Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Ce a ajuns C++

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018
Prin altele ar fi bine de mentionat game-enginer-urile care au prorpriul framework ce indeplineste rolul unui JVM.
Un astfel de engine este Quake 2 engine care de fapt ruleaza intr-o masina virtuala , urmand ca o parte dedicata de engine sa se ocupe de rolul JVM-ului

Edited by WinstonMontana, 01 June 2018 - 18:25.


#20
elef

elef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,708
  • Înscris: 03.10.2014
c++ e un limbaj facut pt programatori.
Java , python  si restul la fel sunt facute ca tot gigelul sa programeze .Si se trage pe ele nu pentru ca-s bune ci pt ca se pot reduce   costurile ....

#21
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018

View Postelef, on 01 iunie 2018 - 18:27, said:

c++ e un limbaj facut pt programatori.
Java , python  si restul la fel sunt facute ca tot gigelul sa programeze
Java e facut tot pentru programatori tot de catre programatori, insa nimeni nu s-a gandit vreodata din design ca C/C++ sa fie portabil.Este design error.
Python la fel facut de programatori tot pentru programatori.

Edited by WinstonMontana, 01 June 2018 - 19:12.


#22
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003

View PostWinstonMontana, on 01 iunie 2018 - 19:12, said:

insa nimeni nu s-a gandit vreodata din design ca C/C++ sa fie portabil.Este design error.
Nu e nimic error, e intentionat asa.

#23
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018

View Postneagu_laurentiu, on 01 iunie 2018 - 19:15, said:

Nu e nimic error, e intentionat asa.
Dezvolta

#24
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
N-au rost aici discutiile ca babele pe marginea santului. Stii detaliile din sfera asta dar iti place sa o arzi creanga.

Edited by neagu_laurentiu, 01 June 2018 - 19:18.


#25
mihai96alex

mihai96alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 17.06.2009
Niste explicatii ar fi utile pentru && si implicatiile concrete ale folosirii de 'move semantics' in exemplul dat, si poate pentru situatii mai generale.

Daca obiectele mele respecta 'rule of five' , la ce mai am nevoie de operatorul &&, nu pot sa uit de el?

#26
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,252
  • Înscris: 24.02.2007
In incercarea de a folosi Universal References si Perfect forwarding cred ca am abuzat/poate chiar folosit gresit toate acele &&.

In cazul parametriilor unei functie e nevoie de && sau & pentru a preciza daca vreau o copie a instantei tale sau o referinta (aici depinde daca e r-value sau l-value si daca e constanta sau nu).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate