Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Reziliere contract Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#19
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:52, said:

3. Facturarea s-a făcut la valoarea integrală (57 lei) Nu a fost vorba de nici o reducere pentru nefuncționarea serviciului. De ce să plătesc pentru ceva ce nu pot folosi? Ei pot vedea în desfășurătoare. Noi, ca abonați/clienți, nu mai avem acest drept. Pe factură apare evidențiat cît și cum a folosit abonatul. Adică 0.
Folosește-te de sesizare și fă o reclamație, scrie numărul sesizării de care ai pomenit mai sus și tot ce zici aici, și cere să-ți anuleze factura curentă, sau măcar s-o reducă corespunzător perioadei în care au funcționat serviciile. Scrie și că în caz contrar te adresezi ANPC. Dacă nu plătești doar pentru că nu ți se pare corect nu rezolvi nimic.

Edited by althea, 19 July 2018 - 19:00.


#20
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postdorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:

Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit?
Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce.

Dorin, problema e veche, cunoscută, iar afectați sunt abonații de pe cablul de fibra din 3-4 sate (între 40 și 100 de abonați). Avaria apare periodic și din cîte îmi spunea un fost salariat al lor soluția era mutarea perechii avariate pe o pereche a altui abonat. Plânge și ăla? Mutăm perechea lui avariata la alt abonat. Prin rotație toți au cîte o avarie. Depinde cum stau cu nervii..... Dacă sunt bătrîni (cum sunt majoritatea pe la sate) sunt obișnuiți cu penele... de curent, de televizor, de telefon..... Trist. În jur, legende! Că au furat cablul hoții, că a fost rupt de copaci, că a intrat apă în izolația cablului..... A naibii treabă, factura nu intră la apă!

View Postdorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:

Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit?
Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce.

Ei nu pot vedea in niciun desfasurator da a tie iti merge sau nu tv-ul.
Ai deasupra raspunsul....

Edited by Sebiko, 19 July 2018 - 19:04.


#21
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Ei draci .Romanul pune bot, se otaraste,  si reziliaza .Nici un telefon, nici o solicitare .Ameninta cu rezilierea de parca se duce jos neamtul de pe scaun ca reziliaza badea Gheorghe contractul .
Nici o companie nu e supermega stralucita,  nicaieri .La fiecare ai defectiuni diverse .Suni, reclami pe site, deschizi un tiket service, se rezolva .
Mie o data mi s-a bulit placa de retea .Am sunat de vreo cateva ori la mentenanta .De fiecare data diversi si diverse intrau de la distanta si faceau verificarea direct de la Bucuresti, nu stiu cum,  dar le aveau flacaii si fetele alea nene .
Ma uitam ca Goe cum imi miscau texte diferite pe monitor direct de la ei, fara ca eu sa ating mouseul .
Invariabil, absolut toti au dat verdictul, defectiune locala, placa de retea defecta .
M-am enervat, am dracuit in gand, am fost suspicios, dar am luat o fatuca de la IT de acasa si m-am dus cu ea la Max Computers de a cumparat o placa d-aia .
Data naibii fetita, in 5 minute a pus placa noua,  si ura !
Aveau dreptate aia,  frate .Si eu ma turam la ei la telefon ca de unde vad ei de la 800 de km ca Hanul are placa defecta .

Edited by GingisHan2015, 19 July 2018 - 19:10.


#22
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postdorin_2k, on 19 iulie 2018 - 18:57, said:

Ai sunat la 1234 sa soliciti remedierea pt tv? Au venit?
Ca problema e doar la tine. Nu e "de la ei" ca la voce.

Ei nu pot vedea in niciun desfasurator da a tie iti merge sau nu tv-ul.
Dorin, vorbeam de voce nu de tv la desfasuratoare. Anul trecut aveam posibilitatea să văd ce apeluri au fost efectuate, pe ce numere, in ce retea, la ce costuri (daca depaseau minutele alocate)

#23
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:02, said:

Se ia în discuție această problemă, a rezilierii unui contract de telefonie fixa și Tv satelit,
Ti-am scris despre tv. Ce perechi? Ce fibra?Ai tv satelit!!!
Te-au pacalit.

#24
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View PostGingisHan2015, on 19 iulie 2018 - 19:09, said:

Ei draci .Romanul pune bot, se otaraste,  si reziliaza .Nici un telefon, nici o solicitare .Ameninta cu rezilierea de parca se duce jos neamtul de pe scaun ca reziliaza badea Gheorghe contractul .
Nici o companie nu e supermega stralucita,  nicaieri .La fiecare ai defectiuni diverse .Suni, reclami pe site, deschizi un tiket service, se rezolva .
Mie o data mi s-a bulit placa de retea .Am sunat de vreo cateva ori la mentenanta .De fiecare data diversi si diverse intrau de la distanta si faceau verificarea direct de la Bucuresti, nu stiu cum,  dar le aveau flacaii si fetele alea nene .
Ma uitam ca Goe cum imi miscau texte diferite pe monitor direct de la ei, fara ca eu sa ating mouseul .
Invariabil, absolut toti au dat verdictul, defectiune locala, placa de retea defecta .
M-am enervat, am dracuit in gand, am fost suspicios, dar am luat o fatuca de la IT de acasa si m-am dus cu ea la Max Computers de a cumparat o placa d-aia .
Data naibii fetita, in 5 minute a pus placa noua,  si ura !
Aveau dreptate aia,  frate .Si eu ma turam la ei la telefon ca de unde vad ei de la 800 de km ca Hanul are placa defecta .

Am in jur de 30 de reclamații în ultimii 4 ani.... Și e ca la telefonia mobilă. Vă rugăm, așteptați. Momentan, toți operatorii tratează apeluri. Rugăm așteptați pentru păstrarea prioritatii în preluarea apelului. După ce m-am săturat să stau cu telefonul lipit de ureche, am mers la ei la magazin, iar de ceva timp, le trimit mesaje pe facebook. Private. Că nu voiam să scot mizeria din casa lor.

View Postdorin_2k, on 19 iulie 2018 - 19:13, said:

Ti-am scris despre tv. Ce perechi? Ce fibra?Ai tv satelit!!!
Te-au pacalit.
Perechile se refera la cele doua fire alocate abonatului pentru telefonul fix. Tv satelit e o alta treaba.

#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
A zis ca ii merge tv-ul din 2 in 2.
Eu despre tv l-am intrebat daca a solicitat remedierea.
Crezi ca daca iti repara telefonul iti merge si tv-ul?

#26
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Intri pe my acount si deschizi tiket service .Nu sta cu ceasurile la telefon daca ai cont online .Raspund aproape instant si de obicei rezolva .

#27
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:52, said:

2. Televiziunea merge din 2 în 2. Două zile merge, alte 3 ba. Canalele apar și dispar ca prin magie din grilă.
3. Facturarea s-a făcut la valoarea integrală (57 lei) Nu a fost vorba de nici o reducere pentru nefuncționarea serviciului. De ce să plătesc pentru ceva ce nu pot folosi? Ei pot vedea în desfășurătoare. Noi, ca abonați/clienți, nu mai avem acest drept. Pe factură apare evidențiat cît și cum a folosit abonatul. Adică 0.
Ai sesizat nefunctionarea TV?
Daca NU, ce reducere vrei?
La TV in maxim 24 ore mi-au remediat toate deranjamentele.

#28
addumi

addumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,821
  • Înscris: 10.02.2017

View PostGingisHan2015, on 19 iulie 2018 - 19:24, said:

Intri pe my acount si deschizi tiket service .Nu sta cu ceasurile la telefon daca ai cont online .Raspund aproape instant si de obicei rezolva .

Confirm!
A trebuit sa-mi iasa ochii explicand la telefon necazurile prin care am trecut dupa instalarea unui serviciu de televiziune.
Pana cand, un user de aici, sa-i fie numele laudat (@dygey), a avut inspiratia sa-mi recomande sa nu mai fac sesizari telefonic la 1234, care inseamna timp pierdut si nervi facuti zob.
Am trecut la reclamatii online, prin formularul de pe site. Incredibil! Ori am avut un noroc chior, ori chiar varianta asta functioneaza. Maxim 24 de ore si lucrurile s-au rezolvat. Bine, nu asa cum ar fi fost normal, dar s-au rezolvat.
Prin urmare, asa functioneaza. Altfel, este dezastru.

Edited by addumi, 19 July 2018 - 19:50.


#29
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Iti spuneam si eu dar nu m-am gandit ca nu stiai .Ma bucur sa aud ca ai terminat odiseea .Dygey e super tare, bine ca ai rezolvat .Eu nu sun niciodata, direct pe my acount dau orice necaz.

#30
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Si eu tot. Doar online solicit. Si asa de rapid ma suna.
Dar ce ne-am adunat toti aici.
Chiar si azi am primit cateva mailuri de la ei ca cerceteaza ultima sesizare.
Raspunsuri de la mai multe departamente, inlusiv mailirile cu so!icitarile lor catre payu si apoi catre romcard (referitor la 2 plati neautorizate de mine prin 3D secure)

#31
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

View PostSebiko, on 19 iulie 2018 - 18:02, said:

Se ia în discuție această problemă, a rezilierii unui contract de telefonie fixa și Tv satelit, ieșit din perioada contractuală și nereactualizat. Motivele sunt multe:
- funcționarea defectuoasă din cauze neimputabile abonatului a serviciului de televiziune oferit de Telekom
- nefuncționarea mai mult de 2 saptamani pe luna a liniei de telefonie fixă (vorbim de un abonat din mediul rural) explicațiile oficiale fiind că se lucrează, se modernizează, se repară, se remediază (minciuni). Explicația neoficială e că service-ul a fost externalizat către o terță firmă care nu reușește să acopere județele arondate. Iar de investiții.... pauză! Vorba ceea.... nu e bani, nu e valută, nu e Roman să îi pupe!
După nenumărate solicitări (lună de lună aproape) am primit o minimă reducere de 4,5 lei din 59 lei valoarea facturii, timp de 1-2 luni.
Am mers la ei, am completat solicitarea de reziliere, moment în care am aflat că ar funcționa un preaviz de 30 de zile. E legal? Sunt liber de contract, deci pot rezilia în orice moment acel contract păgubos. De ce să mai plătesc 30 de zile ceva de care nu beneficiez? Am specificat operatoarei să le comunice colegilor care ar intenționa să mă sune pentru fidelizare că NU DORESC RENEGOCIEREA CONTRACTULUI, CI REZILIEREA SA IREVOCABILĂ. Ca să nu mai stăm la discuții, pentru că variante nu sunt.
În final, întreb dacă e legal în aceste condiții să îmi impună perioada de preaviz?
Se numeste "preaviz" pentru ca asa ai vrut tu sa mai astepti 30 de zile, trebuia sa depui cerere de reziliere la inceputul ultimei luni si asa se ducea "preavizul" in acelasi timp cu  perioada contractuala! Acum nu ai decat sa astepti! Oricum tu puteai sa bagi o cerere de reziliere cand s-a inrautatit calitatea serviciilor lor! (motive vad ca aveai destule)


Quote

Contractul se incheie pe Perioada minima prevazuta in Formular si se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, daca niciuna dintre parti nu notifica, cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea Perioadei minime, intentia sa de a nu mai continua Contractul
Sursa

Edited by stlk, 19 July 2018 - 21:45.


#32
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postdorin_2k, on 19 iulie 2018 - 19:28, said:

Ai sesizat nefunctionarea TV?
Daca NU, ce reducere vrei?
La TV in maxim 24 ore mi-au remediat toate deranjamentele.
In principal ceea ce durea mai tare era vocea si nu tv. La sate curentul pica adesea. Fixul ar fi functionat si fara curent la bec. Iar sesizarile voastre poate sunt onorate rapid, dar cu siguranta provin de la oras. La tara, la oarece distanta de mediul urban e mai greu de ajuns.

#33
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Sesizarea se intregistreaza in sistemul lor si trebuie onorata.
Deci nu ai sesizat nimic despre TV? Atunci?
Suna acum si zi-le ca nu merge TV-ul.
Nu te plange. Fa un demers macar.

#34
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postdorin_2k, on 20 iulie 2018 - 08:43, said:

Sesizarea se intregistreaza in sistemul lor si trebuie onorata.
Deci nu ai sesizat nimic despre TV? Atunci?
Suna acum si zi-le ca nu merge TV-ul.
Nu te plange. Fa un demers macar.

Demersul e tardiv. Cererea de reziliere e depusa. La 24 de ore de la depunerea cererii au aparut doi dorei care i-au adus un telefon fix/mobil care foloseste numarul fix (or fi facut portare?!?) si care au inceput sa dea jos stalpii de lemn din sat folositi de ei pina acum. Spuneau ca are timp sa se razgandeasca pina pe 19 august. Si mai specificau ca telefonul poate fi luat la purtator si folosit oriunde, chiar si in Bucuresti (?!?!?!?) Voi vedea maine despre ce e vorba. I-au reglat si receiver-ul, necomentand nimic legat de nefunctionarea ocazionala a sa. Din cate mi-a fost descris seamana cu un telefon dect, are o antena si are pe el inscriptia Huawei. I s-a spus femeii că acel telefon are si o baza si ca de acum nu mai e dependenta de fir. (Ramane de vazut) Tot fara fir prin casa era si pina acum. Doar ca baza era racordata la firul lor care era fara de pereche...... I-au oferit o scadere de la 57 lei la 37 lei.....

#35
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View PostSebiko, on 20 iulie 2018 - 15:31, said:

au aparut doi dorei care i-au adus un telefon

I-au oferit o scadere de la 57 lei la 37 lei.....
Cui?
Nu esti TU titularul de contract?

Scaderea cine a oferit-o? Cei de la tehnic? Nu prea cred.
Nu cumva au adus si un contract?

Reglat receiverul? Nu prea ai ce regla la un STB.

#36
Sebiko

Sebiko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 01.12.2003

View Postdorin_2k, on 21 iulie 2018 - 10:39, said:

Cui?
Nu esti TU titularul de contract?

Scaderea cine a oferit-o? Cei de la tehnic? Nu prea cred.
Nu cumva au adus si un contract?

Reglat receiverul? Nu prea ai ce regla la un STB.
1. Nu eu sunt titularul de contract. Eu reprezint interesele acestuia.
2. Telefonul a fost adus de cei doi dorei care au ridicat vechiul terminal, care nici macar nu era al lor. Au lasat in schimb un act aditional de predare primire a terminalului mobil fix ZWT..... Practic au facut o portare a numarului fix pe mobil. Ca nu mai scrie Telekom, ci Cosmote pe display.
3. Oferta a fost inaintata de o doamna de la departamentul de retentie, care a specificat ca exista ca timp de acceptare a ofertei data considerata final de preaviz.
4. Cei doi au verificat si stb-ul. Urmare a actiunii lor televiziunea pare a functiona.

Edited by Sebiko, 22 July 2018 - 07:56.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate