Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce masini vechi ati avut in dotare ?
Last Updated: May 04 2018 10:48, Started by
Baxon
, Jan 07 2018 17:55
·
0
#39
Posted 07 January 2018 - 20:17
@Baxon Multumesc!
2 litri (1995 cmc), benzina, carburator, 75 kW (103 cai daca nu ma insel). |
#40
Posted 07 January 2018 - 20:34
bobalex18, on 07 ianuarie 2018 - 18:00, said:
Nu sunt demn de acest topic dar mă abonez. Eu 1300 (1984), 1310 (1991) și 1410 (1998). O sa pun și poze când voi găsi djl, on 07 ianuarie 2018 - 18:01, said:
Dacă tot povestiţi despre ele, spuneţi ce aţi făcut cu ele după ce v-aţi terminat treaba cu ele. Cica Dacia era o masina mereu noua, tot timpul se schimba ceva la ea. Edited by Dihorul Razboinic, 07 January 2018 - 20:38. |
#41
Posted 07 January 2018 - 20:55
@ Raduku96 : cum de au păstrat părinţii tăi maşina şi nu au dat-o pentru programul "Rabla"? (aşa precum ar fi făcut mulţi).
|
#42
Posted 07 January 2018 - 21:20
@djl uite cateva motive:
Pentru ca nu ma lasa inima s-o vad taiata si dusa la topit, am niste amintiri frumoase cu ea. Decat s-o vad in curte la vreun remat, mai bine o duc in mijlocul campului si ii dau eu foc cu mana mea. Pentru ca degeaba am fi dus-o la rabla, bani de o masina noua nu exista. Nu rezolvam nimic daca o duceam pe asta la rabla si luam un low-cost ordinar, crede-ma. Plus ca nu sunt adeptul unei masini noi, cel mai bine e s-o iei dupa 2-3 ani cand isi pierde o parte considerabila din valoare. Pentru ca si-a scos banii daca calculez banii investiti in piese (fara revizii si consumabile)/km(~200.000)/durata de utilizare(10 ani+). Pentru ca se conduce intr-un anume fel o masina veche. Am condus fel de fel de plastice contemporane, de la Micra la A8, insa tot o masina veche te "unge" cel mai bine pe suflet. Sunt si parti proaste intr-adevar, nu neg, dar tot raul spre bine, nu? Acum 2 ani a vazut tatal meu pe cineva ca tot facea ture pe langa ea, se uita la ea si l-a intrebat daca e vreo problema. Tipul a zis ca e interesat de masina, pentru ca se ocupa cu restaurarea de masini vechi. Ghici cine n-a vrut s-o dea? Ideea e ca cel mai probabil, in toamna o s-o tragem pe dreapta definitiv, si poate o sa vina momentul potrivit cand o s-o restaurez de la 0 sau o sa-mi iau alt R25, dar asta peste cativa anisori buni, pentru ca altele sunt prioritatile la varsta mea . |
#44
Posted 07 January 2018 - 21:30
#45
Posted 07 January 2018 - 21:46
nici un celebru golf2
e prea mult de cautat o poza cu el in seara asta era din 86,cumparat in 99 |
#46
Posted 07 January 2018 - 22:02
calinkgb, on 07 ianuarie 2018 - 19:08, said:
Pasager, mi-au mai trecut prin curte (dar nefunctionale, si nu au stat), Lloyd Alexander, Citroen Traction Avant, Dacia D6, Opel Kapitan '38, Pontiac Astre.... IMG_1205.JPG SNC00109.jpg IMG_2052.JPG IMG_1859.JPG Ăla alb mic ce e? dacia aia duba era o clona dupa Renault dubă estelete si s-a facut doar cateva bucati. E si o lada niva acolo in remoca? Si lincoln continental unde e? il poti aduce inapoi? cat consumă? PaunDutzi, on 07 ianuarie 2018 - 18:41, said:
asta era ca o dacie dar un model 1325 modificat. Passatul de ce nu se mai fabrica in aceleasi versiuni? ar fi mai bun decat golfurile ălea rele care zici că au spatele rupt. Era asemanator si cu scirocco care era un fel de intermediar intre golf si pasat Versiune coupe de skoda 1000 mb a avut careva? Si versiuni mai noi de sskode care nu s-au mai importat apoi la noi, adica 120 130 140 si cele cu motor in faţă de după 1990? Scoda rapid de exemplu?cine are? Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 22:04. |
|
#48
Posted 07 January 2018 - 22:12
babarzotea, on 07 ianuarie 2018 - 22:02, said:
aia rosie e alfa romeo? Ăla alb mic ce e? dacia aia duba era o clona dupa Renault dubă estelete si s-a facut doar cateva bucati. E si o lada niva acolo in remoca? Si lincoln continental unde e? il poti aduce inapoi? cat consumă? asta era ca o dacie dar un model 1325 modificat. Passatul de ce nu se mai fabrica in aceleasi versiuni? ar fi mai bun decat golfurile ălea rele care zici că au spatele rupt. Era asemanator si cu scirocco care era un fel de intermediar intre golf si pasat Versiune coupe de skoda 1000 mb a avut careva? Si versiuni mai noi de sskode care nu s-au mai importat apoi la noi, adica 120 130 140 si cele cu motor in faţă de după 1990? Scoda rapid de exemplu?cine are? Aia rosie e Pontiac Astre. Cel mic si alb e Lloyd Alexander Lincolnul e vandut in Germania. Consuma 42l/100km Dacia D6 e intr-adevar un Renault Estafette asamblat la noi in cateva sute de exemplare. Langa remorca, nu pe ea se vede spatele unui Suzuki Samurai, nu o Lada Niva. Scirocco era versiunea sportt a Golfului, nu era nici un intermediar. Skoda coupe am vazut doar pe baza de S100, si m-am tinut mult de capul mosului respectiv sa o cumpar, dar nu a vrut. Nu stiu ce s-a intamplat cu ea pana la urma. Idem si cu un Wartburg... |
#49
Posted 07 January 2018 - 22:37
Mersi fain de raspuns.
Lloyd Alexander era ceva rudă cu trabantul? E din v germany cred insa aspectul e de trabant mai rotunjit. Lipseste clanta, cred că uşa se deschidea in partea din faţă. Era cu motor tot in 2 timpi? Motorul era in faţă? Pontiacul pare cam mic. Era versiune pt europa asta? Dacia d6 era cu motor de Dacia 1300 adica de Renault 12, insa originalul din franta era tot cu motor de r 12? tractiunea era pe faţă la o dubă? Te suiai în aia si stateai pe motor, cam aşa se vede din poze, era cam aiurea, usa foarte sus ca la un camion. Cel putin versiunea franceză era lafel de fiabilă ca si VW transporterul de atunci cu motorul in spate? Exista vw transporter de prin anii 80 si 90 sia cum in circulatie in românia. Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 22:36. |
#50
Posted 07 January 2018 - 22:40
wartburg 311 in 2 timpi si 3 cilindri, mergea si cu petrol de 75, schimbator de viteze tip maneta, viteza maxima atinsa 90 km/h, stergatoare de parbriz actionate de la motor (se turau rau la viteza mare), tabla groasa.poza depe net https://www.google.r...nvmXh7B8-VRBVM:
|
#51
Posted 07 January 2018 - 22:46
Consuma mult wartbutg? Designul caroseriei e de anii 50. Cred că erau un fel de low enduri ale estului.
Nu mi-au plăcut deloc aceste masini cu motoare in 2 timpi care făceau acel zgomot urât şi mergeau greu. Zgomotul Vartbutgului era ca nişte croncănituri ce răsunau dintr-o carcasă de tablă parcă goală înauntru. Parcă şi acum am in minte pârâielile trabantulu care pleca greu de pe loc sau un obstacol il invingea cu greu cu multe ambalari ale motorului peste turatia normala. In schimb arăta simpaitic destul de iute uşurel si subtirel aşa. Roţile foarte subţiri putin mai groase decat la motocicletă. Lăstunul mi-a părut modern, Dacia 1325 era cu un spate ca wv Passat si nu se potrivea cu faţa cam deloc. Lăstunul şi dacia nova mi-au parut mult inghesuite şi multă mecanică şi tehnică intr-o carcasa prea mică in contrast cu wartburgul sau trabantul. Scoda era mult peste trabant vartbutg parcă, mi-au plăcut mai mult cele mai noi 120 si restul fiind si silentioase, imi păreau moderne chiar si faţă de dacie. Si citisem undeva că de fapt la nivel mondial era o intelegere intre marile puteri asa incat era cam reglementat tot ce se produce asa incat RDG nu aveau voie să facă decât masini in 2 timpi, nu stiu de ce au decis asta, Ungaria era marele producator de autobuze al estului insă. Exporta si in URSS multe. Cine nu se afilia era cam marginalizat cum a fost ceausescu. Nimeni mosvich lada warszawa Fiat polski, sau duba aceea Mercedes facuta in iran? Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 23:07. |
|
#52
Posted 07 January 2018 - 22:49
Skoda s 100 c baterie de tractor in spate la banchta din spate.bifat.Rac ire de caca.bifat.Facut mana de sofer,bifat.Stergatoare cu fixa de 13 bifat.Porbagaj in fata,bifat.CUCERIT SOTIA -BIFAT.Dupa sant amanunte.
|
#53
Posted 07 January 2018 - 23:07
babarzotea, on 07 ianuarie 2018 - 22:37, said:
Mersi fain de raspuns. Lloyd Alexander era ceva rudă cu trabantul? E din v germany cred insa aspectul e de trabant mai rotunjit. Lipseste clanta, cred că ușa se deschidea in partea din față. Era cu motor tot in 2 timpi? Motorul era in față? Pontiacul pare cam mic. Era versiune pt europa asta? Dacia d6 era cu motor de Dacia 1300 adica de Renault 12, insa originalul din franta era tot cu motor de r 12? tractiunea era pe față la o dubă? Te suiai în aia si stateai pe motor, cam așa se vede din poze, era cam aiurea, usa foarte sus ca la un camion. Cel putin versiunea franceză era lafel de fiabilă ca si VW transporterul de atunci cu motorul in spate? Exista vw transporter de prin anii 80 si 90 sia cum in circulatie in românia. Da, oarecum se asemana cu Trabi, usa se deschidea invers, ceea ce insemna ca urcai foarte usor in ea. Motor in fata, alimentare prin cadere (rezervorul in fata, mai sus de motor). Motorul era in 4 timpi, instalatia electrica pe 6v IMG_2056.JPG 586.75K 25 downloads IMG_2058.JPG 697.72K 26 downloads La D6, motorul e in fata, intre cele 2 scaune, cumva. Motor clasic de Dacia/Renault, 1289cmc, singurele diferente fiind filtrul de aer, si pompa de apa Tractiunea pe fata, planetare nitel diferite fata de cele de berlina. SNC00035.jpg 1.04MB 26 downloads SNC00038.jpg 983.5K 24 downloads SNC00039.jpg 717.93K 25 downloads IMG_1865.JPG 590.89K 29 downloads Nu stiu ce sa-ti zic despre fiabilitate, dar au fost prea putine comparativ cu T-urile, asa ca nu prea mai sunt multe in circulatie azi... Pontiacul, nu e neaparat versiune pt Europa, ci a fost conceput in anii crizei petroliere. Daca te uiti atent, are aparenta unui baby Trans-Am. Era cumva o alternativa la Fordul Pinto... Motorul de in 4 cilindri, de 2.5l IMG_1208.JPG 132.83K 29 downloads IMG_1211.JPG 121.69K 29 downloads IMG_1212.JPG 97.36K 30 downloads Da, sunt destule T-uri din anii 80-90 inca incirculatie, pentru ca sunt multi pasionati de fenomenul "Transporter" care le rin in viata. Eu am T2b-ul din '73 in curs de restaurare, si un T4 din '95, masina de zi cu zi. Uite, de la ultima intalnire locala: DSCF8696.JPG 223.6K 33 downloads L.E. Apropo de Wartburg. Tocmai designul mi-a placut foarte mult. Motorul nu era rau deloc, dar na, trebuie sa stii cum e cu amestecul la motoarele in 2 timpi. Ca idee, exista undeva in zona Resitei, un Wartburg Coupe, rosu, care arata fabulos. Nu stiu daca mai e in tara, eu il stiam acum vreo 7 ani... Ceva in genul asta: wartburg-sport-coupe-10.jpg 88.54K 30 downloads [ https://bright-cars.com/uploads/wartburg/wartburg-sport-coupe/wartburg-sport-coupe-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bright-cars.com/uploads/wartburg/wartburg-sport-coupe/wartburg-sport-coupe-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by calinkgb, 07 January 2018 - 23:17. |
#54
Posted 07 January 2018 - 23:24
Din ultima poză doar ultimele din partea dreaptă sunt versiunile mai noi cu motor în faţă?
Rău mai arată Dacia d6 de fapt si originalul. Dacă făceau românii mai mult timp dacia D6 estafete poate vreo struţocămilă de dacia papuc -d6 mai solidă cu tractiune pe spate sau integrală făceau până la urmă. Dar ptr România era TV-ul mult mai tare şi solid, roţi mai mari, garda mai sus, motor derivat din aro, aşa că poate că nu se justifica dacia D6 cu sarcina mare in spate tractiunea in fata slaba si sa te chinui cu ea pe la ţară pe drumuri neasfaltate. Citeam că de fapt elena ceausescu n-ar fi vrut sa se fabrice d6-le, insă cred că au fost doar zvonuri, probabil raţiunile economice erau mai importante evident TV-ul era suficient iar d6 nu se justifica. Motorul de dacie nu putea sa traga in bune conditii toata caroseria aia in unele conditii plină pe drumurile din românia nu chiar bune. Tv chiar ati avut careva? am văzut că e pe feisbuc o mică comunitate a fanilor şi pt tv si dacia si altele. Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 23:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users