Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Procedură rezolvare reclamație la ANPC

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
tarzaan

tarzaan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 20.03.2009
Vroiam sa intreb, daca depun o plangere online la ANPC, ce se intampla? sau le trateaza indiferent si nu le baga in seama? ca odata am depus si nu s-a intamplat nimic. Chiar daca au considerat ca nu am dreptate, nu trebuia sa dea un raspuns, ca sa nu mai trimit alta sau sa spuna cum se mai poate insista, daca pot face "recurs" ? in afara de raspunsul automat, ca l au primit si ca parca voi primi raspuns intr-un timp, pe care nu l-am mai primit.
Iar daca considera ca am dreptate, contacteaza ei acea firma sau ce se face?

Edited by tarzaan, 02 March 2018 - 10:43.


#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Trimite reclamatia prin e-mail. Completeaza formularul si sunt obligati sa iti raspunda cu o varianta de rezolvare ( poate fi pozitiva sau nu ) . Prin formularele tip trebuie sa raspunda . Sunt monitorizate .

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Daca ai depus catre institutiile statului orice fel de acte si nu ai primit raspuns,mai depui inca una,asta asa,ca sa le arati ca esti un domn select.Apoi sesizezi institutia prefectului si in ultima instanta ajungi la tribunal,sectia contencios administrativ.

#4
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
Dar numai dupa ce asteapta minim 30 de zile de la data confirmarii ca au primit reclamatia. Asta e termenul legal in care trebuie sa primeasca raspuns.
Si chiar daca reclamatia e depusa online, s-ar putea sa primeasca raspuns prin posta, dar asta chiar si la 45-60 de zile de la data depunerii reclamatiei.

Oricum, daca e pentru ce cred eu, degeaba depune reclamatie. Defectul aparut la TV e produs de catre distinsul coleg @tarzaan, si deja a primit raspuns de la service in legatura cu asta. Cei de la ANPC vor confirma faptul ca scoaterea produsului din garantie e justificata, si colegul ramane cu buza umflata.

Edited by Hider141, 02 March 2018 - 11:06.


#5
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
Daca nu ai primit raspuns, suni tu dupa 30 de zile. Probabil o sa-ti zica ca nu pot rezolva nimic, dar iti vor da un raspuns...
Depinde si ce problema ai avut. In general singurele solutii care el ofera daca ai un produs neconform sunt inlocuirea sau banii inapoi - ceea ce in mod normal poti rezolva si cu vanzatorul.

#6
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
@eiffel: Am o mica banuiala ca are legatura cu asta ->https://forum.softpe...-poate-schimba/

#7
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,563
  • Înscris: 15.06.2004
Dca e un produs la care defectiunea s-a produs din vina ta atunci rezolvarea e - lasa-ne.

#8
baliosss

baliosss

    Unstoppable

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 30.01.2016
Eu am facut o plangere la ANPC in urma careia nu am primit niciodata raspuns de la ei. Insa dupa vreo 40 de zile m-a sunat un reprezentant al firmei reclamate pentru a avea o intalnire si a ma "recompensa" in schimbul retragerii reclamatiei de la ANPC. Posted Image

Inainte de a depune reclamatia, directorul firmei mi-a zis ca e acoperit de lege si nu am ce sa ii fac. Posted Image

Edited by baliosss, 02 March 2018 - 11:48.


#9
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Putin pe langa, la mine e vorba despre anaf, nu anpc dar:
-sesizare decizie de impunere posibil incorecta pentru un membru al familiei, facuta prin mesaj din contul spatiu privat virtual, data 18 .01.2018
-raspuns primit pe 28.02 2018: urmare adresei dvs, ...,va comunicam ca solicitarea dvs a fost transmisa spre solutionare serviciului .......
Banuiesc ca pana in 2020 serviciul respectiv o va citi, daca nu cumva pana atunci se pensioneaza cei care mai stiu sa citeasca.
Si aici e partea frumoasa:
Prezenta adresa nu constituie un act administrativ fiscal, .....sau act administrativ de autoritate,....., si nu este opozabil tertilor.
Nu era firesc sa se raspunda daca e alba sau e neagra? Se bazeaza pe lehamitea care se instaleaza la unii dintre petenti, dosarul zace in sertar si dupa un timp ajunge la gunoi.
Semneaza acelasi sef inteligent, cel care in urma cu cativa ani ii trimisese o somatie+executare pentru o datorie care se prescrisese de 31 zile.
Eu nu ma astept la rezolvari spectaculoase.

Edited by altuser09, 02 March 2018 - 12:24.


#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Attached File  mll4it.gif   2.61MB   4 downloadsAttached File  1a9.gif   1.46MB   3 downloads

View Postaltuser09, on 02 martie 2018 - 12:22, said:

facuta prin mesaj din contul spatiu privat virtual, data 18 .01.2018


Ești din ăia cu suveran ?

Edited by exceswater, 02 March 2018 - 12:31.


#11
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
Nu cred, mai degraba e vorba de asta ->https://www.anaf.ro/...persoane_fizice

ANAF said:

Prin serviciul "Spaţiul privat virtual" [SPV] puteţi să vă informaţi asupra obligaţiilor fiscale pe care le aveţi neplătite, puteţi descărca decizii de impunere începând cu anul 2013, puteţi verifica cum declară angajatorul dvs. contribuţiile de asigurări sociale şi nu numai atât. SPV se îmbogăţeşte permanent. Serviciul este disponibil persoanelor din toată ţara, conform unor termeni şi condiţii accesibili aici: Termeni şi condiţii

Edited by Hider141, 02 March 2018 - 12:35.


#12
tarzaan

tarzaan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 20.03.2009
Eu nu am primit mai demult cand am facut reclamatie si azi cand am facut alta la sfarsit ia uite ce scrie, ca trebuie sa raspunda, indiferent ca e da sau nu, sau nu se refera la anpc? am pus poza

Attached Files

  • Attached File  anpc.jpg   284.87K   99 downloads


#13
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Posttarzaan, on 06 martie 2018 - 18:01, said:

Eu nu am primit mai demult cand am facut reclamatie si azi cand am facut alta la sfarsit ia uite ce scrie, ca trebuie sa raspunda
Dacă nu ai văzut mesajul ăsta și prima dată înseamnă că n-ai trimis-o. E un mesaj automat generat de sistem.


View Posttarzaan, on 06 martie 2018 - 18:01, said:

sau nu se refera la anpc?
Se referă și la ANPC.

Edited by althea, 07 March 2018 - 05:36.


#14
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015
Faci plângerea, e preluată de OPC-ul din județul de care aparții. Pe urmă, se face un control firmei, în care se tratează problema care a stat la baza plângerii. În urma controlului, ei pot da amendă, avertisment, sau pot constata că nu este o încălcare a legislației. În urma controlului ei îți transmit o informare cu privire la cele constatate și acțiunile pe care le-au luat. Ei pot, de asemenea, solicita firmei să repare paguba pe care ți-au creat-o, însă nu are caracter executoriu acea solicitare, firma poate ignora acel aspect, tu urmând să-ți recuperezi paguba în instanță.

Mai sunt cazuri în care firmele se pot înțelege cu inspectorii, neoficial și oarecum ilegal. Inspectorul îl anunță cu privire la plângerea ta, fără să facă control. Firma te contactează, caută să rezolve problema pe care ai avut-o și se consideră că a rezolvat problema înainte de data controlului, astfel firmei nu i se poate aplica sancțiune. În cazurile astea, tu nu mai primești informarea de la ei, se consideră ca și cum problema nu a existat, pentru că a fost rezolvată de firmă.

Dacă tu te înțelegi cu firma înainte de data controlului, inspectorii nu mai au ce constata. Dacă ei ți-au returnat banii, au primit produsul, care o fi fost problema, chiar dacă ai făcut plângere, fapta pe care ai constat-o s-a considerat reparată la data controlului.

Mai e și cazul în care reclamația pe care o faci nu e de competența ANPC, caz în care nu-ți răspund. Faptul că-ți înregistrează plângerea nu înseamnă că e și validă.
Sau dacă nu atașezi documente. Sesizezi o situație, dar nu atașezi bon sau factură. E posibil să nu verifice situația respectivă, pentru că tu nu ți-ai demonstrat calitatea de consumator.


În orice caz, treburile astea durează. Au din start 30 de zile de la data înregistrării plângerii să-ți răspundă. Dar termenul ăla mai poate fi prelungit cu încă 15, dacă situația e mai complicată. Deci ei îți pot răspunde după 45 de zile, iar la tine poate ajunge după 50 de zile răspunsul, că se consideră data la care pun plicul la poștă.


Tu ți-ai stricat televizorul abia luna trecută. Mai așteaptă.

#15
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Am ceva experienta cu ANPC. De fiecare data problema s-a rezolvat si am primit raspunsul. De fiecare data plangerea a fost insotita de documente doveditoare. Am folosit inclusiv printscreenuri cu dialogul purtat pe mail cu cei pe care ii reclamam. Astfel am putut demonstra ca i-am informat despre problema iar ei au raspuns dar au ignorat in continuare rezolvarea.
  Daca nu poti dovedi ceea ce reclami slabe sanse sa se intample ceva. Dar daca ai dovezi treburile se misca.

Factura/bon, certificat de garantie, orice comunicare scrisa intre tine si cel reclamat. Numar de inregistrare sesizare catre el reclamat. De exemplu la RDS nu am avut comunicarea scrisa dar am avut numerle reclamatiilor. Le-am trecut pe reclamatia catre ANPC.
La Arsis am avut si comunicare scrisa pe mail.
La Carrefour am avut doar bonul fiscal dar a fost suficient.
La service auto am avut devizul, bonul si garantia.

Daca apesi bine butoanele se misca treaba cu conditia sa fie intradevar o nedreptate la mijloc. Daca reclami ca nu ti-au reparat pe garantie ceva ce s-a defectat din cauza ta, e normal sa nu se miste ca de fapt nu e nic o nedreptate. Sunt doar niste tentative de a obtine ceva ce nu ti se cuvine.

Edited by PoeOvidiu, 07 March 2018 - 09:25.


#16
Flavius87

Flavius87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.08.2007
Salutare,
In iunie am cumparat de pe emag un AC Midea 12000BTU si am ales si serviciul de instalare in 3-5 zile tot de la emag. Aparatul de AC a ajuns dar nimeni nu suna pentru instalare asa ca am sunat eu. Acolo mi s-a zis ca nu mai e disponibil tichetul de 3-5 zile.. am zis ok, sa ma programeze pentru o data ulterioara(6-9 zile dupa informatiile primite de la ea), cu toate ca eu cand am facut comanda era.. a zis ca revine cu un telefon.. nu a mai revenit. Am sunat iarasi.. o alta domnita mi-a zis ca cea dinainte nu stie, dar nici ala de 6-9 zile nu mai e disponibil.. cu toate ca inca se putea comanda de pe emag.. am zis ok, cat poate maxim sa dureze? 10-15 zile a zis.. am zis ok.. a zis ca revine cu un telefon si nu a mai revenit nimeni.. Am trimis sesizare la emag si la depanero.. am primit acum 2 saptamani raspuns ca se investigheaza problema si revin.. dupa cateva zile am mai trimis un mail in care ii intrebam cam cat dureaza ca eu eram cu banii dati(480 de lei) si cu AC-ul in cutie.. Nu a mai raspuns nimeni.. Saptamana trecuta am facut reclamatie la ANPC, de la care am primit raspuns ca a fost redirectionata catre organele competente.Dupa cate vad, am gresit cand am cumparat tichet de instalare de la emag. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa mai astept? sa imi cer banii inapoi? Eu in reclamatia formulata la ANPC am cerut un control si reparatie(insemnand instalare) dar nu stiu cat poate sa dureze.

#17
CBR

CBR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 16.05.2019
Ai 30 de zile termen de solutionare, care se mai si depaseste in anumite cazuri.

Eu am ajuns sa fac reclamatie ANPC-ului pentru depasire (spre surprinderea mea chiar a functionat).

Banuiesc ca te grabesti cu AC-ul din cauza temperaturilor din aceasta perioada. Eu as cere banii inapoi.

#18
Flavius87

Flavius87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.08.2007

View PostAlex_CBR, on 09 iulie 2019 - 13:44, said:

Ai 30 de zile termen de solutionare, care se mai si depaseste in anumite cazuri.

Eu am ajuns sa fac reclamatie ANPC-ului pentru depasire (spre surprinderea mea chiar a functionat).

Banuiesc ca te grabesti cu AC-ul din cauza temperaturilor din aceasta perioada. Eu as cere banii inapoi.

In primul rand , multumesc pentru raspuns.
Sincer as astepta rezolvarea cazului, ca banuiesc ca intr-un final va fi rezolvat in favoarea mea. Nu doresc montaj gratuit sau alte gratuitati, dar sincer pentru cati nervi mi-au facut m-as bucura sa primeasca o amenda. Daca cer banii inapoi, cred ca se considera "rezolvare amiabila" si scapa de sanctiuni.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate