Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Dieselul nu moare, inca (zic cei de la Bosch)...

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#1
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010
Se pare ca cei de la Bosch au lucrat la o tehnologie ce ar reduce drastic emisiile de oxid de nitrogen (NOx), se vehiculeaza ca chiar in jur de 90%... din pacate aceasta tehnologie nu poate fi implementata pe vehiculele deja existente dar poate fi usor implementata pe vehiculele viitoare.
Dar stai nu tot cei de la Bosch au stat la baza manarelii cu VW?!

http://www.msn.com/e...jdT1?ocid=ientp

#2
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,710
  • Înscris: 14.10.2008
Yes, diesel forever.

#3
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,533
  • Înscris: 15.06.2004
Probabil ca oxidul de azot il reduc drastic, dar restul... Fumul ala de la diesel-uri numai oxid de azot nu e.
Problemele sunt la microparticule si gaze arse incomplet.

#4
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 16.10.2007
Referitor la titlul topicului, asa ziceau si fanii aparatelor foto clasice precum si fanii Polaroid.

Viitorul e al motoarelor electrice.

#5
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

 eiffel, on 25 aprilie 2018 - 13:19, said:

Probabil ca oxidul de azot il reduc drastic, dar restul... Fumul ala de la diesel-uri numai oxid de azot nu e.
Problemele sunt la microparticule si gaze arse incomplet.
Oxidul de azot e una din cele mai mari probleme.Particuleel se filtreaza deja, motorina arsa incomplet se rezolva in catalizator.mai ramane NOx si CO2.Co2 nu se poate reduce decat prin scaderea consumului /km, si e Nox care e mai greu de rezolvat.

 TheWarrior, on 25 aprilie 2018 - 13:21, said:

Referitor la titlul topicului, asa ziceau si fanii aparatelor foto clasice precum si fanii Polaroid.

Viitorul e al motoarelor electrice.
nu viitorul apropiat.Chiar daca o sa apara masini electrice mai performante/cu anutonomie mai mare in urmatorii 10-20 de ani, infrastructura de incarcare o sa fie mult ramasa in urma.Gandestete ca inca mai sint zone, chiar si in occident, unde sint probleme cu alimentarea consumatorilor casnici cu energie electrica, pana ajungi sa ai infrastructura de transport energie necesara sa alimentezi milioane de masini electrice mai dureaza ani buni.

#6
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,426
  • Înscris: 10.08.2005

 TheWarrior, on 25 aprilie 2018 - 13:21, said:

Referitor la titlul topicului, asa ziceau si fanii aparatelor foto clasice precum si fanii Polaroid.

Viitorul e al motoarelor electrice.
Corect!
Atunci hai sa ne bucuram de prezent ...carpe diem ... cum spueau unii

#7
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,533
  • Înscris: 15.06.2004

 fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:

Particuleel se filtreaza deja, motorina arsa incomplet se rezolva in catalizator.mai ramane NOx si CO2.Co2 nu se poate reduce decat prin scaderea consumului /km, si e Nox care e mai greu de rezolvat.

Vad pe strada in fiecare zi cum s-au rezolvat particulele si motorina arsa. Daca nu vad cel putin 20 e masini pe zi care cum accelereaza un pic cum scot fum negru e un miracol.

#8
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010
Eu nu am nimimc impotriva electricelor... chiar imi doresc un ModelX... dar nu mi-l permit inca. Si oricum in articol si cei de la Bosch recunosc ca viitorul suna electric dar pana atunci ce facem cu ceea ce avem deja? Asa ca ei vin cu o idee care suna chiar bine daca se adevereste...

#9
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,533
  • Înscris: 15.06.2004
Oxidul de azot e incolor, deci...

#10
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 16.10.2007

 fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:

nu viitorul apropiat.
Lucrurile se misca in directia asta, e clar.
Planurile sunt de reducere a productiei de motoare diesel (nu se pot inchide imediat, trebuie amortizate investitiile).
Sunt firme mari care au dat si termene cand nu mai utileaza cu diesel.
Nu e greu de trecut la electric, eu zic ca nu se vrea imediat.

Si cand s-a trecut de la abur la ardere interna a durat ceva timp. Infrastructura s-a construit in timp.
Probabil ca erau multi fani abur la vremea aia, puteai sa urci si sa cobori din mers in tren, nu se strica frezura, nu zbura jobenul de pe cap.......dar viata merge inainte.

#11
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
"cars equipped with the new technology emit around 40mg/km of NOX"
Chiar daca ar fi sa-i credem desi la cat mint astia in industria auto, ar fi bine sa nu, ramane intrebarea : nu ar fi mai bine macar in orase doar cu electrice cu noxe 0 ? Sau nemtii nu se pricep decat la diesel Posted Image ?

Edited by Ford4, 25 April 2018 - 13:50.


#12
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

 eiffel, on 25 aprilie 2018 - 13:31, said:

Vad pe strada in fiecare zi cum s-au rezolvat particulele si motorina arsa. Daca nu vad cel putin 20 e masini pe zi care cum accelereaza un pic cum scot fum negru e un miracol.
Vezi in mare majoritate masini de 15 ani , nu din 2018...

#13
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,533
  • Înscris: 15.06.2004

 fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:37, said:

Vezi in mare majoritate masini de 15 ani , nu din 2018...

Cel putin unele stiu ca au doar 8-10 ani, nu 15.
Dar oricum romanul nu-si permite sa aiba mereu ultimul model de masina. Multi nu-si permit nici din alea de 10 ani.

#14
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

 fqx, on 25 aprilie 2018 - 13:25, said:

.Gandestete ca inca mai sint zone, chiar si in occident, unde sint probleme cu alimentarea consumatorilor casnici cu energie electrica, pana ajungi sa ai infrastructura de transport energie necesara sa alimentezi milioane de masini electrice mai dureaza ani buni.

In zonele alea nu ai nici benzinarii (fiindca si alea nu functioneaza fara curent), asa ca nu cred ca pentru aia ar fi o problema lipsa masinilor de oricare fel.Posted Image

#15
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

 TheWarrior, on 25 aprilie 2018 - 13:32, said:

Lucrurile se misca in directia asta, e clar.
Planurile sunt de reducere a productiei de motoare diesel (nu se pot inchide imediat, trebuie amortizate investitiile).
Sunt firme mari care au dat si termene cand nu mai utileaza cu diesel.
Nu e greu de trecut la electric, eu zic ca nu se vrea imediat.

Si cand s-a trecut de la abur la ardere interna a durat ceva timp. Infrastructura s-a construit in timp.
Probabil ca erau multi fani abur la vremea aia, puteai sa urci si sa cobori din mers in tren, nu se strica frezura, nu zbura jobenul de pe cap.......dar viata merge inainte.
Ok, dar aici nu merge cu infrastructura in timp, ca daca nu ai unde alimenta, nu poti circula cu ele.Si nu e asa simplu cum pare, e vorba de retele electrice nationale/internationale.Nu poti planta la intamplare statii de incarcare de catva MW fara sa ai curentul in zona.Apoi, ramane de vazut , incarci masina cu, curent produs cu carbune care polueaza, sau hidro care e eco.Nu e asa simplu cum pare.

#16
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,533
  • Înscris: 15.06.2004
Eu sunt de parere ca tot ce tine de diesel sa ramana doar la camioane. La automobie doar electric si benzina.
Si evident camioanele tinute doar pe centura, nu in oras.

Edited by eiffel, 25 April 2018 - 13:41.


#17
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 23.08.2014

 Ford4, on 25 aprilie 2018 - 13:40, said:


In zonele alea nu ai nici benzinarii (fiindca si alea nu functioneaza fara curent), asa ca nu cred ca pentru aia ar fi o problema lipsa masinilor de oricare fel.Posted Image
Nu ma refer la zonele unde nu ai curent deloc, ci la alea unde reteaua e slaba/subdimensionata.voi nu calculati o treaba, e vorba de Statii de incarcare de Ordinul MW, nu de un neion...

#18
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Problema principala este daca acel sistem va mai permite functionarea dieselului fara DPF, ca asta oricum e sport national in orice tara din Europa.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate