Masinile SH sub asediu
#19
Posted 28 February 2018 - 11:14
PoeOvidiu, on 28 februarie 2018 - 11:09, said:
Mi le tin in curte. Ai vreo problema ca am 3 masini? Legislatia nu poate fi facuta doar pentru cei care locuiesc la bloc. Impozitul il poate baga progresiv. Dar parcarea nu. |
#20
Posted 28 February 2018 - 11:15
rosix, on 28 februarie 2018 - 10:44, said: Aproape zi de zi, citim in presa despre cat de daunatoare pentru lumea civilizata sunt masinile SH, cum curg tablele din ele, cum scot fum ca tractorul, cum polueaza dieselul de rupe, cum ezita romanul sa puna 15.000 de euro la bataie sa-si ia masina noua. In acest topic voi posta, in masura posibilitatilor toate aceste articole, platite de coporatiile auto din Romania, care ataca in mod rauvoitor, cu orice pret, masinile SH. si exemplele ar putea continua Evident ca acest fel de "a otravi" este invizibil in mod direct si datorita faptului ca dureaza destul de mult pana cand efectele devin vizibile si mai ales ireversibile. Edited by poadol, 28 February 2018 - 11:16. |
#21
Posted 28 February 2018 - 11:18
Eventual si agricultura sa se faca cu boii. Sa nu iti polueze mancarea cu fumul de la tractoare non euro.
Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 11:19. |
#22
Posted 28 February 2018 - 11:20
Să mergem deci cu ricșele cu bicicletele că așa e bio.
|
#23
Posted 28 February 2018 - 11:20
Nu conteaza cat de veche sau noua este masina dar foarte important – chiar vital – este sa corespunda din punct de vedere tehnic.
Aici este adevarata problema. - Masini aduse de la fiare vechi din Germania sau aiurea si care au nevoie de reparaţii costisitoare. - Maşini avariate grav sau cu daune totale reparate ieftin si repede din bucati si scoase la vanzare - Filtrul de particule pentru motorizările diesel. Pai un filtru ajunge si la 2000 Euro si chiar peste. Credeti ca un diesel scos la vanzare in Romania la 2000 Euro chiar are filtru de particule? - Turbină, injectoare, EGR, galerie de admisie - componente de bază ale motorului iar problemele apar dupa un rulaj foarte mare - evident, kilometri daţi înapoi. Astea sunt scumpe de reparat/inlocuit si iar – cineva care cumpara o masina la 2000 chiar credeti ca are bani pentru astfel de reparatii? Ar mai fi multe de spus dar cred ca este suficient. Au mai spus si alti colegi – la bani putini si ani multi de utilizare astea sunt cadavre nu masini iar locul lor este la fiare vechi. Daca totusi insisti sa cumperi o masina veche (nu conteaza motivele) pune-o frate la punct asa cum trebuie |
#24
Posted 28 February 2018 - 11:21
PoeOvidiu, on 28 februarie 2018 - 11:18, said: Eventual si agricultura sa se faca cu boii. Sa nu iti polueze mancarea cu fumul de la tractoare non euro. Sa treci tu cu masina prin oras de cate ori trece un tractor pe camp atunci cand si daca vei ajunge la rand. Ok? Edited by poadol, 28 February 2018 - 11:24. |
#25
Posted 28 February 2018 - 11:23
Naijax, on 28 februarie 2018 - 11:20, said:
Daca totusi insisti sa cumperi o masina veche (nu conteaza motivele) pune-o frate la punct asa cum trebuie Pai si unde e farmecul afacerii ? Ti-ai luat masina bengoasa la N-ai sa vezi asa ceva! |
#26
Posted 28 February 2018 - 11:23
#27
Posted 28 February 2018 - 11:23
rosix, on 28 februarie 2018 - 10:44, said:
Sunt de parare ca fiecare popor are masinile pe care si le poate permite, respectiv cea mai jalnica tara din UE, ca nivel de trai, nu va putea sa aiba acelasi numar de masini noi inmatriculate anual ca in Germania. Si eu sunt de aceeasi parere, dar la noi afirmatia este dusa in extreme. Cu alte cuvinte, ori cumparam masini scumpe pe care nu ni le permitem, ori cumparam niste cazaturi in care evident nu vrem sa investim bani, ca sunt niste cazaturi. In principiu, cand nu-ti permiti un lucru, nu ti-l cumperi. Iar masina este o cheltuiala continua, in niciun caz investitie. Revizii, anvelope, taxe, asigurari, impozite si intr-un final, combustibil. Exemplele sunt cat se poate de reale. Daca esti sofer in Bucuresti, le vezi cu ochiul liber. Plin de rable! Nu discut ca majoritatea sunt inmatriculate in judetele limitrofe sau Bg, pentru ca este prea putin relevant. Si riscurile stii care sunt? Sa te faca praf una din ele, din diverse motive. Ca are discurile si placutele schimbate la nea' Gicu de la colt, sau mai rau, ca nu le-a mai schimbat de zece ani. Ca are anvelope de vara iarna, sau niste cazaturi SH vechi de cand masina. In cel mai bun caz, niste jafuri de 100 lei cumparate de prin supermarket. Colac peste pupaza, sa fie inmatriculate si in BG, fara o asigurare valabila. Si nu vorbesc din carti. Am patit-o. Ce ar trebui cu adevarat sa se faca, dpmv. Impozit marit si taxe de zona, functie de norma euro. Vrei sa circuli cu rabla de golf 3 prin centrul Bucurestiului? Platesti. Punct. |
#28
Posted 28 February 2018 - 11:25
Discutii despre ideal , total irealizabile din moment ce nu s-a gandit treaba din timp . Acum statul incearca sa dreaga busuiocul fara succes . Daca in 1990-1992 puneau impozite pe vechimea masinii si ramanea asa era mult mai ok decat in varianta/variantele trecute/ actuale . Eram fericiti cu totii daca sub 10 ani un autoturism avea impozit foarte mare si cele noi si pana in 10 ani aveau impozit unic, mic.
Edited by Baxon, 28 February 2018 - 11:27. |
|
#29
Posted 28 February 2018 - 11:27
qawHaq1, on 28 februarie 2018 - 11:04, said:
Pe langa alea de mai sus, as mai baga si impozit progresiv. La prima, impozit normal, la a doua dublu, a treia triplu, samd. In plus, o taxa de parcare progresiva, pentru tot ce depaseste doua masini pe familie de doua persoane. Am vecini cu cate patru jafuri de-astea, care ocupa locuri aiurea. |
#30
Posted 28 February 2018 - 11:28
tomtom, on 28 februarie 2018 - 11:23, said:
Exemplele sunt cat se poate de reale. Daca esti sofer in Bucuresti, le vezi cu ochiul liber. Plin de rable! Nu discut ca majoritatea sunt inmatriculate in judetele limitrofe sau Bg, pentru ca este prea putin relevant. Pai da.. dar asta e tara. Uita-te si tu in jurul tau. Arata Romania a tara europeana? Avem autostrazi macar ca in Ungaria sau Bulgaria (nu mai vorbesc de UE). Uita-te si tu in jurul tau.. cum iesi din Bucuresti sau dintr-un oras mare se vede cu ochiul liber cat e de praf aceasta tara... Si atunci, cum poti sa arunci cu rahat in masinile SH ?? Nu sunt toate rable sau cazaturi. Sunt exact pe masura dezvoltarii Romaniei ca tara... adica nu pot sa arate masinile mai noi si mai ok decat arata tara.... Parerea mea este ca avem de-a face cu ipocrizie masiva in acest domeniu. Intr-o tara care arata ca Albania vrem sa avem masini noi ca in Germania si impozite progresive ca in America. Treziti-va, oameni buni! Cand o creste nivelul de trai, va garantez ca toti isi iau masina noua si renunta la orice masina mai veche de 5-7 ani... Dar nu suntem acolo... suntem inca departe. Romanul mediu nu-si permite o rata lunara de 200 de euro la o masina noua... Grosul poporului abia are bani de mancare. Edited by rosix, 28 February 2018 - 11:29. |
#31
Posted 28 February 2018 - 11:29
#32
Posted 28 February 2018 - 11:30
exceswater, on 28 februarie 2018 - 11:11, said:
1. Pe guvernanți îi doare la banană de mediu, euro and shit. Totul se traduce în taxe și impozite. 2. Să ziceți mulțumesc lui nenea Țiriac. Pe lângă împușcatul mistreților, acest individ se mai ocupă și cu importul de autovehicule. Cine e interesat să vândă auto noi va arunca cu mizerii în SH. |
#33
Posted 28 February 2018 - 11:31
poadol, on 28 februarie 2018 - 11:21, said:
Se vorbeste cumva de tractoarele de pe camp in ceea ce am scris sau renuntarea la ele? Sa treci tu cu masina prin oras de cate ori trece un tractor pe camp atunci cand si daca vei ajunge la rand. Ok? Marfa se transporta cu dube si camioane, propun sa revenim la cai si la caruta sa nu ne otravim. Poate vei intelege ca singura solutie reala este ITP fara spaga. Acolo trebuie umblat si in maxim 2 ani parcul auto de la noi scade cu cel putin 20% fara nici o taxa. La fel o sa scada si poluarea. Altfel e doar propaganda de adunat bani la buget. Acolo trebuie lucrat si verificate la sange statiile ITP. Inchise pe capete pentru orice neregula. Sa le fie frica sa ia spaga. Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 11:32. |
|
#34
Posted 28 February 2018 - 11:33
qawHaq1, on 28 februarie 2018 - 11:14, said:
Poate fi facuta pentu cei care parcheaza pe spatiul public. Nu e nimic nou, se practica in multe tari, in orasele relativ mari. Naijax, on 28 februarie 2018 - 11:20, said:
Nu conteaza cat de veche sau noua este masina dar foarte important – chiar vital – este sa corespunda din punct de vedere tehnic. Aici este adevarata problema. - Masini aduse de la fiare vechi din Germania sau aiurea si care au nevoie de reparaţii costisitoare. - Maşini avariate grav sau cu daune totale reparate ieftin si repede din bucati si scoase la vanzare - Filtrul de particule pentru motorizările diesel. Pai un filtru ajunge si la 2000 Euro si chiar peste. Credeti ca un diesel scos la vanzare in Romania la 2000 Euro chiar are filtru de particule? - Turbină, injectoare, EGR, galerie de admisie - componente de bază ale motorului iar problemele apar dupa un rulaj foarte mare - evident, kilometri daţi înapoi. Astea sunt scumpe de reparat/inlocuit si iar – cineva care cumpara o masina la 2000 chiar credeti ca are bani pentru astfel de reparatii? Ar mai fi multe de spus dar cred ca este suficient. Au mai spus si alti colegi – la bani putini si ani multi de utilizare astea sunt cadavre nu masini iar locul lor este la fiare vechi. Daca totusi insisti sa cumperi o masina veche (nu conteaza motivele) pune-o frate la punct asa cum trebuie |
#35
Posted 28 February 2018 - 11:35
#36
Posted 28 February 2018 - 11:35
"Vrei sa circuli cu rabla de golf 3 prin centrul Bucurestiului? Platesti. Punct."
Si daca vreau sa circul in Berlin, Budapesta, Moscava, nu platesc nimica. E corect asa, nu-i asa? Edited by myshyk, 28 February 2018 - 11:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users