitări (lună de lună aproape) am primit o minimă reducere de 4,5 lei din 59 lei valoarea facturii, timp de 1-2 luni.
Am mers la ei, am completat solicitarea de reziliere, moment în care am aflat că ar funcționa un preaviz de 30 de zile. E legal? Sunt liber de contract, deci pot rezilia în orice moment acel contract păgubos. De ce să mai plătesc 30 de zile ceva de care nu beneficiez? Am specificat operatoarei să le comunice colegilor care ar intenționa să mă sune pentru fidelizare că NU DORESC RENEGOCIEREA CONTRACTULUI, CI REZILIEREA SA IREVOCABILĂ. Ca să nu mai stăm la discuții, pentru că variante nu sunt.
În final, întreb dacă e legal în aceste condiții să îmi impună perioada de preaviz?

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
1. Vezi ce scrie in contract !
exista sau nu termenul de 30 de zile preaviz dupa iseirea din contract ?

2. Daca nu scrie nimic de asta inseamna ca incearca sa te traga in piept !
In cazul asta mergi la OPC / ANPC sa faci reclamatie.

#3
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012
Cam în toate contractele de servicii este trecută o clauză cum că se stinge contractul doar după 30 de zile, sau la sfârșitul lunii în care se notifică rezilirea ș.a.m.d.

Nu e o practică frumoasă dar toată lumea o face, utilizatorii fiind de-acord cu ea în momentul semnării contractului (nu c-ai putea să o negociezi dar asta e altă problemă).

#4
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
E trecuta in contracte .30 de zile .

#5
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View PostGingisHan2015, on 19 iulie 2018 - 18:15, said:

E trecuta in contracte .30 de zile .
Chiar daca acel contract a expirat de mai bine de 6 luni? De la Tk au spus ca sunt liber de contract.

#6
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,489
  • Înscris: 12.07.2010
Aşa a fost şi la mine pentru un telefon, 30 de zile după ce am făcut cererea de reziliere.

#7
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:19, said:

Chiar daca acel contract a expirat de mai bine de 6 luni? De la Tk au spus ca sunt liber de contract.
Acuma dai si camasa de pe tine sa scapi de ei, nu ?
Ce mai conteaza o factura in plus ?!

#8
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postsuper8, on 19 iulie 2018 - 18:26, said:

Acuma dai si camasa de pe tine sa scapi de ei, nu ?
Ce mai conteaza o factura in plus ?!
NU dau cămașa, dar nesimțirea lor a atins cote paroxistice. Am terminat geanta cu răbdare......
Mă rog de ei de aproape o lună să remedieze o linie telefonica nefuncțională și au nesimțirea să o pună la plată de parcă ar fi funcționat la parametrii maximi....

View PostSidorin, on 19 iulie 2018 - 18:19, said:

Aşa a fost şi la mine pentru un telefon, 30 de zile după ce am făcut cererea de reziliere.
Probabil încă mai aveai contract valabil?

#9
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:02, said:

În final, întreb dacă e legal în aceste condiții să îmi impună perioada de preaviz?
E legal dacă ai preavizul prevăzut în contract, și cu siguranță îl ai.

N-ar fi rău să-l citești să vezi ce scrie legat de echipament.  S-ar putea să fie ceva asemănător, chiar dacă e mai vechi:

Quote


Clientul se obliga: sa preia Echipamentul Telekom Romania,sa plateasca Chiria,sa nu deterioreze Echipamentul Telekom Romania, sa nu-l mute din Locatie, sa suporte riscurile legate de pieirea lui inclusiv pentru caz fortuit si sa-l predea intr-un magazin Telekom Romania in maxim 5 zile de la incetarea inchirierii, altfel Telekom Romania putandu-l recupera contra unei taxe de 5 Euro fara TVA; in caz contrar, Clientul va plati Telekom Romania Valoarea Echipamentului comunicata de Telekom Romania.

Telekom Romania asigura contracost instalarea Echipamentului Telekom Romania la solicitarea Clientului si suportul pentru buna lui functionare. Inchirierea inceteaza in cazul denuntarii unilaterale de Telekom Romania/Client cu notificare scrisa de 30 de zile, inchirierea incetand din ziua urmatoare expirarii celor 30 de zile.

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:33, said:

Probabil încă mai aveai contract valabil?
Și contractul tău e valabil, doar că ai ieșit din perioada contractuală pe care ai semnat-o și nu mai ai obligații de despăgubire în cazul în care vrei să renunți.
După expirarea celor un an sau doi, contractul se prelungește până una dintre părți decide să-l întrerupă.

Edited by althea, 19 July 2018 - 18:38.


#10
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:19, said:

Chiar daca acel contract a expirat de mai bine de 6 luni? De la Tk au spus ca sunt liber de contract.
Esti liber de contract dar cele 30 de zile sunt prevazute la Termene si conditii si trebuiesc citite  inainte de a semna contractul .Stipuleaza cele 30 de zile din start .

#11
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@althea, citatul ala e pt. rezilierea contracatului inainte sa expire !
Daca un client a iesit din perioada contractuala e nu trebuie sa plateasca nici o reziliere.
Poate doar ultima luna in care a benficiat de serviciile Telekom.

Dar sa ii impuna perioada de preaviz mi se pare nesimtire; sa nu mai zic daca nici nu scrie in  contract de asa ceva  Posted Image

#12
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Indiferent ca esti sau nu sub contract rezilierea dureaza 30 de zile .

#13
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postsuper8, on 19 iulie 2018 - 18:41, said:

@althea, citatul ala e pt. rezilierea contracatului inainte sa expire !
Eu l-am pus pentru că e vorba de echipamentul lor (receiver, antenă, etc.), deci fără legătură cu momentul rezilierii. Dacă plătește chirie pentru vreun receiver trebuie să-l dea înapoi, chiar dacă e după expirarea perioadei contractuale obligatorii.  

View Postsuper8, on 19 iulie 2018 - 18:41, said:

Dar sa ii impuna perioada de preaviz mi se pare nesimtire; sa nu mai zic daca nici nu scrie in  contract de asa ceva
Nesimțire sau nu, e legal.
Nu cred că nu scrie în contract.

Edited by althea, 19 July 2018 - 18:50.


#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Depui azi cererea, peste 30 zile se inchid serviciile.
Oricum se platesc in avans.
Citeste orice factura. Scrie clar pe ea perioada.

Antena nu se recupereaza. Doar echipamentele in custodie sau chirie.
Trebuie sa duci stb-ul, cardul si telecomanda. Doar daca esti client f vechi, vin ei dupa ele. Dar mai rar. In caz contrar iti vin pe factura echipamentele.

Edited by dorin_2k, 19 July 2018 - 18:50.


#15
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Scrie .Plus experienta altora care au reziliat .S-au dus cocoseste la reprezentanta cu angaralele in straita, modem, router, ce fras mai sunt  echipamentele si credeau ca e gata .
Neee, tot 30 de zile au mai stat .

Edited by GingisHan2015, 19 July 2018 - 18:49.


#16
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,489
  • Înscris: 12.07.2010

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:33, said:


Probabil încă mai aveai contract valabil?
Nu, era expirat contractul.

#17
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003
Hai sa sumarizez datele problemei:
1. Telefonul nu functioneaza de mai bine de 3 saptamani. Ultima sesizare a fost depusă oficial în urmă cu 10 zile. S-a oferit initial ca termen de remediere data de 16 iulie. A trecut de mult.
2. Televiziunea merge din 2 în 2. Două zile merge, alte 3 ba. Canalele apar și dispar ca prin magie din grilă.
3. Facturarea s-a făcut la valoarea integrală (57 lei) Nu a fost vorba de nici o reducere pentru nefuncționarea serviciului. De ce să plătesc pentru ceva ce nu pot folosi? Ei pot vedea în desfășurătoare. Noi, ca abonați/clienți, nu mai avem acest drept. Pe factură apare evidențiat cît și cum a folosit abonatul. Adică 0.

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit?
Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce.

Ei nu pot vedea in niciun desfasurator da a tie iti merge sau nu tv-ul.

Edited by dorin_2k, 19 July 2018 - 18:59.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate