Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

Masinile SH sub asediu

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
340 replies to this topic

#37
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005

 myshyk, on 28 februarie 2018 - 10:58, said:

Si nu se leaga nimeni de faptul ca nu s-au mai construit noi de vreo 18 ani. Corespund la TÜV si ASU, circula.
Da prietene, dar condu un Golf 3 din acela, si condu unul de la noi.
La noi problema este ca nici nu se intretin masinile... atata timp cat se invarte roata inseamna ca merge, nu CUM merge.....
Un exemplu este-un var de-al meu care a zis ca nu a bagat nu stiu cati ani bani intr-un golf 4.... sau nu mai stiu exact ce masina, dar tot pe-acolo. Si asta inseamna ca masina nu-ti scoate bani din buzunar.... Intr-adevar, nu-i scotea bani din buzunar, insa aia numai masina nu mai era...

#38
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 qawHaq1, on 28 februarie 2018 - 11:35, said:

Nu, s-ar ocupa si alea. De altii...Posted Image
Si-atunci, care e grija ta ca are 4 masini?

 AndyM, on 28 februarie 2018 - 11:36, said:

Da prietene, dar condu un Golf 3 din acela, si condu unul de la noi.
La noi problema este ca nici nu se intretin masinile... atata timp cat se invarte roata inseamna ca merge, nu CUM merge.....
Un exemplu este-un var de-al meu care a zis ca nu a bagat nu stiu cati ani bani intr-un golf 4.... sau nu mai stiu exact ce masina, dar tot pe-acolo. Si asta inseamna ca masina nu-ti scoate bani din buzunar.... Intr-adevar, nu-i scotea bani din buzunar, insa aia numai masina nu mai era...
Eu chiar am un golf 3 din 97. Si stiu exact ce vorbesc.Si nu dau spaga la ITP.

#39
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Naijax, on 28 februarie 2018 - 11:20, said:

Au mai spus si alti colegi – la bani putini si ani multi de utilizare astea sunt cadavre nu masini iar locul lor este la fiare vechi.

Bombita mea nu e cadavru ! A primit piese noi in valoare mai mare decat a valorat toata masina la achizitie si merge brici Posted Image

Edited by Baxon, 28 February 2018 - 11:38.


#40
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 rosix, on 28 februarie 2018 - 11:28, said:

Pai da.. dar asta e tara. Uita-te si tu in jurul tau. Arata Romania a tara europeana? Avem autostrazi macar ca in Ungaria sau Bulgaria (nu mai vorbesc de UE).  Uita-te si tu in jurul tau.. cum iesi din Bucuresti sau dintr-un oras mare se vede cu ochiul liber cat e de praf aceasta tara... Si atunci, cum poti sa arunci cu rahat in masinile SH ??  Nu sunt toate rable sau cazaturi.  Sunt exact pe masura dezvoltarii Romaniei ca tara... adica nu pot sa arate masinile mai noi si mai ok decat arata tara....

Parerea mea este ca avem de-a face cu ipocrizie masiva in acest domeniu.  Intr-o tara care arata ca Albania vrem sa avem masini noi ca in Germania si impozite progresive ca in America.  

Treziti-va, oameni buni!

Cand o creste nivelul de trai, va garantez ca toti isi iau masina noua si renunta la orice masina mai veche de 5-7 ani... Dar nu suntem acolo... suntem inca departe.  Romanul mediu nu-si permite o rata lunara de 200 de euro la o masina noua... Grosul poporului abia are bani de mancare.
NIici nemtii nu renunta la masina doar fiindca a depasit5-7 ani. Asa ca nu-ti fa vise ca la noi ar fi asa.

#41
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007

 rosix, on 28 februarie 2018 - 11:28, said:

Pai da.. dar asta e tara. Uita-te si tu in jurul tau. Arata Romania a tara europeana? Avem autostrazi macar ca in Ungaria sau Bulgaria (nu mai vorbesc de UE).  Uita-te si tu in jurul tau.. cum iesi din Bucuresti sau dintr-un oras mare se vede cu ochiul liber cat e de praf aceasta tara... Si atunci, cum poti sa arunci cu rahat in masinile SH ??  Nu sunt toate rable sau cazaturi.  Sunt exact pe masura dezvoltarii Romaniei ca tara... adica nu pot sa arate masinile mai noi si mai ok decat arata tara....

Parerea mea este ca avem de-a face cu ipocrizie masiva in acest domeniu.  Intr-o tara care arata ca Albania vrem sa avem masini noi ca in Germania si impozite progresive ca in America.  

Treziti-va, oameni buni!

Cand o creste nivelul de trai, va garantez ca toti isi iau masina noua si renunta la orice masina mai veche de 5-7 ani... Dar nu suntem acolo... suntem inca departe.  Romanul mediu nu-si permite o rata lunara de 200 de euro la o masina noua... Grosul poporului abia are bani de mancare.

Romanul care nu-si permite o cheltuiala lunara de 200 de euro la care se adauga inca 100 din revizii, anvelope, asigurari si restul, de fapt si de drept, nu-si permite o masina.
Cel care abia are bani de mancare, nici atat.
Masina nu este un drept si nici nu tine de foame.

Repet. Cand nu-ti permiti un lucru, nu ti-l cumperi.
De cand s-a scos taxa, am revazut pe sosele niste cazaturi pe care sincer, nu credeam ca le voi mai vedea in viata asta.
Opel tigra, golf 2 si 3, Passat-uri de prin 90, audi-uri 80 si multe multe altele.

Ai impresie ca proprietarii de mai sus investesc 1500-2000 de lei in niste anvelope noi (fie ele de iarna sau vara). Evident nu, ca si-ar depasi valoarea masinii.
Nu mai vorbesc de revizii facute cum trebuie, nu in parcare.

#42
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005

 myshyk, on 28 februarie 2018 - 11:37, said:

Eu chiar am un golf 3 din 97. Si stiu exact ce vorbesc.Si nu dau spaga la ITP.
Nu te contrazic, dar cati sunt ca tine?
Uita-te pe strazi.... vezi chiar si masini de 10-12 ani rable in devenire... ce sa mai zic de-alea de 20.... Masina costa 1000 euro, proprietarul nu da 200 euro pe un set de anvelope (in ideea ca nu-i convine sa dea 1/5 din pretul masinii pe anvelope). Si ia niste SH-uri cu DOT-ul de 6-7 ani, la 100 lei bucata pentru ca "mai au carne". Iar la prima zapada se duce sanie.

#43
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008
Pana in 89 batranul imi spunea ca o sa fie magazinele pline cu de toate si nu poti cumpara ca nu ai cu ce
iar strazile or sa fie pline de fiare (nu l-am crezut atunci)!Posted Image

#44
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 06.08.2008

 myshyk, on 28 februarie 2018 - 11:27, said:

Asta te frige pe tine, ca are 4 si ocupa locuri. Ai impresia ca daca ar avea numai una, celelalte locuri ar ramane libere?Posted Image

Never ! Cu cat s-ar face mai multe locuri de parcare in Bucuresti (in special) sau in alte localitati, cu atat romanul si-ar lua alte masini...ieftine. Doar are locuri de parcare suficiente.

#45
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

 Baxon, on 28 februarie 2018 - 11:38, said:

Bombita mea nu e cadavru ! A primit piese noi in valoare mai mare decat a valorat toata masina la achizitie si merge brici Posted Image

Esti unul din foarte putinele cazuri fericite
Aici este adevarata problema cu aceste "cadavre". Costul reparatiilor este cu mult mai ridicat decat pretul real al cazanului in sine ori romanul nostru vrea cu orice pret BMW ,VW sau Audi,  neparat diesel si max 2500eur.

#46
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 tomtom, on 28 februarie 2018 - 11:39, said:

audi-uri 80 si multe multe altele.


Daca zici de B 4-ri de la Audi 80 tin sa precizez ca aceste masini ingroapa multe altele noi noute . Tabla galvanizata si motoare foara moarte , piese noi f ieftine, pe producator . Crede-ma ca un B 4 ( 92-94 ) de 10 ori mai bun dtpdv ca un Logan din 2015-2018 !

 paso87, on 28 februarie 2018 - 11:42, said:


Never ! Cu cat s-ar face mai multe locuri de parcare in Bucuresti (in special) sau in alte localitati, cu atat romanul si-ar lua alte masini...ieftine. Doar are locuri de parcare suficiente.
La bloc ar trebui impusa o masura de genul cati din membrii familiei au permis atatea masini sa primeasca locuri deparcare . Daca intr-o familie au doar 2 persoane permis , sa aiba doar 2 locuri alocate , daca au 10 masini celelalte sa si le parcheze cu plata pe ora ...

Edited by Baxon, 28 February 2018 - 11:44.


#47
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Romania nu arata ca o tara in care sa merite sa platesti taxe, daramite ca o tara in care sa merite sa circuli cu o masina noua.

Uitati-va si voi in jurul vostru... Avem noi drumuri, nu spun ca in Germania.. avem drumuri macar ca in Bulgaria?
Cand ati fost ultima data pe A2, pe primul sector Bucuresti - Fundulea ?  Voi ati vazut cum se circula pe bucata aia de drum?  Cum sa bagi bani intr-o masina noua, sa circuli pe o astfel de "autostrada".

Ati circulat vreodata pe E85 (drumul ala cu o banda + jumate de banda), pana la Bacau?   Cum sa-ti risti viata pe un asemenea drum, cu o masina noua?

Fiti realisti, oameni buni....  Vorbim de funie in casa spanzuratului aici... sau mai degraba de ticihia de margaritar pe care vrem s-o punem orbului...

Incercam sa cosmetizam o treaba care nu merita cosmetizata, dupa parerea mea... Nu e vorba de poluare aici.

Edited by rosix, 28 February 2018 - 11:53.


#48
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 rosix, on 28 februarie 2018 - 11:48, said:

Romania nu arata ca o tara in care sa merite sa platesti taxe, daramite ca o tara in care sa merite sa circuli cu o masina noua.
Nu numai ca nu arata dar nici nu este si probabil nici nu o sa fie curand ! Cu toate astea aici locuim si traim ...

#49
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

 PoeOvidiu, on 28 februarie 2018 - 11:31, said:

1. Sa inteleg ca pe camp e mai putin nociv fumul? Pai gazele alea de la tractor se depun pe graul din care iti face tie painea.
Marfa se transporta cu dube si camioane, propun sa revenim la cai si la caruta sa nu ne otravim.

Poate vei intelege ca singura solutie reala este ITP fara spaga. Acolo trebuie umblat si in maxim 2 ani parcul auto de la noi scade cu cel putin 20% fara nici o taxa. La fel o sa scada si poluarea. Altfel e doar propaganda de adunat bani la buget.
Acolo trebuie lucrat si verificate la sange statiile ITP. Inchise pe capete pentru orice neregula. Sa le fie frica sa ia spaga.
Sa intelegi dupa cum urmeaza:
- tractoarele "trec sau lucreaza" pe camp = inafara localitatilor in general;
- pe camp exista o densitate a populatiei minuscula fata de localitati;
- cei care traiesc in localitati mici sau mari pot respira aerul de pe camp numai atunci cand vantul bate din acea directie;

+ cireasa de pe torta (nu mai este nevoie de cai si carute):

Quote

FOTO | Primele comenzi pentru camionul electric Tesla. Cum arată și cât costă Semi

PepsiCo a făcut cea mai mare precomandă pentru noile camioane electrice fabricate de Tesla, 100 de astfel de vehicule, producătorul Mountain Dew și al cipsurilor Doritos intenționând să reducă cheltuielile pentru carburanți și emisiile flotei sale de vehicule, a declarat marți un director al producătorului de băuturi răcoritoare, citat de Reuters.

Tesla a încercat să convingă industria de profil că poate produce camioane electrice de capacitate mare cu prețuri competitive cu cele ale camioanelor diesel.


Mai multe firme de transporturi au încă rețineri să cumpere camioanele Tesla, din cauza incertitudinilor legate de timpul necesar încărcării bateriilor comparativ cu alimentarea cu motorină, a autonomiei de drum, a capacității de transport și a evoluției pe care o poate avea piața vehiculelor comerciale electrice.

Anual, în America de Nord sunt fabricate circa 260.000 de camioane Clasa 8 de tonaj greu, potrivit firmei de cercetare FTR.

Navistar International și divizia de camioane și autobuze a Volkswagen vor lansa camioane electrice de tonaj mediu până la sfârșitul anului 2019, în timp ce Daimler a livrat primele camioane electrice de tonaj mai mic clienților din New York.  

In timp se va trece oricum la autovehicule electrice fie ca va place sau ba.

Ati pregatit banutii? Posted Image

Quote

Dacia pregateste urmatoarea mare lovitura: masini electrice "socant de ieftine".
"Vor fi SOCANT de ieftine!" Dacia pregateste cele mai ieftine masini electrice de pe piata! Anunt OFICIAL

Attached Files



#50
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Dacia o sa aiba masini electrice cu baterii 777 zinc carbon.


#51
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014

 tomtom, on 28 februarie 2018 - 11:39, said:

Romanul care nu-si permite o cheltuiala lunara de 200 de euro la care se adauga inca 100 din revizii, anvelope, asigurari si restul, de fapt si de drept, nu-si permite o masina.
Cel care abia are bani de mancare, nici atat.
Masina nu este un drept si nici nu tine de foame.



Doar motorina la una din masinile mele E3 depaseste 200 de euro/ luna. Si culmea, imi si tine de foame. Masina aia munceste mai mult ca aia a ta noua. Si e doar un break.

Cat de des ii faci RCA si ii schimbi anvelopele de cheltui pe ele 1200 de euro/an? 4 anvelope sunt cam 200 de euro. RCA e inca vreo 150. Deci 350/an. Un schimb de ulei cu toate filtrele e vreo 50 de euro si il fac o data la 2-3 luni maxim.  Asta sa vorbim in euro ca doar suntem in zona euro si e moneda ofociala a Romaniei.
  Multi nu cheltuie cu intretinerea la E5 cat cheltui eu cu motorina la E3. Dar va bateti cu caramida in piept ca aveti E5.

  Am doua masini E3 si una Non Euro. Pe oricare o bag fara emotii pe stand de ITP la RAR . Cati din astia cu E5 puteti face la fel? Mai ales aia cu diesel? Eu nu umblu cu suta-n talon cand merg sa fac ITP-ul.

Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 12:08.


#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
În 2012, când am fost în Germania pentru prima dată, ardeam de nerăbdare să văd câte modele de VW, BMW şi Mercedes au nemţii.
Când colo... Renault-uri la greu, majoritatea Clio şi Megane. Unele arătau mai rău decât ale noastre.
Second hand-ul nu se limitează numai la maşini şi, indiferent de măsurile luate, o bună perioadă de timp nu vom scăpa de ceea ce aruncă alţii. Motivul principal:
- 45 de ani (până în 1989 inclusiv) în care am fost învăţaţi că a face din rahat bici este o virtute naţională şi că "recuperare, recondiţionare, refolosire" este un mod de viaţă.
Este în sângele nostru de balcanici - rog să fiu scuzat de cei care nu procedează astfel - să ne cârpim, să căutăm chilipiruri, să cumpărăm pe nimic un lucru bun. Nu am fost educaţi, din 1990 încoace, că un produs de calitate superioară trebuie plătit scump şi chiar foarte scump. Dimpotrivă, încă este promovat principiul "descurcă-te cum poţi", încă ni se spune că o şpagă bine plasată - la RAR, în cazul de faţă - te poate pricopsi cu o limuzină la preţ de Logan, poate chiar mai puţin. Protecţia mediului este o noţiune cvasi-necunoscută în România; de-abia acum, în 2018, a început cu adevărat să prindă contur, la nivel naţional, colectarea selectivă a deşeurilor.

Motivul real pentru care românul preferă diesel în loc de benzinar este şi preţul mic de achiziţie al motorinei, în special din sursele neoficiale. Există companii unde la nivelurile înalte se trăieşte din furtul de motorină - companii de stat, dar cred că şi câţiva privaţi se pot regăsi aici. Încă nu s-a reuşit implementarea unui sistem prin care şoferul unei astfel de companii să nu mai poată ajunge la pompa de alimentare, iar sistemele "antifurt" (inclusiv localizarea prin GPS) sunt o glumă sau sunt şuntate.
Metodele de subtilizare a combustibilului pentru alimentat limuzinele second hand sunt multe şi se pare că în viitorul apropiat vor fi la fel de productive ca în prezent.
Repet: nu ştiu cum au reuşit grecii să aibă numai autoturisme pe benzină în ţara lor, dar îi felicit pentru asta. Singurele autoturisme diesel din Grecia sunt cele ale turiştilor.

#53
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,924
  • Înscris: 29.10.2014
La ce viteză medie e prin orașe (17 - 25 km/h), eu aș pune taxă de 50 de lei pe zi să te plimbi cu mașina în oraș și aș lăsa strada pentru trotinete electrice.

Decât să polueze diesel-urile în oraș, mai bine să polueze centralele electrice pe cărbune acolo la mama lor unde sunt puse (nu știu, n-am văzut vreodată o centrală electrică).

#54
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014

 PSC, on 28 februarie 2018 - 12:03, said:

Motivul principal:
- 45 de ani (până în 1989 inclusiv) în care am fost învăţaţi că a face din rahat bici este o virtute naţională şi că "recuperare, recondiţionare, refolosire" este un mod de viaţă.
Este în sângele nostru de balcanici - rog să fiu scuzat de cei care nu procedează astfel - să ne cârpim, să căutăm chilipiruri, să cumpărăm pe nimic un lucru bun. Nu am fost educaţi, din 1990 încoace, că un produs de calitate superioară trebuie plătit scump şi chiar foarte scump.
  Problema e de venituri. Si oricat se canta ca masina e un lux. Incet, incet a devenit o necesitate pentru multi. La aia ce iau cu 2-3000 de euro du-te si da-le tu inca 7000 cu conditia sa ia Logan nou si sa imi zici cati te refuza.
Dar cand atat are. 2000 de euro . Si are nevoie de masina sa isi poata duce pruncul la scoala din cucuietii de vale in cucuietii de deal ca transport  in comun nu mai este du-te si explica-i la omul ala ca ceea ce face el e un lux.

  Du-te si explica-i ca e un lux sa isi duca patrunjeii la piata sau sa isi duca mama la spital ca pentru autobuze nu e rentabila ruta si nu a licitat nimeni pe ea. Ca nu il lasi sa intre in oras. O lasa la margine si ia un taxi sau altceva de acolo. Dar sa te apuci sa il taxezi tot pe ala mai necajit e cu adevarat o masura de protectie sociala.  Ba mai gasesti si apaludaci la masurile astea. Aplaudaci care considera ca trebuie sa moara idiotul ala care castiga 1500/luna ca sa cultive cartofii pe care ii cumpara aplaudacul cu un leu kg. Eu cred ca idiotul ar trebui sa vanda cu 10 lei cartofii sa isi permita masina noua sa fie pe placul aplaudaculului.

Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 12:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate