Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul nu moare, inca (zic cei de la Bosch)...
Last Updated: Jun 19 2019 13:55, Started by
Engineer_xxl
, Apr 25 2018 13:08
·
0
#91
Posted 27 April 2018 - 11:15
#92
Posted 27 April 2018 - 11:25
TheWarrior, on 27 aprilie 2018 - 11:09, said:
Tinerii vor cuplu si viteza. Chiar si cei cu 8 clase care au lipsit in totalitate de la lectiile de fizica, cand isi iau masina intreaba - dar cat baga asta? Nu intereseaza pe nimeni cat polueaza, cat consuma. daca pana acum erau doar putini tineri din astia cu access la masini cu acceleratii nebune, acum vor fi multi... |
#93
Posted 27 April 2018 - 12:37
djl, on 27 aprilie 2018 - 11:05, said:
Tinerii cu ce fel de motorizare au fantezii: pe benzină, Diesel, hibridă sau electrică? TheWarrior, on 27 aprilie 2018 - 11:09, said:
Tinerii vor cuplu si viteza. Chiar si cei cu 8 clase care au lipsit in totalitate de la lectiile de fizica, cand isi iau masina intreaba - dar cat baga asta? Nu intereseaza pe nimeni cat polueaza, cat consuma. Prostul habar nu are ca daca apasa la blana pedala consumul instant e si de 30l/100km. Si dupa 100m franeaza ca e semafor. Si scoate fum negru de il tai cu cutitul, ca tot vorbim de diesel acum........... Ăştia din România vor. Posibil şi cei din S.U.A. Dar în rest? Cred că exostă şi tineri din România care nu vor maşini forţoase. În România mulţi suferă de pasiunea pentru maşini forţoase, de preferinţă Germane. |
#94
Posted 27 April 2018 - 12:50
unbrutus, on 27 aprilie 2018 - 11:25, said:
asa se pare... primul argument pt masinile electrice pt ei este ca pot "muci" un AMG... daca pana acum erau doar putini tineri din astia cu access la masini cu acceleratii nebune, acum vor fi multi... Multi dintre ei, "mucesc" copaci sau stalpi sau din pacate persoane nevinovate. Si la mine in oras, erau niste "mucitori", dar i-a cules Dumnezeu. Unul a sarit in sant intr-o noapte de iarna, s-a dar peste cap a sarit din masina si pentru ca avea picioarele rupte nu s-a putut misca. A murit de frig, pentru ca a inghetat bocna, deoarece intre satele unde s-a dat peste cap, nu au trecut masini si nu a putut fi usor vizibil iarna. Altii in stalp, morti 2, altii in "capra podului", morti, etc. Asta cu "muceala", este doar copilarie, care arata clar ceti ani au cei care le posteaza. |
#95
Posted 27 April 2018 - 14:44
unbrutus, on 27 aprilie 2018 - 09:48, said:
"Primaria Capitalei va plati in jur de 300.000 de euro pentru un autobuz turcesc Otokar, in timp ce un autobuz Mercedes-Benz cumparat de Cluj costa 220.000 de euro |
#96
Posted 27 April 2018 - 19:05
andreic, on 27 aprilie 2018 - 14:44, said:
Vezi dotarile conform caietului de sarcini. - autobuzele turcesti nu respecta normele europene de dimensiuni - autobuzele turcesti nu au service in Ro, desi asta era una din cerintele din caiet nu imi spune ca turcismu e mai bun ca mercedes... sper ca nu spui asta. |
#97
Posted 27 April 2018 - 23:10
E incredibil cit de usor se pot prosti masele, desi concluzia nu este noua deloc. Pe softpedia nu vorbea nici dracu de poluare pina in 2015, cind a aparut scandalul cu dieselul. Nu credeti? Dati o cautare rapida.
Tocmai ce a aparut unul Musk, care sare ca o bila pe toate scenele televizate si deja avem rezolvarea tuturor problemelor. Sa credeti voi! Politichia nu elaboreaza concepte de salvare a Bucurestiului in timp ce restul planetei ar putea fi impachetat si bagat la tomberon. Nu, nici vorba, acesti imbecili platiti din banii publici si-au propus nici mai mult nici mai putin decit mentinerea cresterii temperaturii globale cu maxim 2 grade pina-n 2050, sau ceva de genul ca nu stau sa caut timpenii pe net. Brusc si dintr-o data chinezii, care mincau smog pe piine, au devenit cele mai elctrificate primate din lume. Acuma beau carbune. Poate ati trecut cam repede peste linkurile postate de @unbrutus. Anyway, chinezii se sufoca pina la urma de multi ce sint. Nici nu trebuie sa caute vreo metoda speciala. Daca nu e pe petrol, atunci e pe litiu & Co. Stati strimb si ginditi drept. Aia citiva, care ofera solutii electrificate, au ras de pe piata mai toate celulele necesare pentru constructia unei baterii si chiar si asa nu acopera nici macar 1% din totalul de automobile si voi vreti sa salveze toata planeta de la poluare? Chinezii s-au asigurat de drepturile de exploatare in Africa, Musk a cumparat restul de baterii si nu poate produce decit cu chiu si vai pentru citeva mii de beneficiari. 2/3 din curent se produce cu gaz si carbune si asta in conditiile, in care doar 1% din automobile sint electrice cu hibride cu tot. De productia energofaga a bateriilor vad ca nu zice nimeni nimic. Despre chimia din baterii si poluarea mediului in productie iar nimic. Noaptea mintii Edited by vata_pa_batz, 27 April 2018 - 23:12. |
#98
Posted 27 April 2018 - 23:38
unbrutus, on 27 aprilie 2018 - 19:05, said:
am vazut plangerea facuta de Mercedes, imi e suficient sa vad ca s-a furat. Iar faza cu dimensiunile... care e, ca nu e tren sau metrou totusi... ? Edited by andreic, 27 April 2018 - 23:38. |
#99
Posted 28 April 2018 - 05:47
Puțin offtopic: caietul de sarcini I a fost cu dedicație pentru firma turceasca. Restul au arătat ca persoana ce a făcut caietul de sarcini e proasta și nici firma turceasca nu respecta condițiile.
Cât timp o sa fie firea primar, oricum nu o sa se facă nimic |
#100
Posted 28 April 2018 - 07:49
andreic, on 27 aprilie 2018 - 23:38, said:
Nu s-a furat nimic, se rezolva totul pana la achizitie... fac garaj la depouri. Firma turceasca chiar a spus ca daca constata practici neconcorentiale de la Mercedes ii va actiona in instanta, deja e nervoasa pe cei care au intarziat proiectul formuland contestatii. Nu mai credeti ca tot ce e bun e Mercedes sau asemenea, multi fac chestii tari prin lume ei nu sunt singurii. Vor fi euro6 si cu filtrare calumea din cate am inteles. Iar faza cu dimensiunile... care e, ca nu e tren sau metrou totusi... ? Astia nu organizeaza nici o licitatie fara sa fure, e in codul lor deotologic, moral etc, scris in sange: ori castigam si noi o spaga la contract, ori nu se face. Cuvantul pesches si cuvantul bacsis de la nenea turcaletul vine. De aia au castigat turcaletii. Mercedes e lider in dezvoltarea de autobuze urbane, inclusiv electrice, ar fi putut fi poate transformate in electric in viitor. Care e treaba cu dimensiunile? pai de ce nu te interesezi si tu sa afli? Ai ajuns sa aperi PSDeaua si Fireaoia... Potrivit documentelor urcate pe SEAP, printre lucrurile contestate de cei doi operatori economici se numara: – oferta declarata castigatoare este neconforma, intrucat aceasta nu respecta documentele achizitiei; – nerespectarea cerintei privind dimensiunile generale constructive ale autobuzului. “Potrivit documentatiei de atribuire, in cap. 6.3. Dimensiuni generale constructive ale autobuzului, autobuzele din gama 10 m trebuie sa aiba lungimea totala minim 9.400 mm-maxim 10.700 mm, autobuzele din gama 12 m trebuie sa aiba lungimea totala 12.000 mm +/- 350 mm, autobuzele din gama 18 m trebuie sa aiba lungimea totala 18.000 mm+/- 400 mm. Fata de aceste cerinte ofertantul declarat castigator a formulat mai multe solicitari de remediere, in sensul admiterii unei lungimi maxime pentru autobuzele din gama 10 m de 10,78 m, iar pentru autobuzele din gama 18 m de 18,75”, se arata in una dintre contestatii. – nerespectarea cerintei privind documentatia de omologare a autobuzelor; – nerespectarea cerintei privind deschiderea libera a usilor pentru calatori; – Incalcarea principiului transparentei prevazut in mod expres de art.2 alin. (2) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Daca nu se respecta dimensiunile din caietul de sarcini, ce mai discutam aici? Turcii functioneaza pe normele care vor ei, stii cum e la ei cu disciplina in constructii, mai cade cate un hotel cu oameni in el, ca deh, nu au norme europene |
|
#101
Posted 03 June 2018 - 19:38
Pentru ca s-a ajuns la a face offtopic prin alte parti, cand deja avem topic special,pun un link catre acest articol foarte interesant:
https://www.theicct....diesels-demise. |
#102
Posted 22 October 2018 - 14:24
eiffel, on 25 aprilie 2018 - 13:31, said:
Vad pe strada in fiecare zi cum s-au rezolvat particulele si motorina arsa. Daca nu vad cel putin 20 e masini pe zi care cum accelereaza un pic cum scot fum negru e un miracol. |
#103
Posted 22 October 2018 - 16:27
Adevarul e ca la diesel pedala de acceleratie se apasa altfel decat la benzina.
|
#104
Posted 22 October 2018 - 23:26
ro_explorer te întreb doar, nu ai auzit de mers subturat la diesel?
|
#105
Posted 23 October 2018 - 06:57
Se poate merge subturat și cu o benzinara turbo sau nu, deci, unde e diferența?
|
|
#106
Posted 24 October 2018 - 08:38
De fapt nu mersul subturat afecteaza motorul, ci acceleratul brusc cu motorul subturat o face. De asta toate cutiile automate montate pe diesel tin motorul foarte subturat, dar retrogradeaza imediat ce pedala este apasata un pic mai mult.
Problema si mai mare nu este cum conduc soferii, ci ca nu sunt in stare sa-si intretina corect masinile dupa ce le strica. Masina aia, indiferent cat de subturat se merge cu ea, nu va scoate fum daca este reparata si corect intretinuta. |
#107
Posted 24 October 2018 - 09:03
Am impresia ca retrogradarea aia se face pentru cuplu. La subturatie ai o basina de cuplu, in timp ce cu 1000rpm mai sus musti din asfalt.
|
#108
Posted 24 October 2018 - 09:12
MembruAnonim, on 24 octombrie 2018 - 09:03, said:
Am impresia ca retrogradarea aia se face pentru cuplu. La subturatie ai o basina de cuplu, in timp ce cu 1000rpm mai sus musti din asfalt. Exact. In practica, mai ales la motoarele cu electronica mai veche, ECU-ul nu prea are nici o strategie de protectie pentru a apara motorul de exploatare necorespunzatoare. Dar ce voiam sa subliniez e ca nu mersul subturat afecteaza motorul, ci acceleratia puternica atunci cand mergi subturat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users