Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Proiect de interzicere a autoturisme Euro 1 si Euro 2 in Capitala ?
Last Updated: May 07 2018 13:00, Started by
fansat
, Apr 18 2018 14:03
·
0
#307
Posted 28 April 2018 - 01:00
Nici macar nu ar trebui sa traga toti spre Centru, cu o gindire pe termen lung si cu o mina de otel se pot dispersa toate multinationalele si spre acele orasele din jur care nu prea au sanse de dezvoltare de capul lor, ce are bai nene Pipera aia, miere de ii atrage pe toti ?
Ziceam intr-un timp de Giurgiu dar cred ca si un Bragadiru ar merge asta si daca ar fi unit cu japca de Bucuresti, adica primarul de Bragadiru sa fie primar de sector, sa nu faca el ce vrea muschii lui acolo si sa se puna contra. Bragadiru, Rosu, etc, ca tot au devenit practic parte integranta din Capitala. Edited by lil debul, 28 April 2018 - 01:01. |
#308
Posted 28 April 2018 - 01:08
#309
Posted 28 April 2018 - 05:54
rosix, on 26 aprilie 2018 - 07:16, said:
Bai, voi chiar nu intelegeti ca toata mancarea in Bucuresti e transportata cu camioane si TIR-uri EURO3 ??? Toate masinile maxi-taxi pe care le vedeti prin autogari, aduse SH din Germania sunt cel mult EURO3 ??? Peste 1/2 din taxiurile din capitala sunt tot EURO3. Chiar nu va ganditi la consecinte? E normal sa se practice o restrictionare in centrul capitalei, in weekend sau ceva de genul... Nu poti sa interzici circulatia in tot orasul pentru ca ai peste un milion de masini in aceasta situatie. Oamenii aia ce fac, le transforma in muzeu ca n-au dat bani pe ele sa le duca la REMAT. Nu stiu de ceilalti transportatori (maxi-taxi, transport marfa, etc), dar pentru taxiuri licenta se acorda pentru masini de pana la 10 ani, orice depaseate 10 ani licenta se poate acorda sau nu. Deci, pentru Primćrie e simplu: ai peste 10 ani de la data fabricatiei masnii, risti sa nu mai ai licenta. |
#310
Posted 28 April 2018 - 10:16
Maşini foarte vechi la taxi nici nu am prea văzut. Poate să mai scape ceva din 2005-2006 ("Dacia" Logan, ceva "Mercedes" la alea de lux). Mai era unul cu un "Daewoo" Cielo, dar nu l-am mai văzut.
|
#311
Posted 07 May 2018 - 11:28
Ce depaseste 10 ani nu inseamna suspendarea licentei, ci doar riscul de a nu o mai primi. Probabil se acorda (la ce depaseste cei 10 ani de vechime) in functie de interese. E ceva cum e cu actualul ITP: fabricat in 2008, ITP valabil 2 ani, fabricat anterior 2008, ITP anual. Daca ai avut norocul sa faci ITP in aprilie pentru o masina mai veche de 10 ani (anterior 2008), bafta ta (ai prins 2 ani de ITP).
Oricum, am vazut multe masini (diesel) mai noi de 10 ani cu un fum similar cu al trabantului in momentul accelerarii, deci criteriul varstei masinii s-ar putea sa nu fie chiar cel mai bun. |
#314
Posted 07 May 2018 - 13:00
Oameni, cum pe cine?
"Mercedes" W123 Cobra avea pe vremea aia opţional şi airbag (pt. şofer), E.B.S., A.B.S., aer condiţionat. Ba cele făcute pentru taxi aveau buton de panică! Bine, rar să găseşti unul cu toate dotările... era la vânzare unul Diesel cu cutie automată şi E.B.S. Edited by djl, 07 May 2018 - 13:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users