Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce masini vechi ati avut in dotare ?
Last Updated: May 04 2018 10:48, Started by
Baxon
, Jan 07 2018 17:55
·
0
#73
Posted 08 January 2018 - 12:24
Sa continuam
Dupa ce am vandut Ascona , am ramas cu 500DM si cautam deja alta masina . De data asta am luat una cu motor defect pe care am facut ucenicia la reparat . Opel Rekord D Caravan an 1977 2000 benzina Automatik . Cost 400 DM . Am refacut complet motorul ala , alezat bloc motor , arbore cotit , segmenti si cuzineti noi , cota de reparatie 2 etc ( mi-a luat 1 an de zile s-o fac , deh saracia era mare ) . Masina o foloseam in excursii ca puteam dormi in ea super lejer . Din pacate poze cu ea nu mai am insa luat de pe net am gasit una identica si la culoare , maro metalizat . Attached FilesEdited by Baxon, 08 January 2018 - 12:24. |
#74
Posted 08 January 2018 - 13:12
@ EneStelian : super! Am trecut de mai mult ori pe lângă maşina aia, era singura de genul pe care am văzut-o (inclusiv până acuma) "pe viu", mă gândeam la un moment dat cum ar fi s-o am şi la un moment dat a dispărut. Cum maşinile astea vechi de obicei ajung la mascrat, m-am gândit că şi aceea... dar uite că asta a scăpat.
Sincer, credeam că modelul e mai nou 1976-1977. Se vede că are ceva influenţe Americane. Aia din poze are maneta schimbătorului la volan sau la podea? Edited by djl, 08 January 2018 - 13:14. |
#75
Posted 08 January 2018 - 13:24
ehh ... ce vremuri.
Am inceput cu Dacia 1310 (am condus cateva sute de metri, NU pe drum public, la 16 ani). N-am mai "prins" masina dupa ce am luat permisul, insa am facut "novicia" pe un Oltcit Club (habar nu am anul, dar stiu culoarea! ). Dupa care am mers o perioada cu un Aro 10 (4x4) modificat din fabrica (motor 1.6 SDI de Golf I, pe cutie de Dacia 1310 ). Apoi am trecut la prima masina oficiala: Opel Ascona 1.6 GLS (parca), 1986, carburator doua camere, manuala in 4. [ http://www.mad4wheels.com/webpics/hires/00010060%20-%201984%20Opel%20Ascona%20(%20C2%20)/1984_Opel_Ascona_(_C2_)_004_5261.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.mad4wheels.com/webpics/hires/00010060%20-%201984%20Opel%20Ascona%20(%20C2%20)/1984_Opel_Ascona_(_C2_)_004_5261.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://topworldauto.com/pics/Opel/opel-ascona-02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Intre timp: ceva Cielo, Matiz-uri, Tico etc. Am mai avut un Opel Omega 1991, 2.6, automat, o Honda Accord 2.0 1991. Dupa care au inceput sa curga astea mai actuale, irelevante insa pe topicul de fata. [ https://img1.icarcdn.com/6837461/gallery_used-car-carlist-honda-accord-ex-sedan-malaysia_6837461_755547563_v1sm.jpg?smia=xTM - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#76
Posted 08 January 2018 - 13:25
Dacie 1300 an 1972, modificata 1310 in 1994. A urmat, pe rand, in 1996 Peugeot 305 diesel model 1982 parca, cu cutia de viteza sub motor, in baia de ulei, apoi acelasi model numai ca benzinara aproape impecabila, dupa o Nova cu motor de 1600 model Supernova, caruia nu i-am umblat in motor, si incepand cu 2007 un Focus 1,8 tdci, 2002, un transit tot 2002 si un Citronel C5 2011. Ultimele 3 le posed acum. O sa caut poze macar cu Peugeoturile sa le postez, stiu ca am cateva poze.
Apropo, faceam un off-road cu 305-le diesel de nu va vine sa credeti. Daca nu ramanea suspendata, urca precum tractorul. |
#77
Posted 08 January 2018 - 14:41
djl, on 08 ianuarie 2018 - 13:12, said:
@ EneStelian : super! Am trecut de mai mult ori pe lĂąngă mașina aia, era singura de genul pe care am văzut-o (inclusiv pĂąnă acuma) "pe viu", mă gĂąndeam la un moment dat cum ar fi s-o am și la un moment dat a dispărut. Cum mașinile astea vechi de obicei ajung la mascrat, m-am gĂąndit că și aceea... dar uite că asta a scăpat. Sincer, credeam că modelul e mai nou 1976-1977. Se vede că are ceva influențe Americane. Aia din poze are maneta schimbătorului la volan sau la podea? |
#78
Posted 08 January 2018 - 14:59
Mi-ai luminat ziua
Deci nu eram singurul care admira maşinuţa E bine că a scăpat. Are valoare istorică. Vezi că e pe facebook un grup gen British Classic Cars şi poate postezi acolo un filmuleţ cu amândouă... cred că ar face senzaţie! Ştiu pe cineva (gemeni) care aveau un "S.A.A.B." primit cadou de nu ştiu ce ministru în 1969. Nu am mai vorbit cu acele persoane de cel puţin 16 ani. Eu am zis că dau examen pentru permis la 18 ani, dar iată că au trecut 17 ani de atunci şi nici măcar nu m-am înscris. Oricum, nu mă mai atrage aşa de mult. Prea aglomerat traficul, lipsă locuri de parcare şi deocamdată pot merge în 99% din cazuri cu bicicleta sau tramvaiul. Păcat că nu există colecţionari de otobele. Erau câteva Elveţiene de dinainte de 1970. Singurul autobuz vechi salavat pe care îl ştiu e un "T.V." 20 (mai exista unul modificat cu motor diesel, dar se pare că nu mai e). Mai rămăsese şi un "T.V." 2 Rutier, dar ce să facă Românul... să-l masacreze. Au mai dispărut şi altele vechi. Se pot colecţiona şi troleibuze. Pui o remorcă cu genataror şi pleci cu el la drum Edited by djl, 08 January 2018 - 15:08. |
#79
Posted 08 January 2018 - 16:49
#81
Posted 08 January 2018 - 19:32
Hai sa va prezint inca una luata recent prin 2008 , epava , motor defect , directie praf , lipsa stopuri etc . Am luat-o tot asa din plictiseala ca sa am ocupatie . Este vorba de un Aro 10 4 , 4x4 an 1984 , motor de Dacia 1400 benzina . Masina inmatriculata cu nr noi . Am facut si ceva off road dar slabut , mai mult drum forestier fara dificultate mare . Am luat-o cu 500 de lei si am refacut-o integral , motor set nou " borgo " gasit cu mare greutate , schimbat caseta directie , brate , reparat aripile si partea de tablarie cu fibra de sticla , izolat , vopsit cu compresorul din dotare si iata ce a iesit ( 6 luni de munca ) .Cateva poze inainte si cateva dupa . Masina am vandut-o dupa 3 ani la un padurar
P.S. Ca sa vezi de unde numele de Duster Attached FilesEdited by Baxon, 08 January 2018 - 19:34. |
#82
Posted 08 January 2018 - 19:56
Bun!
Nu a iesit rau deloc. Felicitari! Ca a venit vorba mai sus prin topic de Mosk-uri - nu a fost al meu, dar s fost la mine in garaj, am lucrat la el, si m-am dat cu el: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wYTCBgEua7U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Clip si cu Lincoln-ul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9LKwTyMFyqU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AZWA5gbCawc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] IJ-ul pe care l-am facut si l-am dat (ca fraierul...) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/V8fM0335fc4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by calinkgb, 08 January 2018 - 20:12. |
|
#83
Posted 08 January 2018 - 20:41
N-am avut personal masini vechi (cea mai veche a fost din 1999), dar a avut tata 2 Audi 80. Unul din 1978 (B1, 1.3 benzina), cumparat in 1995 si unul din 1982 (B2, 1.6 benzina) cumparat in 2001. Ambele niste masini superbe, mai ales pentru ce era pe strazi la noi in vremurile alea.
B2-ul mi-a placut in special, statea excelent pe drum, avea vreo 85 de cai si a fost prima masina condusa de mine. B1-ul a fost vandut in 2001 unui batran, nu mai stiu ce e cu ea. B2-ul a fost vandut de fratele meu unui rrom in vara lui 2008, care a facut-o praf in aceeasi seara. Dauna totala. received_1784587448227300.jpeg 45.33K 35 downloads received_1784587611560617.jpeg 39.45K 36 downloads Edited by noone2v1, 08 January 2018 - 20:49. |
#86
Posted 08 January 2018 - 21:47
babarzotea, on 08 ianuarie 2018 - 21:03, said:
A existat o versiune de Audi cu 5 cilindri? Edited by jadcomp, 08 January 2018 - 21:51. |
#87
Posted 08 January 2018 - 23:53
Apropo de Mosk , am cautat una la un moment dat insa nu am gasit nici una care sa merite restaurata atat de jalnice erau * asta dupa anul 2000 .
Inainte sa cumpar rekordul , gasisem un Renault Dauphine Gordini insa nenea a cui era cerea mai mult decat imi permiteam eu si in plus era complet nefunctional ( daca nu gresesc avea instalatie pe 6V si nu prea am vrut sa ma leg la cap desi se putea schimba pe 12V cu ceva investitii ) . Ideea era ca avea un prieten si era " tunata " , arata intr-un anume fel . Asa arata Dauphine Gordini pt cei care nu stiu Attached FilesEdited by Baxon, 08 January 2018 - 23:56. |
|
#88
Posted 09 January 2018 - 10:42
Da, am adus unul pentru un prieten, sa-l restaureze. Asa arata:
SNC00557.jpg 234.29K 31 downloads SNC00576a.jpg 166.75K 30 downloads |
#89
Posted 09 January 2018 - 10:52
calinkgb, on 07 ianuarie 2018 - 19:08, said: Prima masina, Dacia 1300 din '79. Verde. Nu am poze cu ea. Apoi a urmat Mercedes 200D, w115, din '73, la fel, nu am poze cu el. Trebuie sa caut, stiu ca am pe undeva poza cu Alfa GT Junior din '69, evident, rosie Am mai avut Lincoln Continental Mk V din '79 (co-proprietar) 17072010(002).jpg 17072010(004).jpg Acum, cea mai veche din curte, e un VW T2b din '73 14062012306.jpg Pasager, mi-au mai trecut prin curte (dar nefunctionale, si nu au stat), Lloyd Alexander, Citroen Traction Avant, Dacia D6, Opel Kapitan '38, Pontiac Astre.... IMG_1205.JPG SNC00109.jpg IMG_2052.JPG IMG_1859.JPG |
#90
Posted 09 January 2018 - 12:50
Ultima data cand am auzit de ea, era in lucru. Nu are legatura cu aia rosie de la BV.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users