Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Ce masini vechi ati avut in dotare ?

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#37
alexanrusso

alexanrusso

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 02.12.2016
Cea mai batrana a fost un Opel Rekord DIN 1974.....2000cmc. mi-a intrat fum in ochi si am intrat sub un Iveco....aproape s-a sudat de Iveco. Ce amintiri!Posted Image

#38
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostRaduku96, on 07 ianuarie 2018 - 19:57, said:

E in familie de 10 ani, de 3 ani si un pic am primit acces la "carma vaporului" si anume Renault 25 din '86.
Sa-ti traiasca ! Fain vaporul ! Ce motorizare are ?

#39
Raduku96

Raduku96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 17.08.2008
@Baxon Multumesc!

2 litri (1995 cmc), benzina, carburator, 75 kW (103 cai daca nu ma insel).

#40
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View Postbobalex18, on 07 ianuarie 2018 - 18:00, said:

Nu sunt demn de acest topic dar mă abonez. Eu 1300 (1984), 1310  (1991) și 1410 (1998). O sa pun și poze când voi găsi
Ce te-a facut sa treci de la 1300 la 1310?Posted Image

View Postdjl, on 07 ianuarie 2018 - 18:01, said:

Dacă tot povestiţi despre ele, spuneţi ce aţi făcut cu ele după ce v-aţi terminat treaba cu ele.   Posted Image
Stiu eu, stiu eu! Le-au reparat in fata blocului!

Cica Dacia era o masina mereu noua, tot timpul se schimba ceva la ea.

Edited by Dihorul Razboinic, 07 January 2018 - 20:38.


#41
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,232
  • Înscris: 13.06.2004
@ Raduku96 : cum de au păstrat părinţii tăi maşina şi nu au dat-o pentru programul "Rabla"? (aşa precum ar fi făcut mulţi).

#42
Raduku96

Raduku96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 17.08.2008
@djl uite cateva motive:

Pentru ca nu ma lasa inima s-o vad taiata si dusa la topit, am niste amintiri frumoase cu ea. Decat s-o vad in curte la vreun remat, mai bine o duc in mijlocul campului si ii dau eu foc cu mana mea.

Pentru ca degeaba am fi dus-o la rabla, bani de o masina noua nu exista. Nu rezolvam nimic daca o duceam pe asta la rabla si luam un low-cost ordinar, crede-ma. Plus ca nu sunt adeptul unei masini noi, cel mai bine e s-o iei dupa 2-3 ani cand isi pierde o parte considerabila din valoare.

Pentru ca si-a scos banii daca calculez banii investiti in piese (fara revizii si consumabile)/km(~200.000)/durata de utilizare(10 ani+).

Pentru ca se conduce intr-un anume fel o masina veche. Am condus fel de fel de plastice contemporane, de la Micra la A8, insa tot o masina veche te "unge" cel mai bine pe suflet. Sunt si parti proaste intr-adevar, nu neg, dar tot raul spre bine, nu?

Acum 2 ani a vazut tatal meu pe cineva ca tot facea ture pe langa ea, se uita la ea si l-a intrebat daca e vreo problema. Tipul a zis ca e interesat de masina, pentru ca se ocupa cu restaurarea de masini vechi. Ghici cine n-a vrut s-o dea? Posted Image

Ideea e ca cel mai probabil, in toamna o s-o tragem pe dreapta definitiv, si poate o sa vina momentul potrivit cand o s-o restaurez de la 0 sau o sa-mi iau alt R25, dar asta peste cativa anisori buni, pentru ca altele sunt prioritatile la varsta mea Posted Image .

#43
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Dacia 1310 din 1999, cumparata de noua de tata, donata mie in 2005. Acum am ceva mai nou si mai modern, made in Germany. Dar am fost atasat de Dacia mea.

#44
EneStelian

EneStelian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 25.02.2017
asta am avut..si inca am. pe langa Mazda 929 din 84, Renault 11, Dacia 1300, golf 2..

Attached Files


Edited by EneStelian, 07 January 2018 - 21:45.


#45
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
nici un celebru golf2
e prea mult de cautat o poza cu el in seara asta
era din 86,cumparat in 99

#46
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017

View Postcalinkgb, on 07 ianuarie 2018 - 19:08, said:

Pasager, mi-au mai trecut prin curte (dar nefunctionale, si nu au stat), Lloyd Alexander, Citroen Traction Avant, Dacia D6, Opel Kapitan '38, Pontiac Astre....

Attachment IMG_1205.JPGAttachment SNC00109.jpg
Attachment IMG_2052.JPGAttachment IMG_1859.JPG
aia rosie e alfa romeo?
Ăla alb mic ce e?
dacia aia duba era o clona dupa Renault dubă estelete si s-a facut doar cateva bucati. E si o lada niva acolo in remoca?
Si lincoln continental unde e? il poti aduce inapoi? cat consumă?

View PostPaunDutzi, on 07 ianuarie 2018 - 18:41, said:

Prima a fost VW Passat 1 din 1977, benzina, 1598cc, 75cp
Am cumparat-o in 1994 si prin 2004 am dus-o la remat. Imi pare rau acum. Puteam sa o restaurez. Dupa ea am luat o Supernova. Tot verde metalizat.
Nu am poze cu ea, dar am gasit pe net o poza cu una la fel, doar ca a mea era vernil metalizat.
asta era ca o dacie dar un model 1325 modificat. Passatul de ce nu se mai fabrica in aceleasi versiuni? ar fi mai bun decat golfurile ălea rele care zici că au spatele rupt. Era asemanator si cu scirocco care era un fel de intermediar intre golf si pasat

Versiune coupe de skoda 1000 mb a avut careva?
Si versiuni mai noi de sskode care nu s-au mai importat apoi la noi, adica 120 130 140 si cele cu motor in faţă de după 1990? Scoda rapid de exemplu?cine are?

Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 22:04.


#47
szabolcs1985

szabolcs1985

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 25.05.2016
Am avut un Opel Rekord cu motor de 2000 cmc. Avea geamuri electrice fata,trapa si geamuri fumurii din fabrica. Era din 1981 cumparata in 1993,mergea impecabil.

#48
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

View Postbabarzotea, on 07 ianuarie 2018 - 22:02, said:

aia rosie e alfa romeo?
Ăla alb mic ce e?
dacia aia duba era o clona dupa Renault dubă estelete si s-a facut doar cateva bucati. E si o lada niva acolo in remoca?
Si lincoln continental unde e? il poti aduce inapoi? cat consumă?


asta era ca o dacie dar un model 1325 modificat. Passatul de ce nu se mai fabrica in aceleasi versiuni? ar fi mai bun decat golfurile ălea rele care zici că au spatele rupt. Era asemanator si cu scirocco care era un fel de intermediar intre golf si pasat

Versiune coupe de skoda 1000 mb a avut careva?
Si versiuni mai noi de sskode care nu s-au mai importat apoi la noi, adica 120 130 140 si cele cu motor in faţă de după 1990? Scoda rapid de exemplu?cine are?

Aia rosie e Pontiac Astre.  Cel mic si alb e Lloyd Alexander
Lincolnul e vandut in Germania. Consuma 42l/100km

Dacia D6 e intr-adevar un Renault Estafette asamblat la noi in cateva sute de exemplare. Langa remorca, nu pe ea se vede spatele unui Suzuki Samurai, nu o Lada Niva.

Scirocco era versiunea sportt a Golfului, nu era nici un intermediar. :)
Skoda coupe am vazut doar pe baza de S100, si m-am tinut mult de capul mosului respectiv sa o cumpar, dar nu a vrut. Nu stiu ce s-a intamplat cu ea pana la urma. Idem si cu un Wartburg...

#49
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
Mersi fain de raspuns.
Lloyd Alexander era ceva rudă cu trabantul? E din v germany cred insa aspectul e de trabant mai rotunjit.
Lipseste clanta, cred că uşa se deschidea in partea din faţă. Era cu motor tot in 2 timpi? Motorul era in faţă?
Pontiacul pare cam mic. Era versiune pt europa asta?

Dacia d6 era cu motor de Dacia 1300 adica de Renault 12, insa originalul din franta era tot cu motor de r 12? tractiunea era pe faţă la o dubă? Te suiai în aia si stateai pe motor, cam aşa se vede din poze, era cam aiurea, usa foarte sus ca la un camion. Cel putin versiunea franceză era lafel de fiabilă ca si VW transporterul de atunci cu motorul in spate?

Exista vw transporter de prin anii 80 si 90 sia cum in circulatie in românia.

Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 22:36.


#50
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 24.02.2011
wartburg 311 in 2 timpi si 3 cilindri, mergea si cu petrol de 75, schimbator de viteze tip maneta, viteza maxima atinsa 90 km/h, stergatoare de parbriz actionate de la motor (se turau rau la viteza mare), tabla groasa.poza depe net https://www.google.r...nvmXh7B8-VRBVM:

#51
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
Consuma mult wartbutg? Designul caroseriei e de anii 50. Cred că erau un fel de low enduri ale estului.
Nu mi-au plăcut deloc aceste masini cu motoare in 2 timpi care făceau acel zgomot urât şi mergeau greu. Zgomotul Vartbutgului era ca nişte croncănituri ce răsunau dintr-o carcasă de tablă parcă goală înauntru.
Parcă şi acum am in minte pârâielile trabantulu care pleca greu de pe loc sau un obstacol il invingea cu greu cu multe ambalari ale motorului peste turatia normala.
In schimb arăta simpaitic destul de iute uşurel si subtirel aşa. Roţile foarte subţiri putin mai groase decat la motocicletă.

Lăstunul mi-a părut modern, Dacia 1325 era cu un spate ca wv Passat si nu se potrivea cu faţa cam deloc.
Lăstunul şi dacia nova mi-au parut mult inghesuite şi multă mecanică şi tehnică  intr-o carcasa prea mică in contrast cu wartburgul sau trabantul.

Scoda era mult peste trabant vartbutg parcă, mi-au plăcut mai mult cele mai noi 120 si restul fiind si silentioase, imi păreau moderne chiar si faţă de dacie.

Si citisem undeva că de fapt la nivel mondial era o intelegere intre marile puteri asa incat era cam reglementat tot ce se produce asa incat RDG nu aveau voie să facă decât masini in 2 timpi, nu stiu de ce au decis asta, Ungaria era marele producator de autobuze al estului insă. Exporta si in URSS multe. Cine nu se afilia era cam marginalizat cum a fost ceausescu.

Nimeni mosvich lada warszawa Fiat polski, sau duba aceea Mercedes facuta in iran?

Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 23:07.


#52
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,654
  • Înscris: 22.01.2015
Skoda s 100 c baterie de tractor in spate la banchta din spate.bifat.RacPosted Image ire de caca.bifat.Facut mana de sofer,bifat.Stergatoare cu fixa de 13 bifat.Porbagaj in fata,bifat.CUCERIT SOTIA -BIFAT.Dupa sant amanunte.

#53
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

View Postbabarzotea, on 07 ianuarie 2018 - 22:37, said:

Mersi fain de raspuns.
Lloyd Alexander era ceva rudă cu trabantul? E din v germany cred insa aspectul e de trabant mai rotunjit.
Lipseste clanta, cred că ușa se deschidea in partea din față. Era cu motor tot in 2 timpi? Motorul era in față?
Pontiacul pare cam mic. Era versiune pt europa asta?

Dacia d6 era cu motor de Dacia 1300 adica de Renault 12, insa originalul din franta era tot cu motor de r 12? tractiunea era pe față la o dubă? Te suiai în aia si stateai pe motor, cam așa se vede din poze, era cam aiurea, usa foarte sus ca la un camion. Cel putin versiunea franceză era lafel de fiabilă ca si VW transporterul de atunci cu motorul in spate?

Exista vw transporter de prin anii 80 si 90 sia cum in circulatie in românia.

Da, oarecum se asemana cu Trabi, usa se deschidea invers, ceea ce insemna ca urcai foarte usor in ea. Motor in fata, alimentare prin cadere (rezervorul in fata, mai sus de motor). Motorul era in 4 timpi, instalatia electrica pe 6v

Attached File  IMG_2056.JPG   586.75K   25 downloads Attached File  IMG_2058.JPG   697.72K   26 downloads

La D6, motorul e in fata, intre cele 2 scaune, cumva. Motor clasic de Dacia/Renault, 1289cmc, singurele diferente fiind filtrul de aer, si pompa de apa Tractiunea pe fata, planetare nitel diferite fata de cele de berlina.

Attached File  SNC00035.jpg   1.04MB   26 downloadsAttached File  SNC00038.jpg   983.5K   24 downloads
Attached File  SNC00039.jpg   717.93K   25 downloadsAttached File  IMG_1865.JPG   590.89K   29 downloads

Nu stiu ce sa-ti zic despre fiabilitate, dar au fost prea putine comparativ cu T-urile, asa ca nu prea mai sunt multe in circulatie azi...

Pontiacul, nu e neaparat versiune pt Europa, ci a fost conceput in anii crizei petroliere. Daca te uiti atent, are aparenta unui baby Trans-Am.
Era cumva o alternativa la Fordul Pinto...
Motorul de in 4 cilindri, de 2.5l

Attached File  IMG_1208.JPG   132.83K   29 downloadsAttached File  IMG_1211.JPG   121.69K   29 downloads
Attached File  IMG_1212.JPG   97.36K   30 downloads


Da, sunt destule T-uri din anii 80-90 inca incirculatie, pentru ca sunt multi pasionati de fenomenul "Transporter" care le rin in viata.
Eu am T2b-ul din '73 in curs de restaurare, si un T4 din '95, masina de zi cu zi.
Uite, de la ultima intalnire locala:

Attached File  DSCF8696.JPG   223.6K   33 downloads

L.E.
Apropo de Wartburg. Tocmai designul mi-a placut foarte mult. Motorul nu era rau deloc, dar na, trebuie sa stii cum e cu amestecul la motoarele in 2 timpi.
Ca idee, exista undeva in zona Resitei, un Wartburg Coupe, rosu, care arata fabulos. Nu stiu daca mai e in tara, eu il stiam acum vreo 7 ani...
Ceva in genul asta:

Attached File  wartburg-sport-coupe-10.jpg   88.54K   30 downloads
[ https://bright-cars.com/uploads/wartburg/wartburg-sport-coupe/wartburg-sport-coupe-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://bright-cars.com/uploads/wartburg/wartburg-sport-coupe/wartburg-sport-coupe-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by calinkgb, 07 January 2018 - 23:17.


#54
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
Din ultima poză doar ultimele din partea dreaptă sunt versiunile mai noi cu motor în faţă?
Rău mai arată Dacia d6 de fapt si originalul. Dacă făceau românii mai mult timp dacia D6 estafete poate vreo struţocămilă de dacia papuc -d6 mai solidă cu tractiune pe spate sau integrală făceau până la urmă. Dar ptr România era TV-ul mult mai tare şi solid, roţi mai mari, garda mai sus, motor derivat din aro, aşa că poate că nu se justifica dacia D6 cu sarcina mare in spate tractiunea in fata slaba si sa te chinui cu ea pe la ţară pe drumuri neasfaltate.

Citeam că de fapt elena ceausescu n-ar fi vrut sa se fabrice d6-le, insă cred că au fost doar zvonuri, probabil raţiunile economice erau mai importante evident TV-ul era suficient iar d6 nu se justifica. Motorul de dacie nu putea sa traga in bune conditii toata caroseria aia in unele conditii plină pe drumurile din românia nu chiar bune.

Tv chiar ati avut careva? am văzut că e pe feisbuc o mică comunitate a fanilor şi pt tv si dacia si altele.

Edited by babarzotea, 07 January 2018 - 23:39.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate