Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Procedură rezolvare reclamație la ANPC
Last Updated: Dec 23 2019 12:45, Started by
tarzaan
, Mar 02 2018 10:41
·
0
#19
Posted 10 July 2019 - 07:57
Daca vei solicita in continuare amenda probabil vor primi. Eu asa am facut de 2 ori si mi s-a comunicat de la ANPC ca au primit, doar ca nu o sa iti spuna suma. In rest, da, imi este destul de clar ca se va solutiona in favoarea ta.
|
#20
Posted 04 September 2019 - 10:30
Eu am facut o sesizare in data de 23.07.2019 si nici acum nu am primit raspuns. Mi-au spus ca a fost trimis prin posta (!!!)- desi am solicitat sa-mi raspunda pe mail- de 5 zile. Am cumparat online un Apple Watch de la Altex si am vrut sa-l fac retur. Cica produsele Apple nnu pot fi returnate. Pai de ce nu pot fi returnate?
Edited by Florin7429, 04 September 2019 - 10:30. |
#21
Posted 18 September 2019 - 01:29
adisz, on 02 martie 2018 - 10:55, said:
Daca ai depus catre institutiile statului orice fel de acte si nu ai primit raspuns,mai depui inca una,asta asa,ca sa le arati ca esti un domn select.Apoi sesizezi institutia prefectului si in ultima instanta ajungi la tribunal,sectia contencios administrativ. CAF se ocupa doar de actele administrative emise de institutiile publice. Ori in cauza de fata, faci "obligatia de a face" cu privire la o plangere? Serios? |
#22
Posted 10 December 2019 - 15:04
Am si eu nevoie de putin ajutor.
Pastorul Bisericii de la noi din comuna a cumparat un TV LG de la PCG in valoare de 1500 lei, pentru proiectarea cantarilor din timpul slujbei. Coletul a ajuns pe data de 22.11. De fata cu curierul, l-a verificat, dar nu l-a scos din cutie. Nu s-a vazut nimic in neregula, asa ca l-a dus la Biserica si a ramas acolo in cutie vreo 20 de zile pana cand l-au montat si i-au facut proba de functionare. Nu au reusit mai devreme. Asa ca in 09.12 l-au montat pe suportul de perete si i-au dat drumul. Au descoperit ca era fisurat ecranul. Defectul nu e vizibil decat cand il pornesti si vezi fisura. Cu ecranul stins nici nu iti dai seama de defect. Cei de la PCG, deocamdata refuza inlocuirea sau stornarea pe motiv ca au trecut 20 zile de la primirea coletului. Si culmea, certificatul de garantie nu era in colet. Avem doar factura primita prin email. Ce de facut in acest caz? Sa mai insistam la PCG pentru solutionarea cazului sau sa luam legatura cu Reprezentanta LG din Romania? Sau sa facem reclamatie la ANPC? |
#23
Posted 17 December 2019 - 16:56
A mai fost problema asta identica pe thread-ul cu emag. Pe scurt, sunt acoperiti. Eu as mai insista la PCG, e cam singura sansa, daca se indura sa nu "piarda" clientul.
LG Romania n-au nici o treaba cu speta asta. La ANPC nu prea ai ce sa reclami, pentru ca in termenul de 2 saptamani pentru retur nu s-a deschis cutia pentru verificare. Acum esti acoperit legal doar de garantie, care evident nu acopera problema asta. |
#24
Posted 17 December 2019 - 22:46
PCG nu vrea sa inlocuiasca sau sa dea banii inapoi. Acum asteptam raspuns de la ANPC. Sa vedem ce zic si ei. Daca raspunsul e nefavorabil, nu avem, ce face decat sa schimbam panoul contracost. Oare cat va costa? Modelul este 43UM7390PLC. Mi-e teama sa nu fie aproape cat TV'ul.
|
#25
Posted 18 December 2019 - 22:08
Inainte de toate: tv-ul a fost cumparat de pastor personal sau pe numele bisericii? Daca e pe numele bisericii, pj-urile nu se bucura de aceleasi drepturi ale consumatorului si nu pot face plangere la anpc.
De lipsa certificatului va puteti lega si poate o rezolvati amiabil. Legea obliga vanzatorii sa predea clientului certificatul de garantie, in format fizic sau electronic. Daca nu era in colet si nu e nici in format electronic, atunci puteti formula plangere la ANPC si aveti sanse de castig. Motivatia pe care o puteti folosi, din perspectiva mea: producatorul/vanzatorul a cunoscut posibilele avarii premature ale bunului, motiv pentru care nu a inclus certificatul de garantie in colet, exonerandu-se astfel de obligatia la garantie si incalcandu-va un drept de consumator. Trebuie sa fiti siguri ca acel certificat nu era deloc in colet si nici in format electronic. |
#26
Posted 18 December 2019 - 22:48
E pe numele sotiei dansului. Certificatul l-au trimis cei de la PCG in format electronic pe email, dupa ce s-a descoperit lipsa lui si fisura panoului si au fost instiintati de lucrurile acestea.
Acum, daca tvul era scos din cutie mai dinainte, se descoperea atunci lipsa certificatului si fisura panoului si PCG erau instiintati. Chiar si acest aspect dovedeste ca nimeni nu a avut habar ca certificatul lipseste si panoul e defect, decat in 9 decembrie cand l-au scos din cutie. Edited by Angelitto, 18 December 2019 - 22:51. |
#27
Posted 18 December 2019 - 23:10
In acelasi timp, poate evidentia ca abia atunci ati avut nevoie de garantie.
Fisura este mecanica (lovire) sau provine dinspre interior? Daca e mecanica, o pot respinge, motivand ca a fost lovit. |
#28
Posted 19 December 2019 - 13:09
Nu se vede lovit panoul. Nici cutia. Daca era lovit, trebuia sa se vada locul lovirii. O floare sau ceva asemanator. Dar nu se vede nimic anormal. Iar fisura nici nu se observa. Daca te uiti la el chiar de aproape, nu iti dai seama ca e fisurat. Noi, desi eram mai multi cand l-am montat, nu am observat nimic, decat in momentul cand l-am pus pe suportul de perete si l-am aprins.
Edited by Angelitto, 19 December 2019 - 13:10. |
|
#29
Posted 19 December 2019 - 13:12
S-a spart cand l-ati pus in perete. A apasat cineva usor pe panel. Nu se vede nimic pana il pornesti. Am patit asta cu un tv foarte mare si extrem de scump. Asta e, pierdere
|
#30
Posted 19 December 2019 - 13:28
@morogan,
nu avea cum sa se sparga la montarea pe perete pentru ca tocmai de asta ne-am ferit. Nici macar sa nu il zgariem, daramite sa il fisuram. Si l-am manevrat cu mare grija. Eu eram de fata asa ca stiu cum s-a procedat. Am mai montat TVuri asa mari si intotdeauna am grija pentru caci stiu cat de fragile sunt. Daca ANPC nu ne raspunde favorabil, nu avem alta varianta decat sa inlocuim panoul contracost. Sper doar ca panoul sa nu coste mai mult de jumate din valoare tvului |
#31
Posted 19 December 2019 - 15:06
Panoul, in cazul meu, costa cu 10% mai mult decat tv-ul, la care se adauga manopera.
Si eu am avut grija sa nu se atinga panelul si totusi s-a intamplat, fara sa ne dam seama cand |
#32
Posted 19 December 2019 - 17:37
Chiar ma tem de asta. Dar daca panoul costa cat TV-ul nu merita sa-l mai reparam. Mai bine cumparam altul.
|
#33
Posted 23 December 2019 - 12:45
Angelitto, on 17 decembrie 2019 - 22:46, said:
Daca raspunsul e nefavorabil, nu avem, ce face decat sa schimbam panoul contracost. Oare cat va costa? Modelul este 43UM7390PLC. Mi-e teama sa nu fie aproape cat TV'ul. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users