Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Autoturismele din germania NU parcurg 50.000 de km pe an(mit raspandit la noi), ci doar vreo 14.000(2016)

* * * - - 6 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#109
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 05 iunie 2018 - 13:21, said:

Acum o luna un priten si-a cumparat un Audi A6 sport line, model 2015, aproape 100K la bord (masina de firma iesita din leasing) cu set aditional de roti de iarna noi, cu garantie 3 ani oferita de dealer, cu 20K eur (echivalent). Stiu detaliile caci eu l-am dus la dealer ca sa faca drivetest cu ea.

Exemplu pe care l-am gasit acum, similar (motor mai mare si cutie automata insa): https://www.ridderma...s/FBA554/Â Â - 25K€ ...
probabil acel A6 a costat de nou chiar mai mult de 40k euro, deci l-a luat la sub 50% din pretul de nou

#110
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,717
  • Înscris: 30.04.2006
a mea e din 2009 și are doar 87k la bord. am cumpărat-o acum 2 ani cu vreo 63k la bord. nu e mașină de utilizare zilnică, ci de bucurat cu ea eventual alături de iubită (deși dacă o iei cu tine o să comenteze la stilul de condus) pe un traseu de munte. incredibil încap destule și în portbagaj. nu am făcut mulți km cu ea deoarece mergeam prin oraș exclusiv cu transportul în comun. mai nou am cumpărat împreună cu prietena și o corsa de care mă folosesc ceva mai des, iar "cealaltă" rămâne doar pentru deplasări de weekend. sau dacă am chef de 200km/h (legal, evident) Posted Image Posted Image

View PostLowrider, on 04 iunie 2018 - 22:58, said:

Nu trebuie sa sariti in halul asta pe initiator, pt ca in felul lui usor alambicat a reusit sa comunice ce vrea sa comunice si-i dau dreptate pana la un anumit punct: nu toate masinile din De au "jdemilioane" de km, chiar daca au 8-10-12 ani vechime, asa cum vezi pe orice topic de sfaturi de achizitie. Pe absolut fiecare topic apare unul "bine ma, adica tu-mi spui tu mie ca masina asta are 150.000? Pai asta are 400.000 pe putin. Ia frate Logan, ca e masina cinstita".

Asa cum exemplele cu babuta care merge doar la magazin cu masina sunt niste exemple extreme, asa sunt si cele cu 600.000km in 4 ani. Multi nemti isi iau masina in leasing si de obicei exista o limita de 10-12.000km/an, pt ca atunci cand dealerul ia masina la buy-back sa mai poata obtine un pret ok si s-o dea repede.
In plus, acelasi neamt poate rula anul asta 50.000km pt ca a trebuit (sau a vrut) sa faca niste deplasari mai lungi, dar anul trecut a facut numai 8.000km pt ca in anotimpul rece foloseste transportul in comun, iar cand e cald foloseste bicicleta sau motocicleta. Desi pe aici se vehiculeaza ideea ca e ceva normal sa faci 100+km zilnic naveta cu masina, aia sunt un procent relativ mic in comparatie cu cei care vin cu transportul in comun chiar si de la distante mai mari, pt ca RB-urile sau S-Bahn-urile acopera distante destul de mari, iar Finanzamt-ul returneaza o suma consistenta din abonamentul anual, de obicei procentual mai mare decat ce returneaza pt costurile de transport cu masina personala. Cei care vin cu masina personala pe distante asa de mari, de obicei locuiesc acolo unde trag vulturii frana de mana ca sa intoarca si nu au alternativa transportului in comun cu legatura directa catre orasul unde lucreaza. In cazul ala da, mai bine mergi cu masina 40-50min decat sa faci 1,5h cu transportul in comun pe o singura directie.

Vrei sa ai masina in mintile ei, la un pret bun si cu km decenti pt varsta ei? Iti misti fundul in Germania si ti-o aduci singur sau rogi un prieten care locuieste acolo sa-ti caute una, ii dai timp 3-4 luni si cand o gaseste te duci dupa ea. Nu vrei sa faci asta si consideri ca iesi mai castigat cu samsarul? No problem, pe lumea asta pt fiecare hot samsar trebuie sa existe minim un prost cumparator dornic de o teapa.

100% corect. deși un prieten de-al meu face cam 23k km/an pt. că face naveta doar cu mașina. mai nou și eu încep să evit metroul.

#111
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 05 iunie 2018 - 14:24, said:

Stai un pic sa inteleg ... tu ai facut poza la ecran si ai postat pe forum? WTF? Ce s-a intamplat cu Snipping tool (sau cu butonul Print Screen) ?
poate a postat de pe telefon, cine stie... nu e important

#112
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,717
  • Înscris: 30.04.2006

View PostPassenger001, on 05 iunie 2018 - 14:23, said:

Cine cauta motoare mari cu V6/V8 si sute de cai (=scumpe la intretinere), alea pierd si mai mult in primele 6-12 luni.

apoi pretul se stabilizează și nu prea iese dintr-un anumit interval

#113
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,701
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmannes, on 05 iunie 2018 - 14:34, said:

a mea e din 2009 și are doar 87k la bord. am cumpărat-o acum 2 ani cu vreo 63k la bord. nu e mașină de utilizare zilnică, ci de bucurat cu ea eventual alături de iubită (deși dacă o iei cu tine o să comenteze la stilul de condus) pe un traseu de munte. incredibil ĂŽncap destule și ĂŽn portbagaj. nu am făcut mulți km cu ea deoarece mergeam prin oraș exclusiv cu transportul ĂŽn comun. mai nou am cumpărat ĂŽmpreună cu prietena și o corsa de care mă folosesc ceva mai des, iar "cealaltă" rămâne doar pentru deplasări de weekend. sau dacă am chef de 200km/h (legal, evident) Posted Image Posted Image



100% corect. deși un prieten de-al meu face cam 23k km/an pt. că face naveta doar cu mașina. mai nou și eu ĂŽncep să evit metroul.
ma miram eu cum se face ca la ora 12 -13 este plin de masini intre blocuri,  nu gaseam un loc liber de parcare. Pai lumea nu si-a luat masini sa le foloseasca zilnic..  
Au luat sa fie acolo, se mearga in we acas la sat de unde au venit.

#114
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 19:32, said:

Topicul este despre piata din germania - mai precis legat de ce si-ar putea aduce romanul de acolo, nu despre ce aduc samsarii in ro(acolo e alta discutie, dar nu cred ca avem date exacte).

Dacă e să o luăm așa, românul și-ar putea aduce o mașină bună sau una mai puțin bună, cum îi e norocul fiecăruia.
Totuși nu înțeleg care-i faza cu topicul ăsta. Ce vrei să demonstrezi?

#115
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postericmario, on 05 iunie 2018 - 15:09, said:


Totuși nu înțeleg care-i faza cu topicul ăsta. Ce vrei să demonstrezi?

Exact asta ma intreb si eu.

Edited by MembruAnonim, 05 June 2018 - 15:10.


#116
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mă întreb ce interes au oamenii ăștia sa mintă în defavoarea lor?
https://www.autovit....earch[country]=
https://www.autovit....earch[country]=
https://www.autovit....earch[country]=

Edited by ericmario, 05 June 2018 - 15:35.


#117
sarkany

sarkany

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.03.2007
Sal, locuiesc in Germania de cativa ani si am avut parte de locuri de munca destul de indepartate fata de orasul unde locuiesc, asa cum alti mii de locuitori au parte. Momentan lucrez la ca. 46 km si aceasta distanta pot sa spun ca este una "normala" dupa parerile nemtilor. Asa ca drumurile de week-end , in care incerc sa cunosc frumusetile Germaniei (din pacate in Romania n-am avut forta financiara pentru asa ceva), 2-3 frumuri spre Romania si naveta zilnica inseamna undeva la 35-40000 km pe an pentru mine. Mentionez ca masinile pe care le-am avut inainte le-am vandut pe site-urile de specialitate din Germania, am avut ocazia sa am si doritori din Romania, dar probabil din cauza kilometrajului putin (max .120.000 km) si pretul in raport cu acest fapt, precum si lipsa vointei de a negocia au avut ca rezultat , ca masinile mele au ocolit Romania, si au ajuns prin Ucraina si Ungaria.

#118
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Topicul e pus in favoarea samsarilor si pentru samsari, nimic mai mult sau mai putin...

#119
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Da. E topic facut poate de samsari si sigur pt.samsarii care nu mai vand chiar asa ca inainte.

#120
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,480
  • Înscris: 04.05.2006

View PostGeth, on 04 iunie 2018 - 02:18, said:

Foarte multi pseudo-cunoscatori au impresia ca masinile in germania parcurg undeva la 50.000-60.000 de km/an, iar o masina mai veche de 4 ani "sigur" are peste 200.000 km reali parcursi... numai ca realitatea e alta!

Autoritatea Federala pentru Transport Rutier(KBA) are statistici in aceasta privinta.

Die Gesamtfahrleistung der Pkw belief sich 2016 auf insgesamt 625,5 Milliarden Kilometer (+1,1 % zum Vorjahr). Jeder Pkw fuhr dabei durchschnittlich 14.015 Kilometer (-0,4 % zum Vorjahr). Lkw bis 3,5 Tonnen zulĂ€ssiger Gesamtmasse legten 2016 insgesamt 44,7 Milliarden Kilometer zurĂŒck (+5,0 % zum Vorjahr), die durchschnittliche Fahrleistung je Fahrzeug blieb dabei auf Vorjahresniveau.
https://www.kba.de/D...etern_node.html

Numarul total de km parcursi de autoturisme(pkw*) a fost in 2016 de 625.5 miliarde. "Fiecare" autoturism a parcurs in medie 14.015 km.

Sondaje independente confirma ideea in mare:

DOAR 17% parcurg mai mult de 20.000 km. Aproape jumate(49%) parcurg pana in 10.000 km/an(incredibil, nu? Posted Image )

Mehr als 20.000 Kilometer pro Jahr fĂ€hrt fast jeder FĂŒnfte (17 Prozent), wie eine reprĂ€sentative forsa-Umfrage im Auftrag von CosmosDirekt zeigt. Die HĂ€lfte aller befragter Kfz-Besitzer (49 Prozent) bleibt allerdings demnach bei einer jĂ€hrlichen Fahrleistung unter 10.000 Kilometern.
[ https://i.imgur.com/ttXGgG9.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
https://www.tz.de/au...zr-7134604.html

Alta chestie interesanta, cam 10% din masini sunt la modul real pe firme, desi statisticile tind sa arate de obicei mai multe inmatriculari noi pe firme decat pe persoane fizice. Exista o explicatie: in germania inmatricularea de o zi(tageszulassung) permite acordarea de discounturi mai mari. Multe masini care sunt vandute catre privati sunt inmatriculate pt. o zi pe firma dealerului si astfel apar ca fiind inmatriculari noi pe firme chiar daca se face transferul imediat pe privat. Evident ca la reinmatriculare pe privat nu va mai fi inmatriculare noua(neuzulassung). Si uite asa niste detalii dau statisticile peste cap daca nu stii despre ce e vorba.

89,3 Prozent der Pkw waren auf private Halterinnen beziehungsweise Halter zugelassen (+1,3 %). Der Anteil der gewerblichen Halter stieg um +3,0 Prozent. Der Kfz-Handel konnte einen Zuwachs von +2,9 Prozent auf 463.379 Einheiten aufweisen. FĂŒr die Kfz-Vermietung waren 238.122 Fahrzeuge zugelassen. Hier belief sich der Anstieg auf +6,3 Prozent.
https://www.kba.de/D....html?nn=644526

google translate:
89.3 percent of cars were registered with private owners (+1.3 percent). The share of commercial owners increased by +3.0 percent. The car -Handel recorded an increase of +2.9 percent to 463,379 units. For the vehicle rental, 238,122 vehicles were registered. Here, the increase amounted to +6.3 percent.

Si o curiozitate oarecare: varsta medie a unei masini in germania in ian 2018 a fost de 9,4 ani(tot link-ul de mai sus, durchschnittliche Alter der am 1. Januar 2018 zugelassenen Pkw erreichte 9,4 Jahre (Vorjahr: 9,3 Jahre))

ps. * - e vorba in toate cazurile de PKW - adica masini "mici" de persoane, in contrast cu masinile comerciale pentru marfa sau transport persoane(autobuze/microbuze)
Da. Se știe și ca populația Germaniei este foarte îmbătrânită, 80% dintre mașinile respective fiind deținute de bătrânici care le țin in garaj și merg cu ele pana la pâine :lol:

#121
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 30.01.2017
Cumpărat,recent Opel Insignia Cosmo 1.8 ,din 2009, cu 32000 km,de la reprezentanta Opel din Marktredwitz(Luisenburg Garage)/ aproape de Nurenberg cu 10500 euro. Cereau 11990.A negociat pentru mine dealerul Herman Schiesser din Nurenberg.Deci 32000 km în 9 ani.

#122
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Nu cunosc situația și nu te contrazic, dar aia ar fi o excepție. Super excepție.

#123
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 30.01.2017
N aș zice excepție. Mașină ok, ca dotări dar cu un motor....cineva zicea ,,o putoare,,.Probabil asta este explicația.Am mers de la Baia Mare la Sighet peste munți,cam 35 km in spatele unui Sandero Stepway 1,6 fără să l pot depăși.Dar la vârsta mea este mai indicat un mers mai domol.Plus că fiind o mașină S.H.Am căutat un motor cât mai simplu( benzină,aspirat,injecție indirectă).Oricum, mașina are km reali ,scriși in contractul de cumpărare și am verificat o și in România.Probabil motorul este explicația kilometrajului.

#124
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu e exceptie, e raritate ...

#125
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Exceptia o face soferul !

Edited by M0sGerila, 09 June 2018 - 09:53.


#126
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
.

Edited by MembruAnonim, 09 June 2018 - 09:44.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate