Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul nu moare, inca (zic cei de la Bosch)...
Last Updated: Jun 19 2019 13:55, Started by
Engineer_xxl
, Apr 25 2018 13:08
·
0
#1
Posted 25 April 2018 - 13:08
Se pare ca cei de la Bosch au lucrat la o tehnologie ce ar reduce drastic emisiile de oxid de nitrogen (NOx), se vehiculeaza ca chiar in jur de 90%... din pacate aceasta tehnologie nu poate fi implementata pe vehiculele deja existente dar poate fi usor implementata pe vehiculele viitoare.
Dar stai nu tot cei de la Bosch au stat la baza manarelii cu VW?! http://www.msn.com/e...jdT1?ocid=ientp |
#3
Posted 25 April 2018 - 13:19
Probabil ca oxidul de azot il reduc drastic, dar restul... Fumul ala de la diesel-uri numai oxid de azot nu e.
Problemele sunt la microparticule si gaze arse incomplet. |
#4
Posted 25 April 2018 - 13:21
Referitor la titlul topicului, asa ziceau si fanii aparatelor foto clasice precum si fanii Polaroid.
Viitorul e al motoarelor electrice. |
#5
Posted 25 April 2018 - 13:25
eiffel, on 25 aprilie 2018 - 13:19, said:
Probabil ca oxidul de azot il reduc drastic, dar restul... Fumul ala de la diesel-uri numai oxid de azot nu e. Problemele sunt la microparticule si gaze arse incomplet. TheWarrior, on 25 aprilie 2018 - 13:21, said:
Referitor la titlul topicului, asa ziceau si fanii aparatelor foto clasice precum si fanii Polaroid. Viitorul e al motoarelor electrice. |
#6
Posted 25 April 2018 - 13:28
#7
Posted 25 April 2018 - 13:31
fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:
Particuleel se filtreaza deja, motorina arsa incomplet se rezolva in catalizator.mai ramane NOx si CO2.Co2 nu se poate reduce decat prin scaderea consumului /km, si e Nox care e mai greu de rezolvat. Vad pe strada in fiecare zi cum s-au rezolvat particulele si motorina arsa. Daca nu vad cel putin 20 e masini pe zi care cum accelereaza un pic cum scot fum negru e un miracol. |
#8
Posted 25 April 2018 - 13:32
Eu nu am nimimc impotriva electricelor... chiar imi doresc un ModelX... dar nu mi-l permit inca. Si oricum in articol si cei de la Bosch recunosc ca viitorul suna electric dar pana atunci ce facem cu ceea ce avem deja? Asa ca ei vin cu o idee care suna chiar bine daca se adevereste...
|
#10
Posted 25 April 2018 - 13:32
fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:
nu viitorul apropiat. Planurile sunt de reducere a productiei de motoare diesel (nu se pot inchide imediat, trebuie amortizate investitiile). Sunt firme mari care au dat si termene cand nu mai utileaza cu diesel. Nu e greu de trecut la electric, eu zic ca nu se vrea imediat. Si cand s-a trecut de la abur la ardere interna a durat ceva timp. Infrastructura s-a construit in timp. Probabil ca erau multi fani abur la vremea aia, puteai sa urci si sa cobori din mers in tren, nu se strica frezura, nu zbura jobenul de pe cap.......dar viata merge inainte. |
|
#11
Posted 25 April 2018 - 13:37
"cars equipped with the new technology emit around 40mg/km of NOX"
Chiar daca ar fi sa-i credem desi la cat mint astia in industria auto, ar fi bine sa nu, ramane intrebarea : nu ar fi mai bine macar in orase doar cu electrice cu noxe 0 ? Sau nemtii nu se pricep decat la diesel ? Edited by Ford4, 25 April 2018 - 13:50. |
#12
Posted 25 April 2018 - 13:37
#13
Posted 25 April 2018 - 13:40
#14
Posted 25 April 2018 - 13:40
fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:
.Gandestete ca inca mai sint zone, chiar si in occident, unde sint probleme cu alimentarea consumatorilor casnici cu energie electrica, pana ajungi sa ai infrastructura de transport energie necesara sa alimentezi milioane de masini electrice mai dureaza ani buni. In zonele alea nu ai nici benzinarii (fiindca si alea nu functioneaza fara curent), asa ca nu cred ca pentru aia ar fi o problema lipsa masinilor de oricare fel. |
#15
Posted 25 April 2018 - 13:40
TheWarrior, on 25 aprilie 2018 - 13:32, said:
Lucrurile se misca in directia asta, e clar. Planurile sunt de reducere a productiei de motoare diesel (nu se pot inchide imediat, trebuie amortizate investitiile). Sunt firme mari care au dat si termene cand nu mai utileaza cu diesel. Nu e greu de trecut la electric, eu zic ca nu se vrea imediat. Si cand s-a trecut de la abur la ardere interna a durat ceva timp. Infrastructura s-a construit in timp. Probabil ca erau multi fani abur la vremea aia, puteai sa urci si sa cobori din mers in tren, nu se strica frezura, nu zbura jobenul de pe cap.......dar viata merge inainte. |
|
#16
Posted 25 April 2018 - 13:41
Eu sunt de parere ca tot ce tine de diesel sa ramana doar la camioane. La automobie doar electric si benzina.
Si evident camioanele tinute doar pe centura, nu in oras. Edited by eiffel, 25 April 2018 - 13:41. |
#17
Posted 25 April 2018 - 13:42
Ford4, on 25 aprilie 2018 - 13:40, said: In zonele alea nu ai nici benzinarii (fiindca si alea nu functioneaza fara curent), asa ca nu cred ca pentru aia ar fi o problema lipsa masinilor de oricare fel. |
#18
Posted 25 April 2018 - 13:42
Problema principala este daca acel sistem va mai permite functionarea dieselului fara DPF, ca asta oricum e sport national in orice tara din Europa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users