Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pentru cei care au mașini vechi de cel puțin 17 ani: de ce le mai folosiți? Sau sunteți colecționari?
#37
Posted 08 January 2018 - 16:31
jadcomp, on 08 ianuarie 2018 - 16:03, said:
Cielo credeam ca e EURO2. Sa nu imi spui ca e pe carburator cu delcou si ca nu are catalizator. Eu am crezut intotdeauna ca e cu injectie multipunct EURO2. A, si nici distributia nu trebuie schimbata, e unul din putinele motoare care daca se rupe cureaua singura piesa ce trebuie schimbata e cureaua, in rest nimic nu e afectat. Are aceasi curea de 10 ani. Pe scurt, de ce tin masina veche? Pentru ca intretinerea e gratis, pentru ca e in stare buna si pentru ca face fix ce ar face si aia mai noua dar cu niste costuri de exploatare mai mici decat aia noua. Apropo, mai am doua masini mai noi, de 14 ani ambele. Peugeot si Citroen. Edited by PoeOvidiu, 08 January 2018 - 16:35. |
#38
Posted 08 January 2018 - 16:33
djl, on 08 ianuarie 2018 - 15:22, said: Colecţionar ştiu unul de pe celălalt topic... dar avem mai mulţi pe forum? Un colecţionar poate să folosească maşina şi în scop recreativ, dar o poate folosi şi în uz curent (des sau rar). Yep, am (avem) o colectie de diferite modele Opel (Kadett, Ascona, Blitz, Manta). Nu stiu acum anii exacti, daca nu ma insel Kadett-ul este din '65 si, in afara de Ascona care abia a implinit vreo 35 de ani, celelalte au peste 40. Le folosim numai in scop recreativ, diferite intalniri cu membri clubului, iesiri la plimbare cand e vreme frumoasa, expozitii (Kadett-ul o sa fie de maine pana sambata la o expozitie in Maastricht: https://www.intercla...astricht.nl/nl/ ) si ceva acte de caritate vara. In restul anului isi fac somnul de frumsete inchise bine, ferite de frig si umezeala. Pentru ca sunt jucarii al dreac de scumpe daca patesc ceva. La piese ma refer. |
#39
Posted 08 January 2018 - 16:33
Conduc zi de zi:
vara Dacia 1100, productie 1971; iarna Aro 11, productie 1999; mai am - ARO 243, productie 1993; folosit ptr plimbat albine si iesiri offroad; - Tico productie 1999 - a fost masina de zi cu zi a sotiei pana acum 3 ani cand a facut up grade la Mitsu Colt .... acum este masina "de rezerva". Attached FilesEdited by Tarzy, 08 January 2018 - 16:43. |
#40
Posted 08 January 2018 - 16:43
#41
Posted 08 January 2018 - 16:58
Conduc un Patrol din 98 2.8l/ 6L pentru ca in aia te simti ca intr`o masina!
Are aprox 60Kkm, inca este tinara! |
#42
Posted 08 January 2018 - 17:02
Al meu Matiz e din 2005. Nu se incadreaza chiar in tiparul topicului, dar...nu l.as da pentru nici un alt atelaj. De ce? Tot ce tine de masina este ieftin. Asigurare, impozit, etc. Este perfect pt oras, dar si pt sosele. M.a dus peste tot prin EU. Am facut doua tururi(ultimul de 12.000 km), il planuiesc pe al 3 lea. Am incredere in orice moment sa plec oriunde in lume. Nu are pic de electronica sau sisteme de siguranta, dar piesa dintre scaun si volan functioneaza in parametri optimi.
De ce nu altceva? Nu sufar de imagine, drob de sare, nu am cont de facebook sa imi expun selfie.uri facute la volan, nu vreau sa fiu sclavul BMW, lacoste, bamboo, etc si nu am uitat de fapt utilitatea unui autovehicul, aceea ce a facilita transportul din A in B. Cand nu o sa am ce face banii, atunci o sa iau un atelaj nou. Dar oricum, ceva low cost gen Dacia. |
#43
Posted 08 January 2018 - 17:07
YourFan, on 08 ianuarie 2018 - 17:00, said:
Stai sa vezi ce-o sa va arda statul la buzunar (200€/an) Tarzy, on 08 ianuarie 2018 - 16:33, said:
Conduc zi de zi: vara Dacia 1100, productie 1971; iarna Aro 11, productie 1999; mai am - ARO 243, productie 1993; folosit ptr plimbat albine si iesiri offroad; - Tico productie 1999 - a fost masina de zi cu zi a sotiei pana acum 3 ani cand a facut up grade la Mitsu Colt .... acum este masina "de rezerva". |
#44
Posted 08 January 2018 - 17:15
Deja unii exagerati, sa folosesti Dacia 1100, aro 11 , tico si alte masini prin 2018 ca masini zilnice, sau sa faci 12k cu un matiz, e ceva iesit din comun.
Sunt si masini din anii 00 cu intretinere ieftina, care sunt mai puternice, evident o masina puternica iti ofera si confort mai mult (nu tremuri cand depasesti sau la 100km/h te simti de parca ai motorul in brate) + consuma mai putin, norma euro mai mare, taxe mai mici pe viitor. Am avut si eu dacii luate de noi, dupa o perioada la fiecare 2-300km trebuia sa schimbi ceva piesa pe la motor (bujiile erau consumabile) , vedeti si voi ca ultimele dacii 1310 ramase pe drumuri, merg in suturi )) cu cate un cilindru in minus + consumau cat un v6 modern (8-12%). De exemplu Logan 1 pe benzina este o masina foarte buna pentru (consum, taxe, interetinere, fiabilitate, spatiu) pentru cei care nu se dau in vant dupa masinile noi (nu stiu de ce unii au impresia ca dupa 2010 masinile nu mai sunt bune, sau mai demult erau pana in 2005...). E drept ca deja si un VW polo e plin de senzori , touchscreenuri, etc , dar se poate lua si unul chel. Baxon, on 08 ianuarie 2018 - 17:07, said:
200 euro/an e mizilic sa nu fie 1200 euro c-atunci e bai ! Ce-mi place ca la aro 243 ai antifurt pe volan , chiar asa ravnita e masina ? Daca reuseste cineva sa o porneasca Mai ales iarna. 200e e un mizilic ? Glumesti ? Majoritatea romanilor nu si-au luat motorizare mai mare de 2.0 deoarece impozitul era prea mare. Multi ne-am fi luat un motor pana in 2.600 ca se platea aproximativ 150-190euro impozit, dar am preferat sa nu dam decat 40-50euro la un motor de 2.0. De ce as da 200e la stat pentru o masina care valoreaza pana in 2-2500e (ca alea vor fi taxate mai mult). Cei 200e ii folosesc pentru mine. Oricum drumurile sunt praf. Autostrazi nu avem, inca avem drumuri neasfaltate, combustibilul e mai scump pe zi ce trece, taxe peste taxe in fiecare an si nu simt in nici un fel ca statul contribuie cu ceva bun. Edited by TruculMagic, 08 January 2018 - 17:16. |
#45
Posted 08 January 2018 - 17:17
Avem in familie in "parcul rece" un MB A Class W168 productie 1999, 1.7D automat, ce buna este cand una din masinile principale iese din uz, da, masina veche de 19 ani care inca ticaie si porneste "la sfert" si schimba lin, este depasita moral, dar inca nu este de aruncat.
|
#46
Posted 08 January 2018 - 17:24
Karogs, on 08 ianuarie 2018 - 17:02, said:
De ce nu altceva? Nu sufar de imagine, drob de sare, nu am cont de facebook sa imi expun selfie.uri facute la volan, nu vreau sa fiu sclavul BMW, lacoste, bamboo, etc Masina aia e strict pentru oras. Lasa tu firmele, nu toti purtam lacoste, insa lucrurile ieftine raman ieftine, ajungi sa platesti de 2 ori mai mult pe lucruri ieftine, decat daca ai fi luat de la inceput un lucru calitativ. Tare as fi vrut sa fi fost in locul meu aseara cu matizul , sa fi pe un drum in urcare si sa te trezesti cu un microbus ca face curba pe contrasens si urca pe tine in viteza (noroc ca m-am bagat pe marginea unui sant, altfel era pe mine , si si-a vazut de drum). Atunci m-am gandit ca mi-ar prinde bine un Nissan Patrol cu bara din fier sau macar o masina din clasa mare. Sa vezi ce ti-ai fi dori sa iti cumperi apoi macar un Logan... |
|
#47
Posted 08 January 2018 - 17:28
Eu deocamdata nu-mi schimb masina, datorita banilor. Rabla mea este fabricata in 2003 si de multe ori m-am gindit sa o schimb, insa daca o vind pe asta, nu iau multi bani pe ea, iar ca sa-mi iau alta mai buna, diferenta de pret mi se pare exagerat de mare. Un alt aspect ar fi ca in ultimi am mai tot schimbat una alata pe la ea si acum este intr-o stare destul de buna si citiva ani nu cred ca mai trebuie sa-i fac mare lucru. Bani bagati in ea au fost bagati treptat si nu sa simtit asa de tare la buzunar.
|
#48
Posted 08 January 2018 - 17:32
TruculMagic, on 08 ianuarie 2018 - 17:15, said:
De ce as da 200e la stat pentru o masina care valoreaza pana in 2-2500e (ca alea vor fi taxate mai mult). Cei 200e ii folosesc pentru mine. Oricum drumurile sunt praf. Autostrazi nu avem, inca avem drumuri neasfaltate, combustibilul e mai scump pe zi ce trece, taxe peste taxe in fiecare an si nu simt in nici un fel ca statul contribuie cu ceva bun. |
#49
Posted 08 January 2018 - 17:33
Si inca ceva pentru cei care au aspirate pe benzina vechi si nu vor sa auda de masini cu turbina.
1) Sper ca nu faceti parte din cateogria cunoscutilor care spun ca un Opel astra din 96 1.6 benzina sau golf 3 din 94 1.8 benzina scot consumuri de 5-6% mediu ca nu va cred. 2) Un benzinar aspirat consuma in medie de la 7% in sus, in acelasi stil de condus un diesel scoate maxim 5%. Turbo nu pica la fiecare schimb de ulei, deobicei tine lejer 100.000km, depinde de cum iti ingrijesti masina. 2% in 100.000km sunt 2000 litrii de combustibil economisiti. 2000 litrii x 5.5lei litrul = 11.000lei economisiti in 100.000km. De banii aia schimbi turbo, ambreiaj, distributie si iti mai raman bani + puterea si cuplul pe care ti-l da in tot acest timp. |
#50
Posted 08 January 2018 - 17:35
Ai dreptate, dar daca te doare consumul, o pui pe gaz...
Matiz.ul, design proiectat de Giugiaro, cu rafinatul motor coreean de 800cmc, trei cilindrii in linie, 38kW si 69Nm, consuma la 100kmh maxim 6.5, iar in oras sare putin de 8. Afara ar consuma cu bataie spre 5 daca nu as avea o cutie portbagaj pe plafon. Edited by Karogs, 08 January 2018 - 17:44. |
#51
Posted 08 January 2018 - 17:37
Baxon, on 08 ianuarie 2018 - 17:32, said:
Sunt de acord cu tine dar legea e lege nu e tocmeala si daca baga porcii astia taxele astea ce-o sa faci ? O sa vinzi masina ca sa umbli pe jos ca te zgarcesti la 200 euro in plus pe an la taxe ? Hai lamureste-ma cum nu o sa te supui legii si cum o sa fentezi tu plata ca-s curios ?! Atata timp cat masina este euro 2 sau 3 (euro 1 sau non-euro sunt rare in acest moment) si nu valoreaza mai mult de 2000euro, o vand si trec la un ceva mai nou euro 4 chiar daca mai pun 1-1500e in plus. Karogs, on 08 ianuarie 2018 - 17:35, said:
Ai dreptate, dar daca te doare consumul, o pui pe gaz... Instalatia costa, are nevoie de revizii/autorizatii odata la cativa ani parca, un filtru in plus de schimbat, uneori motorul nu rezista tare bine (in special astea vechi), statiile de alimentare cu gaz , cel putin in zona sunt cam inexistente (doar pe la orase exista in general). Spatiul in portbagaj este redus considerabil (mai ales daca e de clasa mica sau compacta). |
|
#52
Posted 08 January 2018 - 17:39
djl, on 08 ianuarie 2018 - 15:22, said:
Pentru cei care au maşini produse în maxim anul 2000: de ce le mai folosiţi? Adică nu aţi avut bani de altceva, vă plac maşinile vechi (din diverse motive, gen aspect, materiale folosite, fiabilitate şi durabilitate), v-aţi ataşat de maşină? Colecţionar ştiu unul de pe celălalt topic... dar avem mai mulţi pe forum? Un colecţionar poate să folosească maşina şi în scop recreativ, dar o poate folosi şi în uz curent (des sau rar). Edited by Clovis, 08 January 2018 - 17:41. |
#53
Posted 08 January 2018 - 17:41
TruculMagic, on 08 ianuarie 2018 - 17:35, said:
Atata timp cat masina este euro 2 sau 3 (euro 1 sau non-euro sunt rare in acest moment) si nu valoreaza mai mult de 2000euro, o vand si trec la un ceva mai nou euro 4 chiar daca mai pun 1-1500e in plus. Edited by Baxon, 08 January 2018 - 17:42. |
#54
Posted 08 January 2018 - 17:43
Baxon, on 08 ianuarie 2018 - 17:07, said: 200 euro/an e mizilic sa nu fie 1200 euro c-atunci e bai ! Ce-mi place ca la aro 243 ai antifurt pe volan , chiar asa ravnita e masina ? pai .... inainte de aceasta masina am avut un 244 la care se pare ca a ravnit careva din moment ce nu l-am mai gasit peste noapte. TruculMagic, on 08 ianuarie 2018 - 17:15, said: Deja unii exagerati, sa folosesti Dacia 1100, aro 11 , tico si alte masini prin 2018 ca masini zilnice, sau sa faci 12k cu un matiz, e ceva iesit din comun ... de ce te grabesti sa tragi concluzii ... eu unul nu gasesc nimic "exagerat" in a circula cu o masina veche ... spun veche nu si rabla / neintretinuta / etc Am si masini "modene" pe care le folosesc la drumuri mai luni, dar senzatia de a conduce o "batranica" nu poate fi egalata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users