Masinile SH sub asediu
Last Updated: Jun 01 2018 10:42, Started by
rosix
, Feb 28 2018 10:44
·
0
#1
Posted 28 February 2018 - 10:44
Aproape zi de zi, citim in presa despre cat de daunatoare pentru lumea civilizata sunt masinile SH, cum curg tablele din ele, cum scot fum ca tractorul, cum polueaza dieselul de rupe, cum ezita romanul sa puna 15.000 de euro la bataie sa-si ia masina noua.
In acest topic voi posta, in masura posibilitatilor toate aceste articole, platite de coporatiile auto din Romania, care ataca in mod rauvoitor, cu orice pret, masinile SH. Sunt de parare ca fiecare popor are masinile pe care si le poate permite, respectiv cea mai jalnica tara din UE, ca nivel de trai, nu va putea sa aiba acelasi numar de masini noi inmatriculate anual ca in Germania. Posesorii de masini SH din Romania sunt permanent hartuiti: ITP anual pentru masinile mai vechi de 12 ani, RCA cu pret cat nu face si ... probabil incepand de anul acesta o noua taxa de poluare pentru toate masinile aflate in circulatie... Astfel de articole mizerabile, finantate de corporatiile pe care guvernul le-a luat in brate sunt uramtoarele: Romanii aleg tot mai mult masinile poluante: http://www.capital.ro/bunastare-si-poluare-legaturi-bolnavicioase.html RECORD OFICIAL: 519.000 de autoturisme de ocazie înmatriculate în 2017 http://www.capital.ro/record-oficial-519000-de-autoturisme-de-ocazie-inmatriculate-in.html Gavrilescu: Nu ne dorim o nouă penalitate pentru cei care vor să-și cumpere o mașină second hand http://www.capital.ro/gavrilescu-nu-ne-dorim-o-noua-penalitate-pentru-cei-care-vor-sa.html Nouă TAXĂ AUTO din 2018. Acești șoferi vor plăti ÎN PLUS http://www.capital.ro/noua-taxa-auto-din-2018-acesti-soferi-vor-plati-in-plus.html Romania bubuie de masini diesel desi cele mai multe trari UE vor sa le interzica: România trece pe Diesel. Tot mai mulți români aleg autoturismele pe motorină, deși orașele europene vor să le interzică Primăria Capitalei: Se impune restricționarea accesului autovehiculelor în zona centrală prin introducerea unei taxe http://www.capital.ro/primaria-capitalei-accesului-autovehiculelor-in-zona-centrala-a.html Firea - toate rablele au ajuns la noi, in Bucuresti https://b1.ro/stiri/...deo-205593.html ITP anual pentru mașinile vechi. Vom avea cazierul mașinii http://www.capital.ro/itp-anual-pentru-masinile-vechi-vom-avea.html Restrictii la cumpararea de masin SH: http://adevarul.ro/n...dd69/index.html si exemplele ar putea continua |
#2
Posted 28 February 2018 - 10:54
Eu as propune ca masinile sub Euro 4 (ca sa nu fiu rau) sa nu mai intre in orase! Budapesta deja a adoptat chestia asta,doar ca la ei nu mai e voie sub Euro 5.
Ca fapt divers daca ne uitam aici pe Softpedia,nu e zi in care sa nu apara vreun topic cu vreunu care a dat de 1000-2000e si vrea si el o masina!Pai la banii aia ce poti lua decat o rabla? Daca s-ar pune conditia aia cu norma de poluare pentru orase s-ar elibera si traficul si s-ar reinoi si parcul de masini! Edited by george_eu25, 28 February 2018 - 10:56. |
#3
Posted 28 February 2018 - 10:56
#4
Posted 28 February 2018 - 10:56
Eu as propune ca romanii sa aiba nivelul de trai al ungurilor si pe urma sa se interzica tot ce e sub E4 in orase.
Si as mai propune retinerea si casarea obligatorie a masinilor cu filtrul de particule anulat, indiferent de anul fabricatiei si norma de poluare. Ups. Se vor casa o gramada de E5 si E6. Si aproape deloc E3 si E4? Cred ca da Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 10:58. |
#5
Posted 28 February 2018 - 10:57
Sunt lucruri stiute ( de toti ) . Iar topicul asta nu va influenta in nici un mod mentalitatea romanului de a cumpara masini secand .
P.S. Masini noi exista si sub 10.000 de euro doar pretentiile nu se " incadreaza " ! Edited by Baxon, 28 February 2018 - 10:58. |
#6
Posted 28 February 2018 - 10:58
inițiator,
Dacă ai să te uiți pe subiectele de pe SP despre achiziționări de mașini SH, ai să vezi că majoritatea pun la bătaie 1,5-2-3000 de euro, maximum 4000. Și cer doar Audi, BMW, VW, dacă se poate și diesel. Dacă-i recomanzi unuia Logan (că măcar are vechime mai mică), sare ca ars. Iar la banii ăia, alea nu mai sunt mașini, sunt cadavre. Și, cum spuneam, sunt majoritatea înmatriculărilor. |
#8
Posted 28 February 2018 - 10:59
Din păcate asta e mentalitatea, în mintea românului mașină SH înseamnă neapărat o căzătură de 30 de ani care se ține în vopsea și care trece ITP-ul evident numai cu șpagă și a mers cel puțin un milion de km. Pentru că desigur, nimeni nu cumpără mașini de 2-3 ani și sub 60k km la bord.
Pe oriunde vezi, toți se plâng că nu au bani de combustibil și se laudă când reușesc să mearga gen 7000km/ an dacă e vorba să vândă, dar cumva toate celelalte mașini fac peste 50k km /an dacă e vorba să le cumpere ei. Nu există topic la care să nu vezi cel puțin trei posturi susținând că orice mașină de mai bine de 10 ani are sigur cel puțin 400k km la bord. |
#9
Posted 28 February 2018 - 11:00
#10
Posted 28 February 2018 - 11:02
Cazanul meu non euro deocamdata trece ITP-ul fara spaga. Deci aia cu E5 care nu le iese fumul si dau spaga au cazane mai mari ca al meu.
Sa restrictioneze printr-o taxa accesul in orasele aglomerate e ok. Dar nu are legatura cu poluarea. Are legatura cu fluidizarea traficului. Automat va avea un efect pozitiv si asupra poluarii dar cel mai vizibil va fi faptul ca devine practic si eficient transportul in comun. Daca se vrea eliminarea rablelor solutia corecta e una singura. Suspendarea definitiva a statiilor ITP care au dat ITP la masini la care sunt retinute certificate de inmatriculare in trafic de catre RAR. Eventual la un anumit numar de certificate retinute. Si controale RAR la greu. Deocamdata cand m-a oprit RAR-ul cu rabla mea a gasit doar un bec ars. Asa ca mi-a urat drum bun si m-a atentionat sa inlocuiesc cat mai repede becul ala. Edited by PoeOvidiu, 28 February 2018 - 11:06. |
|
#11
Posted 28 February 2018 - 11:04
Pe langa alea de mai sus, as mai baga si impozit progresiv. La prima, impozit normal, la a doua dublu, a treia triplu, samd. In plus, o taxa de parcare progresiva, pentru tot ce depaseste doua masini pe familie de doua persoane. Am vecini cu cate patru jafuri de-astea, care ocupa locuri aiurea.
|
#12
Posted 28 February 2018 - 11:07
qawHaq1, on 28 februarie 2018 - 11:04, said:
Pe langa alea de mai sus, as mai baga si impozit progresiv. La prima, impozit normal, la a doua dublu, a treia triplu, samd. In plus, o taxa de parcare progresiva, pentru tot ce depaseste doua masini pe familie de doua persoane. Am vecini cu cate patru jafuri de-astea, care ocupa locuri aiurea. |
#13
Posted 28 February 2018 - 11:08
#14
Posted 28 February 2018 - 11:09
Daca statul roman chiar isi doreste cu adevarat innoirea parcului auto sa puna mana sa subventioneze dobanda la achizitiile de masini noi, astfel incat sa iasa 4% dobanda la EURO, adica ca in Germania.
Ca nu cred ca lumea tine cu orice pret sa circule cu masini mai vechi de 10 ani... tot din saracie si din lipsa banilor o face... |
#15
Posted 28 February 2018 - 11:09
qawHaq1, on 28 februarie 2018 - 11:04, said:
Pe langa alea de mai sus, as mai baga si impozit progresiv. La prima, impozit normal, la a doua dublu, a treia triplu, samd. In plus, o taxa de parcare progresiva, pentru tot ce depaseste doua masini pe familie de doua persoane. Am vecini cu cate patru jafuri de-astea, care ocupa locuri aiurea. |
|
#16
Posted 28 February 2018 - 11:10
Problema nu e ca masinile sunt euro 1 sau 2 sau 3. Problema e ca romanul isi ia o masina ieftina in care isi baga doar picioarele si dupa se plange.
Cand nu cere bani, masina e buna. Cand cere bani, romanul nu are si e scumpa. Ce e sub 10.000 de euro si 200 de cai putere e doar o caruta si numai voi astia cu 1000 de cai putere vreti sa circulati. Voi va vaitati ca platiti taxe. Pai daca e asa dureros ca platiti taxele astea, de ce va luat masini E2/E3/E4 ? Eu cred ca tot voi, astia cu masinile la care se aplica taxe, veniti cu idei de masini noi desi... vorbiti degeaba. Eu am Euro 3 si o sa o tin pana nu mai trece ITP-ul sau pana nu-mi mai permit sa o tin. Nu stau sa ma plang ca sunt taxe peste taxe. Si nu o mai dati cu masinile SH... ca masina SH e si aia pe care am luat-o acum o luna si o vand pe OLX... sau cum definiti voi SH ? Va lipsesc (unora) niste idei si niste concepte. Nu va interesati si doar aruncati asa vorbe ca sa va aflati in treaba, nestiind daca aveti dreptate sau nu. Voi credeti ca E1/E2/etc sunt rable. Gresiti amarnic. Sunt doar masini care ar trebui sa se conformeze unor standarde de poluare. In 2001 sau 2003, erau tot rable ? Voi astia cu masini din 2017, peste 2 ani sau 1 ani ce o sa aveti? Nu cumva tot rable ? Toti vrem aer curat da si comoditatea este peste masura. Nu ne place sa ne miscam PS: Sunt mandru de E3-ul meu. Il tin in parcare 4 zile pe saptamana (sa moara de ciuda aia care n-au loc de parcare), nu curge nici un lichid din el, porneste chiar bine si ma duce unde vreau. Mi-am platit taxele si gata. Cat merge merge, cand nu mai merge il las pe dreapta. Sa stiti ca am loc platit. Edited by paso87, 28 February 2018 - 11:12. |
#17
Posted 28 February 2018 - 11:10
rosix, on 28 februarie 2018 - 11:09, said:
Daca statul roman chiar isi doreste cu adevarat innoirea parcului auto sa puna mana sa subventioneze dobanda la achizitiile de masini noi, astfel incat sa iasa 4% dobanda la EURO, adica ca in Germania. Ca nu cred ca lumea tine cu orice pret sa circule cu masini mai vechi de 10 ani... tot din saracie si din lipsa banilor o face... |
#18
Posted 28 February 2018 - 11:11
1. Pe guvernanți îi doare la banană de mediu, euro and shit.
Totul se traduce în taxe și impozite. 2. Să ziceți mulțumesc lui nenea Țiriac. Pe lângă împușcatul mistreților, acest individ se mai ocupă și cu importul de autovehicule. Cine e interesat să vândă auto noi va arunca cu mizerii în SH. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users